Bobo191 Postat Decembrie 1, 2016 Partajează Postat Decembrie 1, 2016 Salutare, am blocantul spate nefunctional stie cineva daca se poate repara si unde as putea sa merg (in Bucuresti) sa il verific si eventual sa il repar :grin: de asemenea as vrea sa fac si ungerea peste tot si nu ma prea pricep, nu ma deranjeaza sa ma murdaresc dar nu stiu exact unde trebuie uns si cum nu prea vreau sa imi bat joc de dânsul am zis sa intreb :banana Multumesc! Nissan Patrol y61 3.0D 2006 Suzuki Vitara JLX 1.6 Aro 10.4 , 1.4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat Decembrie 1, 2016 Partajează Postat Decembrie 1, 2016 Re: Blocant spate (stock) nefunctional Patrol y61 In sectiunea Nissan gasesti o discutie mai mult decat multumitoare despre blocant. Nu este complicat ca si mecanism si nici foarte greu de verificat / revizuit. http://forum.club4x4.ro/showthread.php?59945-Nissan-Patrol-Y61-faimosul-blocant-OEM Ce inseamna la tine ungere? Defineste-o... Rulmenti, cardane, motor, grupuri, cutie, reductor samd? consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bobo191 Postat Decembrie 2, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2016 Re: Blocant spate (stock) nefunctional Patrol y61 In sectiunea Nissan gasesti o discutie mai mult decat multumitoare despre blocant. Nu este complicat ca si mecanism si nici foarte greu de verificat / revizuit. http://forum.club4x4.ro/showthread.php?59945-Nissan-Patrol-Y61-faimosul-blocant-OEM Ce inseamna la tine ungere? Defineste-o... Rulmenti, cardane, motor, grupuri, cutie, reductor samd? Super, ma uit acolo. Iar legat de ungere, da la cardane ma refer si tot ce este legat de asta. Uleiul din grupuri si motor stiu sa il verific si deocamdata nu este cazul sa il schimb. Dar stiu ca mai ales daca treci prin rauri sau la cateva luni se greseaza in mai multe locuri si la asta ma refer ca nu stiu unde trebuie gresat acaretul :grin: :B Nissan Patrol y61 3.0D 2006 Suzuki Vitara JLX 1.6 Aro 10.4 , 1.4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat Decembrie 2, 2016 Partajează Postat Decembrie 2, 2016 Re: Blocant spate (stock) nefunctional Patrol y61 Pe fiecare cardan si cruce cardanica ai cate un gresor. Acolo se pune vaselina. Intai cureti daca e cazul cu peria de sarma si dupa aia pui vaselina. Daca ai vreun gresor blocat (nu permite gresarea), il desfaci si il inlocuiesti cu unul nou. Desfaci folosind cheie sau tubulara de 7 sau 8, depinde de la caz la caz. Un gresor nou e cca 5 lei. De asemenea la rulmentii pivoti de fata desfaci cate un surub de la rulmentul inferior (cel de jos) si vezi daca ai apa (daca ai trebuie sa demontezi puntea). Unele masini au capete de bara gresabile, care si ele trebuie gresate. Atentie la gresarea cardanelor nu trebuie bagata vaselina in exces. Se poate folosi orice fel de vaselina mai putin cea grafitata, aia se pune doar la capetele de planetara. Scula folosita de numeste decalimetru si o gasesti in magazinele de specialitate ptr camioane. O alta verificare extrem de importanta la Patrol, fiind o masina grea e jocul la roata. Ridici fiecare roata pe cric si verifici jocul la roata consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bobo191 Postat Decembrie 2, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2016 Re: Blocant spate (stock) nefunctional Patrol y61 Pe fiecare cardan si cruce cardanica ai cate un gresor. Acolo se pune vaselina. Intai cureti daca e cazul cu peria de sarma si dupa aia pui vaselina. Daca ai vreun gresor blocat (nu permite gresarea), il desfaci si il inlocuiesti cu unul nou. Desfaci folosind cheie sau tubulara de 7 sau 8, depinde de la caz la caz. Un gresor nou e cca 5 lei. De asemenea la rulmentii pivoti de fata desfaci cate un surub de la rulmentul inferior (cel de jos) si vezi daca ai apa (daca ai trebuie sa demontezi puntea). Unele masini au capete de bara gresabile, care si ele trebuie gresate. Atentie la gresarea cardanelor nu trebuie bagata vaselina in exces. Se poate folosi orice fel de vaselina mai putin cea grafitata, aia se pune doar la capetele de planetara. Scula folosita de numeste decalimetru si o gasesti in magazinele de specialitate ptr camioane. O alta verificare extrem de importanta la Patrol, fiind o masina grea e jocul la roata. Ridici fiecare roata pe cric si verifici jocul la roata Multumesc mult! Ma apuc de treaba :banana Nissan Patrol y61 3.0D 2006 Suzuki Vitara JLX 1.6 Aro 10.4 , 1.4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Irod Postat Decembrie 2, 2016 Partajează Postat Decembrie 2, 2016 Re: Blocant spate (stock) nefunctional Patrol y61 De ce nu trebuie pusa vaselina în exces ? Ce se poate întâmpla? Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dulceanu ionel Postat Decembrie 2, 2016 Partajează Postat Decembrie 2, 2016 (editat) Re: Blocant spate (stock) nefunctional Patrol y61 Daca vselina nu iese afara pe la protectiile de cauciuc o infraneaza adica cand o misti cu mana merge greu.In mod normal ar trebuie sa iasa vasElina veche mai intai neagra si cu mizerie dupa caz si dupa aia iese vasElina curata.. Editat Decembrie 3, 2016 de Astral Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate