Salutare,
De curand asa fara nicio avertizare m am trezit cu temperatura lichidului de racire la maxim.
Dupa ce a stat cateva zile in service unde am schimbat cutia automata, montat kit ironman +5cm, pus bara fata aluminiu, ceva bucse noi, placute si discuri, antifonat tot frumos.....dupa 2 km a fiert! Asa din senin la mers normal lejer!!!
Ideea e ca am alt motor de rezerva complet functionabil (pompa injectie dusa) si vreau sa i schimb chiulasa. Ma gandeac ca s a dus chiluasa, ca are ceva fisura pe undeva de fierbe si imi bolboroseste apa in vas, face presiune de o da in vasul celalalt!
Vineri se apuca mecanicul de ea si as vrea sa mi spuna cineva urmatoarele:
-ce garnitura si suruburi sa folosesc?
-ce forta si ordine se strang suruburile?
-si daca e mai indicat sa schimb tot motorul sau sa l desfac si sa folosesc doar chiloasa
Ps: manualul de reparatii nu l mai am deoarece mi a fost furat laptopul recent si toate informatiile odata cu el!!!
Multumesc, Marius
De curand asa fara nicio avertizare m am trezit cu temperatura lichidului de racire la maxim.
Dupa ce a stat cateva zile in service unde am schimbat cutia automata, montat kit ironman +5cm, pus bara fata aluminiu, ceva bucse noi, placute si discuri, antifonat tot frumos.....dupa 2 km a fiert! Asa din senin la mers normal lejer!!!
Ideea e ca am alt motor de rezerva complet functionabil (pompa injectie dusa) si vreau sa i schimb chiulasa. Ma gandeac ca s a dus chiluasa, ca are ceva fisura pe undeva de fierbe si imi bolboroseste apa in vas, face presiune de o da in vasul celalalt!
Vineri se apuca mecanicul de ea si as vrea sa mi spuna cineva urmatoarele:
-ce garnitura si suruburi sa folosesc?
-ce forta si ordine se strang suruburile?
-si daca e mai indicat sa schimb tot motorul sau sa l desfac si sa folosesc doar chiloasa
Ps: manualul de reparatii nu l mai am deoarece mi a fost furat laptopul recent si toate informatiile odata cu el!!!
Multumesc, Marius
Comentariu