Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • 4L Limited
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Am rezolvat si problema cu lipsa de putere... domnul mecanic a pus vacumurile gresit, cel din turbo si ce ce vine de sub intercooler erau puse invers :)))

    Alta nelamurire ar fi ca nu mai face presiune pe sistemul de racire...adica oricat as merge cu el tot moi sunt furtunele iar daca desfac busonul de la vasul sub presiune nu da apa afara sau sa faca psss fsss cu facea normal sau cum face celalalt Patrol

    Specific ca lichid in vas este plin ochi si nu stiu 100% daca a montat la loc termostatul 😠 dar acul la temperatura sta acum unde trebuie!!

    Lasă un comentariu:


  • Big.Ursu
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Afla si tu ce cod de eroare este....dupa care cautam solutii...

    Lasă un comentariu:


  • vetu
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Verifica traseul de admisie, portiunea dintre turbo si galerie de admisie...e posibil sa ai un furtun spart, un colier nestrans cum trebuie sau poate chiar intercoolerul fisurat.
    Citeste eroarea si posteaza codul sa il vedem si noi.

    Lasă un comentariu:


  • rrs
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    am experimentat aceiasi problema de debitmetru.....schimbat cu producator si n-a dat rezultat .....schimbat cu original si rezolvat problema

    Lasă un comentariu:


  • 4L Limited
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Am pus alt debitmetru si tot asa face....doar ca nu mai aprinde check engine.

    Are forta si deodata o da in nas...am observat ca pe la 3000 ture dar mai face si la alte turatii. Greu trec de 80km/h ca nu se mai tureaza cu pedala la blana.

    Lasă un comentariu:


  • 4L Limited
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Am rezolvat problema....totul fiind de la radiator infundat sau nu 100% functionabil.

    Dupa schimbarea motorului am alta problema acum.....imi taie acceleratia la 3000 turatii si nu se mai accelereaza si se aprinde check engine. La tester a iesit debitmetru care normal inainte functiona perfect.

    Daca opresc motorul si repornesc dispare check engine pana la prima accelerare in forta!!

    Lasă un comentariu:


  • Big.Ursu
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    sa dai drumul si la caldura in masina

    Lasă un comentariu:


  • 4L Limited
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Termostatul la reprezentanta in Irlanda este 60 euro !!

    Big Ursul: cum se aeriseste corect? Eu puneam lichid si porneam motorul dupa ce se incalzea bine, lasam sa se raceasca si tot completam in vasul sub presiune.....si tot asa pana nu mai scadea deloc!!!

    Lasă un comentariu:


  • 4L Limited
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Pana acum concluzia este radiator infundat sau nu functionabil 100%.... a fost verificat la un atelier de radiatoare si asta au spus ei.

    Am comandat radiator nou (second mai am 3 acasa) si termostat!

    Vedem rezultatele dupa ce vin piesele.

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Postat īn original de 4L Limited Vezi post
    A mai ramas sa schimb termostatul si radiatorul. Maine ajung la service sa vedem cum sta treaba.

    Sper sa fie radiatorul ca m am saturat sa tot schimb motoare 😠

    Nissan4x4 cum e treaba cu decomprimatul ?

    "Furtunul de supra plin" te referi la furtunasul ala subtire care oleaca din vasul sub presiune in vasul ala de dedesupt?

    Treaba ciudata e ca dupa ce l am luat de la service acasa am tot pornit si oprit motorul si completat cu apa iar dupa cateva zile pe drum spre service 70km nu a mai fiert si i am dat maxim forja. In schimb a ajuns apa la 90 sau putin peste....atat!

    Mai am un Patrol tot zd30 manual care oricat as da in el la drum nu ajunge sa deschida termostatul....acul la temperatura sta 1mm mai jos de mijloc !!!

    decomprimatul se face simplu, bagi o agrafa de birou sub talerul supapei vasului de recirculare ( cel mare), caz in care se circula cu lichid de racire cam pe la mijlocul vasului.
    furtunul de care vorbim e cel subtire ce pleaca din partea superioara a radiatorului spre vasul de recirculare

    Lasă un comentariu:


  • Big.Ursu
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Postat īn original de 4L Limited Vezi post
    Mai am un Patrol tot zd30 manual care oricat as da in el la drum nu ajunge sa deschida termostatul....acul la temperatura sta 1mm mai jos de mijloc !!!
    Acolo trebuie sa stea in mod normal apa la orice Patrol sanatos.
    In alta ordine de idei, in cat timp se ridica acul ? Aerisirea sistemului a fost facuta precum zice manualul ?

    Lasă un comentariu:


  • 4L Limited
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    A mai ramas sa schimb termostatul si radiatorul. Maine ajung la service sa vedem cum sta treaba.

    Sper sa fie radiatorul ca m am saturat sa tot schimb motoare 😠

    Nissan4x4 cum e treaba cu decomprimatul ?

    "Furtunul de supra plin" te referi la furtunasul ala subtire care oleaca din vasul sub presiune in vasul ala de dedesupt?

    Treaba ciudata e ca dupa ce l am luat de la service acasa am tot pornit si oprit motorul si completat cu apa iar dupa cateva zile pe drum spre service 70km nu a mai fiert si i am dat maxim forja. In schimb a ajuns apa la 90 sau putin peste....atat!

    Mai am un Patrol tot zd30 manual care oricat as da in el la drum nu ajunge sa deschida termostatul....acul la temperatura sta 1mm mai jos de mijloc !!!

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    sistemul la zd30 nu il cunosc :) nu am avut
    am avut doar rd28t pe y60
    dar la partea cu spalat radiatorul iti recomand sa nu pui jetul pe el indifferent cat de dispersat, slab sau cum il ai tu
    cel putin la mine radiatorul era de cupru si lamelele unele se dezintegrau pur si simplu sau dispareau la contactul cu apa, chiar si la presiune de retea,
    personal pentru curatarea exterioara iti recomand scufundarea lui intr-o cuva sau vas de care ai si poti folosi intr-un lichid de curatare, fie el, cu otet, fara otet, cu liquid molly sau fara...etc alegerea e a ta dar NU pune jetul!!! spala eteriorul dupa ce mizeria e inmuiata doar la cat curge usor din furtun, sau si mai bine il speli prin imersare in aceeasi cuva in care l-ai lasat la inmuiat prin ridicari successive.
    nu stiu daca termosatul de la zd30 e acelasi ca la y60 dar daca e am unul original BEHR de y60 si ti-l pot trimite daca ai nevoie
    la mine in final problema incalzirii era datorata garniturii de chiulasa arsa si imi baga gaze arse in system si imi scuipa apa afara.
    rezolvarea relative simpla dar nu neaparat usoara si ieftina:) garniture noua, suruburi noi, saibe, simeringuri de supapa...etc plus planat chiulasa, antigel premix original de la Nissan...etc, cost total cu manopera si restul 1500 lei

    Lasă un comentariu:


  • l_stoian79
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    intrebare de baraj: motorul chiar se infoaca? sau senzorul de temperatura e muci? sau ai o masa aiurea ? . ... la mine o lua razna acul de temperatura in bord, dar motorul era "cool"...totul se datora unul cablu de masa care nu era conectat cum trebuie... bafta!

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a răspuns
    Re: Zd30-ul meu a inceput sa fiarba!!

    Eu decomprim circuitele de racire la toate masinile ce fac offroad. Metoda prezinta dezavantaje dar si avantaje
    Ref la colegul ce are probleme cu fiertul, ii recomand o metoda simpla si eficienta, cu motorul RECE
    1. scoate furtunul mic ( de supraplin) , din vasul de expansiune
    2. introdu-l intr-o sticla de cola de 1 l, pe juma plina cu apa , in asa fel incat capatul sa fie imersat
    3. porneste motorul, lasa-l sa ruleze la relanti 10 min , sa se aeriseasca circuitul
    4. baga forja pe pedala de acceleratie de cateva ori la rand , pana la turatia de 3500 rpm
    5. lasa=l apoi la relanti 3 min
    Concluzii
    - daca scoate bule de aer sau mai rau, arunca apa afara din circuitul de racire .... poti sa te gandesti deja ca trebuie sa desfaci motorul
    - daca apa din sticla prezinta numai variatii mici de nivel ( la accelerare scade vreo 2 cm. la decelerare creste 1-2 cm) fara a arunca bule inseamna ca circuitul de racire al motorului e ok , defectul trebuie cautat altundeva

    PS: am mai intalnit o situatie ciudata, un ZD 30 fierbea pt ca intinzatorul de curea de anexe rea blocat si cureaua nu reusea sa transmita cuplu la fulia pompei de apa implicit la elicea ventilator.

    Iti doresc succes , daca mai crezi ca ai nevoie de lamuriri, vb la tel , ca imi e tare greu cu tastatura ,,, "La tatzi nii greu !"

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection