Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Patrol Y61 nou

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Patrol Y61 nou

    Salutare Va salut Domnilor ! dupa cum spuneam acum cateva luni am cumparat un Patrol , multumesc mult pentru sfaturi in special Big.Ursu!

    Ce sa zic i`m in love :)))) whit my y61 . Masina are un singru proprietar , full sevice 3 stampile pe an pana in 2010... din 2010 0 stampile in carte . Fostul proprietar ceva
    crescator de Vaci , masina fara carlic nu a tractat nimic nici o data , dar in schimb interiorul balegar si paie cat cuprinde nu am putut sta inauntru pana nu am duso la curatat
    Full Valet si inca mai e de curatat si de schimbat scaune :) . Nu are rugina ceea ce ma bucura. Am plecat cu masina pe roti distanta cam 180 km , masina avea martorul motor aprins
    totul perfec. Am ajuns cu ea la garaj a inceput sa faca urat am pus Testerul pe ea 2 erori le gasiti in poza , Primul fault P0100 NISSAN - Mass Air Flow Sensor Circuit , Al doilea fault
    P3 Pump communication line . Sintome se ingatuie cand accelerez zici ca se rupe in doua ! Azi am comandat Debimetru de aer nou HAAS Air Mass Sensor , facut de "HAAS "
    Am citit ceva de Erroarea P3 Pump communication line , ceva de gen calculatrul pompei bubuit , se repara . Daca nu pompa , sper sa nu fie nici pompa :) vedem .
    Ceva sfaturi ce ulei pentru motor , gruprui , cutie , dupa ce sa ma uit ce sa schimb ? . Am comandat bara fata si spate ABR , am luat amortizoare PRO COMP FOAM CELL , Troliu 13000 LBS
    Warn . Caut un scaun de sofer in fine asta e zero . Niste arcuri m ar interesa , sfaturi ? .

    Sper ca in 2 saptamani sa intre in garaj , sa inceapa distractia :) . Sper ca prin august sa vad ce poate , cu ocazia asta poate am noroc sa ma alatur si eu voua unei iesiri :)

    Multumesc mult inca o data tuturora! Multzam fain Big.Ursu sunt cateva poze cum arata inainte de licitatie , si dupa ce am duso la spalat curatat .
    Inca o data toate cele bune va doresc ! Cu stima !
    Fișiere atașate

  • #2
    Re: Sfat achizitie patrol ??2.8 sau 3.0?

    Salut. S-o stapanesti sanatos!

    12 - eroare debitmetru (acel p0100) - daca apare si cu debitmetrul nou, trebuie verificat cablajul pana la ECU.
    73 - pump comm line - aici e mai delicat.
    Vezi dupa ce pui debitmetrul nou daca mai apare.
    De verificat/curatat/strans prinderea celor 3 manunchiuri de cabluri de masa de pe chiulasa.
    Ultima editare de Astral; 07.apr.2016, 20:09.
    Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

    Comentariu


    • #3
      Re: Sfat achizitie patrol ??2.8 sau 3.0?

      Multzam fain giorgel !
      Am rezolvat problema am inlocuit Air flow meter , era prea imbacsit cel vechi ca sa il curat etc . Am vazut ca se poate curata cu ceva sprei de contacte ....
      Sper sa nu mai am probleme :)) L am bazait pe Big.Ursu cu uleiurile pana la urma am cumparat (LIQUI MOLY MoS2 Leichtlauf Motorenöl 10W-40 10l Teilsynthetisch)
      grupuri cutie Valvoline GL5 si GL4 .
      Toate cele bune Weekend frumos !
      Multumesc inca o data !

      Comentariu

      Procesare...
      X