Salutare la toata lumea.
In primul rand as vrea sa mentionez ca nu am deschis acest topic doar pentru a intreba ce ma doare si apoi sa fug, si sa revin din când in când sa aflu informatii si apoi din nou sa plec, nu am deschis acest topic nici ca sa ma laud ori sa aduc orice neplacere membrilor acestui forum. Deschid acest topic doar pentru a fi transparent pentru cei care nu stiu, nu cunosc si ar dori sa afle cele mai importante informatii in ceea ce priveste achizitionarea, intretinerea si modificarile aparute la un Patrol Y61.Nu mai bat campii si ii dam drumu.
Sunt din Iasi, sunt un om chisat ( a se citi cum se scrie va rog, adica cu "S" nu "ș" - multumesc :) si am cautat un patrol începând cu toamna anului 2014. Am fost la vizionari prin tara, ( nu cumparati din CLUJ - daca vreti mai multe detalii intrebati), noi romanii e clar ca inca suntem o natie de tigani, hoti si mincinosi, escroci si lista poate continua ( probabil ca nu toata lumea ) si intr-un final am gasit un patrol care mi-a placut, aici in tara, un olandez-ghebos ( are cupola inalta--ceea ce nu-mi place deloc) autoutilitar, cu o culoare ce mie personal imi place enorm ( o alta culoare pe care as fi acceptat-o ar fi fost doar verdele ala tip militar ), are clima, oglinzi electrice, incalzite, dif blocabil si la prima vedere pare ca proprietarul anterior ( unul la numar) ar fi tinut la masina.
Pretul de achizitie a fost 3.800 euro, in Romania ( Zalau ) plus inca ceva pentru transportul pana la Iasi ( spun inca ceva pentru ca a fost adusa pe platforma, de o cunostinta de a mea si inca nu am stabilit pretul transportului)
Pretul platit este un pret corect, insa sub pretul pietei noastre din Romania, insa sper ca nu exista probleme grave ascunse la masina. Masina ajunsa aici nu avea baterie ok, am pornito la cablu, am facut un 10 minute test drive ( pe niste coclauri ), insa scurt pentru ca nu are numere de inmatriculare si nici nu o voi inmatricula pana nu o termin de aranjat putin ( o sa urmeze poze). La prima vedere se comporta bine, nu bate nu pocneste nu scoate fum, cupleaza ok, nu are zgomote pe la cardan.
Defecte descoperite pana acum: toba finala rupta, se mai tine in tamponul de pe caroserie, miros interior .... parca a carat porci-transpirati), un pic de rugina la geamul lateral pe partea dreapta, o indoitura pe aripa dreapta fata, mici semne de ghionturi pe unele portiuni din caroserie.Am sa las ceva poze
Pentru moment masina se afla in faza de curatenie generala la interior, volanul o sa primeasca hainuta din piele, la fel si capul schimbator si 4x4, scaunele si ele vor fi retapitate.
Costuri: volan imbracat in piele 250 lei
Reconditionare scaune 300 lei
Curatare mochete, laterale, plafon 60 lei ( vorbesc de curatare profesionala)
Deocamdata atat, azi merg spre masina sa mai vedem ce mesteresc la ea.
Numai bine
In primul rand as vrea sa mentionez ca nu am deschis acest topic doar pentru a intreba ce ma doare si apoi sa fug, si sa revin din când in când sa aflu informatii si apoi din nou sa plec, nu am deschis acest topic nici ca sa ma laud ori sa aduc orice neplacere membrilor acestui forum. Deschid acest topic doar pentru a fi transparent pentru cei care nu stiu, nu cunosc si ar dori sa afle cele mai importante informatii in ceea ce priveste achizitionarea, intretinerea si modificarile aparute la un Patrol Y61.Nu mai bat campii si ii dam drumu.
Sunt din Iasi, sunt un om chisat ( a se citi cum se scrie va rog, adica cu "S" nu "ș" - multumesc :) si am cautat un patrol începând cu toamna anului 2014. Am fost la vizionari prin tara, ( nu cumparati din CLUJ - daca vreti mai multe detalii intrebati), noi romanii e clar ca inca suntem o natie de tigani, hoti si mincinosi, escroci si lista poate continua ( probabil ca nu toata lumea ) si intr-un final am gasit un patrol care mi-a placut, aici in tara, un olandez-ghebos ( are cupola inalta--ceea ce nu-mi place deloc) autoutilitar, cu o culoare ce mie personal imi place enorm ( o alta culoare pe care as fi acceptat-o ar fi fost doar verdele ala tip militar ), are clima, oglinzi electrice, incalzite, dif blocabil si la prima vedere pare ca proprietarul anterior ( unul la numar) ar fi tinut la masina.
Pretul de achizitie a fost 3.800 euro, in Romania ( Zalau ) plus inca ceva pentru transportul pana la Iasi ( spun inca ceva pentru ca a fost adusa pe platforma, de o cunostinta de a mea si inca nu am stabilit pretul transportului)
Pretul platit este un pret corect, insa sub pretul pietei noastre din Romania, insa sper ca nu exista probleme grave ascunse la masina. Masina ajunsa aici nu avea baterie ok, am pornito la cablu, am facut un 10 minute test drive ( pe niste coclauri ), insa scurt pentru ca nu are numere de inmatriculare si nici nu o voi inmatricula pana nu o termin de aranjat putin ( o sa urmeze poze). La prima vedere se comporta bine, nu bate nu pocneste nu scoate fum, cupleaza ok, nu are zgomote pe la cardan.
Defecte descoperite pana acum: toba finala rupta, se mai tine in tamponul de pe caroserie, miros interior .... parca a carat porci-transpirati), un pic de rugina la geamul lateral pe partea dreapta, o indoitura pe aripa dreapta fata, mici semne de ghionturi pe unele portiuni din caroserie.Am sa las ceva poze
Pentru moment masina se afla in faza de curatenie generala la interior, volanul o sa primeasca hainuta din piele, la fel si capul schimbator si 4x4, scaunele si ele vor fi retapitate.
Costuri: volan imbracat in piele 250 lei
Reconditionare scaune 300 lei
Curatare mochete, laterale, plafon 60 lei ( vorbesc de curatare profesionala)
Deocamdata atat, azi merg spre masina sa mai vedem ce mesteresc la ea.
Numai bine
Comentariu