Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • 4L Limited
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Postat în original de ovidiua-car Vezi post
    Resoftare se poate face la ZD30 indiferent de an si am resoftat pana acum D22,D40,R51,R20,T30,T31....si sunt foarte Ok toate. NU discutam de CIP....care este un fel de doua feluri....

    Bine de stiut

    Lasă un comentariu:


  • ovidiua-car
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Resoftare se poate face la ZD30 indiferent de an si am resoftat pana acum D22,D40,R51,R20,T30,T31....si sunt foarte Ok toate. NU discutam de CIP....care este un fel de doua feluri....

    Lasă un comentariu:


  • 4L Limited
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    @Ovidiua-car care motoare se pot resofta? Eu stiam ca doar la cele commonrail se face remap iar la Di se monteaza ceva power chip ....poate ma insel!!

    Si eu la inceput am fost sceptic despre zd30 si am trecut la y61 2.8 la care am renuntat foarte repede(dupa 5000km) revenind la zd30. :))))

    Am doua, 2002 si 2003 cere nu au probleme la motor (momentan) dar astept/visez un commonrail!!

    Lasă un comentariu:


  • sebi11
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Postat în original de ovidiua-car Vezi post
    Cred ca s-a deviat de la subiect... Consider ca poți da sfaturi ....doar daca ești bine documentat. Părerile sunt împărțite vis a vis de motoarele ZD30...pe generații,ani de fabricație....norma de poluare...etc....si daca am face o analogie cu omul....si el se strica fara sa țină cont de vârsta,an de fabricație.... Sunt motoare de Patrol an 2000-2002 care au peste 500.000Km si funcționează perfect....altele n-au apucat nici 30.000..... In concluzie ....lasă garda mai jos@Sebi11 si NU jigni colegii de pe acest Forum.
    Ai perfecta dreptate,i mi cer scuze daca am jignit sau ofensat pe cineva!

    Lasă un comentariu:


  • ovidiua-car
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Cred ca s-a deviat de la subiect... Consider ca poți da sfaturi ....doar daca ești bine documentat. Părerile sunt împărțite vis a vis de motoarele ZD30...pe generații,ani de fabricație....norma de poluare...etc....si daca am face o analogie cu omul....si el se strica fara sa țină cont de vârsta,an de fabricație.... Sunt motoare de Patrol an 2000-2002 care au peste 500.000Km si funcționează perfect....altele n-au apucat nici 30.000..... In concluzie ....lasă garda mai jos@Sebi11 si NU jigni colegii de pe acest Forum.

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Mai baietas, esti sigur ca mananci suficiente fibre?
    Se spune ca acestea stimuleaza inteligenta.
    Te contrazici de la un post la altul, ba chiar si in cuprinsul unei fraze...

    Te sfatuiesc prieteneste sa nu raspunzi.
    Las-o asa.

    Lasă un comentariu:


  • sebi11
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Mai scuteste ma cu tinere,nu contest cunostintele nimanui,eu doar am relatat ce am vazut, ca motoarele din 2004 au probleme,nu am spus ca toate! Daca nu va place,stergeti postarile sau contul meu! Asta nu schimba problemele motoarelor! "cand iti vorbeste ovidiua-car despre Patrol, inchide gura, casca ochii si baga la cap." bun sfat, urmeaza l! Eu prefer sa cred dupa ce cercetez!

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Tinere, cand iti vorbeste ovidiua-car despre Patrol, inchide gura, casca ochii si baga la cap.

    Ai vazut si tu 2 motoare stricate, si gata toate-s proaste, nu ai nevoie de mai mult si nici de ce sa incerci sa afli care a fost cauza defectarii.

    In regula, e parerea ta.
    Numai ca modul tau de a comunica nu e tocmai in regula.

    Presimt ca nu o sa comunici multa vreme pe aici, daca o tii asa, nu esti pe stilul nostru.

    O seara buna!
    Ultima editare de giorgel; 29.ian.2016, 19:28.

    Lasă un comentariu:


  • sebi11
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Postat în original de ovidiua-car Vezi post
    Prietene@Sebi11....nu da cu Bota-n balta ca te stropești..... Vorbești vorbe si asta irita destul de multă lume.....care din fericire are pe lângă casa câte un Y61......ZD30. Înainte sa afirmi diverse,....citește,documentează-te si întreaba unde nu sti. Daca ai argumente,daca ai facut studii pe aceste motoare,daca ai testat minim 10 motoare,te rog deschide un TOPIC aici pe Forum si explica de ce motoarele de Y61 generație 2004 au probleme....

    In alta ordine de idei,ZD 30 se poate dopa la 200CP ,modificând softul mașini. Am resoftat si la 230 CP,dar nu garantez pt motor....
    Curios,masini cumparate 2004,2005 noi,unul sau doi proprietari,in jur de 300000 km,toate fac presiune in vas,toate au fost demontate,cu fisuri intre supape in dreptul bujiilor,toate cu blocurile ovale intre2 si3 sau 3si 4.Al dracu coincidente pe "tantalai"! Da ce stiu eu,povesti! Eu de meserie sunt"cofetar"! Scuze pentru offtopic! Apropo nu am de ce sa dau explicatii si nici sa deschid topic,am 28 si asta(tantalau) primeste 42! Si nu mai fa afirmatii de genul prietene,nu te cunosc nu ma cunosti,deci!
    Ultima editare de sebi11; 29.ian.2016, 19:03.

    Lasă un comentariu:


  • ovidiua-car
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Prietene@Sebi11....nu da cu Bota-n balta ca te stropești..... Vorbești vorbe si asta irita destul de multă lume.....care din fericire are pe lângă casa câte un Y61......ZD30. Înainte sa afirmi diverse,....citește,documentează-te si întreaba unde nu sti. Daca ai argumente,daca ai facut studii pe aceste motoare,daca ai testat minim 10 motoare,te rog deschide un TOPIC aici pe Forum si explica de ce motoarele de Y61 generație 2004 au probleme....

    In alta ordine de idei,ZD 30 se poate dopa la 200CP ,modificând softul mașini. Am resoftat si la 230 CP,dar nu garantez pt motor....

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Postat în original de sebi11 Vezi post
    Daca ai probleme,du te la doctor,am una in ograda cu blocul ovalizat si chiuloada fisurata, iar in zona mea mai stiu cel putin 5 cu aceeasi problema( pentru sanatatea ta,daca vrei i ti trimit poze)
    Tinere, ce ai tu in ograda si prin imprejurimi este irelevant.

    Extrapoland putin, daca cineva spune ca un individ dintr-o anumita regiune a Romaniei e tantalau, si are vreo 5 frati asemenea lui, inseamna ca toti indivizii din regiunea aceea sunt tantalai?

    Am crezut ca o sa vii cu argumente la afirmatia "2004 au probleme cu blocul si chiulasa", dar .... tu ma trimiti la doctor.

    Eu .... iti urez un weekend placut!

    Lasă un comentariu:


  • sebi11
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Postat în original de Yonutz Vezi post
    La orice masina neintretinuta si abuzata poate crapa chiulasa sau altceva. Indiferent de tip, cilindree sau carburantul folosit.

    Asta ca nu povestim povesti.

    Problema chiulasei la motorul ZD30 2000-2002 este recunoscuta de producator.
    Asa cum e recunoscuta si problema sondei de ulei (aprindere martor ulei in bord cu sau fara repercusiuni) la motorul 2004-2006.

    O parte din ele au fost chemate pe garantie ptr remedierea problemei, altele ...Dumnezeu cu mila.

    Nu inteleg de ce va ingramaditi la cai si putere...La diesel, din punctul meu de vedere e mult mai important cuplul decat puterea motorului.

    Sunt multi dintre noi care nu ajung sa exploateze la capacitate nici macar caii existenti. Sunt de parere ca orice chiptunning artizanal (soft) scurteaza viata motorului in conditiile in care masina este solicitata la limita.
    Corect,important e sa trimiti la roti caii si cuplul,nu sa i ai sub capota!

    Lasă un comentariu:


  • Yonutz
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    La orice masina neintretinuta si abuzata poate crapa chiulasa sau altceva. Indiferent de tip, cilindree sau carburantul folosit.

    Asta ca nu povestim povesti.

    Problema chiulasei la motorul ZD30 2000-2002 este recunoscuta de producator.
    Asa cum e recunoscuta si problema sondei de ulei (aprindere martor ulei in bord cu sau fara repercusiuni) la motorul 2004-2006.

    O parte din ele au fost chemate pe garantie ptr remedierea problemei, altele ...Dumnezeu cu mila.

    Nu inteleg de ce va ingramaditi la cai si putere...La diesel, din punctul meu de vedere e mult mai important cuplul decat puterea motorului.

    Sunt multi dintre noi care nu ajung sa exploateze la capacitate nici macar caii existenti. Sunt de parere ca orice chiptunning artizanal (soft) scurteaza viata motorului in conditiile in care masina este solicitata la limita.

    Lasă un comentariu:


  • sebi11
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Postat în original de 4L Limited Vezi post
    Ce fel de probleme? Daca e intretinut duce mult si bine.....


    Vroiam un motor commonrail pentru a ii putea face soft sa l duc in 200 cai ! Dar raman la zd30 normal si voi opta pentru un chip power box !
    Daca e intretinut,duce mult si bine, pana crapa chiuloasa! 
    Ultima editare de sebi11; 29.ian.2016, 17:53.

    Lasă un comentariu:


  • sebi11
    a răspuns
    Re: Schimbare motor zd30 cu zd30 dupa 2005!

    Postat în original de giorgel Vezi post
    Eu am probleme cu afirmatiile neargumentate, fac urticarie.
    Daca ai probleme,du te la doctor,am una in ograda cu blocul ovalizat si chiuloada fisurata, iar in zona mea mai stiu cel putin 5 cu aceeasi problema( pentru sanatatea ta,daca vrei i ti trimit poze)

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection