Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Patrolul meu Y61 la inceput de drum

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Patrolul meu Y61 la inceput de drum

    Salutare tuturor , de putina vreme sunt posesorul unui Nissan Patrol Y61 , 2.8 diesel , Swb , an 1998. Masina o sa fie folosita la off-road usor-mediu , in special la cules de trufe. Ca aproape orice agregat , nu este nici Patrolul meu perfect. Este echipata cu diff-lock spate (momentan nefunctional , problema e grupul de electrovalve de sub capota , identificata cu ajutorul lui nissan4x4) , climatronic , bari stabilizatoare decuplabile , anvelope 33x12.5x15 , din ce am vazut sub masina are si kit de coborare la cutia de viteze (cineva mi-a spus ca are Sl , dar mie nu mi se pare).
    Una dintre probleme este ca nu se aprinde martorul de 4x4 cand cuplez , problema numarul doi este ca nu se aprinde nimic in bord cand decuplez barile stabilizatoare , dar am facut proba si cand sunt decuplate coboara roata mai mult in flexare (sper ca m am exprimat bine) , problema numarul 3 este legata de pornire , de cateva zile de cand a venit frigul , dau la automat la prima pornire de imi vine acru , de exemplu astazi m am chinuit 30 de minute sa o pornesc.
    Avem si rugina , dar din fericire doar la pragul din stanga , sasiul e curat.
    O sa pun maine si niste poze , acum e prea tarziu sa merg sa ii fac.

  • #2
    Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

    Sa o folosești sănătos!
    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
    Natura si aventura

    Comentariu


    • #3
      Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

      Ca la orice diesel , pentru pornirea grea verifica bujiile si alimentarea lor , sau , etansietatea circuitului de alimentare cu motorina inclusiv supapele din pompa de amorsare (din soclu de filtru ) .
      ... sa fim corecti pana la capat !
      Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

      Comentariu


      • #4
        Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

        la 2,8 sa fii fericit ca porneste rau la frig ca e rezolvabil ieftin , urmeaza sa porneasca rau la cald si aia costa mult.

        Comentariu


        • #5
          Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

          Neața tuturor !
          Am auzit cum ca la 2.8-il meu , 3 bujii sunt de o lungime si 3 sunt de alta lungime. Stie cineva daca e adevarat ? Eventual daca are cineva un cod la piese sa imi zica si mie.
          Vreau sa încerc sa rezolv astazi problema legată de pornire.
          Multumesc !

          Comentariu


          • #6
            Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

            Sunt toate la fel , pe rampa comuna de alimentare . Cod OE 110654 P 400 . Nu pune ieftineli ca arunci banii , cauta NGK orice ar zice unii precupeti de piese . Totusi , verifica cu un bec pe rampa de bujii daca vine curent , poate nu sunt bujiile .
            ... sa fim corecti pana la capat !
            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

            Comentariu


            • #7
              Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

              Am uitat sa specific , problema pe partea de alimentare nu cred ca este , findca , dupa ce porneste scoate fum destul de mult. Cand este cald motorul si cand a fost vremea mai calda a pornit fara nici o problema. De cand a venit frigul a inceput sa porneasca greu.

              Comentariu


              • #8
                Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

                Cred ca problema ta se rezuma la bujii si/sau la modul de functionare al acestora. Poate fi si bateria de filtru de vina dar sansele sunt destul de mici daca porneste bine la cald.
                Da, alege NGK (atentie nu NSK care sunt cu totul altceva ...chiar daca unii comercianti iti vor spune ca sunt acelasi lucru) dar doar dupa ce le verifici pe ale tale.

                Dupa ce scrii pe aici ...se pare ca s-a umblat prin bord pe la tine sa se stinga niste becuri care ramaneau aprinse (practica destul de des intalnita la cei care vor sa vanda masini fara martori de probleme in bord). O verificare atenta a suruburilor iti va confirma treaba asta. Cu rabdare rezolvi fiecare problema.

                Zilele trecute cineva a cumparat un Y61 pe 33-uri si vanzatorul ia spus ca masina are SL. In realitate roata mai mare te pacaleste ptr ca masina e mai inalta decat normal. Masina are suspensia stock care in plus mai e si obosita.
                Nu doresc sa dezvolt acest subiect acum, daca insa cumparatorul va deschide un topic dedicat voi reveni cu un raport detaliat legat de acel fier. Situatia este cu atat mai dureroasa ptr ca ambii sunt membri ai forumului dar din pacate cumparatorul a ajuns la mine ...prea tarziu.
                Ultima editare de Yonutz; 17.dec.2016, 13:13.
                consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                Comentariu


                • #9
                  Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

                  Mie nu vanzatorul mi-a spus despre Sl , un mecanic mi a zis ca are ceva kit de suspensie (mie nu mi se pare). Nu inteleg de ce are kit de coborare a cutiei de viteze. Acuma merg la garaj si ma apuc sa dau jos bujiile , sa vedem ce este , mi-a mai spus cineva sa cumpar Jakoparts , dar nu stiu ce sa spun. O sa ma uit si la suruburile de la bord , sa vad ce este pe acolo.
                  Inca o intrebare , unde gasesc becuri pt martorii din bord ?
                  Multumesc de ajutor !
                  Ultima editare de DudasDragosAndre; 17.dec.2016, 13:56. Motiv: Adaugare

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

                    000045226B
                    N0177522
                    Z046037

                    Astea sunt coduri de becuri ...becuri gasesti cam la toti vanzatorii ...care vand piese auto. Daca dai o cautare dupa coduri o sa vezi cum arata becurile respective.

                    LE ...referitor la bujii ...NGK ...costa ceva mai mult dar sunt ceea ce trebuie. (~100 lei bucata). Nu cumpara pana nu verifici.
                    Ultima editare de Yonutz; 17.dec.2016, 14:06.
                    consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

                      Pune niste poze cu nelamurilrea de sub masina si poate deslusim dilema . Si de la motor , n-ar strica , in cel mai rau caz nu ajuta ...
                      ... sa fim corecti pana la capat !
                      Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

                        Salutare tuturor , cat timp nu am postat am rezolvat unele probleme. Telescoape spate schimbate , becurile din bord schimbate (se pare ca nu sta nimic aprins) , terosonat pe dedesupt , si urmeaza bujiile si grupul de electrovalve pentru blocant. Am incercat bujiile si se pare ca 4 sunt moarte , dar o sa le schimb pe toate. Stie cineva cat de stralucita e ideea de a da bara stabilizatoare jos ? A incercat cineva ?
                        Poate cineva sa imi dea o idee , unde gasesc pe cinava care poate confectiona niste bari metalice in judetul Hunedoara , vreau sa fie simple , nu foarte mari si solide. Si in viitor vreau sa modific pompa de injectie , cap hidraulic mai mare (sper ca se poate , fiindca am inteles ca la unele pompe nu se poate).
                        In alta ordine de ideei , stie cineva o solutie buna , pt curatarea sistemului de racire (nu incalzeste , dar vreau eu sa il curat).
                        Cand ajung acasa o sa pun si ceva poze cu agregatul.
                        Pana una alta , Craciun fericit si Sarbatori fericite tuturor !!!

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

                          Barile mari si solide sunt grele ( 50-100kg)
                          Barile mari si solide la un impact raman ok dar se stramba sasiul care e fabricat din tabla de 2 mm
                          Bullbarul nu e un accesoriu ca sa dai ca nebunu cu masina prin pomi ( pt asa iti poti pune in botul masinii o bucata de sina de trammvai sau daca nu te satisface, mai exista traversa de cale ferata ;) ) ci un suport dedicat pt troliu si o protectie medie la obstacolele ce le poti intalni in padure .

                          Am pe stoc gata fabricate un bullbar de fata 23kg si o bara spate 18 kg. 650 E fata/550E spate
                          Fișiere atașate
                          ing. Luigi PIRSU
                          www.nissan4x4.ro
                          service si tunning NISSAN
                          Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

                            Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                            Bullbarul nu e un accesoriu ca sa dai ca nebunu cu masina prin pomi ....ci un suport dedicat pt troliu si o protectie medie la obstacolele ce le poti intalni in padure .
                            Eh, eu as spune ca placa de troliu ...sa fie placa ...in rest ce fieratanii mai pui pe langa, cu coarne sau fara coarne mai putin conteaza.

                            Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                            (pt asa iti poti pune in botul masinii o bucata de sina de trammvai sau daca nu te satisface, mai exista traversa de cale ferata ;) )
                            Aia e varianta soft ...mai exista si varianta HD ...din bucati de profile structura hala ceausista. Nu indoi sasiul daca prinderea barii e gandita ptr soc. E o chestiune probata, in urma impactului cu un tir am "taiat" o skoda de pe contrasens cu damageuri minime. Nici macar vopseaua de pe bara nu a avut de suferit.
                            consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

                              Eu as vrea niste bari nu foarte badarane , mari , dar sa fie si destul de solide , m am gandit din teava , bara fata nu vreau sa fie cu bullbar , dar vreau sa aflu care varianta este mai ok , o sa vina si un troliu montat pe masina. Masina o folosesc in special pentru mers la cules de trufe , dar uneori mai fac si o iesire.
                              Stie cineva unde gasesc stopuri cu semnalizare in ele (cele de sus din caroserie) , vreau sa renunt la cele din bara dupa ce v oi pune bara metalica.
                              Multumesc !
                              Ultima editare de DudasDragosAndre; 22.dec.2016, 15:25.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X