Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Consumabile si aditivi nissan patrol


SimPetre

Postări Recomandate

Salutare !

Am o nedumerire cu Uleiurile pentru nissan patrol gr y61 3.0 , sunt atat de multe. Fiecare program de piese recomanda alceva .

Deci cei cu experienta , daca se poate cateva idei .

Aditivi : Ulei , Motorina , Cutie , Grupuri . Am luat ceva Aditivi nu stiu cat de buni sunt e prima data , nu am mai folosit asa ceva .

Cateva poze mai jos . Pareri sugestii sunt bine venite .

Toate cele bune !

IMG_6095.thumb.JPG.2d6d3bd083ae4a9ae9ebb2f426c8bf68.JPG

IMG_6096.thumb.JPG.715eb3a0c9aafda561ac7b5262927e81.JPG

IMG_6097.thumb.JPG.b3d70a6c0fbfde28f860b26c6e926750.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

salut.

ulei recomand motul https://www.motul.com/ro/ro/products/recommendation

este foarte bun si foarte stabil si gasesti pentru motorul tau fara probleme.

legat de aditivi (metabond), in cazul in care vrei sa folosesti parerea mea este sa folosesti metalubs. http://www.metalubs.com/. face parte din acelasi grup de firme ca metabond dar este fabricat in germania. Metabond este fabricat in ungaria si nu are calitatile lui metalubs. eu folosesc de 4 ani de zile metalubs si la salupa si la masina si este ok . motorul este mai silentios si te unge la ureche. la diff si CV nu am folosit niciodata aditivi. daca motorul consuma ulei sa nu te astepti la minuni. singurul lucru care este facut de metalubs este ca reduce frecarile si scade zgomotul motorului. cel mai bine se simte la motoarele pe benzina. la motoarele pe motorina mai bine folosesti : http://www.metalubs.com/product/metalubs-x-d-250. se aud mult mai bine injectoarele.

succes

Editat de mariusb
Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

salut.

ulei recomand motul https://www.motul.com/ro/ro/products/recommendation

este foarte bun si foarte stabil si gasesti pentru motorul tau fara probleme.

legat de aditivi (metabond), in cazul in care vrei sa folosesti parerea mea este sa folosesti metalubs. http://www.metalubs.com/. face parte din acelasi grup de firme ca metabond dar este fabricat in germania. Metabond este fabricat in ungaria si nu are calitatile lui metalubs. eu folosesc de 4 ani de zile metalubs si la salupa si la masina si este ok . motorul este mai silentios si te unge la ureche. la diff si CV nu am folosit niciodata aditivi. daca motorul consuma ulei sa nu te astepti la minuni. singurul lucru care este facut de metalubs este ca reduce frecarile si scade zgomotul motorului. cel mai bine se simte la motoarele pe benzina. la motoarele pe motorina mai bine folosesti : http://www.metalubs.com/product/metalubs-x-d-250. se aud mult mai bine injectoarele.

succes

 

Salut mariusb

Nu am folosit motul pe nici o masina , in uk Motul nu e prea popular , nu prea am vazut la nici un distribuitor MOTUL.

E mai bun Motul ca TOTAL MOBIL1 VALVOLINE?

Ulei gruprui , cutie si cutie de transfer sunt foarte multe variante .Nu stiu ce e recomandat pentru Off Road

 

Zi faina si numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Am folosit recent aditivul de motorina Liqui Moly Diesel Spulung si am fost surprins placut de rezultate (eu fiind un sceptic in materie de aditivi). Dupa rularea cu un plin aditivat, comportamentul motorului s-a imbunatatit: trage mai bine, e mai silentios, fapt certificat si pe tester (presiunea in injectoare e ff buna).

Motorul e un ZD30 cu 165.000 km.

In asfalt nu te poti oglindi

Nici in baie nu poti pluti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Am folosit recent aditivul de motorina Liqui Moly Diesel Spulung si am fost surprins placut de rezultate (eu fiind un sceptic in materie de aditivi). Dupa rularea cu un plin aditivat, comportamentul motorului s-a imbunatatit: trage mai bine, e mai silentios, fapt certificat si pe tester (presiunea in injectoare e ff buna).

Motorul e un ZD30 cu 165.000 km.

 

Si eu sunt la fel de sceptic cu aditivi , ce am folosit e pt filtru de particule bmw vw . O sa testez pe un citroen c3 1.4 hdi si pe un c5 1.6 hdi sa vedem cum reactioneaza .

Motoarele astea sunt cam galagioase , ar trebui sa se observe repede diferenta .

 

Te salut Ben Carson!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Salut mariusb

Nu am folosit motul pe nici o masina , in uk Motul nu e prea popular , nu prea am vazut la nici un distribuitor MOTUL.

E mai bun Motul ca TOTAL MOBIL1 VALVOLINE?

Ulei gruprui , cutie si cutie de transfer sunt foarte multe variante .Nu stiu ce e recomandat pentru Off Road

 

Zi faina si numai bine !

 

Motul are cota buna si este un ulei foarte stabil la temperaturi mari peste 100 grade. Cauta referinte si nu cred ca vei gasi referinte proaste. Total si valvoline nu am folosit . Mobil 1 nu m-a dat pe spate . de fapt calitatea uleiului din romania difera de cea din germania , uk , etc.

Ulei de off road nu cred ca exista . exista uleiuri recomandate pentru motorizarea ta. daca dai forja mare la motor si se arde mai repede schimbi mai repede . daca nu schimbi la termen.

Editat de mariusb
Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Motul are cota buna si este un ulei foarte stabil la temperaturi mari peste 100 grade. Cauta referinte si nu cred ca vei gasi referinte proaste. Total si valvoline nu am folosit . Mobil 1 nu m-a dat pe spate . de fapt calitatea uleiului din romania difera de cea din germania , uk , etc.

Ulei de off road nu cred ca exista . exista uleiuri recomandate pentru motorizarea ta. daca dai forja mare la motor si se arde mai repede schimbi mai repede . daca nu schimbi la termen.

 

Iti dai seama ca nici in uk Nu sunt multe uleiuri de calitate , predomina castrol made in turcia :)) Si QX foarte ieftin Si dracu stie unde e fabricat . Total Si Mobile sunt alea originale made in France . Restu made in EU . Eu folosesc la toate masinile ma ref motoare de 3.0 Bmw Audi Mercedes am mers pe shelix ultra facut de shel . La motoare mici wolf facut in belgia .

M am gandit sa merg pe 10w40 Liqui Moly pentru Patrolul Meu , in schimb la grupuri inca Nu stiu ce naiba sa pun grupuri Si cutie . Big.ursu ma mi a recomandat GL4/GL5 dar sunt 3 specificatii 70/90 75/90 80/90 naiba stie care e ceea mai buna . Mai studiez si o te anunt , referitor la Motul am vazut ca , ca ulei de grupuri cutie de viteze e foarte bine cotat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Iti dai seama ca nici in uk Nu sunt multe uleiuri de calitate , predomina castrol made in turcia :)) Si QX foarte ieftin Si dracu stie unde e fabricat . Total Si Mobile sunt alea originale made in France . Restu made in EU . Eu folosesc la toate masinile ma ref motoare de 3.0 Bmw Audi Mercedes am mers pe shelix ultra facut de shel . La motoare mici wolf facut in belgia .

M am gandit sa merg pe 10w40 Liqui Moly pentru Patrolul Meu , in schimb la grupuri inca Nu stiu ce naiba sa pun grupuri Si cutie . Big.ursu ma mi a recomandat GL4/GL5 dar sunt 3 specificatii 70/90 75/90 80/90 naiba stie care e ceea mai buna . Mai studiez si o te anunt , referitor la Motul am vazut ca , ca ulei de grupuri cutie de viteze e foarte bine cotat .

 

daca bagi datele masinii in aplicatia aceea de la motul ( ai linkul dat mai sus ) vei vedea ce trebuie pentru fiecare in parte, motor, diff, etc.

. daca vrei sa foloseti liqui vezi ca exista un10W40 cu aditiv in el foarte bun (mos2)

Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Motor: Liqui Moly 10w-40-excelent!

La fel de bun e Valvoline Max Life Diesel-eu le-am folosit doar pe astea doua de 7 ani de cind am Patrolul.

Dar cred ca foarte important e sa fie schimbat la timp!:wink:

Pentru cutie 75w-90 GL 4,Valvoline.

Nu cred in aditivi!!:grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Va salut Domnilor !

Am cumparat Liqui Moly 10w40 MoS2. Multumesc frumos de sfat mariusb . Cu aditivi nu o sa ai mai folosesc pentru motor si cutie o sa iau ceva pentru motorina posibil ,dar suna motoru foarte frumos... nu stiu daca are rost .

Am cumparat Si ceva Ulei mai ieftin sa ai spal motorul , pentru grupuri GL5 Valvoline dansoare ce spec folosesti? Tot 75/90 ca la cutie?

Weekend fain Domnilor toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Hmmm... nu puneti aditivi in uleiuri ...la Patrol. Aditivul "sensibilizeaza" angrenajelor mecanice unde este adaugat (creeaza dependenta)! Sa zicem ca vorbesc oarecum din experienta.

 

Mai bine puneti uleiuri bune ...fara aditivi. LM este un ulei bun, 10w40 mso2 NU E BUN ptr Patrol. Cititi specificatiile uleiului!!!

 

In motor la ZD intra 6.5-8 litri (in functie de baie). Ca si indicativ 5w30, 5w40, 10w40, 10w60 in functie de motor.

10w60 mentine o buna presiune si ungere in regim de turatie mare si temperatura la limita. Uleiul "in forja" ajunge pana la 110-115grC. Majoritatea uleiurilor de la pragul de 110grC incep sa-ti piarda propietatile.

 

Uleiul care ma multumeste acum e LM 10w40 respectiv 10w60. De cativa ani am monitorizare permanenta... pe presiune si temperatura ulei, temperatura apa, ore functionare, EGT. La sfarsitul acestui an, o sa incerc sa fac un review pe ore de functionare atat pe 10w40 cat si 10w60. Cifrele sunt interesante... :wink:

 

La uz normal (strada 75%+ offroad 25%) nu depasiti cu schimbul uleiului 10.000 km sau 1 an.

La uz mai neordotox (25+75) faceti schimbul la maxim 5.000km sau 6 luni.

 

In cutie 75w90 GL4 3.6 litri

In transfer 75W90 GL4 1.9-2.1 litri

In punti 80w90 GL5 fata 5.4 si spatele 2.1

 

Verificare anuala si eventual completare, schimb total la doi ani.

 

Mare atentie la specificatii si combatibilitate...cititi inainte de a cumpara specificatiile uleiului.

  • Like 1

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

6.5 sau 8.2 - in functie de lungimea jojei ?! (eu parca asa retin)

in alta ordine de idei nissan a emis un buletin de atentionare unde se precizeaza ca uleiul care indeplineste norma CG4 (daca imi aduc aminte bine) nu trebuie folosit niciodata.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Eu folosesc doar Ulei AMTECOL cu stabilizator si tratament X1-R.....10W40 fullsintetic!!!! Se comporta EXTRAORDINAR!!!! Este singurul ulei de pe piața cu specificația CJ.....Tot ce se se găsește in comerț este cu CF..... Am testat uleiul in condiții mai dure(competiții) .....si daca cu alte diverse uleiuri in relanti după 80km de specială aveam presiune 0,4-0,5......cu acest ulei presiunea era 1,2-1,5!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Hmmm... nu puneti aditivi in uleiuri ...la Patrol. Aditivul "sensibilizeaza" angrenajelor mecanice unde este adaugat (creeaza dependenta)! Sa zicem ca vorbesc oarecum din experienta.

 

Mai bine puneti uleiuri bune ...fara aditivi. LM este un ulei bun, 10w40 mso2 NU E BUN ptr Patrol. Cititi specificatiile uleiului!!!

 

 

Uleiul care ma multumeste acum e LM 10w40 respectiv 10w60.

 

salut

Incerc sa caut un raspuns si anume : de ce 10w40 este bun si 10w40 mos2 nu este bun?

din cauza bisulfurii de MO? bisulfura de mo se foloseste pentru lagarele cu alunecare deoarece adera la suprafetele rugoase. daca au suprafete rugoase adera daca nu ai nu adera. Acelasi lucru (similar gasesti in castrol edge si multe alte uleiuri.

10w40 este un ulei la media vascozitatii (dintre 20 -100 grade) fata de 10w60 la care te poti bucura ca ai presiune dar ungerea sigur are de suferit in special cu motorul rece ...

1091-MoS2Leichtlauf10W-40-12.0-en (1).pdf

1300-SuperLeichtlauf10W-40-13.0-en.pdf

2009_engine_oil_guide.pdf

Editat de mariusb
Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Biosulfura de molibden in general se foloseste in motoarele "virgine", in rodaj. Utilizarea in exces a produselor aditivate inseamna sensibilitate sau moarte rapida ptr motor. Orice aditiv adaugat inseamna depuneri in motor care in timp duc la opturarea unor lagare, canale, gauri etc ...ungere ciuciu. Asta o stiu de la un nene, mecanic batran care acum din pacate nu mai este printre noi.

 

Desigur prin politica de marketing a fiecarui producator ... e mai iefin ca si cost de productie sa vinzi un ulei mai slab imbunatatit cu aditiv prezentandu-l drept "mama omida"...decat sa vinzi un ulei bun, de calitate. De asemenea orice banut extra venit din vanzarea a cel putin un produs pe langa ulei drept "curul care carpeste gura" e binevenit. Atata timp cat balta are peste.

 

Nu am studii in domeniu, nu pot vorbi decat din prisma consumatorului. Am invatat prin experienta ca schimburile dese de ulei (mai dese decat recomanda producatorul) si "materialul" de calitate inseamna viata lunga pentru motor.

In rest biosulfuri, redbull sau alte prostii ...numa' bune de aprins focul...la gratar...sau de dat pe canal la baubau :ha:

 

Cat despre 10w60 ...ce ne intereseaza mai mult? Ungerea la pornire sau presiunea si implicit ungerea la exploatare ? Mai ales ca folosim 4x4 astea prin padure ...unde le dam morti si raniti ...:beat

Editat de Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Biosulfura de molibden in general se foloseste in motoarele "virgine", in rodaj. Utilizarea in exces a produselor aditivate inseamna sensibilitate sau moarte rapida ptr motor. Orice aditiv adaugat inseamna depuneri in motor care in timp duc la opturarea unor lagare, canale, gauri etc ...ungere ciuciu. Asta o stiu de la un nene, mecanic batran care acum din pacate nu mai este printre noi.

 

acelasi lucru am crezut si eu pana cand am folosit si am si desfacut apoi motorul dupa aprox 2 ani. Aditivii pe baza de teflon depun vizibil restul este legenda.

Eu nu sugerez nimanui sa foloseasca doar ca daca sunt hotarati pot recomanda. Am folosit si folosesc in continuare asa ceva de ani de zile si sunt multumit la motoare nu forjate , foarte forjate.

Nu vand produse de acest fel si nu am nici un interes.

 

Cat despre 10w60 ...ce ne intereseaza mai mult? Ungerea la pornire sau presiunea si implicit ungerea la exploatare ? Mai ales ca folosim 4x4 astea prin padure ...unde le dam morti si raniti ...

da ne intereseaza foarte mult ungerea la rece. tocmai din acest motiv au aparut uleiuri cu diferite indicative in special pentru winter. Parerea mea este ca mentinerea unui ulei 10w40 la 80 -90 grade atunci cand forjezi masina (prin radiatoare ) este mai benefic decat folosirea unui 10w60.

Dar ma repet fiecare decide ce-i mai bine pentru masina lui.

Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Va salut !

Am mai gasit ceva la Patrol si nici ca am mai vazut asa ceva la un 4x4 , cum naiba il verifici daca functioneaza ?

Si inca ceva la masina mea sunt praf bucsile si cred ca si restu e blocat . Daca ati schimbat creva reparat etc

Ms fain

http://www.ebay.de/itm/Stabistange-Stabilisator-hinten-Nissan-Patrol-GR-Y61-/321911723903

http://www.ebay.de/itm/RUVILLE-PENDELSTUTZE-KOPPELSTANGE-STABILISATOR-STABI-STANGE-STREBE-/262305668998?fits=Make%3ANissan%7CModel%3APatrol+GR+II+Wagon%7CPlatform%3AY61&hash=item3d12a2df86:g:O34AAOSwWTRWzh44

1135377557__57.thumb.JPG.0543d133fdc1b2b117c1871bb9925dd4.JPG

3088007.thumb.jpg.84207552e2dac72c3861cbf64a9e6300.jpg

1621709080__12.JPG.330946d50ca0967b91c8ff1028c93278.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

La bara stabilizatoare pe spate am renuntat dupa ce am rupt 2 randuri de bielete antiruliu....sunetul care-l fac este sinistru, nu-ti doresc sa-l auzi. (@Kibitz iti poate confirma :) ).

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Vecine,

Fiecare cu ideile si convingerile sale ...eu nu pun aditivi in motoare si merg in continuare cu 10w60. Ca sa pun putina sare pe razor eu pornesc iarna masina cand apa e pe la vreo 40 de grade. Cu plus. Te asigur ca nici eu nu vand produse fara aditivi. :ha1

 

Am avut motoare in ograda care au trecut de mult de "limita de rupere vibrochen" ....asa ca ...reteta mea ptr mine cel putin, e castigatoare ...pana acum.

 

De asta se foloseste 10w60 in regim de "turatie la limita" ...ca nu e asa bun ca 10w40! :wink:

 

In rest numa de bine... ne vedem prin ...sat la o BRR si mai povestim ...ca ...vine vara! :x

 

@simpetre

Pune flexu pe porcaria aia si eject...Nu iti foloseste la nimic ...doar iti da la un moment dat o muzica ...pe care nu o intelege nimeni.

Editat de Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 luni mai târziu...

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Sincer nu stiu ce sa cred depsre produsele gen Metabond, metalubs etc. Am vazut si eu videoclipul cu demonstratie aici www.metalubs.info care chiar ma pune pe ganduri dar totusi nu prea am incredere in aceste aditivi. Perosnal cred ca daca fac schimb ulei in timp nu ar trebui sa am probleme :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Am vazut si eu o demonstratie cu Metabond. Exact acelasi sistem, si sincer sa zic am ramas convins,cu o mica obiectie. In demonstratie se pune aditiv intr-o cantitate foarte mica de ulei deci procentul de aditiv este foarte mare. Daca pui un tub in motor, procentul este mult mai mic prin urmare se pune intrebarea daca are acelasi efect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Ca sa aveți un subiect de discuție.....despre uleiuri si aditivi va rog sa va edificați despre aditivul X-1R si uleiurile AMTECOL !!!

Este singurul ulei de pe piața 10w40 Full Synthetic pe care-l folosesc de doi ani si rezultatele sunt spectaculoase mai ales dacă este folosit cu aditivii X-1R!

Editat de ovidiua-car
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Specificație ulei AMTECOL

 

10W40 Full Shyntetic norma CJ-4 comparativ cu toate uleiurile care exista pe piața care sunt cu norma CF

 

Uleiurile cu CF își pierd proprietățile de ungere la +140 C si -29 C .....ceea ce trebuie de luat aminte este ca motorul având temperatura de lucru 85-95 C uleiul are o temperatura de +125-130 C......

 

Uleiul AMTECOL fără sa fie aditivat știe +240 C si -50C

Cu Stabilizator X-1R uleiul isi păstrează calitatea si vascozitatea pana la +280C respectiv -180C

 

Aici pe forum sunt mulți utilizatori de ulei AMTECOL si produse X-1R......

Referitor la Metabond .....este o tehnologie depașită .....veche de 15 ani....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Consumabile si aditivi nissan patrol

 

Amtecol folosesc eu la Jeep...si in motor si in cutia de viteze.....si nu am nici cea mai mica reclamatie sau obiectie la adresa lor

 

spre deosebire de alte uleiuri si alifii...scrie mare si citet pe ele de cine si unde sunt facute :grin:

 

sa mai zic ?

Editat de Marius C alias Turagmes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare