Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

    E normal , in treapta superioara ai motorul angrenat direct si in treapta inferioara angrenarea e mult demultiplicata iar efortul preluat de ambreiaj e redus . Din acest motiv incercarea discului se face in ultima treapta superioara ( e soliciterea maxima la care poate fi incercat ambreiajul ... nu incerci la solicitari mici ) .


    Daca cumva candva discul patineaza grav treptele superioare , se mai poate incerca deplasarea in cea mai redusa treapta , eventual in reductor . Efortul preluat de intregul ambreiaj fiind redus proportional cu demultiplicarea , se prea poate ca acest efort sa poatea fi sustinut de ambreiajul slabit . Chiar daca vioteza de deplasare e ridicol de mica in treptele inferioare e totusi o deplasare .



    ... in cazul lu' doctoru cu ambreiajul , patineaza . 99% e cazul de altul mai gras ca asta s-a ras ...
    Ultima editare de cos; 21.feb.2016, 16:57.
    ... sa fim corecti pana la capat !
    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

    Comentariu


    • #17
      Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

      A zis omul ca se duce neaparat saptamana asta si rezolva, nu o lasa asa.

      M-a intrebat daca sa ia ambreiaj original sau Exedy
      Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

      Comentariu


      • #18
        Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

        Pai da , exact . Original sau Exedy , tu ce-ai pune ?
        ... sa fim corecti pana la capat !
        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

        Comentariu


        • #19
          Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

          Hentz, nu-i totuna? Asa i-am zis lui dansoare
          Dat jos al meu pe motiv de volanta bleaga, disc Exedy cu arcuri.
          Montat set Xtreme Outback volanta simpla si placa de presiune cu +40%, disc Exedy cu arcuri.
          Poate am inteles gresit din alte discutii, precum ca OEM = Exedy.
          Ultima editare de giorgel; 21.feb.2016, 17:39.
          Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

          Comentariu


          • #20
            Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

            Ai zis cam bine , adevarul e numai partial dar e cam bine . Au avut si altele .

            Mai ai volanta aia bleaga s-o luam de model pentru una de haluminu' cu scutec de uzura de fer ?
            ... sa fim corecti pana la capat !
            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

            Comentariu


            • #21
              Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

              Volanta, scumpa de ea? O am, mi-a ridicat centrul de greutate al casei.

              Parca si aia simpla de la Outback e cu/din halumina, nu tin minte sa fi vazut feru', da' nu zic ca nu e.
              Sau invers, poate n-am vazut halumina....
              Lucea toata ea asa, si n-am bagat de seama, zdranganeau hormonii in mine sa-mi vaz iubirea functionala.
              O problema a existat, bucsa prizei( care a venit in kit) a trebuit realezata "in situ", era mai mica domnisoara si nu primea prizoiul, nici prin viol golanesc, s-a rezolvat medicinal cu alezor

              In rest e bine, bagi p__a in ea de DMF, merge brici si cu simpla.
              Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

              Comentariu


              • #22
                Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

                Aha , no bine , te tin minte .


                Vrei cumva un cod de bucsa ? Numai unul ?
                ... sa fim corecti pana la capat !
                Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                Comentariu


                • #23
                  Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

                  Multumesc, da' ce sa fac cu codul de bucsa?
                  In Martie se fac 4 ani de cand am montat ambreiajul.
                  Vrei sa-mi zici, si nu stii cum, ca ar fi bine sa o am prin buzunare?
                  Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

                    Vrea sa spuna ceva da e obosit :) nu cumva bucsa asta e in arore introdusa?

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

                      Da, in arbore.
                      Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

                        Fcaeam o referire malitioasa la un topic intreg cu coduri pentru aceasi bucsa , obositi sunt cei care n-ati priceput , mie imi mere mintea brici , prea bine chiar ca simt cum ar vrea sa evadeze putintel din cutiuta ca n-o fi mai avand loc .

                        Revenim . O volanta usoara ar fi avantajoasa pe ZD30 sau mai bine cu roata originala grea cat vagon de marfa ?
                        ... sa fim corecti pana la capat !
                        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

                          Cos,mai pune odata aici cum se verifica ambreiajul(erau parca doua metode) ca nu gasesc topicul.
                          Multumesc!

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

                            Intervin si eu.....asa ca musca....Era undeva aici un TOPIC despre demontarea CV ..... si m-am tot obosit sa scriu....Demontarea se face foarte usor...1) se desface cutia de transfer...2) se roteste putin CV si fara sa indoi nimic la planseul pedalier iese .....

                            Sper ca s-a inteles.....

                            O zi cat mai buna...

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

                              Postat īn original de dansoare Vezi post
                              Cos,mai pune odata aici cum se verifica ambreiajul(erau parca doua metode) ca nu gasesc topicul.
                              Multumesc!
                              Incerc sa raspund eu, in mers din treapta 2 bagi in 4 si accelerezi brusc,daca turometrul urca in turatii iar viteza nu patineaza discul,sau subtureaza motorul, tot in patru, si sccelereaza brusc.

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Intrebari ambreiaj Y61 - ZD30

                                Eu sunt mai clasic . La o viteza stabila de aprox 50 - 60 kmh ,pe un drum bun si drept , in ultima treapta de viteza , se mentine acceleratia ( pedala imobila de la inceput pana la sfarsitul probei ) si se actioneaza scurt si brusc pedala de ambreiaj - o apasare rapida si o eliberare brusca , totul din scurt . Daca ambreiajul e bun motorul va avea un mic salt de turatie si va fi usor de simtit recuplarea amberiajului , masina are un usor salt inainte corespunzator saltului de turatie a motorului provocat scurta apasare a pedalei ( de ambreiaj ) .

                                Daca discul patineaza , masina nu are salt inainte si motorul isi mentine saltul de turatie mai mult timp , revenirea la normal a turatiei motorului ( corespunzatoare in mod normal treptei si vitezei respective ) are loc in timp pentru ca discul patineaza si se invarte motorul fara sa invarta cutia ( fara salt inainte a masinii ) .
                                Cu cat dureaza mai mult revenirea la normal a turatiei motorului cu atat e un indicator ca discul patineaza mai mult .



                                Alta proba poate fi facuta pe loc . Intr-o viteza superioara se incearca plecarea de pe loc cu frana de mana trasa - in mod normal se opreste motorul instant . Daca ambreiajul patineaza , motorul se invarte mai mult inainte sa dea semne de efort sau sa se opreasca , sau , in cazuri de uzura avansata a discului motorul nu se opreste .
                                ... sa fim corecti pana la capat !
                                Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection