Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

    La un Patrol Y61, 3,0L cu blocant spate am observat o problema interesanta.
    Cand cuplez transmisia pe 4H, se blocheaza diferentialul spate (fara sa ne atingem de butonul blocantului)

    Am inteles ca exista variante de Y61 care au, pe langa blocantul normal, si un LSD care e destul de puternic si de aceea mi se pare ca e blocat spatele.
    Problema e ca atunci cand pun inapoi pe 2H, diferentialul spate nu mai e blocat. Daca era de la LSD, ar fi trebuit sa faca asa tot timpul chiar si cand e doar pe 2H.

    Care ar fi ciudatenia aici?
    Ceva eroare electrica in blocarea spatelui?
    Ultima editare de Max; 21.mar.2016, 22:00.

  • #2
    Re: Ciudatenie sustem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

    Ce simPtome are? Se aprinde becul in bord de la diferentialul blocabil? Pe ce suprafata era masina cand ati cuplat in 4x4h? Ati si virat?
    Ultima editare de Astral; 22.mar.2016, 20:32.
    Subaru justy 1,3 4x4

    Comentariu


    • #3
      Re: Ciudatenie sustem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

      Eu stiu ca doar pe "low" blocheaza si atunci iti taie ABS-ul. E tiganit ceva. Fa un test cand iti apare martorul la bord (viraj strans pe neaderent) si vezi daca te tine/agata spatele pe viraj.De regula becul din bord cu "diff lock " nu minte. Suspenda sptele cand ai martor bord aprins si vezi daca e "real".
      Blocantul spate este vacuUmatic(de fabrica) .Intra la o vitezade sub 5-10 km/h si iese la fel.
      Ultima editare de Astral; 22.mar.2016, 20:32.
      "Toata lumea este revoltata de ceea ce se intampla in toata lumea."

      Comentariu


      • #4
        Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

        Daca are buton difflock, are blocant.
        Daca ar avea LSD, n-ar mai avea buton.

        Blocantul spate intra daca reductorul este in 4H sau 4L.
        Becul de 4x4 din bord se aprinde cand pui in 4H?

        Urmareste becurile de 4x4 si difflock, spune-ne ce fac in 2WD si 4WD, coroborate cu pozitia butonului difflock, apoi povestim.
        Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

        Comentariu


        • #5
          Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

          Postat īn original de giorgel Vezi post
          Daca are buton difflock, are blocant.
          Daca ar avea LSD, n-ar mai avea buton.
          Asta e logica care am sustinut-o si eu dar unii spun ca exista Y61 care are si LSD si blocant deodata. Cica exista si la Mitsubishi varianta asta.


          Becul de 4x4 din bord se aprinde cand pui in 4H?

          Urmareste becurile de 4x4 si difflock, spune-ne ce fac in 2WD si 4WD, coroborate cu pozitia butonului difflock, apoi povestim.
          Verific maine dimineata cum se comporta exact indicatoarele.

          Comentariu


          • #6
            Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

            cum adica LSD si blocant deodata ? LSD PE care il poti bloca tot timpul de la buton ?
            Ultima editare de Astral; 22.mar.2016, 20:33.
            Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
            Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
            Natura si aventura

            Comentariu


            • #7
              Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

              Este diferential spate cu LSD,cu LSD si blocant ,cu blocant.... Ciudatenia de care vb este din cauza lipsei diferentialului central....

              Comentariu


              • #8
                Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                Asta-i buna, nu mi-as fi imaginat.
                In carte nu am gasit nimic referitor la combinatia asta, sau nu stiu eu sa citesc manualul.
                Unde naiba le-au inghesuit pe-amandoua?
                Au pus si LSD-ul ca sa suplineasca lipsa diff-ului central?
                Jur ca nu mai afirm nimic fara sa stiu 100%
                Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                  Postat īn original de ovidiua-car Vezi post
                  Este diferential spate cu LSD,cu LSD si blocant ,cu blocant.... Ciudatenia de care vb este din cauza lipsei diferentialului central....
                  Sa zicem ca are si blocant si LSD. Nu am desfacut diferentialul spate ca sa vad ce e acolo.
                  De ce LSD-ul se manifesta NUMAI cand punem pe 4H?
                  Ca LSD-ul nu e controlabil din cate stiu eu.

                  Pun pe 4H, se aprinde becul de 4x4 in bord (cel de blocant e stins) iar cand facem curba pe asfalt cu un pic de nisip, se vede ca spatele e blocat. Roata din interior freaca pe asfalt.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                    Si inca ceva... Daca are si LSD si blocant clasic, ce fel de ulei se pune in punte? Nu de alta dar nu prea se pupa uleiurile de la una la alta.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                      Pai ulei de LSD, ce sa-i pui altceva? Ce pui intr-un diff care are LSD?
                      Pe pinioane nu le deranjeaza, pe blocant nici atat.

                      Mie testul tau nu mi se pare concludent, asfalt cu un pic de nisip este poate prea aderent, iar transferul part-time fara diff central isi spune cuvantul.

                      Scoate un MRL, suspenda o roata spate, baga in 4x4 si vezi ce face.
                      Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                        Mai exista varianta ca una dintre roti sa fie de o dimensiune diferita si atunci iti da diferente intre punti si poate te pacaleste chestia asta sau rapoarte diferite fata spate poti verifica si asta. Am intalnit asa ceva. Sau anvelope de aceiasi dimensiune inscriptionate dar unele reesapate si altele nu.
                        Vitara din 1997 cu motor 2.0 16v 132 cp
                        LR discovery 2 dec 2004 automata

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                          Postat īn original de lazarcostin Vezi post
                          Mai exista varianta ca una dintre roti sa fie de o dimensiune diferita si atunci iti da diferente intre punti si poate te pacaleste chestia asta sau rapoarte diferite fata spate poti verifica si asta. Am intalnit asa ceva. Sau anvelope de aceiasi dimensiune inscriptionate dar unele reesapate si altele nu.
                          Sunt anvelope noi BFGoodrich AT. In nici un caz nu sunt diferite.

                          Giorgel, face treaba asta si cu MRL-urile decuplate. Dar numai cand pun pe 4x4 cutia de transfer.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                            Blocarea roților spate doar cānd cuplezi fata ar putea indica rapoarte diferite in punți. Am avut odată un caz la un Hover dar diagnosticul nu lam pus eu. Am schimbat puntea fata cu una Sh si s-a rezolvat. Succes si tine-ne la curent cu rezolvarea.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                              Din curiozitate m`am uitat pe schema electrica a comenzii blocarii diferentialului.
                              Cam nasoala treaba, totul este comandat si afisat de acea unitate de comanda a blocarii diff, inclusiv becul de lock de pe bord intra in unitatea aia si probabil
                              tot ea da comanda de aprindere a lui, putin probabil sa fie doar o trecere prin ea , tot ea vede si comutarea pe 4WD.
                              Cea mai la indemana metoda de verificare daca este comandata blocarea ar fi verificarea contactului de actuator de pe capsula vacuUmatica.
                              Este in scurt cind diff este blocat si in gol cind este liber.
                              Este posibil ca C/U sa hotarasca trecerea in lock la aparitia semnalului de 4WD si sa nu aprinda acel bec DIFF LOCK

                              Grig
                              Ultima editare de Astral; 22.mar.2016, 20:34.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection