adb Postat Ianuarie 24, 2016 Partajează Postat Ianuarie 24, 2016 Salutare tuturor, Ieri am avut o problema cu Patrolul (Y61 din '98), respectiv a pornit foarte OK de la prima cheie, am stat un pic pe loc sa se incalzeasca motorul ( nu prea mult ca ma grabeam), dupa care masina merge 10 m si incepe sa nu mai traga... adica o acceleram si ea nu... si nu... Am incercat sa o parchez cumva sa nu blochez strada - nu am reusit - si dupa nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am luat curent dupa de la alta masina si dupa cateva chei foarte lungi, a pornit intr-un final pentru cateva secunde (poate jumatate de minut) dupa care a murit la loc. La vreo jumatate de ora repet procedura, o pornesc dupa cateva chei lungi, si o tin turata pentru mai mult timp. Masina scotea un fum alb si dens, dupa care nu a mai intrerupt si a mers normal, fara probleme. Cineva imi zicea ca e posibil sa fi fost un dop de apa pe alimentare (poate si din cauza ca in ultimile 2 saptamani am mers cu putina motorina in rezervor si poate o fi facut ceva condens prin rezervor...). In seara asta, zic sa ii dau o cheie, asa de control, sa stiu cum orientez maine dimineata in caz ca nu porneste... Si, surpriza... masina nu mai porneste. Am pus de vreo 2-3 ori cheia sa se incalzeasca bujiile, bateria era incarcata (ca dupa episodul de ieri am pus incarcatorul pe ea), motorul nu dadea niciun semn ca se alimenteaza, nu a scos niciun pic de fum... Aveti idee unde ar fi problema? Este prima oara de cand am masina sa faca pe nebuna... Multumesc in avans de ajutor! Adi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
KAROLOKW Postat Ianuarie 24, 2016 Partajează Postat Ianuarie 24, 2016 Re: Patrolul nu mai vrea sa porneasca Schimba filtrul de motorina si verifica sa nu iri traga aer fals pe undeva in prima faza Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RETI Postat Ianuarie 24, 2016 Partajează Postat Ianuarie 24, 2016 Re: Patrolul nu mai vrea sa porneasca de buna ce e e motorina de la staiile peco...schimba filtru si aditiveaza cu un pic de benzina sa diluezi parafinele din asa zisa motorina euro 2-5 .. Am patit-o si eu baterie am la fel nu se alimenta...deci combustibil necorespunzator......in filtru decantor era strat de un deget apa inghetata..... Land Rover Discovery I Mercury Sable LR serie III Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
FordRanger Postat Ianuarie 24, 2016 Partajează Postat Ianuarie 24, 2016 Re: Patrolul nu mai vrea sa porneasca Prin vasul de expansiune nu iti borboroseste nimic ? Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Re: Patrolul nu mai vrea sa porneasca In cel mai fericit scenariu ai apa in motorina, schimba filtrul de carburant. La un plin de motorina eu pun doi litri de benzina. consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
adb Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Re: Patrolul nu mai vrea sa porneasca Multumesc de raspunsuri!!! Asta o sa fac, o sa ii schimb filtrul de motorina... Asta o pot face si eu acasa, sper sa fie doar asta... Desi toata lumea lauda motorina de la ROMPETROL, si eu ii bag numai tipul ala cu nu stiu ce aditivi (adica aia mai scumpa), ca nu merg cu masina asta decat preponderent iarna. Dupa ce schimb filtrul, nu ar trebui cumva amorsat cumva sistemul? Numai bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Big.Ursu Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Re: Patrolul nu mai vrea sa porneasca Dupa ce dai filtrul jos si.l pui pe cel nou, pui furtunul care vine de la rezervor pe stut, fixezi colierul. Apoi te apuci si dai la pompa (ciupercuta neagra de la bateria filtrului) pana cand la retur incepe sa vina motorina. Pui al doilea furtun la iesirea filtrului si strangi colierul. NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Re: Patrolul nu mai vrea sa porneasca Eu de cativa ani alimentez doar din Petrom si foarte rar din alte statii (doar cand nu am incotro si trebuie sa alimentez si atunci o fac in cantitati f reduse cat sa-mi ajunga pana la primul Petrom). Se poate sa fi alimentat de pe fundul tankului din benzinarie si atunci situatia ta este explicabila. Mai ales la temperaturile astea de afara. Am patit si eu odata asa ceva (intr-un Petrom,) si am aruncat aproape 80 de litri din rezervor. Procedura de care spune Ursu e ok, doar ca obicei eu pun pe celalalt cap al furtunului un alt furtun, apas ciuperca si creez putin vacum pe instalatie. Amorsarea se face foarte repede. Dupa, pun furtunele la loc si apas ciuperca pana sa intareste. Mai ai varianta sa umpli filtrul cu carburant curat inainte sa montezi bateria filtrului. consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sebi11 Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Re: Patrolul nu mai vrea sa porneasca Pune motorina curata in filtru,da de 3,4 ori la cama si trebuie sa mearga! Firul de la solenoidul de pe pompa nu e rupt? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
adb Postat Februarie 4, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 4, 2016 Re: Patrolul nu mai vrea sa porneasca GATA!!! Am rezolvat problema. In lipsa de timp, sa nu stea masina pe dreapta pana ajungeam eu sa schimb filtrul, am gasit pe cineva care s-a ocupat de problema. Tipul zicea ceva de aer fals, sa traga pe undeva, insa dupa verificari, se pare ca totul este in regula. Insa cel mai tare ma mira faptul ca, desi asteptam sa se stinga toate becurile prin bord (ABS-ul), masina pornea, dar nu la sfert, ci la o cheie un mai lunga decat sunt eu obisnuit cu celelalte masini (oricum nu era deranjant, ma obisnuisem sa tin un pic mai mult pe cheie). Dupa schimbarea filtrului, azi dimineata o pornesc si a pornit la sfert!!! Asa nu pornea nici vara... Acum, o fi vreo legatura intre schimbatul filtrului de combustibil si pornirea... habar nu am. Multumesc mult pentru sfaturi! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate