Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ranforsare axa fata Nissan Patrol

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

    In nici un caz sudura cu electrod invelit nu e demodata sau limitata , convietuieste bine cu celelate tehnologii . Ideea e n-am dat-o de loc in SF , poti foarte bine sa ai o sudura rece sau tot asa de bine una cu aport exagerat de caldura in orice procedeu . Ambele incorecte care mai mult strica decat ajuta exceptand foarte putine cazuri .

    Punctual vorbind la subiect - o procedura incorecta de sudare va stramba o punte care a fost dreapta inainte de ranforsare . Cum MMA e sudura cu arcul cel mai puternic ( si deci aportul de caldura generator de deformatii termice ) e si cea mai delicat de aplicat ... dar e cea mai accesibila . Aplicata corect , ai si un rezultat corect .
    Ultima editare de cos; 30.ian.2017, 22:21.
    ... sa fim corecti pana la capat !
    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

    Comentariu


    • #47
      Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

      Daca sudezi ca un ghertoi de la un capat si te opresti la celalat... posibil. Dar cred ca toata lumea stie ca o piesa de dimensiunea asta ii dai niste puncte mai intai, sudezi pe o parte, mai sudezi si pe cealalta stiti voi.

      Comentariu


      • #48
        Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

        Da, e o ordine bine determinata si in pasi mici , regulati si cu rabdare ...

        In aceeasi idee , e prin Romania un Patrol pe portale ?
        Ultima editare de Astral; 31.ian.2017, 21:57.
        ... sa fim corecti pana la capat !
        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

        Comentariu


        • #49
          Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

          Postat în original de cos Vezi post
          Da, e o ordine bine determinata si in pasi mici , regulati si cu rabdare ...

          In aceeasi idee , e prin Romania un Patrol pe portale ?
          Da, este (a fost) unul singur pe punti de Mercedes dar acum cred ca a ajuns pe undeva prin Polonia (asteapta sa faca un transplant de motor). Detinatorul nu este membru al forumului. Din ce am inteles, s-a incercat in Romania un transplant de RB25 (motor cu turbo adaugat) dar motorul nu a fost in mintile lui si rezultatele nu au fost cele asteptate si acum merge sa primeasca un 3.0 de BMW.
          consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

          Comentariu


          • #50
            Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

            Am o intrebare din postura de necunoscator,connaisseurilor le va starni probabil zambete: sa luam ca exemplu puntile de pe Y60 RD28T - rapoarte 4.625 - se pot modifica prin montarea portalelor de pe alte punti dotate cu asa ceva din fabrica (ex Volvo,Unimog etc) sau trebuie schimbate puntile cu totul (renuntarea la cele de Patrol si schimbarea in intregime cu cele date ca exemplu)?
            Life's Too Short To Drive Boring Cars

            Comentariu


            • #51
              Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

              Principial poti face orice adaptare , in baza ideii ca diferentialele sunt suficient de solide . Dar , probabil ca in locul unei punti unicat e de preferat una de serie .
              ... sa fim corecti pana la capat !
              Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

              Comentariu


              • #52
                Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

                Nu cred sa "potrivesti" ceva angrenaje de pe Unimog sau Volvo pe puntile de Patrol , si probabil deranjul adaptarii ar fi peste pretul achizitiei puntilor portal.
                ing. Luigi PIRSU
                www.nissan4x4.ro
                service si tunning NISSAN
                Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                Comentariu


                • #53
                  Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

                  Ok - și băieții aia din Australia(pe care i-ai menționat și tu Luigi) ce fac practic: construiesc ei portalele pe punțile de Patrol, ca nu mi-e clar?

                  Și concret: dacă as vrea sa ma apuc de mâine de o astfel de operatiune, ce ar trebui sa fac?Dati-mi o explicație așa, băbeasca plizz.Raspunsul cu “sa le dai ălora vreo 13 mii” il intuiesc, ma interesează dacă exista alte răspunsuri la întrebarea mea.

                  Mulțam!
                  Ultima editare de nomad; 09.aug.2018, 14:10.
                  Life's Too Short To Drive Boring Cars

                  Comentariu


                  • #54
                    Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

                    Postat în original de nomad Vezi post
                    Ok - și băieții aia din Australia(pe care i-ai menționat și tu Luigi) ce fac practic: construiesc ei portalele pe punțile de Patrol, ca nu mi-e clar?

                    Și concret: dacă as vrea sa ma apuc de mâine de o astfel de operatiune, ce ar trebui sa fac?Dati-mi o explicație așa, băbeasca plizz.Raspunsul cu “sa le dai ălora vreo 13 mii” il intuiesc, ma interesează dacă exista alte răspunsuri la întrebarea mea.

                    Mulțam!
                    Poate-s pisalog,da' chiar ma intereseaza sa am raspunsuri la intrebarile de mai sus.

                    Multam!
                    Life's Too Short To Drive Boring Cars

                    Comentariu


                    • #55
                      Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

                      https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=jderNuCCpLU
                      http://www.tibus-offroad.com/en/prod...ortals/nissan/
                      Poate ajuta...
                      Ultima editare de Ion_Bumbu; 12.aug.2018, 11:56.

                      Comentariu


                      • #56
                        Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

                        Se pot pune axele intregi!
                        https://www.youtube.com/watch?v=i6ObKmTanD8
                        Ultima editare de avolocaru; 12.aug.2018, 19:36.

                        Comentariu


                        • #57
                          Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

                          Postat în original de avolocaru Vezi post
                          Eu unul n-as renunta la cele de Patrol.
                          Life's Too Short To Drive Boring Cars

                          Comentariu


                          • #58
                            Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

                            Ala cu punti portante arata bestial...

                            Comentariu


                            • #59
                              Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

                              Up!Imi doresc discutia deschisa.
                              Multumesc.
                              Life's Too Short To Drive Boring Cars

                              Comentariu


                              • #60
                                Re: Ranforsare axa fata Nissan Patrol

                                Nu are legatura cu axele doar cu sudarea unor fisuri la sasiu.
                                Prin anii `75-76 cind serveam in Armia Romana la TR desi specialitatea erau transmisiunile pe final cind toti erau trimisi in "stagiu", eu am ajuns mecanic la parcul auto al TR-ului datorita unor lucrari facute pe acolo la autostatia R401 pe Carpati 4x4 de care eram responsabil si pe celelate ale colegilor.
                                Aveam eu ceva experienta dinainte, mai ales pe M471, tata a fost agronom si era masina de serviciu a lui.
                                In perioada aia au depistat ceva fisuri la sasiul canioanelor Bucegi 4x4 care aveau autostatie pusa pe ele.
                                Nu la noi ci la citeva ce facusera Cincu des.
                                Urmarea a fost ca ne`am trezit cu un capitan inginer avind compasul pe umeri si ditamai insigna cu Academia Militara pe piept.
                                Scirbos si scirtar nevoie mare cind a aparut la noi, un circ si un scandal de zile mari cu el pentru tot felul de lucruri, eu nu intram in zona lui, n`aveam la TR Bucegi, dar m`a prins fara combinezon, in fapt nu primisem, circ pina la Al de sus. Maistrii militari vechi il cunosteau si rideau ca porcii de mine c`o luasem pe coaja si`mi spuneau ca`i baiat bun si am ce invata de la el, cred ca ei m`au bagat in fata pina la urma.
                                A doua zi primesc combinezon si ma trimit la el la curs impreuna cu mecanicii auto in termen si maistrii militari, `geaba eu comentez ca is la TR, ma prinsese la triodina si m`a luat din scurt ca macar ramin cu ceva din armata.
                                A venit si un sudor de la Camioane Brasov, noroc cu el ca a adus un biax cu disc altfel taiam la fisuri cu bomfaierul de ne venea acru!
                                A adus placi de intarire din acelasi material cu sasiul camionului precum si electrozi speciali pentru asta, cinstit, cred ca erau ceva electrozi inox.
                                A venit capitanul imbracat in halat...si era alt om, efectiv era un dascal si un inginer mecanic de prima mina, ne`a aratat pe viu cum se repara o astfel de fisura, gauri, deschis fisura, sudura si placi de intarire.
                                Bineinteles ca ne`a pus sa o facem pe material de instructie, au gasit ceva asemanator la parcul auto si am taiat " fisura" cu bomfaierul ca sa o putem suda, asta doar la una ca pe restul le`a facut brasoveanul cu biax-ul.
                                Dupa ce am dat testul cu capitanul am avut noroc ca nu erau fisuri si am sudat doar placi de intarire exterior la sasiu.

                                Ce ne`a invatat pe scurt a fost :
                                1. Lichid penetrant de front: lichid de frina sau si mai bun ulei ars cu benzina, petrol, motorina dat peste zona banuita a fisurii, lasat sa se usuce si frecat cu praf
                                de creta sau... din extinctorul cu praf pentru "revelarea" fisurii
                                2. Totdeauna faceti antrenament la pozitie pe material asemanator, nu sudati din prima ca nu sinteti sudori de meserie!
                                3. Totul perfect curat, gauri de blocare a fisurii, canal de sudura in fisura.
                                4. Nu sudati niciodata descendent la elemente de rezistenta.
                                5. Folositi totdeauna electrozii dedicati, daca n`aveti primii sint de preferat cei inox apoi bazici, sasiul e din otel carbon, bazicii merg fara preincalzire pina la
                                0.4% C si maximum 15mm grosimea materialului, in rest inox.
                                5. Niciodata la un sasiu sau la o grinda elastica nu sudati capetele! se sudeaza doar longitudinal sus si jos, daca`l faci petec inchis se rupe la capete din nou.
                                6. Nu sudati autogen sasiul, cantitatea de caldura introdusa in sudura este mult mai mare decit la electrod. Pe atunci nu era raspindita la noi tehnologia
                                MIG/MAG sau WIG, WIG care tot ass introduce caldura multa in jonctiunea sudata.

                                In mare astea au fost recomandarile capitanului, s`a dovedit un bun profesor si au meritat cele citeva zile pe care le`am "pierdut" cu el in armata.
                                Ultima editare de Astral; 07.sep.2018, 17:15.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X