Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Patrolul meu Y61 la inceput de drum


DudasDragosAndre

Postări Recomandate

Salutare tuturor , de putina vreme sunt posesorul unui Nissan Patrol Y61 , 2.8 diesel , Swb , an 1998. Masina o sa fie folosita la off-road usor-mediu , in special la cules de trufe. Ca aproape orice agregat , nu este nici Patrolul meu perfect. Este echipata cu diff-lock spate (momentan nefunctional , problema e grupul de electrovalve de sub capota , identificata cu ajutorul lui nissan4x4) , climatronic , bari stabilizatoare decuplabile , anvelope 33x12.5x15 , din ce am vazut sub masina are si kit de coborare la cutia de viteze (cineva mi-a spus ca are Sl , dar mie nu mi se pare).

Una dintre probleme este ca nu se aprinde martorul de 4x4 cand cuplez , problema numarul doi este ca nu se aprinde nimic in bord cand decuplez barile stabilizatoare , dar am facut proba si cand sunt decuplate coboara roata mai mult in flexare (sper ca m am exprimat bine) , problema numarul 3 este legata de pornire , de cateva zile de cand a venit frigul , dau la automat la prima pornire de imi vine acru , de exemplu astazi m am chinuit 30 de minute sa o pornesc.

Avem si rugina , dar din fericire doar la pragul din stanga , sasiul e curat.

O sa pun maine si niste poze , acum e prea tarziu sa merg sa ii fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Ca la orice diesel , pentru pornirea grea verifica bujiile si alimentarea lor , sau , etansietatea circuitului de alimentare cu motorina inclusiv supapele din pompa de amorsare (din soclu de filtru ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Neața tuturor !

Am auzit cum ca la 2.8-il meu , 3 bujii sunt de o lungime si 3 sunt de alta lungime. Stie cineva daca e adevarat ? Eventual daca are cineva un cod la piese sa imi zica si mie.

Vreau sa încerc sa rezolv astazi problema legată de pornire.

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Sunt toate la fel , pe rampa comuna de alimentare . Cod OE 110654 P 400 . Nu pune ieftineli ca arunci banii , cauta NGK orice ar zice unii precupeti de piese . Totusi , verifica cu un bec pe rampa de bujii daca vine curent , poate nu sunt bujiile .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Am uitat sa specific , problema pe partea de alimentare nu cred ca este , findca , dupa ce porneste scoate fum destul de mult. Cand este cald motorul si cand a fost vremea mai calda a pornit fara nici o problema. De cand a venit frigul a inceput sa porneasca greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Cred ca problema ta se rezuma la bujii si/sau la modul de functionare al acestora. Poate fi si bateria de filtru de vina dar sansele sunt destul de mici daca porneste bine la cald.

Da, alege NGK (atentie nu NSK care sunt cu totul altceva ...chiar daca unii comercianti iti vor spune ca sunt acelasi lucru) dar doar dupa ce le verifici pe ale tale.

 

Dupa ce scrii pe aici ...se pare ca s-a umblat prin bord pe la tine sa se stinga niste becuri care ramaneau aprinse (practica destul de des intalnita la cei care vor sa vanda masini fara martori de probleme in bord). O verificare atenta a suruburilor iti va confirma treaba asta. Cu rabdare rezolvi fiecare problema.

 

Zilele trecute cineva a cumparat un Y61 pe 33-uri si vanzatorul ia spus ca masina are SL. In realitate roata mai mare te pacaleste ptr ca masina e mai inalta decat normal. Masina are suspensia stock care in plus mai e si obosita.

Nu doresc sa dezvolt acest subiect acum, daca insa cumparatorul va deschide un topic dedicat voi reveni cu un raport detaliat legat de acel fier. Situatia este cu atat mai dureroasa ptr ca ambii sunt membri ai forumului dar din pacate cumparatorul a ajuns la mine ...prea tarziu.

Editat de Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Mie nu vanzatorul mi-a spus despre Sl , un mecanic mi a zis ca are ceva kit de suspensie (mie nu mi se pare). Nu inteleg de ce are kit de coborare a cutiei de viteze. Acuma merg la garaj si ma apuc sa dau jos bujiile , sa vedem ce este , mi-a mai spus cineva sa cumpar Jakoparts , dar nu stiu ce sa spun. O sa ma uit si la suruburile de la bord , sa vad ce este pe acolo.

Inca o intrebare , unde gasesc becuri pt martorii din bord ?

Multumesc de ajutor !

Editat de DudasDragosAndre
Adaugare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

000045226B

N0177522

Z046037

 

Astea sunt coduri de becuri ...becuri gasesti cam la toti vanzatorii ...care vand piese auto. Daca dai o cautare dupa coduri o sa vezi cum arata becurile respective.

 

LE ...referitor la bujii ...NGK ...costa ceva mai mult dar sunt ceea ce trebuie. (~100 lei bucata). Nu cumpara pana nu verifici.

Editat de Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Pune niste poze cu nelamurilrea de sub masina si poate deslusim dilema . Si de la motor , n-ar strica , in cel mai rau caz nu ajuta ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Salutare tuturor , cat timp nu am postat am rezolvat unele probleme. Telescoape spate schimbate , becurile din bord schimbate (se pare ca nu sta nimic aprins) , terosonat pe dedesupt , si urmeaza bujiile si grupul de electrovalve pentru blocant. Am incercat bujiile si se pare ca 4 sunt moarte , dar o sa le schimb pe toate. Stie cineva cat de stralucita e ideea de a da bara stabilizatoare jos ? A incercat cineva ?

Poate cineva sa imi dea o idee , unde gasesc pe cinava care poate confectiona niste bari metalice in judetul Hunedoara , vreau sa fie simple , nu foarte mari si solide. Si in viitor vreau sa modific pompa de injectie , cap hidraulic mai mare (sper ca se poate , fiindca am inteles ca la unele pompe nu se poate).

In alta ordine de ideei , stie cineva o solutie buna , pt curatarea sistemului de racire (nu incalzeste , dar vreau eu sa il curat).

Cand ajung acasa o sa pun si ceva poze cu agregatul.

Pana una alta , Craciun fericit si Sarbatori fericite tuturor !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Barile mari si solide sunt grele ( 50-100kg)

Barile mari si solide la un impact raman ok dar se stramba sasiul care e fabricat din tabla de 2 mm

Bullbarul nu e un accesoriu ca sa dai ca nebunu cu masina prin pomi ( pt asa iti poti pune in botul masinii o bucata de sina de trammvai sau daca nu te satisface, mai exista traversa de cale ferata ;) ) ci un suport dedicat pt troliu si o protectie medie la obstacolele ce le poti intalni in padure .

 

Am pe stoc gata fabricate un bullbar de fata 23kg si o bara spate 18 kg. 650 E fata/550E spate

1744427409_bullbarY61resize1.jpg.ce63123a5c6eed40d9b66fb7d49a5df3.jpg

900393410_SAHresize1.jpg.1f23147f62d756ad0264d85863b5c397.jpg

1801886547_bullbarY61.thumb.jpg.a5577014671202b6e80baac74607f307.jpg

14042011823.thumb.jpg.cc090077ce92e69e07d497ce447a1071.jpg

012.thumb.jpg.59f48201f765425d1418af13dbd0320a.jpg

050220101636.thumb.jpg.f633b8c69b3768276f1b7ddfc7a1f9ee.jpg

1602702652_salauto2012sidiv047.thumb.jpg.aeb4a0ef0f610c562d3967fb202204dc.jpg

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Bullbarul nu e un accesoriu ca sa dai ca nebunu cu masina prin pomi ....ci un suport dedicat pt troliu si o protectie medie la obstacolele ce le poti intalni in padure .

 

Eh, eu as spune ca placa de troliu ...sa fie placa ...in rest ce fieratanii mai pui pe langa, cu coarne sau fara coarne mai putin conteaza.

 

(pt asa iti poti pune in botul masinii o bucata de sina de trammvai sau daca nu te satisface, mai exista traversa de cale ferata ;) )

 

Aia e varianta soft ...mai exista si varianta HD ...din bucati de profile structura hala ceausista. Nu indoi sasiul daca prinderea barii e gandita ptr soc. E o chestiune probata, in urma impactului cu un tir am "taiat" o skoda de pe contrasens cu damageuri minime. Nici macar vopseaua de pe bara nu a avut de suferit.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Eu as vrea niste bari nu foarte badarane , mari , dar sa fie si destul de solide , m am gandit din teava , bara fata nu vreau sa fie cu bullbar , dar vreau sa aflu care varianta este mai ok , o sa vina si un troliu montat pe masina. Masina o folosesc in special pentru mers la cules de trufe , dar uneori mai fac si o iesire.

Stie cineva unde gasesc stopuri cu semnalizare in ele (cele de sus din caroserie) , vreau sa renunt la cele din bara dupa ce v oi pune bara metalica.

Multumesc !

Editat de DudasDragosAndre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 luni mai târziu...

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Buna seara tuturor !

Dupa un timp de hibernare in garaj , m am hotarat sa nu renunt la masina si sa continui incetisor micul proiect.

Astazi l-am scos la o mica plimbare si pot spune ca mi-a pus zambetul pe buze si mi-am adus aminte de ce mi-am dorit un Patrol.

Desigur astazi am mai depistat niste probleme , dar incet o sa le rezolv.

Are o lipsa de putere sesizabila si dupa ce opresc motorul se aude ca si cum ar scapa vacum si 4 injectoare curg. Sunt curios maine dupa ce schimb saibele de la injectoare daca este vreo diferenta.

O seara placuta tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Cu asta ma lupt si eu la al meu - e la mecanic zilele astea. Al meu functioneaza intermitent, are momente cand e foarte ok si momente cand zici ca e aspirat...

 

Iti da fum negru cand bagi piciorul la fund ?

 

Verifica asa:

EGR e anulat cu placuta ?

Avansul din injectie e ok ? Ar trebui masurat cu ceasul comparator

Ai vreo pierdere de presiune pe la zona turbinei?

Ai verificat capsula de presiune de la turbo ?

 

Ar fi util sa ii faci si o diagnoza la cineva care are scula de diagnoza si mufa dedicata

 

In afara de astea, mai raman debitmetrul, pedala de acceleratie si pompa de injectie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolul meu Y61 la inceput de drum

 

Neata , am vrut sa pun niste poze cu ce am mai lucrat , dar nu pot , imi da o eroare. Oricum , am schimbat saibele de la injectoare si cele de la rampa de retur si a mai inviat putin. Nu ma da asa in bot , si in sarcina fumega. Am gasit si niste mufe scoase si le am bagat inapoi. Urmeaza sa desfac galeria de admisie sa schimb garniturile si sa curat galeria. Anunt daca se mai schimba ceva. Nu stiu cum sa fac cu pozele. Weekend fain tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare