Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

    Ca orice posesor de acaret 4x4 care se respecta (glumesc, evident) - am experimentat si eu celebrul "death wooble". Prima data, cand am schimbat suspensia. Cum nu eram prieten foarte tare cu forumul sau cu manualul de utilizare, sesizez un troncanit deranjant pe partea dreapta. Sub scaunul pasagerului. Bucsele - ciuperca de la tendoane, adicatelea. Comandat un set de poliuretan, schimbate - disparut troncanit si cumva si wooble-ul....fain frumos...pret de un an....cand gasesc bucsele bara Panhard fata cu probleme. Schimbat bucsele, disparut wooble - 2 ani mers linistit fara nici un fel de interventie asupra masinii.....pana cand acum 3 luni ...

    Venind de la munte, dupa ce fac o depasire pe la 80km/h, dau intr-o denivelare si incepe masina sa faca ca toti dracii pamantului .... Abia am reusit s-o tin pe asfalt, si tot drumul ala (dale de beton) cum ajungeam la 70km/h o lua razna. Am ajuns acasa, am constatat ca am oarece jeg pe la omocinetica ... deci interventie. Am schimbat planetarele, caci acolo unde venea semeringul din punte facusera guler (325.000km sunt suficienti), lucrat fain frumos ... cumva...fara wooble.

    Pana saptamana trecuta cand s-a repetat povestea, tura asta la 60km/h....Am pus pe seama noroiului de pe jante, plumbi lipsa (prima zi de traseu a fost mai dura decat m-am asteptat) .... cum nu am gasit o spalatorie sa-mi curete rotile (in Valea Jiului), le-am ... desumflat. La 1.5 bari. No more wooble....pana sambata cand am fost la spalatorie...cand...iar death wooble. Restul povestii .... este cu schimbare de prezoane.

    Azi m-am bagat un pic sub masina, asa...la ambitie. Si vad ca la tendonul din dreapta...e ceva nefiresc. Lasa foto sa vorbeasca. Imaginea am vazut-o de cateva ori pana acum, dar pur si simplu am trecut peste.

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	tirant_dreapta.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	332,4 KB 
ID:	1034021

    Dupa o scurta incursiune cu un levier ......

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	tirant_sss.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	346,2 KB 
ID:	1034022

    Dupa ce am vazut situatia tendoanelor, capata sens si alte zgomote auzite de mine, dar puse pe seama oboselii ... paranoia (care e si ea prezenta) ... etc...
    NADS Fitted
    Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
    Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

  • #2
    Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

    Cod OE , modelul plin pe care il cunoaste toata lumea : 54560-01J00 . Asemenea si aceleasi dar un cod ceva mai tanar in lista Nissan : 54560-VC000 . Bineinteles , cauciuc .

    Cod OE dar bucse superflex cu cate doua ferestre in mantaua de cauciuc : 54560-VB012 .

    Cod OE pentru bucsele ciuperca : 54476-01J00 .
    ... sa fim corecti pana la capat !
    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

    Comentariu


    • #3
      Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

      Deci....cam asa

      Cam asa arata situatia in teren.....


      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	04.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	401,1 KB 
ID:	993156

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	03.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	374,0 KB 
ID:	993155

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	02.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	398,5 KB 
ID:	993154

      Schimbam cu...

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	05.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	346,0 KB 
ID:	993157

      Reglaj fin...

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	01.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	344,6 KB 
ID:	993153

      Buba

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	06.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	368,9 KB 
ID:	993158

      Cumva dupa operatiune, masina sta inclinata pe dreapta si rotile din stanga sunt iesite in afara (corectabil din bara Panhard, care este in masina, dar asteapta alta zi sa fie executata). Observat tampoanele de la cutia de viteze ca sunt cam terminate...doresc si eu coduri pentru ele....multam.

      Un mare MULTUMESC MAESTRE lui COS care si-a irosit timpul si nervii cu mine la telefon, ghidandu-mi pasii catre rezultatul final.
      Ultima editare de Big.Ursu; 02.iul.2016, 20:41.
      NADS Fitted
      Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
      Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

      Comentariu


      • #4
        Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

        Sa ne mai si muncim un pic...zic...

        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	09.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	228,3 KB 
ID:	993160

        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	07.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	229,3 KB 
ID:	993159
        NADS Fitted
        Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
        Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

        Comentariu


        • #5
          Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

          ... care munca , nu vaz decat relax ...

          Codu' la insulator ( adeca tamponu' de cutie ) : 11320VB910 . Cred ca e bine - cred , dar codul ( si implicit piesa )
          nu poate fi confirmat 100% la verificarile incrucisate . Totusi inclin sa cred ca ala e ...


          La pesa cu simeringul obosit e si vaselina contaminata ? ... caz in care si rulmentul poate fi afectat , noroc ca e mare ... si tare ... codul la simering 40227C8200 ( acelasi de la primul Y60 de pe vremea straveche a razboiului cu indienii pana la vremea razboiului informatic , respectele mele pentru o asa continuitate ce usureaza mult logistica ) .

          ... ca o mentiune - Y60 mai are un simering mai mare , in serie dupa acest simering in discutie , deci rulmentul e protejat de doua simeringuri in loc de unul singur ca cel din poza . La Y61 s-a renuntat la al doilea simering , locul acestuia fiind ocupat de coroana de ABS . Asta ar insemna ca aspectul trebuie tinut sub atentie , etansarea si protectia fiind prezumtiv mai predispusa la uzura in special in caz de noroi fluid si balaceala ca porcu'. Designul discului de frana ajuta , dar cam slabut , si , nu stiu pe nimeni care mai si curata canalele de ventilare a discului .... Daca e cineva , sa dea de stire ca sa fondam un club al desfundatorilor de ventilatii din discuri !!

          In aceasta idee , la puntea de Y61 ce am onoarea sa o detin am extras coroanele de ABS pentru ca imi erau inutile si pe buza cilindrica ramasa ( rectificata ulterior , ca era doar semifinisata ) am montat un simering de 95 mm diametru cu carcasa adaptata , aproape identic cu situatia de la Y60 ... in speranta ca protectia a fost imbunatatita . Vom vedea , in timp ... dar pana atunci , ideea promite mult si poate fi folosita la puntile de Y61 la care nu se mai foloseste ABS .
          Ultima editare de cos; 02.iul.2016, 21:59.
          ... sa fim corecti pana la capat !
          Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

          Comentariu


          • #6
            Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

            @cos - bre...nu stii sa privesti...
            NADS Fitted
            Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
            Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

            Comentariu


            • #7
              Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

              ... depinde de ochi ... in ideea ca intodeauna privesc mai intai cu ochii mintii si daca mai e cazul si merita ... ma mai uit inca o data ...


              ... inainte sa ma contrazici , ia zi-i ... daca nu voiai sa faci trebusoarele alea , nu le faceai ... da asa ... abia asteptai , am simtit ( pana si eu ... ) ... ti-a facut o asa placere , ca nici mancare nu ti-o trebuit !!!

              ... nu ? hai zii , nu te da fecioara insangerata , ca degete sunt si asa multe ...
              Ultima editare de Astral; 03.iul.2016, 18:21. Motiv: https://diacritica.wordpress.com/2008/12/30/zi-zii-zi-i-despre-imperativul-lui-a-zice/
              ... sa fim corecti pana la capat !
              Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

              Comentariu


              • #8
                Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

                Azi am terminat operatiunea de schimbare a barii Panhard fata. Ieri am inceput ...si am ramas in drum...de o bucsa ... ramasa pe sasiu...am epuizat vreo 3 calendare cu sfintii aferenti. Am incalzit, am pus flexu ....am luat o dalta...si am rezolvat...

                Epopeea inca in derulare...
                Fișiere atașate
                NADS Fitted
                Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

                  Postat în original de cos Vezi post
                  Cod OE , modelul plin pe care il cunoaste toata lumea : 54560-01J00 . Asemenea si aceleasi dar un cod ceva mai tanar in lista Nissan : 54560-VC000 . Bineinteles , cauciuc .

                  Cod OE dar bucse superflex cu cate doua ferestre in mantaua de cauciuc : 54560-VB012 .

                  Cod OE pentru bucsele ciuperca : 54476-01J00 .
                  Salutare,
                  care ar fi diferenta dpdv functional intre primele doua modele de bucse enumerate - intre modelul plin "pe care il cunoaste toata lumea" si modelul superflex?

                  Multumesc

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

                    Modelul plin e cu bucsa plina de cauciuc , cele superflex sunt cu doua ferestre in cauciuc . Cauta imagini pe gogu , te edifici repede .
                    ... sa fim corecti pana la capat !
                    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

                      Postat în original de Big.Ursu Vezi post
                      Azi am terminat operatiunea de schimbare a barii Panhard fata. Ieri am inceput ...si am ramas in drum...de o bucsa ... ramasa pe sasiu...am epuizat vreo 3 calendare cu sfintii aferenti. Am incalzit, am pus flexu ....am luat o dalta...si am rezolvat...

                      Epopeea inca in derulare...
                      Salutare.
                      Sunt si eu in aceeasi situatie. Ce bara ai pus? S-a rezolvat cu death wooble-ul ?

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

                        Am facut o costatare la o masina (Y61 SWB) la care death wooble de la 70km/h devine un obicei destul de urat.

                        La o testare sumara dublata cu un control de rampa am constatat urmatoarele:
                        -joc rulmenti pivoti/rulmenti roata
                        -joc pivoti bara de directie/bara de conexiune
                        -joc bara panhard fata*
                        -joc bara panhard spate, bara panhard stramba*
                        -joc in grupul spate
                        -tendon inferior spate stramb

                        Suplimentar am constat ca prinderea ultimilor suporti de tampoane caroserie sunt rupti (un posibil efect).

                        m scris toate astea sa le aveti in vedere in cazul unor situatii similare.
                        consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

                          Wooble s-a dus datoria bucselor de la tiranti. Barele Panhard au fost IronMan (fata+spate). Datorita lor am constatat fara dubiu ca suspensia (pe spate) este terminata.
                          NADS Fitted
                          Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                          Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

                            Postat în original de Big.Ursu Vezi post
                            Wooble s-a dus datoria bucselor de la tiranti. Barele Panhard au fost IronMan (fata+spate). Datorita lor am constatat fara dubiu ca suspensia (pe spate) este terminata.
                            Si da ... vina-mi apartine. 2 ani i-am dat pe munte, pe asfalt, prin apa, prin namol, pe pietre, prin zapada ...si nu am stiut ce-i aia mentenanta in afara de ulei + filtre. Asta-i Nissanu :)
                            NADS Fitted
                            Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                            Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Dupa 2 ani de plimbare, death wooble

                              La Y61 SWB bara panhard spate e putin franta din fabrica ... sasiul e scurt si daca n-ar avea o mica frangere ar lovi in punte ... acuma la cat de stralucita e lista , nu-i de mirare sa fie panhardul si stramb .
                              ... sa fim corecti pana la capat !
                              Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X