Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Montare sonda + ceas EGT ZD30

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

    @Yonut - Ma gandesc ca ai dat jos evacuarea, si asa ai montat sonda nu?
    200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

    Comentariu


    • #17
      Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

      De ce sa dai jos evacuarea?
      consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

      Comentariu


      • #18
        Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

        Unde si cum ai pus tu? Ai o poza?
        200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

        Comentariu


        • #19
          Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

          O poza cu mine? Am mai multe dar in toate am burta, cred ca e defect aparatul... O sa ma bag in cateva zile sub masina si o sa-ti fac o poza cu mine acolo!
          consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

          Comentariu


          • #20
            Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

            Chiar nu vad rostul la ceasul EGT , am si eu pe o masina pe care am cumparat-o recent. Mergi potolit.. sta acul pe la 200 grade, esti in forja ... baga pe la 400 grade. Asa ....si ? Cu ce ma ajuta?
            Mai repede as instala un ceas de temperatura ulei motor decat EGT-ul asta . E o scula dedicata motoarelor stationare ce lucreaza la o turatie relativ fixa si deci variatia EGT poate sa insemne ceva anume. Sau la motoarele cu turbina , gen aviatie, unde variatia temp gazelor de evacuare poate indica ceva defecte, consumuri...
            Ma rog, parerea mea ... Giorgele tata, te rog sa ma scuzi
            ing. Luigi PIRSU
            www.nissan4x4.ro
            service si tunning NISSAN
            Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

            Comentariu


            • #21
              Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

              Daca ramai fara boost (la diesel, la benzina e vice-versa, benzina raceste) din diferite motive, la surplusul de motorina creste temperatura gazelor de evacuare, si in cel mai bun caz topesti doar un piston, daca ai ghininion futi si blocu' :).
              Vorbim de mers constant in sarcina, gen autostrada, sau urcari lungi etc.

              Si in motorsprot se foloseste sonda EGT, cand lucrezi la limita rezistentei a motorului, orice grad in + sau - te poate costa timp si bani :)
              Ex: La o masina de curse unde scoti din 1.8T benzina cca 400 cp, cu interne stock (dar forjte de fabrica), amestecul trebuie sa fie putin bogat (care il urmaresti cu o sonda AFR), daca este saraca urca temperatura gazelor de evacuare foarte tare. Vordim de peste 1000 grade. ;), limita motorului cu interne stock fiind testata la cca 1300.

              Asadar nu se folsoeste doar la motoare stationare!
              Ultima editare de Roby200487; 11.oct.2016, 13:10.
              200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

              Comentariu


              • #22
                Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                Asa este .....am o cupra r 1.8T stage 3 cu 317 cai iar temperatura la evacuare ajunge 1000°C lejer, mers constant sta la cca 800.

                In schimb la Patrol acum recent incarcat cu peste o tona i am dat 140km/h pe autostrada si mers constant peste 30-40km la un moment dat a iesit foc/scantei pe esapament asa de tare incat in oglinda se vedea ziceai ca mi a luat foc un cauciuc (asa am crezut initial).....nici nu vreau sa mi imaginez ce EGT aveam

                Urmeaza si la mine o sinda de asta!!!!
                Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                Comentariu


                • #23
                  Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                  @4L Limited - Mai merge motorul :))?
                  200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                    Daca ramai fara boost (la diesel, la benzina e vice-versa, benzina raceste) din diferite motive, la surplusul de motorina creste temperatura gazelor de evacuare, si in cel mai bun caz topesti doar un piston, iar daca ai ghininion f*** si blocu' :).

                    draga Roby , vorbele sunt vorbe dar faptele "vorbeste" si ele
                    Daca ai surplus de motorina , temperatura gazelor de evacuare SCADE ! Oricum , nici o legatura cu topitul pistoanelor. Imi cer scuze ca imi permit sa te corectez , dar cam cati ani ai matali la varsta, cam atatia am strans si eu pe langa motoare ... ;) si am cam vazut multe, multe la viata mea .
                    Ultima editare de Astral; 11.oct.2016, 15:09.
                    ing. Luigi PIRSU
                    www.nissan4x4.ro
                    service si tunning NISSAN
                    Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                      Postat în original de Roby200487 Vezi post
                      @4L Limited - Mai merge motorul :))?
                      Mai merge si inca cum!! Nu cred ca a afectat ceva atata timp cat functioneaza corect. Plus ca nu e primul motor diesel care mai "scoate foc" pe tobe. Am ars toate depunerile :)))
                      Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                      "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                        roby vreo pista pt un mecanic de 4x4 prin cluj?THX
                        Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                          Postat în original de nissan4x4 Vezi post

                          draga Roby , vorbele sunt vorbe dar faptele "vorbeste" si ele
                          Daca ai surplus de motorina , temperatura gazelor de evacuare SCADE ! Oricum , nici o legatura cu topitul pistoanelor. Imi cer scuze ca imi permit sa te corectez , dar cam cati ani ai matali la varsta, cam atatia am strans si eu pe langa motoare ... ;) si am cam vazut multe, multe la viata mea .
                          Sustin ce a spus Roby, surplus de motorina = crestere de temperatura. Si poti topi pistoane :)

                          Cel mai simplu, cresti debitul si observi cum creste temperatura pe evacuare daca nu ai umblat la presiunea turbinei. Mai simplu de atat nu se poate verifica.
                          Ultima editare de ssrli; 12.oct.2016, 08:02.
                          '02 WG CRD - EGR delete
                          '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                            Eu cred ca acel ceas de EGT este util in masina in special daca nu e folosit doar ca mobila baroc in utilaj (fara sa te uiti la el).
                            Eu am si ceas de ore de functionare pe langa celalalte ... ceasuri! Asta l-am pus ptr ca nu foloesc masina zi de zi si dupa o anumita perioada de functionare, uleiul isi schimba propietatile chiar daca masina nu are km suficienti sa fie schimbat uleiul (vad asta pe ceasuri) si ptr a testa cateva uleiuri in diferite conditii (frig, cald, in blana cu masina etc).

                            La mine temperatura la EGT sta undeva intre 200-260gr la utilizare domestica si intre 380-550 gr cand ii dau span in pi.da! Temperatura EGT creste spre valorile maximale cand motorul este incins, adica apa sta la 91-92gr C si uleiul se duce spre 110-115gr C. In acelasi timp vad si presiunea uleiului ...(am montat sonda pe filtru)

                            In ultilizarea uleiurilor domestice gen 10w40 dupa primele 500-600 ore de functionare ale motorului uleiul se uzeaza (vad asta pe ceasuri, se modifica parametrii). Iar undeva la 800-1100 ore necesita schimbare.

                            In utilizarea uleiurilor destinate competitiei gen 10w60 dupa primele 800-900 ore de functionare ale motorului uleiul se uzeaza si undeva la 1400-1500 ore necesita schimbare.

                            500-600 ore de functionare e corespondentul a circa 2500-3000km in timp 6-8 luni.

                            Procesul de observare l-am facut exclusiv folosind Liqui Molly care cred eu ca este un ulei din gama Premium. Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla in cazul celorlalte uleiuri de pe piata.

                            Mai consider interesanta montarea unor senzori cu buzzer pe principalii martori ...gen temperatura apa, presiune ulei. Ce inseamna asta? Cand pe masurare martorii trec de anumite valori, "masina incepe sa urle" ...
                            consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                              @Yonut, bine de stiut asta cu orele!
                              200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Montare sonda + ceas EGT ZD30

                                Vad ca, in ciuda afirmatiei, nu renunti la semnatura ("span in pi.da", "cioburi in pi.da").
                                Interventiile tale sunt la obiect si utile, nu au nevoie de asemenea floricele de stil.
                                Scuze pt. off topic.
                                Sa cunosti, sa vrei - vei putea face !

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection