Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

    Va salut, cum credeti ca s-ar misca in off road un y61 2.8 cu motorul in mintile lui, Gearmaster in reductor(+50%), rapoarte schimbate in grupuri 5.43 si incaltat cu 37x12,5r15?Acum sunt pe Simex 35x10,5r15 si asvrea sa trec pe un 37 Maxxis Trepador si nu cunosc cum va merge combinatia de Gearmaster cu rapoarte 5.43 in punti.
    Are cineva combinatia asta?

    Sau, Gearmaster + rapoarte 5.43 si anvelope 35x12,5r15?
    Merci.
    LUCIAN

  • #2
    Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

    De ce vrei sa pui anvelope de 37???? PT 2.54 CM garda la sol??? crezi ca merita???

    Comentariu


    • #3
      Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

      Sa zicem ca intr-un moment anume acei 2,5 cm fac diferenta intre a sta pe loc cu grupul cocotat pe ceva tare si a trece peste el cu zambetul pe buze...zic si eu:)
      Ideea este ca eu voi monta rapoarte de 5.43 si am inteles ca ele duc pana la 37 inclusiv.Acum discutand despre anvelope dif de pret intre un 35 si 37 nu este asa mare.
      Eu intrebam daca s-ar descurca masina din punct de vedere mecanic sa traga de toate astea in conditiile exprimate mai sus.
      LUCIAN

      Comentariu


      • #4
        Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

        pt off road gearmaster este destul
        pt sosea ... oricum motorul ala e mortaciune si tragi greu de masina ..
        Depinde pt ce doresti sa iti faci jokaria ..sosea? offroad?
        Am 4 Patroale, toate modificate si am facut cateva sute pana acum , deci cred ca iti pot impartasi din propria experienta .... E gratis !
        ing. Luigi PIRSU
        www.nissan4x4.ro
        service si tunning NISSAN
        Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

        Comentariu


        • #5
          Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

          Merci de amabilitate..., masina va circula si ca masina de zi cu zi dar va merge si in off road cu suratele ei ( alte 3 patroale si din cand in cand un mitzu, se stiu ei:)).
          Pe sosea as vrea sa se simta olaca diferenta cu rap marite, acum cu mt pe 35 se urneaza mai greu si urca pantele cam ca un bivol..incet si sigur, as vrea totusi sa se simta mai lejer.
          Mi-am mai luat si eu un y60, tot 2.8 si in teren se simte dif intre ele, y60 e mai fasnet si l am pus sa traga tot de simex 35.Unde cu y60 urcam cu a 2 a la y61 trebuia a 1 a altfel pa( fara Gearmaster montat la y61).
          Sa revin, masina as vrea sa mearga bine in teren.
          LUCIAN

          Comentariu


          • #6
            Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

            Sau, daca as piti sub capota un rb25 det ( motor de Skyline) despre care am inteles ca se pupa la fix pe cutia de Patrol, oare cum s-ar simti masina atunci???
            LUCIAN

            Comentariu


            • #7
              Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

              Lucian problema masinii numita Nissan Patrol y61 este greutatea.
              Ea este mare si invers proportional cu performanta la deal.....
              Poti pune reductille reductiilor si gearmaster si alte reductii in punti si blocantii blocantilor... tot 2,5 tone trebuie sa care cu acelasi motor de 2.8.
              In plus La 37 pe 15 nu te vad bine pe strada ca si handling...
              Usureaza masina sau maximizeaza raportul CP/greutate cu o alta motorizare.
              Ultima editare de Razvan Dinescu; 17.mai.2017, 22:05.
              Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS
              Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

              Comentariu


              • #8
                Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

                Postat în original de Razvan Dinescu Vezi post
                Lucian problema masinii numita Nissan Patrol y61 este greutatea.
                Ea este mare si invers proportionala cu performanta la deal.....
                Aici desigur te referi la greutatea adaugata inutil nu?

                In alta ordine de idei...

                Pe masura ce prinzi experienta ...se maresc coaiele ...iti iei aripi ...vrei mai mult...Desigur niciodata nu te vei putea urca cu Patrolul in copac ...asta e clar... si nici cu alta masina...sau caraciumba 4x4...oricare ar fie ea... Te roade acelasi gand mereu "eu de ce nu pot"?, frustrari interioare, vise cu Baba Cloanta razand frenetic de pe matura marca Toyota, etc...

                Ajungem la pasul 2 ...

                Sa o tin pe asta si sa o modific masiv, sa imi fac o tubulara ...scopul? Nedeterminat sau poate totusi ... capra vecinului... Durata? Dumnezeu stie. Bugetul? Sky is limit! Are you fukin' ready?

                Cand iesim "la pascut" la padure doua zile "intregrare in absolut, pipi in spirala sau alte fetisuri"...iesim din anumite motive... Nu pierdeti pe drum scopul... Nu iesim sa nu mai simtim bananele din cur si sa ne razbunam pe saraca masina. Ptr ca luni ...urmeaza alte banane mai groase ...si inca o saptamana de chin ptr saraca masina prin nu stiu ce service "sa o repar repede, bine si ieftin" in asteptarea urmatoarei orgii..."always prepared"...

                Oare merita?

                Ia sa luam alt scenariu la purtator: merg si protejez masina, o cunosc suficient de bine, imi dau curul jos din masina sa vad trasa corecta de pe picioare, recunosc cand nu pot (imi asum limitele) si caut traseu alternativ, folosesc si piesa aia din bot de o car ca boul dupa mine si a costat o poala de bani (troliul).

                Nu exista niciodata roata suficient de mare, nici motor suficient de puternic ptr ca mereu muntele te va lovi exact acolo nu esti pregatit. Punct.

                Exista situatii unde Patrolul e avantajat si unde nu are nici o sansa. Asta e clar.
                consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                Comentariu


                • #9
                  Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

                  Postat în original de Razvan Dinescu Vezi post
                  Lucian problema masinii numita Nissan Patrol y61 este greutatea.
                  Ea este mare si invers proportional cu performanta la deal.....
                  Poti pune reductille reductiilor si gearmaster si alte reductii in punti si blocantii blocantilor... tot 2,5 tone trebuie sa care cu acelasi motor de 2.8.
                  In plus La 37 pe 15 nu te vad bine pe strada ca si handling...
                  Usureaza masina sau maximizeaza raportul CP/greutate cu o alta motorizare.
                  Stiu Razvan despre ce vorbesti, eu am dat jos toate fiarele inutile.Cuiul spate este avortat, nu am bari de fier, nu am portbagaj si scaunele din spate le las acasa cand iesim mai multe zile, deci porcu e mai lejer cu vre o 100 kg decat un Patrol plin de fiare.
                  La motor nu as umbla sa l schimb, imi place asta cum merge , cum suna.
                  LUCIAN

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

                    Postat în original de Yonutz Vezi post
                    Aici desigur te referi la greutatea adaugata inutil nu?

                    In alta ordine de idei...

                    Pe masura ce prinzi experienta ...se maresc coaiele ...iti iei aripi ...vrei mai mult...Desigur niciodata nu te vei putea urca cu Patrolul in copac ...asta e clar... si nici cu alta masina...sau caraciumba 4x4...oricare ar fie ea... Te roade acelasi gand mereu "eu de ce nu pot"?, frustrari interioare, vise cu Baba Cloanta razand frenetic de pe matura marca Toyota, etc...

                    Ajungem la pasul 2 ...

                    Sa o tin pe asta si sa o modific masiv, sa imi fac o tubulara ...scopul? Nedeterminat sau poate totusi ... capra vecinului... Durata? Dumnezeu stie. Bugetul? Sky is limit! Are you fukin' ready?

                    Cand iesim "la pascut" la padure doua zile "intregrare in absolut, pipi in spirala sau alte fetisuri"...iesim din anumite motive... Nu pierdeti pe drum scopul... Nu iesim sa nu mai simtim bananele din cur si sa ne razbunam pe saraca masina. Ptr ca luni ...urmeaza alte banane mai groase ...si inca o saptamana de chin ptr saraca masina prin nu stiu ce service "sa o repar repede, bine si ieftin" in asteptarea urmatoarei orgii..."always prepared"...

                    Oare merita?

                    Ia sa luam alt scenariu la purtator: merg si protejez masina, o cunosc suficient de bine, imi dau curul jos din masina sa vad trasa corecta de pe picioare, recunosc cand nu pot (imi asum limitele) si caut traseu alternativ, folosesc si piesa aia din bot de o car ca boul dupa mine si a costat o poala de bani (troliul).

                    Nu exista niciodata roata suficient de mare, nici motor suficient de puternic ptr ca mereu muntele te va lovi exact acolo nu esti pregatit. Punct.

                    Exista situatii unde Patrolul e avantajat si unde nu are nici o sansa. Asta e clar.
                    Stiu ce spui Yonut, ceva de genul: opreste-te Lucica!!! :)))) Dar ma mananca, ma roade gandul de a cunoaste, daca aia cu aia merge, cum se simte pe masina aia cu ailalata, oare sunt bune??? Din acest motiv pun intrebarile inainte.Sunt curios cum s-ar misca gearmasteru cu rapoartele alea.
                    Acum vedem ce o iesi. ....Deh nevoia omului de a experimenta si de a stii cat mai multe.
                    LUCIAN

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

                      De miscat s-ar misca fara probleme ,dar , numai cu reductiile corecte in punti . Probleme e ca - in afara de factoru' bugetu' imediat si viitor - ca nu mai e masina pe care s-o fatai prin oras din semafor in semafor , inertia nu poate fi redusa , franele trebuie imbunatatite si viteza maxima scade ... trebuie sa-ti alegi la ce vrei sa stai bine si daca merita compromisul .
                      In afara de asta , Patrolu arata din ce in ce mai bine odata cu marirea rotilor ...
                      ... sa fim corecti pana la capat !
                      Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

                        Postat în original de cos Vezi post
                        De miscat s-ar misca fara probleme ,dar , numai cu reductiile corecte in punti . Probleme e ca - in afara de factoru' bugetu' imediat si viitor - ca nu mai e masina pe care s-o fatai prin oras din semafor in semafor , inertia nu poate fi redusa , franele trebuie imbunatatite si viteza maxima scade ... trebuie sa-ti alegi la ce vrei sa stai bine si daca merita compromisul .
                        In afara de asta , Patrolu arata din ce in ce mai bine odata cu marirea rotilor ...
                        Merci Cos, cum anume s-ar imbunatatii franele?
                        Viteza nu ma intereseaza, oricum mai mult de 100 nu cred ca a mers.Cu reductiile astea de 5.43, am inteles ca nu -i prob sa se atingi 100, oricum viteza de croaziera la asta este 80-90.

                        Cam asa arata al meu, decupat la aripi acum cu 35.
                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image.jpeg 
Afișări:	2 
Mărime:	1,21 MB 
ID:	1002260
                        LUCIAN

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

                          Am trei prieteni care au 37 pe Patrol, e drept, y 60, merg bine , zic ei dar si eu, nu au nici o schimbare in puntii, vorbeste cu ei eventual,(Florin Parcalab si Cosmin Merce). Si eu tot 37 o sa-mi pun, pe un y61, inca mic virgin. Bafta!!
                          Mitsubishi Pajero 3000 V6

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

                            Discuri mai mari /etriere mai mari ( sau doua pe acelasi disc ) ... asa , pentru inceput ...
                            ... sa fim corecti pana la capat !
                            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

                              Lucica,
                              Stii ca totdeauna am incercat sa te temperez.

                              Daca tot ai gargauni, mai da din fiarele existente, pune mana si incepi si strange ce iti trebuie ...punti, cutie, reductor, motor ...ia-ti permisul ala cu E si o platforma si usor apuca-te si construieste una de la zero. Pentru ca drumul asta pe care mergi, din punctul meu de vedere este gresit, e cel mai lung si cel mai costisitor posibil. Ce e mai trist este ca deznodamantul final e trist in toate cazurile ...bani cheltuiti si randament aproape zero. Nu face greseala sa cumperi deja un proiect fa-ti unul personalizat pe tine... asta ptr ca s-ar putea sa nu ti se potriveasca.

                              Sa fie in acelasi timp si masina si de strada si de offroad cu randament maxim ...nu se poate tehnic.

                              Eu am alti gargauni ...cu o masina de serie, updatata minim dar in perfecta stare de functionare sa scot maxim din ea.
                              Ultima editare de Astral; 18.mai.2017, 18:31.
                              consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X