Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Montare sonda + ceas EGT ZD30

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Montare sonda + ceas EGT ZD30

    Am tot citi pe forumuri de aceste motoare, si ca sistem de precautie este bine sa fie monitorizata temperatura gazelor de evacuare.

    Ati montat careva asa ceva? Am citit ca de la corpul de evacuare a turbinei intre 5 -15 cm ar fi indicat.

    Ce fel de ceas ati folosit si sonda?

    Cum a decurs operatiunea?

    De temperaturi voi ce stiti?

    Indata ce ajunge ceasul si sonda, revin cu updateuri.
    Ultima editare de Roby200487; 06.sep.2016, 07:25.
    200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

  • #2
    Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

    Cel mai bine e in galerie
    '02 WG CRD - EGR delete
    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

    Comentariu


    • #3
      Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

      Si daca ai bafta si se rupe sonda....ai lovit-o in fericire. S-a mai discutat aspectul asta. Cel mai sigur - dupa turbina.
      NADS Fitted
      Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
      Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

      Comentariu


      • #4
        Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

        Da dupa turbina, clar ... vroiam sa vad o poza o idee. Ma gandesc ca trebuie dat jos donw-pipe-ul.
        200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

        Comentariu


        • #5
          Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

          Pana la downpipe ai scutul de la turbina ... unde e posibil sa epuizezi un sfert din calendarul ortodox sub forma de injuraturi atunci cand il vei da jos...
          NADS Fitted
          Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
          Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

          Comentariu


          • #6
            Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

            Eu nu am citit cazuri concrete de senzori rupti. O fi ca si drobul de sare...sau cine a patit a folosit senzori ieftini.
            '02 WG CRD - EGR delete
            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

            Comentariu


            • #7
              Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

              :))) ... Eu sigur nu ca nu mai am nervi de asa ceva :) ... mecanicii o sa faca aceasta operatiune.. eu cu astea mai usoare, un ceas de boost, un oil catch-can
              200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

              Comentariu


              • #8
                Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                Postat în original de ssrli Vezi post
                O fi ca si drobul de sare...sau cine a patit a folosit senzori ieftini.
                Drobul de sare din poveste face referire la o anumita categorie de persoane, in care te asigur ca nu ma regasesc si cu siguranta nu ai caderea tu sa ma incadrezi. Daca ai curiozitatea, poti cautata pe google si o sa vezi o gramada de masini la care multi visam (Porsche ca asta-mi vine in minte) unde nu s-au montat "senzori ieftini" si s-a intamplat. Si daca tot ducem discutia intr-acolo...exercitiu de imaginatie....bujiile...oare de ce se duc varfurile la ele ? Si vorbim de producatori consacrati (NGK e primul care-mi vine in minte) - si cand se duc varfurile....ghici unde se duc bucatelele...iarasi ... cauta pe google si o sa vezi despre ce vorbesc.
                NADS Fitted
                Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                  Stai linistit si nu te agita, ca nu te atac. Pur si simplu discutam si cand zic de drobul de sare ma refer la situatie, nu la personaje. Tare sensibil mai esti

                  N-am gasit ceva legat de Porsche cu senzor rupti inainte de turbo. Poate nu caut ce trebuie...in fine.

                  Bujiile sunt alt material decat senzorii EGT. Lucreaza la alte temperaturi, la alte presiuni, nu e o comparatie cinstita. Nu neg ca se pot rupe senzorii.
                  Am avut chestii rupte in cilindru si care au ajuns in turbina, stiu si cum suna cand ceva ajunge in turbina si o blocheaza, vrei poze cu ramasitele turbinei? :D
                  Ultima editare de ssrli; 07.sep.2016, 12:07.
                  '02 WG CRD - EGR delete
                  '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                    Nu sunt sensibil de felul meu, dar am preferat sa lamurim de la inceput lucrurile. Linkurile le aveam salvate pe un fostul cont de mail, caci discutia asta (precum multe altele legate de catch-can, boost, etc) a mai fost purtata si pana cand nu s-a intervenit cu exemplificari nu s-a stins discutia - parola nu o mai am din pacate.

                    Dupa cum ai zis, bujiile lucreaza la alte temperaturi, la alte presiuni. Chiar lucreaza in regim mai aspru (zic eu) decat o sonda ... deci material mai rezistent... in teorie....si totusi ... crapa. Eu zic ca totusi e o comparatie cinstita.
                    Stiu cum arata o turbina terminata, am vazut destule si nu e o imagine placuta la retina, cu atat mai mult la buzunar (YEAK !!!)

                    Adevarat ca pe galerie reflecta cel mai bine realitatea, dar exista si un risc. Un risc pe care eu nu mi l-as asuma. Pus post-turbina, va indica cu aproximativ 200OC mai putin decat realitatea. La modelul nostru de turbina/motor 750OC pre-turbina sau 550OC post-turbina este considerata limita superioara si e indicat sa nu treci peste ea. Iarasi, discutie care s-a mai purtat de cateva ori. Acum fiecare intelege si aplica dupa propria vointa ...
                    NADS Fitted
                    Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                    Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                      Nah, vezi ca putem povesti

                      Dupa ce am montat pe masina veche mi-am dat seama ca s-ar putea rupe, atunci n-am cautat destul de mult, acum am gasit poze, dar doar cu senzor rupt. A cedat altceva, acum nu ma mai doare sa ma uit peste poze cu carnagiu
                      La montaj a fost MULT mai simplu pentru mine sa pun senzorul in galerie, am desfiintat EGR si in locul lui am pus senzorul.

                      750/550 par limite normale pentru un diesel. La peste 550*C in galerie la XJ, temperatura apei incepea sa creasca cu radiatorul original. Puteam tine 550 pe urcari lungi si restul temperaturilor erau in mintile lor.
                      '02 WG CRD - EGR delete
                      '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                        Da asam am vazut si eu ca undeva la 550 ar fo maximul :).... putin compartiv cu benzina, unde lucram pe la 1100-1200.
                        200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                          De fabrica pe VAG 3.0 TDI, nu imi dau seama daca e tubulatura pentru senzor de presiune sau senzor de temperatura, dar este acolo :)

                          '02 WG CRD - EGR delete
                          '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                            Roby de unde si ce senzor ai comandat? Ms
                            Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                            "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                              Eu am ceas EGT de ceva vreme. E pus post turbina. Singurul inconvenient este ca e cam scump mai ales daca te uiti dupa o scula de calitate (eu am dat pe am al meu si pe sonda cam 260 dolari din cate imi amintesc).

                              Montarea atat a senzorului cat martorului nu e foarte greu de executat. Numai ca odata ce adaugi ceas dupa ceas o sa constati ca ai prea multe de urmarit in acelasi timp si oricat de Einstein esti ...tot pierzi firul pana la urma. Aceasta e desigur o constatare personala.
                              consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection