Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?


lucicanu

Postări Recomandate

Va salut, cum credeti ca s-ar misca in off road un y61 2.8 cu motorul in mintile lui, Gearmaster in reductor(+50%), rapoarte schimbate in grupuri 5.43 si incaltat cu 37x12,5r15?Acum sunt pe Simex 35x10,5r15 si asvrea sa trec pe un 37 Maxxis Trepador si nu cunosc cum va merge combinatia de Gearmaster cu rapoarte 5.43 in punti.

Are cineva combinatia asta?

 

Sau, Gearmaster + rapoarte 5.43 si anvelope 35x12,5r15?

Merci.

LUCIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Sa zicem ca intr-un moment anume acei 2,5 cm fac diferenta intre a sta pe loc cu grupul cocotat pe ceva tare si a trece peste el cu zambetul pe buze...zic si eu:)

Ideea este ca eu voi monta rapoarte de 5.43 si am inteles ca ele duc pana la 37 inclusiv.Acum discutand despre anvelope dif de pret intre un 35 si 37 nu este asa mare.

Eu intrebam daca s-ar descurca masina din punct de vedere mecanic sa traga de toate astea in conditiile exprimate mai sus.

LUCIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

pt off road gearmaster este destul

pt sosea ... oricum motorul ala e mortaciune si tragi greu de masina ..

Depinde pt ce doresti sa iti faci jokaria ..sosea? offroad?

Am 4 Patroale, toate modificate si am facut cateva sute pana acum , deci cred ca iti pot impartasi din propria experienta .... E gratis !

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Merci de amabilitate..., masina va circula si ca masina de zi cu zi dar va merge si in off road cu suratele ei ( alte 3 patroale si din cand in cand un mitzu, se stiu ei:)).

Pe sosea as vrea sa se simta olaca diferenta cu rap marite, acum cu mt pe 35 se urneaza mai greu si urca pantele cam ca un bivol..incet si sigur, as vrea totusi sa se simta mai lejer.

Mi-am mai luat si eu un y60, tot 2.8 si in teren se simte dif intre ele, y60 e mai fasnet si l am pus sa traga tot de simex 35.Unde cu y60 urcam cu a 2 a la y61 trebuia a 1 a altfel pa( fara Gearmaster montat la y61).

Sa revin, masina as vrea sa mearga bine in teren.

LUCIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Sau, daca as piti sub capota un rb25 det ( motor de Skyline) despre care am inteles ca se pupa la fix pe cutia de Patrol, oare cum s-ar simti masina atunci???

LUCIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Lucian problema masinii numita Nissan Patrol y61 este greutatea.

Ea este mare si invers proportional cu performanta la deal.....

Poti pune reductille reductiilor si gearmaster si alte reductii in punti si blocantii blocantilor... tot 2,5 tone trebuie sa care cu acelasi motor de 2.8.

In plus La 37 pe 15 nu te vad bine pe strada ca si handling...

Usureaza masina sau maximizeaza raportul CP/greutate cu o alta motorizare.

Editat de Razvan Dinescu

Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS

Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Lucian problema masinii numita Nissan Patrol y61 este greutatea.

Ea este mare si invers proportionala cu performanta la deal.....

 

Aici desigur te referi la greutatea adaugata inutil nu?

 

In alta ordine de idei...

 

Pe masura ce prinzi experienta ...se maresc coaiele ...iti iei aripi ...vrei mai mult...Desigur niciodata nu te vei putea urca cu Patrolul in copac ...asta e clar... si nici cu alta masina...sau caraciumba 4x4...oricare ar fie ea... Te roade acelasi gand mereu "eu de ce nu pot"?, frustrari interioare, vise cu Baba Cloanta razand frenetic de pe matura marca Toyota, etc...

 

Ajungem la pasul 2 ...

 

Sa o tin pe asta si sa o modific masiv, sa imi fac o tubulara ...scopul? Nedeterminat sau poate totusi ... capra vecinului... Durata? Dumnezeu stie. Bugetul? Sky is limit! Are you fukin' ready?

 

Cand iesim "la pascut" la padure doua zile "intregrare in absolut, pipi in spirala sau alte fetisuri"...iesim din anumite motive... Nu pierdeti pe drum scopul... Nu iesim sa nu mai simtim bananele din cur si sa ne razbunam pe saraca masina. Ptr ca luni ...urmeaza alte banane mai groase ...si inca o saptamana de chin ptr saraca masina prin nu stiu ce service "sa o repar repede, bine si ieftin" in asteptarea urmatoarei orgii..."always prepared"...

