Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

37x12,5R16,5 GOODYEAR


Ben 07

Postări Recomandate

Buna,

cauciucuri 37x12,5R16,5 GOODYEAR, cred ca sunt destocare militara de pe hummer, pret 65 Eu buc, probabil foarte vechi si se uzeaza foarte repede, cine este interesat sa sune.

Linkul este jos

 

Daca nu va descurcati cu germana va pot ajuta, dar sunt sigur ca vorbeste si engleza.

 

As pune si eu pe patrol dar nu am experienta si nu vreau sa fac o prostie.

A incercat cineva cauciucuri mai mari ca sa nu accelerezi cand mergi pe autostrada fara remorca?

 

Eu am 265 70 / R16, cand sunt cu remorca sunt perfecte, 90-100 km/h la 2000 rev.

Dar cand ma duc gol si fara remorca 90-100 km/h este foarte incet mai ales daca ai 1500 km un drum si 1500 inapoi.

As cumpara niste roti complete doar pt drumurile astea de autostrada, nu le fac des dar

90 km este ingrozitor de incet, macar un 120, ideal 130km la turati de 2500 rev.

 

Sunt departe de realitate aici?

 

Dupa calcul sunt cu 21% mai mari( 163mm ) si tot cu 20% mai mari in largime.

Cine a experimentat sa scrie cateva randuri va rog. daca nu o sa incerc eu dar o sa coste bani.

Stie cineva daca se pot transforma sau adapta rotile? depinde ce este mai ieftin.

 

 

Viteza in a 5a cu cauciucurile actuale 265 70 este 105 km/h , cu cauciucurile de Hummer de 37 undeva pe la 127 km/h

 

 

 

 

http://www.ebay.de/itm/37x12-5R16-5-GOODYEAR-WRANGLER-MT-M-S-HUMVEE-HUMMER-REIFEN-DODGE-CHEVY-K30-M1008/172546309413?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D20140117130753%26meid%3D4c81136f9a2e4957bdc37f13922d9924%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D112200917053

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 37x12,5R16,5 GOODYEAR

 

Mam uitat pe forumuri si se recomanda schimbarea diferentialului daca se instaleaza cauciucuri de 37.

Totusi as fi interesat sa stiu daca cineva a schimbat fara sa schimbe diferentialul.

 

Cred ca la consum nu o sa faca nimic , poate consuma chiar mai mult ( largime cauciucuri + prea mari).

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 37x12,5R16,5 GOODYEAR

 

ca sa pui 37' pe patrol, tre' sa tai, sa inalti, sa schimbi rapoartele in punti, sa... mii de euro.

bani aruncati degeaba pt mers pe autostrada. 37' e pt mers preponderent in teren. 35' e un compromis bun, dar $ sa faci ce trebuie. cauta pe forum, s-a scris destul, mai ales in zona 33'.

 

cu cat inalti masina cu atat mai prost va merge la viteza, te bate vantul, etc.

pe autostrada trebuie gume de strada, dimensiune stoc, masina stoc (doar la motor sa umbli daca ai 3L CRD), usoare = consum, stabilitate, frane.

MT, gume mai grele, cramponate, cu suprafata de contact mai mica = franare mai slaba, zgomot, consum mai mare. cresti si dimensiunea prea mult, o sa franezi si mai prost.

 

consumul oricum creste daca pui gume mai mari chiar daca schmbi rapoartele ca o sa ai o aerodinamica de kko si altele.

 

ce ai tu, un lift mic si 33' max, dar deja o sa fie underpowered cum se mai zice prin afara. cu remorca pe urcari o sa cam plangi nitel la ce motor are sau nu are patrolul :wink:, mai ales daca ai si ceva vant contra.

poti sa o aduci "inapoi" cu rapoarte mai mari.

 

lift si gume mai mari trebuie doar daca faci off-road cu ea si nu ai garda la sol sau dimensiunea obstacolelor e un obstacol in sine sau te duci la mol dupa don'soare. :wink:

restul masina stoc, gume bune si mecanica pusa la punct.

parerea mea, binenteles.:grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 37x12,5R16,5 GOODYEAR

 

Da, ai dreptate, m-am uitat la cateva filmulete pe youtube, afirma aceleasi lucru si este si logic.

Asta e, nu poti sa ai tot intr-o masina, si perfecta in teren si rapida pe autostrada cu consum mic.

Mersi mult, ma calmez direct din start, masina merge super, trage super, singura solutie si gratuita

sa ma multumesc cu 100km/h pe autostrada.

Mersi,

 

ben

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 37x12,5R16,5 GOODYEAR

 

Cu siguranta anvelopele sunt foarte vechi (profilul e vechi), dimensiunea jantei foarte rara, foarte greu de pus pe masinile noastre (trebuie multe modificari) samd ... Nu merita efortul ...parerea mea...

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 37x12,5R16,5 GOODYEAR

 

Am luat acum multi ani 20 de bucati de anvelope Goodyear care proveneau de pe ceva masini de armata israeliene.

 

Majoritatea, desi aveau profilul adanc, aveau pori prin care suflau incet.

A trebuit sa le pun camere la un moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 37x12,5R16,5 GOODYEAR

 

cu pori, cu camere, cu jante rare si cu toate cele pretul e imbatabil totul e sa ai cu ce sa le invarti

 

Eu am cu ce dar e nasol cu jantele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 37x12,5R16,5 GOODYEAR

 

Mai era un user pe vremuri , pe la inceputuri ( cei noi nu il stiu ) , Adrianudeanu sau asa ceva, care punea gume agricole pe Patrol y61 rd28t cu dimensiuni de la 37 in sus. Rapoartele erau cele standard. Veteranii sigur isi mai aduc aminte de el ....

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 37x12,5R16,5 GOODYEAR

 

Mai era un user pe vremuri , pe la inceputuri ( cei noi nu il stiu ) , Adrianudeanu sau asa ceva, care punea gume agricole pe Patrol y61 rd28t cu dimensiuni de la 37 in sus. Rapoartele erau cele standard. Veteranii sigur isi mai aduc aminte de el ....

 

Evident, la asta te referi :

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?79284-Proiect-Patrol-Y61-))&p=892544&viewfull=1#post892544

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 37x12,5R16,5 GOODYEAR

 

Da, am citit posturile.

Nu are cum sa mearga la fel cu cauciucuri asa de mari fara sa schimbe rapoartele sau diferentialele.

In fine, fiecare cu goanga lui in cap.

Mie imi convine f mult cum merge/trage al meu, si in padure, si cu remorca, si prin oras.

Singura problema care o am cu el este ca mi se pare supra turat ca sa ma duc cu el 120km pe autostrada, la fiecare ii vine idea pt cauciucuri mai mari ca si mie, dar sunt sigur ca nu este solutia ideala.

De ridicat nu vreau sa il ridic, doar daca este necesar, deja acum sunt cu scara la 30cm, chiar as opta sa il cobor daca se poate, pt mai multa stabilitate, offroad nu o sa fac niciodata cu el, doar drumuri utile prin offroad, munca, etc.

De cand il am am facut aproape un rezervor, 90% transport materiale, inauntru ori pe remorca, la toamna ma asteapta 50m3 de lemne transport din padure in garaj, deja ma bucur, transportam cu tractor 120CP, foarte puternic, consum mare, tractor mare, max viteza 15km/h ( merge si 30km/h, dar nu imi place sa turez motorul) nu aveam acces in garaj, inaltime 2.7m, tractorul 3.1m

As fi foarte multumit daca ar face pt patrol un transfer case cu 3 rapoarte, low, normal, high, :grin:, sau ceva mai simplu a sasea viteza,:ha1.

 

 

pt cauciucuri de 37 de pe hummer, 99% sunt vechi si se termina f repede

sunt de vanzare si genti, 135 EU pt 5 genti, gentile sunt din 2 bucati, deci poti sa schimbi cauciucul pe loc, geanta o desfaci, pui cauciucul , pui cealalta parte a genti, stringi vreo 20 de sruburi si ai schibat cauciucul.

Se pot face adaptoare de la hummer la Patrol.

In fine, pt mine nu cred ca este o optiune.

Serios acum, daca patrolul ar fi cu sase viteze ( vit 6 cu 15-20% mai mult decat vit 5) cred ca nu as gasi alta nemultumire cu masina asta.

Numai bine la toti.

 

Ben

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare