Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Suspendarea clapetei de pe admisie

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Suspendarea clapetei de pe admisie

    A incercat cineva sa suspende functionarea clapetei de pe admisie , lasand admisia deschisa permanent ?
    ... sa fim corecti pana la capat !
    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

  • #2
    Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

    eu am blocat egr-ul si in furtunul de vacum de la clapetul de la interculer am introdus o bila de rulment pentru a bloca vacumul spre clapet si este ok
    Relu

    Comentariu


    • #3
      Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

      Postat în original de cos Vezi post
      A incercat cineva sa suspende functionarea clapetei de pe admisie , lasand admisia deschisa permanent ?
      Carei dintre ele? Banuiesc ca te referi la cea mica, Swirl control valve.

      Da, am anulat-o eu, apoi am repus-o in functiune. Nu am simtit/detectat nicio schimbare.
      Manualul zice ca aceasta clapeta se inchide doar la mers in gol si la turatii mici (valoare nespecificata), in rest e deschisa.

      La naiba, la ce motorizare te referi? 2.8-ul imi este complet strain.
      Ultima editare de giorgel; 19.ian.2017, 11:11.
      Cînd te-ai nascut, tu ai plîns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

      Comentariu


      • #4
        Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

        Cam nu ... intrebarea mea se refera de fapt la clapeta mare care e permanent deschisa in timpul mersului , la orice diesel modern .
        ... sa fim corecti pana la capat !
        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

        Comentariu


        • #5
          Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

          Eu stiu ca acea clapeta are un rol la oprirea motorului respectiv se inchide complet si previne aparitia vibratiilor specifice opririi unui motor diesel. Anularea ei nu cred sa aduca un beneficiu in schimb poate scurta viata tampoanelor de motor sau poate dauna caroseriei prin vibratiile foarte mari la oprirea motorului.
          Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.

          Comentariu


          • #6
            Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

            Eu cam ma gandesc sa echipez admisia unui motor clasic cu pompa in linie . La alte motoare clasice cu pompa liniara desi toata injectia era noua exceptand tevile si corpurile injectoarelor si masina pornea , tragea , accelera si consuma corect , avansul corect la ultima sutime ... oprirea era hatanata . Acum am in mana alt motor clasic si tare l-as linisti cu o clapeta pe admisie .
            ... sa fim corecti pana la capat !
            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

            Comentariu


            • #7
              Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

              Pai zi asa. ZD30-ul fara acea clapeta rupe masina in doua.
              Am vazut asta la un Terrano II, din cauza vibratiilor din timpul functionarii s-au deteriorat tampoanele intercooler-ului, care a coborat un pic si a ros furtunasul de vacuum care comanda actuatorul clapetei.
              Nu vad niciun sens ca cineva sa anuleze constient aceasta clapeta.

              Clapeta i-o pui oricarui motor, nu-i bai, dar cum o comanzi?
              Trebuie sa se inchida inainte de a taia motorina, dupa ce s-a oprit motorul complet trebuie sa se deschida singura.
              Cînd te-ai nascut, tu ai plîns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

              Comentariu


              • #8
                Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

                Postat în original de vetu Vezi post
                Eu stiu ca acea clapeta are un rol la oprirea motorului respectiv se inchide complet si previne aparitia vibratiilor specifice opririi unui motor diesel. Anularea ei nu cred sa aduca un beneficiu in schimb poate scurta viata tampoanelor de motor sau poate dauna caroseriei prin vibratiile foarte mari la oprirea motorului.
                + probleme la volanta daca e cu masa dubla .

                Comentariu


                • #9
                  Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

                  Postat în original de kimi Vezi post
                  + probleme la volanta daca e cu masa dubla .

                  Bingo !

                  Bravo Kimi !
                  ing. Luigi PIRSU
                  www.nissan4x4.ro
                  service si tunning NISSAN
                  Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

                    Ma gandesc la un electromagnet ( simplu fiind o singura unitate functionala si are reactie rapida ) sau actionarea clasica pe vacuum cu cateva valve si doua relee .

                    Pe alta parte , RD28 ( TD6 ) n-are nici o sugrumatoare si n-are nici o problema ... fara volanta dubla , fara , fara ...
                    ... sa fim corecti pana la capat !
                    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

                      Cu cat mai mare motorul si cu cat mai putine pistoane, cu atat mai mare vibratia la oprire.
                      Sigur nu inchide clapeta putin inainte sa inchida motorina?

                      Referitor la adaugat sistemul, as alege o clapeta care sta normal deschisa, pe care o inchizi cu forta pret de cateva secunde dupa luarea contactului.
                      '02 WG CRD - EGR delete
                      '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

                        Sigur nu inchide clapeta putin inainte de taierea alimentarii . E chiar prea sigur , de vreme ce nu exista .

                        Asa e de fapt sistemul - clapeta se dechide total la pornire si sta deschisa total la orice regim , inchizandu-se total la taierea alimentarii . Problema spinoasa la pompa mare liniara e ca oprirea se face putin diferit decat la pompa rotativa , in sensul ca la capul hidraulic rotativ se face decompresia foarte repede pe cand la pompa liniara motorul mai face cateva rotatii si implicit oarece injectii pana se muta cremaliera , injectii care sunt relativ neuniforme . Plus si motorul mare cu biela lunga cat sula manzului ... si de aici hatanatul pe tampoane .


                        No , aici ma gandesc sa bag o ceva eliminare a hatanatului pe tampoane ca pe o parte ma ingrijoreaza solicitarea tampoanelor si pe alta parte ( parte mai minora dar e o minora care inevitabil devine majora cand va fi nevoie de tampoane si mai incolo poate si de prezerbatiste ca-ti vine bagatu' in ea de majora cand afli cat costa tampoanele la fosta minora neglijata - sunt cu aripioare , metalice aripioarele ... ) ... si pe alta parte , factoru confortu' ma'sii ca prea scutura caroseria la oprire . Motor mare , greu cat caroseria , nu-i de lasat asa scuturacios .

                        Intrebarea initiala este pentru a explora functionarea fara vs cu clapeta .As explora eu personal dar n-am obectele didactice pe langa mine chiar acum .
                        Ultima editare de cos; 20.ian.2017, 10:29.
                        ... sa fim corecti pana la capat !
                        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

                          Oki-doki, am priceput problema pompa liniara versus pompa rotativa. Cele cateva cicluri de injectie suplimentare inseama ca nu se poate inchide clapeta deodata cu inchiderea electrovalvei de pe pompa de motorina.

                          Ce nu pricep e aplicatia exacta...vrei sa pui pe RD28?
                          '02 WG CRD - EGR delete
                          '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

                            Daca ai la indemana poti studia sistemul de la motorul 4.2 td de Toyota, cod 1hdfte, cel montat pe hdj100. Bucata din admisie cu clapeta incriminatoare e de sine statatoare si din cate imi amintesc e comandata vacumatic nu imi amintesc daca comanda se face printr.un solenoid sau nu si cine il comanda.
                            Sigur o gasesti la dezmembrari.
                            Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Suspendarea clapetei de pe admisie

                              parca si la Terrano 1 cu motorizarea 2.7td e clapeta asta care obtureaza admisia de aer.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X