Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....


Big.Ursu

Postări Recomandate

Singura fericire ... motorul functioneaza fara probleme. Nu bate, nu troncane, nu fierbe. Totul este bine.

Dupa care...

 

1. Death wooble - izolat cauza - bucse tendon fata dreapta terminate. S-a remediat problema prin inlocuirea tendonului cu unul de rezerva, cu bucse originale Nissan. Le recomand cu caldura dupa ce am vazut niste aftermarketuri. Intrebarea este insa....de ce s-au terminat bucsele alea ? Uzura ? Varsta ? Sau ... alta cauza....?! (o sa revin)

 

2. Tampoane cutie de viteze - am observat in ultima vreme ca schimbatorul era un pic cam nazdravan, si banuiam cauza. Cand m-am bagat sub masina, am inteles de ce. Un tampon este aproape terminat. Am achizitionat (din greseala) 2 perechi - una originala Nissan, una aftermarket (Febest). Daca ar fi sa ma ghidez dupa aspectul exterior, cele aftermarket par mai solide un pic. Acest punct nu este remediat inca.

 

3. Barele Panhard - aici e ceva de vorba...cand am schimbat eu prima tura suspensia (oricum alegere de cacao, montaj de cacao, rezultate asijderi) in incercarea de a echilibra masina am modificat barele originale ale masinii. Dupa ce am pus IRONMAN, lucrurile s-au schimbat si totul a fost OK....pana acum un an. Cumva brusc, nevasta-mea isi da seama ca masina e mai lasata de spate decat de obicei - nu am luat-o in seama ca masina era incarcata cu ceva bagaje, drumul mai nasol un pic....nah...i se pare. Cu timpul insa, a inceput sa mi se para si mie. Si parca nici masina nu mai statea ea chiar dreapta. Mai iesita partea stanga si pe stanga si pe dreapta mai lasata. Acum vreo luna si ceva am luat bara Panhard spate si acum 2 saptamani pe fata. M-am gandit ca poate corectez, mai ales ca dupa ce am remediat death wooble, diferenta deja a devenit extrem de enervanta....Am schimbat pe fata deci...am reglat....fain frumos....spatele insa este tot "deformat"....schimb si pe spate. Nici o diferenta. Bara este stransa la maxim pe spate si roata dreapta spate este intrata cu 2 cm mai mult decat roata din stanga.

 

4. Suspensiile IRONMAN - aici ...iarasi este ceva ciudat. Avand in vedere ca mi-am facut lucrarile singur, am aruncat cateva priviri destul de amanuntite pe dedesubt. Cand am schimbat Panhardul pe spate, constat ca pe partea stanga arcul nu sta foarte bine, parca era stramb in partea superioara. Azi l-am dat jos si indreptat. Telescopul pe stanga constat ca este obiect decorativ. Il comprim fara nici un fel de efort, iar la cap de cursa se aude cum bolboroseste. Rezultatul operatiei - 0. Masina este in continuare lasata pe partea dreapta. Intervin si in partea dreapta, unde pun un inaltator de arc de 5cm. Masina se echilibreaza aproape (diferenta de aprox. 15mm - mai sus stanga, mai jos drepta). Suspensiile sunt +5cm, +200kg extrasarcina. Arcurile sunt ruginite. Telescoapele asijderi, dar arata mai bine decat arcurile. Pe fata situatia dpvd estetic este aceeasi. Mai are cineva experiente similare cu suspensiile Ironman ?

 

5. Rezervor spart - picura timid, dar sigur. In viitorul apropiat trebuie sa ma ocup de el.

 

6. Semering port-fuzeta terminat - am semeringul, si desi astazi am planificat lucrarea, nu am executat-o. Am scos arcurile pe spate de 4 ori in incercarea disperata de a le instala corespunzator si pus inaltatoare diferite - sunt rupt de laboante si de spinare.

 

7. Prezoane si piulite - am inlocuit 24 de prezoane cu originale Nissan. Piulitele asijderi.

 

In doi ani si jumate aproape s-au adunat destule probleme, evident nimic de neremediat, si pana acum le-am rezolvat in regie proprie, caci increderea in mesterii locali este 0. Acum urmeaza si intrebarile mele:

 

A. Este posibil ca suspensia terminata de pe spate sa cauzeze ruperea bucselor de la tendoane ?!

B. Este posibil ca amortizorul distrus de pe stanga spate sa fie cauza pentru care nu pot centra puntea spate fata de restul masinii ?

Editat de Big.Ursu

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

A : cam da ...

 

B : nu ...

 

 

... si m-a mmmai palit o relevatie - daca ai bara stabi pe partea spate , acesta va reduce semnificativ la corectarea inaltarii - incerci sa compensezi pe o singura parte dar bara stabi tinde sa impuna propria asieta ( tragand de arcuri ).

 

 

Daca eu as fi tu as masura cu ruleta ( simetric stg/dr ) intre sasiu si punte cand masina sta pe un teren cunoscut ca fiind plan ... sa aflu eu ( daca as fi tu ) cum sta treaba in toate colturile suspensiei ...

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

M-am lamurit in privinta suspensiei.....pur si simplu a murit. Telescoapele macar a ramas culoare pe ele....spre deosebire de arcuri care sunt de culoare ruginie cu pete galbene. Ma rog...nu asta e important...important este ca acum am o masina inaltalta...nu....dupa aprox. 3 ani...cam slab as zice eu, avand in vedere ca avem colegi pe aici care se dau grav cu alte suspensii si nu prea i-am auzit ca s-ar plange (acum ca au probleme si nu le impartasesc sau chiar nu au deloc probleme pe partea asta, nu am de unde sa stiu).

 

Buuuuuun....

 

Azi am schimbat tampoanele cutiei de viteze. Am avut intentia de a face ceva fotografii, dar la ce f\/ting am luat sa desfac suruburile de la traversa de sub cutia de viteze/transfer ... mi-a pierit orice urma de chef. S-au desfacut greu subururile, s-au infiletat si mai greu si alinierea tampoanelor cu gaurile din traversa a fost aproape de imposibil. 4 ore mi-a luat, din care vreo 2 de stat de taina cu maestrul @cos la telefon (sub a carui indrumare am executat singur operatia) .... Va trebui sa schimb acele suruburi ASAP nu stiu daca ar mai rezista un an. In zilele urmatoare o sa fotografiez vechile tampoane, ca si referinta pentru cei carora le mai tremura "mestecaul"....cum era si cazul meu. Am pornit masina....schimbatorul sta pe locul sau de zici ca-i lipit cu superglue. Nu am mai sesizat alte nereguli.

 

Ce a mai ramas de facut:

1. Bucsi tendon stanga fata - trebuie sa apara, sunt din 7 iulie in Oradea si cumva nu-si gasesc drumul catre Craiova. Am scris mail...nu am primit inca raspuns.

2. Rezervor motorina - aici asteptam sa se alinieze niste astre, cel mai probabil va fi SH, reconditionat corespunzator. Ramane de vazut cum il dau jos pe cel vechi, cu cat mai putin deranj

3. Bucsi bara stabi fata + bielete antiruliu - se va intampla dupa ce pct. 1 va fi executat si ma gandesc la variante custom pentru bielete antiruliu.

4. Bara Panhard spate - maine trebuie sa-mi soseasca una stock, care sper sa-mi rezolve centrarea puntilor pana in primavara cand intentionez sa renunt complet la IronMan

5. Semering butuc - drac baltat, ceea ce am eu ca si piesa de schimb nu e ce trebuie ... asa ca...amanam momentul.

6. Asta a aparut astazi ca o revelatie....trebuie facut ordine in masina. Frate, este un atelier ambulant. In afara de locul soferului, nu mai este nimic neatins. Desi nu sunt ordonat, ma scoate din pepeni.

 

Cam atat pentru azi.....

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Azi executat semeringul. Bucsele de la tendon se incapataneaza sa nu soseasca desi de o saptamana sunt in Oradea.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

daca la bucsile care tin bratul ala lung in partea dinspre sasiu. am eu unele:) asta pana iti rezolvi tu treaba:)cu cele comandate.

doar ca ale mele sunt de y60,desi nu cred ca difera:)

 

tot ai pus intrebarea legata de ironman,personal nu am folosit in echipare pe patrol,dar am folosit pe altceva,

eu am pus OME pe a mea, dar asta pt ca stiu de la cei care se dau in campionat si din parere personala subiectiva ca dupa 2 curse erau praf.

repet e parerea mea si nu e nevoie ca cineva sa ma combata sau sa imi dea sau nu dreptate

ce pot sa spun e ca la OME dupa aproape 2 ani de utilizare, arcurile mai au inca etichetele lipite pe ele,si vopseaua e doar scrijelita pe alocuri de la noroiul pe care l-am invartit cu rotile uneori,

stiu ca e vorba de o cheltuiala mai mare dar iti recomand OME, vorbeste cu Razvan GTC sau cu cine vrei tu ,dar pune ome, sau Koni daca vrei sa te destrabalezi :) nu vorbim de Fox, King...etc etc

astea mai pamantene sunt si vor fi... OME :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Te salut @KAROLOKW !

 

Multam de oferta !

 

Momentan, sunt aproape linistit. Dupa lungi discutii cu vanzatorul bucselor de tendon fata (austriac), constat ca e vina Fan Courier pentru intarzierea nejustificata cu o saptamana. Cum a motivat curierul: pe colet nu exista nr. de telefon de contact. Bun, de acord...dar...ai adresa de livrare. Daca v-ati fi deplasat la adresa si nu m-ati gasit, stiu ca se lasa o nota in cutia postala / usa prin care este instiintat ca ai fost cautat si nu ai fost gasit. Am primit asemenea notificari de la GLS, de la Nemo si Cargus. Am sunat la numarul de telefon indicat si am stabilit de comun acord cu curierul locul si ora intalnirii - deci...se poate...daca se vrea...si daca nu te doare in cur de parerea clientilor de serviciile tale. Ma rog....episod nefericit.

 

Am fost la mester si mi-a pus bucsele in 10 minute, am plecat acasa fericit si am schimbat singurel tendonul. Solo...pe partea stanga am putut desfacte fiecare surubel fara nici un fel de problema. Dupa ce am pus totul la loc, masina este perfect dreapta problema ramane insa pe partea din spate, unde pe partea dreapta am inaltator de 5cm (telescop bun) si pe partea stanga de 3cm (telescopul este obiect de decor). Sunt extrem de ruginite arcurile sunt culoarea ruginie/rosiatica cu pete galbene (evident, petele galbene sunt vopseaua).

 

Sambata am dat arcurile de 4 ori jos (tot singur !!!). Masuratorile facute de mine, e drept ... empiric...releva ca arcurile sunt egale ca dimensiuni. Daca-mi aduc eu bine aminte, stiu ca cel de pe partea soferului (DS) era mai lung un pic...poate memoria imi joaca feste si fac confuzii...daca e asa, mea culpa si postarea sa fie ignorata...

 

Anyways .... am facut un calcul anul asta si iesirile pe care intentionez sa le mai fac, consider ca le pot face in situatia actuala. Eu de astazi sunt in concediu si sincer am de gand sa-mi rasfat un pic familia, asa ca trec Patrolul pe o lista de asteptare. Si da, urmatoarele suspensii vor fi OME. Si foarte probabil sa le achizitionez pe bucati sa nu-mi afectez celelalte prioritati, dar suspensia va fi montata atunci cand va fi completa.

 

Despre KONI nu stiu nimic. Nu stiu pe nimeni sa foloseasca (ma refer la persoane din anturajul meu) si nici unde as putea gasi reperele.

 

Deci...ce a mai ramas de facut:

 

1. Ieri mi-a venit un tarod cu care voi curata un pic, in masura posibilitatilor, filetul fiecarui surub de la traversa de la cutia de viteze. Voi schimba si suruburile (ruginite crunt) cu unele noi. Le am deja.

2. Bucsele bieleta antiruliu si bieletele antiruliu fata - trebuie sa le comand intai si cred ca o sa merg pe Yamato. Oricum, nu vor fi folosite decat pana in moentul in care voi schimba suspensia asa ca nu prea are sens sa comand ceva scump.

3. Rezervorul - aici sunt in expectativa...mai vedem...studiem...nu ne grabim.

4. Indreptat volanul - treaba de 10 minute, o sa o fac saptamana de vine.

5. Regandit modalitatea de colectare a uleiului de la catch-can - sa vad uep unde trag un furtun din separatorul de ulei sa-l maschez sub bara.

6. Schimbat fanta de la troliu, impreuna cu plasma. Fanta s-a spart in vreme ce trageam de bara panhard si odata cu ea s-a f..tut si plasma.

7. CURATENIE IN MASINA - aici e grav. E un atelier ambulant acum, sper sa-l scot la lumina foarte repede. Are si masina asta demnitatea ei.

8. Achizitionarea unei truse de chei combinate mai de soi, intrucat atunci cand am desfacut surubul de la bara Panhard spate am reusit cheia de 22 sa o fac...bratara....

 

Funny fact: astazi opreste un flacau langa masina cand ma chinuiam cu tendonul si ma intreaba daca nu stiu pe cineva sa-i puna la punct omocinetica :) Un zambet strengaresc a fost pe fata mea....:) Nu l-am putut indruma catre nimeni, i-am dat in schimb adresa club4x4.ro ... sa vada ca pana la urma pentru multe sarcini cea mai potrivita persoana...esti tu insuti.

 

Va jur ca de 2 saptamani trag de fiare, suruburi, bari, bucse... injur semeringuri.. arcuri...telescoape....si totodata apreciez foarte tare mesteri care isi respecta meseria si fac o treaba perfecta. Urasc insa faptul ca nu poti da de ei..prea usor. Dar tot sincer sunt cand va spun ca mi-a crescut respectul fata de mine dupa toata aceasta aventura ... poate ca a fost cumva nevoie sa ma lovesc de probleme sa pot aprecia foarte tare un meserias si totodata sa-mi dau singur un sut in fund sa ma motivez. E drept, au fost seri in care nu am mancat nu ca nu imi era foame..dar nu am putut duce lingura la gura, lipsit de vlaga. In fine...acum sunt momente faine cand vezi multe rezolvate si tot necazul parca se duce undeva in spate.

 

Doresc inca o data sa-l mentionez pe @cos care mi-a oferit un suport extraordinar (sfaturi, piese si unelte) astfel ca am dus (aproape la cap) aceasta operatiune destul de ampla de remediere / mentenanta. De asemenea multumesc si lui @MAX pentru suportul oferit.

 

Poze nu am facut pentru ca singur plin de jeg pe labe mi-a fost imposibil sa fotografiez.

 

Numai cele bune tuturor.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Îți curge rezervorul ? Pe mine m-a ajutat Ovidiu Domide de la Satu Mare (ovidiuacar aci pe forum ) , am primit de la el un rezervor ca nou.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Deocamdata, rezervorul nu este prioritate. Am o promisiune si vedem cum se materializeaza acea promisiune. Acum ma tot gandesc cum s-o dau sa ies bine si cu concediul cu familia, si cu suspensia la Patrol.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Vrei sa pui alta suspensie cat mai repede ? De ce nu pui în prima faza doar amortizoare noi pe spate ?

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Daca ar fi strict dupa mine, as pune ieri suspensia, dar calculele mele nu se "pupa" cu realitatea, asadar mi-am cumparat un cui in care sa-mi pun pofta ... deocamdata. Sa pun doar amortizoare...cu ce ma ajuta ? Sau daca pun suspensie noua pe spate, ce fac cu fata ?

Eu gandesc ca cel mai bine se pune totul nou, deodata ... am rabdare .. inca...decizia de a trece pe OME este aproape finala.

 

Anyway, la ora la care scriu acest mesaj mi-am comandat bielete antiruliu pentru puntea fata si as dor niste bucse bara stabilizatoare de poliuretan. Ma puteti indruma catre cineva ? Gandesc ca ar fi mai rezistente decat cele de cauciuc.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Deci...ce a mai ramas de facut:

 

1. Ieri mi-a venit un tarod cu care voi curata un pic, in masura posibilitatilor, filetul fiecarui surub de la traversa de la cutia de viteze. Voi schimba si suruburile (ruginite crunt) cu unele noi. Le am deja.

 

Operatiunea s-a executat. A iesit oarece jeg (cititi rugina) si am reusit sa refac si un filet care din cauza ruginei se dusese dracului. Operatiunea s-a soldat cu succes :)

 

2. Bucsele bieleta antiruliu si bieletele antiruliu fata - trebuie sa le comand intai si cred ca o sa merg pe Yamato. Oricum, nu vor fi folosite decat pana in momentul in care voi schimba suspensia asa ca nu prea are sens sa comand ceva scump.

 

Au venit bucsele bara stabilizatoare (Yamato) si bieletele antiruliu (Febi Bilstein). Curatat filetul de la fiecare surub, suruburile care fixeaza bara le-am dat cu vaselina - sper ca la desfacere sa nu mai fie asa mare stresul.

 

3. Rezervorul - aici sunt in expectativa...mai vedem...studiem...nu ne grabim.

Inca nerezolvat, dar este in curs de rezolvare. Sper ca saptamana de vine sa-l schimb. Am scos din el motorina ieri, dupa vreo 20 de minute de asteptat, cu ajutorul pompelor auxiliare de langa rezervor. Am desfacut cele 6 suruburi care-l sustin, cele 3 dinspre motor au fost un iad sa le scot. Se vor curata filetul la fiecare si suruburile originale vor fi inlocuite.

 

4. Indreptat volanul - treaba de 10 minute, o sa o fac saptamana de vine.

Rezolvat in 10 minute si cateva claxoane neintentionate :)

 

5. Regandit modalitatea de colectare a uleiului de la catch-can - sa vad uep unde trag un furtun din separatorul de ulei sa-l maschez sub bara.

[/Quote]

Din motive de lene nu am mai efectuat operatiunea, dar va trebui sa depasesc aceasta stare.

 

6. Schimbat fanta de la troliu, impreuna cu plasma. Fanta s-a spart in vreme ce trageam de bara panhard si odata cu ea s-a f..tut si plasma.

7. CURATENIE IN MASINA - aici e grav. E un atelier ambulant acum, sper sa-l scot la lumina foarte repede. Are si masina asta demnitatea ei.

8. Achizitionarea unei truse de chei combinate mai de soi, intrucat atunci cand am desfacut surubul de la bara Panhard spate am reusit cheia de 22 sa o fac...bratara....

[/Quote]

 

Pct. 7 s-a efectuat doar partial. Restul sunt neatinse.

Editat de Big.Ursu

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

5. Regandit modalitatea de colectare a uleiului de la catch-can - sa vad uep unde trag un furtun din separatorul de ulei sa-l maschez sub bara.

 

Intrucat la ultima iesire acum o luna si ceva am reusit sa smulg furtunul din fundul catch-can-ului (care intr-un cap avea robinet) - azi mi-am facut avant si am refacut o parte din lucrare. In situatie de avarie, am revenit la set-up-ul fabricii, astazi am introdus iarasi traseul cu catch-can, am pus furtunul in partea de jos, dar....stupoare...nu pot fixa recipient de colectare sub bara din fata.

 

Blonda rece si cu spume la gura mi-a facut cu ochiul si am abandonat lucrarile saptamana aceasta....

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Azi m-am trezit setat pe rezervor, asa ca l-am dat jos din cele 6 suruburi. Desi golisem din el vreo 60 de litri si era efectiv la rosu, surpriza...am mai "muls" 16 litri din el cand l-am scos afara. Greu nene....daca nu ai muschii la tine, e grele....

Am curatat gaurile de prindere cu un tarod M10x1.25 (multam COS), suruburile noi merg acum doar cu mana.

Am scos sonda litrometrica, surubelele sunt cam ruginite, O-ringul este in stare buna. Rezervorul era tot umed, greu de spus pe unde ar fi "pisat". Probabil un jet de apa sa fie curatat cum trebuie apoi umplut cu apa ar rezolva enigma.

Maine astept un rezervor provenit din dezmembrari. Initial optasem pentru unul nou, chiar daca pretul (2000 lei) nu era prea OK. Dupa ce am lansat comanda miercurea trecuta, vineri am primit telefon cum ca "nu este livrabil". Ma rog...nu e livrabil cum anume ? In perioada de timp promisa de 5-7 zile, trebuie oare avans etc ?! Ntz...dupa nu stiu ce an (nu m-a mai interesat), codul rezervorului s-a schimbat (politica RENAULT, sa-i chis in freza) si pretul s-a schimbat si el....6000 lei. Zic...la banii astia....pun dracu' petu' de 10 litri.... In fine...am discutat cu @ovidiu a-car, maine imi astept rezervorul.

Sper sa am si eu toti muschii la mine sa-l pun la loc ....singurel...singurel....cum de altfel am facut cam totul la masina asta.

 

Aici doar ce-l dadusem jos si ma pregateam sa scot sonda afara. Suruburile sunt ruginite, doar capetele, dar au iesit fara nici un fel de problema. Datorita faptului ca am 2 pompe auxiliare de motorina fixate pe o tabla sudata de sasiu (langa rezervor), scutul de protectie nu-l pot da jos de tot, decat cu ... flexul...Intre acea tabla si scut am mai sudat inca o tabla sa fie de protectie pentru pompe. Buna ideea la acea vreme, buna si acum ... rezervorul s-a scos mai usor...ramane de vazut cum il punem la loc.

 

Evident ca am aruncat o privire si la furtune sa le vedem in ce hal sunt....dupa ce le-am curatat bine de tot, am tras o inspectie vizuala si nu am avut ce sa reprosez. Nu sunt ciupite, crapate. Spre deosebire de cele puse de mine acum 2 ani si ceva la pompele auxiliare...care au inceput usor usor sa crape. Superficial, dar ma pune pe ganduri vis-a-vis de calitatea furtunelor "GATES" si "SEMPERIT"...oricum, voi nota diametrele furtunelor si cred ca la anul cand schimb si suspensia, le execut si pe ele.

 

20160725_103758.jpg.5d262fa52598e7e8904312cc7c7eb5af.jpg

 

Si pentru curiosi...iata cum arata un rezervor de Y61....pe interior...

 

20160725_104441.jpg.60cfae6e6000e4a1129883f1c517d208.jpg

 

20160725_104402.jpg.479d0ba61096ecb6af23617ab4919425.jpg

 

20160725_104330.jpg.0d34a2fbcfd44b92a050c1525b846e9b.jpg

 

Dupa cum se observa, este aproximativ "LUNA"....si are totusi 16 ani....Nu pot insa sa nu fac o comparatie cu ce am gasit la cumnatu-meu in rezervor acum un an cand i-am schimbat pompa (Mitsubishi Outlander, alimentat doar din MOL) si am totusi niste nelamuriri:

 

1. Oare asa de nasoala sa fie oare motorina din statia de unde alimenta ?

2. Daca motorina nu a fost nasoala, ea sa fi "atacat" cumva rezervorul din plastic ?

3. Eu am folosit in mod regulat aditivi (Wynn's, Comma si in ultimul an QMI de la un amic norvegian). Oare acei aditivi cumva sa se fi ocupat si de jeg ?

 

PS. Si tot acum un an am facut o curatire a injectoarelor, facand bypass la rezervor la 3 masini : Hyundai SAnta Fe, Mitsubishi Outlander, Nissan Patrol.

Singura masina unde lichidul de curatire s-a transformat in negru a fost Mitsubishi Outlander, asta in conditiile in care la toate 3 masinile s-a facut bypass la rezervor.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Montat rezervorul, problema mare. Parametrul ICV (legat de injectie) a scazut de la 60% cat era in mod normal, inainte de aschimba rezervorul la 8%.

Nu stiu ce s-a intamplat, ce nu-i convine. Am facut si testul cu bypass de rezervor, tot 8%.

 

Sa fi luat atat aer in cursul operatiunii de schimbat rezervor si sa nu-l poata da afara ? Daca da, exista vreo varianta de a-l elimina ?

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Concluzii preliminare.....

 

1. pompa de amorsare - kaput ------------------------------------\

.......................................................................................... ------------------ nisip / jeg.

2. pompele de lift auxiliare (instalate de mine) - kaput-----------/

 

Am pus o valva unisens inainte de filtrul de motorina, lucrurile au inceput sa se amelioreze, dar mai avem de lucru.

Editat de Big.Ursu

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Eu nu am folosit aditivi nici o data și anul asta când am schimbat rezervorul (aceleași probleme ca și la tine) în interior era la fel de impecabil.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

... eu ... as mentine totusi pompele ... daca mai 'fac servici'...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Servici fac...dar ma gandesc sa le inlocuiesc cu altceva....dar nu stiu cu ce.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Asadar...si prin urmare....nisip in rezervor.

Ce s-a f\/t.t pana acum:

 

a. 2 pompe suplimentare de motorina de la rezervor, cele adaugate de mine

b. 2 pompe de amorsare

c. 8 filtre de motorina

d. multi ...muuuuuulti nervi.

 

Montat prefiltru/decantor precum tractoarele. Schimbat furtune. Schimbat coliere. Actualmente, functionez cu o pompa de amorsare de 2.8, care-i diferita de cea de 3.0 (difera diametrul la stuturi). Am si dat o tura cu masina, s-a comportat ireprosabil. Am revenit in parametri, acum o sa stau cu ochii pe prefiltru sa vedem care-i treaba cu el.

 

In continuare caut variante de pompa lift pentru motorina care sa indeplineasca urmatoarele conditii:

1. externa

2. sa aiba valva unisens incorporata

3. sa ofere un debit de minim 150 litri/minut la o presiune de maxim 7-8 psi.

4. porturi intrare 10mm

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Recomand Bosch 044 400l/H (am avut pe o masina de cca 400 cp, merge si in ziua de azi pompa) sau ceva mai eiftin Walbro de 255 l/H.

Ambele sunt externe.

 

Sunt si replcii de Bosch, alea nu tin :).. am avut si eu:))

200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Este vreuna care poate fi achizitionata din Europa ? Walbro si Carter sunt preferate de fratii australieni pentru ca sunt servisabile.

M-am uitat la BOSCH 044...prea mare presiunea cu care livreaza combustibilul si un regulator de presiune nu intra in discutie (complicatie inutila).

Editat de Big.Ursu

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa 2 ani de plimbare ... e vremea de pus la punct....

 

Da este. Eu am mai comadnat in bg, si livreaza in ro de pe o zi pe alta.

 

http://tuning-parts.bg/high--flow/

 

Aici gsasesti tot ce vrei :ap:ap

200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare