Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

    Postat în original de Max Vezi post
    Sunt anvelope noi BFGoodrich AT. In nici un caz nu sunt diferite.

    Giorgel, face treaba asta si cu MRL-urile decuplate. Dar numai cand pun pe 4x4 cutia de transfer.
    Are AVM-uri sau cuplaje manuale originale Nissan?
    Cînd te-ai nascut, tu ai plîns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

    Comentariu


    • #17
      Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

      Postat în original de giorgel Vezi post
      Are AVM-uri sau cuplaje manuale originale Nissan?
      AVM-uri

      Comentariu


      • #18
        Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

        Da se aprind ceva becuri in bord?
        4WD , ABS, Lock
        Ar fi putin probabil sa ai arse ceva becuri si blocat comutatorul Lock pe ON.
        Siguranta 28 de 10 A trebuie sa fie buna, alimenteaza si clusterul.

        Grig

        Comentariu


        • #19
          Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

          Parerea mea e ca este o problema in grupul spate. Nu prea are cum sa existe si blocant si LSD. Un LSD, atunci cand masina este ridicata de punte, la viteza foarte mica, pentru macar cativa cm, ar trebui sa iti permita sa invarti de roti in sensuri de rotatie diferite, ca apoi, discurile de frictiune sa intre si sa inceapa sa blocheze. Pe cand la un blocant, e simplu, ori e alba ori e neagra. Banui ca sistemul de 4x4 in legatura cu posibilitatea de blocare doar in 4x4 are probleme. Daca cuplezi 4x4 si scoti comanda pentru blocant, tot la fel face? Fa si o numaratoare a rotatiilor rotii vs cardan ( numararea dintilor coroana/pinion) pentru a elimina posibilitatea de a avea rapoarte diferite in grupuri. Daca ar fi rapoarte diferite fata/spate ar trebui sa se simta o infranare si la deplasarea inainte, nu doar in curbe. Totusi, banui ca e problema in grupul spate. Sateliti blocati, boltul lung la sateliti rupt, ceva nu lucreaza cum trebuie acolo.
          Don't faster than your angel can .
          symy139@yahoo.com
          0766718187 - Service 4x4 Iasi

          Comentariu


          • #20
            Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

            Nu e deloc asa , LSD are discurile stranse permanent de la prima secunda cand a fost montat , indiferent ca masina sta sau merge , motorul e oprit sau nu , rotile sunt ridicate sau pe sol , afara ploua sau e noapte .


            De o mica rotatie pana la reactie au nevoie diferentialele autoblocante dar nu LSD care e permanent cuplat ( prin 'cuplat ' se intelege ca discurile sunt permanent tensionate , din constructie ) , rezerva-ti un moment si studiaza constructia ... e instructiv ... LSD nu e autoblocant , autodeblocant , torsen , blocant ... e numai LSD .
            ... sa fim corecti pana la capat !
            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

            Comentariu


            • #21
              Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

              Reductorul nu poate avea legatura cu blocarea diferentialului pentru ca blocarea diferentialului trebuie facuta doar atunci cand exsita teren cu portiuni cu aderenta scazuta in timp ce reductorul il activezi ori de cate ori este necesar un cuplu mai ridicat la roti. Ca atare cele doua "setari" nu sunt permanent compatibile. Este evident ca in cazul unei sarcini ridicate iar terenul nu este in linie dreapta un diferential blocat iti poate rupe ceva in lantul cinematic.
              Deci trebuie analizat daca in momentul cuplarii reductorului, diferentialul chiar se blocheaza.
              Zic si eu!

              Comentariu


              • #22
                Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                Postat în original de cos Vezi post
                Nu e deloc asa , LSD are discurile stranse permanent de la prima secunda cand a fost montat , indiferent ca masina sta sau merge , motorul e oprit sau nu , rotile sunt ridicate sau pe sol , afara ploua sau e noapte .


                De o mica rotatie pana la reactie au nevoie diferentialele autoblocante dar nu LSD care e permanent cuplat ( prin 'cuplat ' se intelege ca discurile sunt permanent tensionate , din constructie ) , rezerva-ti un moment si studiaza constructia ... e instructiv ... LSD nu e autoblocant , autodeblocant , torsen , blocant ... e numai LSD .
                Inteleg conceptul, dar de la discuri stranse permanent, pana la frictiune, si aproximativ blocarea discurilor in urma acestor frictiuni mai este loc de toleranta pana reuseste sa transmita cuplu si la roata opusa. Deci, prin suspendarea unei roti spate, si inaintare la viteza f mica ( posibil ca treapta 1 la ralanti, intr-un final sa iti dea jos de pe capra masina, asta daca LSD -ul lucreaza ca in prima zi ) sa ai acea alunecare.

                A limited-slip differential has a more complex torque-split and should be considered in the case when the outputs are spinning the same speed and when spinning at different speeds. The torque difference between the two axles is called Trq d .[2] (In this work it is called Trq f for torque friction[3]). Trq d is the difference in torque delivered to the left and right wheel. The magnitude of Trq d comes from the slip-limiting mechanism in the differential and may be a function of input torque (as in the case of a gear differential), or the difference in the output speeds (as in the case of a viscous differential).

                The torque delivered to the outputs is:

                Trq 1 = ˝ Trq in + ˝ Trq d for the slower output
                Trq 2 = ˝ Trq in – ˝ Trq d for the faster output

                When traveling in a straight line, where one wheel starts to slip (and spin faster than the wheel with traction), torque is reduced to the slipping wheel (Trq 2 ) and provided to the slower wheel (Trq 1 ).

                In the case when the vehicle is turning and neither wheel is slipping, the inside wheel will be turning slower than the outside wheel. In this case the inside wheel will receive more torque than the outside wheel, which can result in understeer.[3]

                When both wheels are spinning at the same speed, the torque distribution to each wheel is:

                Trq (1 or 2) = ˝ Trq in ±(˝ Trq d ) while
                Trq 1 +Trq 2 =Trq in .

                This means the maximum torque to either wheel is statically indeterminate but is in the range of ˝ Trq in ±( ˝ Trq d ).
                Don't faster than your angel can .
                symy139@yahoo.com
                0766718187 - Service 4x4 Iasi

                Comentariu


                • #23
                  Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                  Hai sa nu ne incapatanam si sa staruim in aberatii de dragul persoanei proprii ca nu e nimic de castigat si cu atat mai putin de pierdut !



                  ... no , daca zici ca intelegi conceptul atunci nu intelegi prea clar ... repet pentru ultima data ... repet si adaug - indiferent de conditii si din primul grad unghiular , de la primul milimetru de rotatie , fara joc ...altul decat cel din angrenajul diferentialului ... discurile sunt stranse de la nasterea ansamblului si freaca intre ele permanent si cu si fara sarcina - cu ambele roti ridicate nu este nici o alunecare si nici o intarziere . Tot fara intarziere se maifesta si efectul in teren sau pe zapada - pentru asta sunt apreciate LSD-urile - la zapada , nisip , trasee usoare cu drum avand aderenta variabila cum ar fi sosea incarcata cu zapada , ca ai din prima si mereu actiunea pe ambele roti fara sa mai pierzi timp de reactie cu un sistem mecanic sau electronic ... te ajuta din prima ( fiind strans permanent ) cu cealalata roata cand o roata incepe sa piarda aderenta .

                  Daca se stie ca diferentilalul are LSD - eticheta portocalie cu 'only LSD oil' sau 'LSD oil' sau 'LS oil' si rotile se misca in sensuri opuse ( indiferent cat de putin s-ar misca in sens opus ) SAU INTARZIE SA SE ROTEASCA IN ACELASI SENS atunci LSD-ul respectiv e uzat peste limita eficientei , practic inutil .Adica trebuie sa presteze legatura intre rotile stg/dr din prima si in functie de gradul de transfer ( in functie cat de mari sunt discurile , numarul lor si puterea de presare data de arcurile disc care preseaza pachetul de discuri ) . Un LSD nu se roteste si apoi blocheaza - de fapt nu blocheaza niciodata ci are alunecarea limitata ... peste un anumit efort ( cuplu ) incepe patinarea intre discurile pentru roata stanga si cele pentru roata dreapta ... dar numai peste un anume cuplu ... se poate spune ca are patinare intarziata nu cuplare intarziata ( desi nu cupleaza niciodata ci aluneca peste un anumit efort ) ... cat poate mentine aceasi rotaie intre roti o mentine , cand efortul devine prea mare peste ce poate incepe sa se roteasca diferit stg/dr .

                  Da , ca sa dai jos o masina cu LSD de pe capra trebuie uneori sa accelerezi si zece secunde dar asta nu inseamna ca cupleaza intarziat ci se face o tensionare mentinuta mai mult timp pe roata de pe sol ...

                  Da , un efect nedorit este ca se mentine permanent un efect de subvirare , vizibil in special pe curbele cu aderenta mica ( la blocant efectul e mult mai vizibil , diferenta intre LSD si blocant este ca subvirarea poate fi imediat remediata prin decuplarea blocantului dar la LSD nu poti remedia nimic si trebuie adaptata metoda de conducere tinand cont de permanentul efect de subvirare dat de rotile spate cu LSD-ul intre ele ) .



                  ... oare am repetat de destule ori ... oricum ma retrag din discutie ...
                  Ultima editare de cos; 24.mar.2016, 21:29.
                  ... sa fim corecti pana la capat !
                  Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                    OFF TOPIC: LSD si blocant au loc intr-un diferential (Diofer )
                    Despre LSD a cam spus tot @cos (am vrut sa-i dau o steluta , dar nu ma lasa sistemul, cica trebuie sa mai dau si la altii )
                    4x4MANIA is where we are !!!

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                      @Cos, este foarte corect ce spui, si acum nu o sa te contrazic, ca vorbim despre acelasi lucru, in maniere proprii, doar ca exprimarea mea nu este tocmai cea mai bine inteleasa (mai mult ca sigur din imposibilitatea de a ma face inteles). Intotdeauna am apreciat parerile tale, si mai intotdeauna au fost corecte, iar cand cineva are dreptate, nu imi e nici rusine, nici mandrie sa recunosc acest lucru. Eu astept cu foarte mare interes sa vedem ce ne mai zice Dan referitor la transmisia Patrolului.
                      Don't faster than your angel can .
                      symy139@yahoo.com
                      0766718187 - Service 4x4 Iasi

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Ciudatenie sistem de transmisie Patrol Y61, 3.0L, 2000

                        Azi am fost un pic cu patrolasu , vreo 300Km si am prins un pic de drum cu nisip.
                        Am testat blocarea diff .
                        La mine merge cam asa:
                        2H comutat pe Lock pilpiie diff lock si ABS orice ai face si nu cupleaza.
                        4H comutat pe Lock pilpiie diff lock si ABS iar dupa ce ajunge si cupleaza ai lumina continua la diff lock si pilpiie ABS.
                        La fel la 4L , nu am testat daca decupleaza peste 7Km/h.
                        Cuplarea este pneumatica si cel care permite cuplarea este semnalul de 4X4 , indiferent ca`i L sau H.
                        Oricum merge superb patrolasu si motorul ala 6L parca`i electric.



                        Grig

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X