 

Oare merita?

 

Ia sa luam alt scenariu la purtator: merg si protejez masina, o cunosc suficient de bine, imi dau curul jos din masina sa vad trasa corecta de pe picioare, recunosc cand nu pot (imi asum limitele) si caut traseu alternativ, folosesc si piesa aia din bot de o car ca boul dupa mine si a costat o poala de bani (troliul).

 

Nu exista niciodata roata suficient de mare, nici motor suficient de puternic ptr ca mereu muntele te va lovi exact acolo nu esti pregatit. Punct.

 

Exista situatii unde Patrolul e avantajat si unde nu are nici o sansa. Asta e clar.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Lucian problema masinii numita Nissan Patrol y61 este greutatea.

Ea este mare si invers proportional cu performanta la deal.....

Poti pune reductille reductiilor si gearmaster si alte reductii in punti si blocantii blocantilor... tot 2,5 tone trebuie sa care cu acelasi motor de 2.8.

In plus La 37 pe 15 nu te vad bine pe strada ca si handling...

Usureaza masina sau maximizeaza raportul CP/greutate cu o alta motorizare.

 

Stiu Razvan despre ce vorbesti, eu am dat jos toate fiarele inutile.Cuiul spate este avortat, nu am bari de fier, nu am portbagaj si scaunele din spate le las acasa cand iesim mai multe zile, deci porcu e mai lejer cu vre o 100 kg decat un Patrol plin de fiare.

La motor nu as umbla sa l schimb, imi place asta cum merge , cum suna.

LUCIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Aici desigur te referi la greutatea adaugata inutil nu?

 

In alta ordine de idei...

 

Pe masura ce prinzi experienta ...se maresc coaiele ...iti iei aripi ...vrei mai mult...Desigur niciodata nu te vei putea urca cu Patrolul in copac ...asta e clar... si nici cu alta masina...sau caraciumba 4x4...oricare ar fie ea... Te roade acelasi gand mereu "eu de ce nu pot"?, frustrari interioare, vise cu Baba Cloanta razand frenetic de pe matura marca Toyota, etc...

 

Ajungem la pasul 2 ...

 

Sa o tin pe asta si sa o modific masiv, sa imi fac o tubulara ...scopul? Nedeterminat sau poate totusi ... capra vecinului... Durata? Dumnezeu stie. Bugetul? Sky is limit! Are you fukin' ready?

 

Cand iesim "la pascut" la padure doua zile "intregrare in absolut, pipi in spirala sau alte fetisuri"...iesim din anumite motive... Nu pierdeti pe drum scopul... Nu iesim sa nu mai simtim bananele din cur si sa ne razbunam pe saraca masina. Ptr ca luni ...urmeaza alte banane mai groase ...si inca o saptamana de chin ptr saraca masina prin nu stiu ce service "sa o repar repede, bine si ieftin" in asteptarea urmatoarei orgii..."always prepared"...

 

Oare merita?

 

Ia sa luam alt scenariu la purtator: merg si protejez masina, o cunosc suficient de bine, imi dau curul jos din masina sa vad trasa corecta de pe picioare, recunosc cand nu pot (imi asum limitele) si caut traseu alternativ, folosesc si piesa aia din bot de o car ca boul dupa mine si a costat o poala de bani (troliul).

 

Nu exista niciodata roata suficient de mare, nici motor suficient de puternic ptr ca mereu muntele te va lovi exact acolo nu esti pregatit. Punct.

 

Exista situatii unde Patrolul e avantajat si unde nu are nici o sansa. Asta e clar.

 

Stiu ce spui Yonut, ceva de genul: opreste-te Lucica!!! :)))) Dar ma mananca, ma roade gandul de a cunoaste, daca aia cu aia merge, cum se simte pe masina aia cu ailalata, oare sunt bune??? Din acest motiv pun intrebarile inainte.Sunt curios cum s-ar misca gearmasteru cu rapoartele alea.

Acum vedem ce o iesi. ....Deh nevoia omului de a experimenta si de a stii cat mai multe.

LUCIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

De miscat s-ar misca fara probleme ,dar , numai cu reductiile corecte in punti . Probleme e ca - in afara de factoru' bugetu' imediat si viitor - ca nu mai e masina pe care s-o fatai prin oras din semafor in semafor , inertia nu poate fi redusa , franele trebuie imbunatatite si viteza maxima scade ... trebuie sa-ti alegi la ce vrei sa stai bine si daca merita compromisul .

In afara de asta , Patrolu arata din ce in ce mai bine odata cu marirea rotilor ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

De miscat s-ar misca fara probleme ,dar , numai cu reductiile corecte in punti . Probleme e ca - in afara de factoru' bugetu' imediat si viitor - ca nu mai e masina pe care s-o fatai prin oras din semafor in semafor , inertia nu poate fi redusa , franele trebuie imbunatatite si viteza maxima scade ... trebuie sa-ti alegi la ce vrei sa stai bine si daca merita compromisul .

In afara de asta , Patrolu arata din ce in ce mai bine odata cu marirea rotilor ...

 

Merci Cos, cum anume s-ar imbunatatii franele?

Viteza nu ma intereseaza, oricum mai mult de 100 nu cred ca a mers.Cu reductiile astea de 5.43, am inteles ca nu -i prob sa se atingi 100, oricum viteza de croaziera la asta este 80-90.

 

Cam asa arata al meu, decupat la aripi acum cu 35.

image.thumb.jpeg.5fc91b76ec73cf6ed4bc51f38ba1bc46.jpeg

LUCIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Am trei prieteni care au 37 pe Patrol, e drept, y 60, merg bine , zic ei dar si eu:wink:, nu au nici o schimbare in puntii, vorbeste cu ei eventual,(Florin Parcalab si Cosmin Merce). Si eu tot 37 o sa-mi pun, pe un y61, inca mic virgin:banana. Bafta!!:h5

Mitsubishi Pajero 3000 V6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Discuri mai mari /etriere mai mari ( sau doua pe acelasi disc ) ... asa , pentru inceput ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Lucica,

Stii ca totdeauna am incercat sa te temperez.

 

Daca tot ai gargauni, mai da din fiarele existente, pune mana si incepi si strange ce iti trebuie ...punti, cutie, reductor, motor ...ia-ti permisul ala cu E si o platforma si usor apuca-te si construieste una de la zero. Pentru ca drumul asta pe care mergi, din punctul meu de vedere este gresit, e cel mai lung si cel mai costisitor posibil. Ce e mai trist este ca deznodamantul final e trist in toate cazurile ...bani cheltuiti si randament aproape zero. Nu face greseala sa cumperi deja un proiect fa-ti unul personalizat pe tine... asta ptr ca s-ar putea sa nu ti se potriveasca.

 

Sa fie in acelasi timp si masina si de strada si de offroad cu randament maxim ...nu se poate tehnic.

 

Eu am alti gargauni ...cu o masina de serie, updatata minim dar in perfecta stare de functionare sa scot maxim din ea.

Editat de Astral

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Salut Lucian,

 

Tu ai blocand fata pe masia asta?

 

L-as ruga pe Razvan Dinescu (care stiu ca are si a participat la aceasta discutie) sa ne spuna cat de mult considera ca il ajuta in teren.

 

Bafta tuturor! :h5

Life's Too Short To Drive Boring Cars
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Salut Lucian,

 

Tu ai blocand fata pe masia asta?

 

L-as ruga pe Razvan Dinescu (care stiu ca are si a participat la aceasta discutie) sa ne spuna cat de mult considera ca il ajuta in teren.

 

Bafta tuturor! :h5

 

Te salut, deocamdata nu am.

LUCIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Salut Lucian,

 

Tu ai blocand fata pe masia asta?

 

L-as ruga pe Razvan Dinescu (care stiu ca are si a participat la aceasta discutie) sa ne spuna cat de mult considera ca il ajuta in teren.

 

Bafta tuturor! :h5

 

Exista aici vreun y 61 cu blocant pe fata? Si eu analizez aceasta optiune....

Mitsubishi Pajero 3000 V6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Salut Lucian,

 

Tu ai blocand fata pe masia asta?

 

L-as ruga pe Razvan Dinescu (care stiu ca are si a participat la aceasta discutie) sa ne spuna cat de mult considera ca il ajuta in teren.

 

Bafta tuturor! :h5

 

Cele 10 porunci la Y 61 din experienta mea:

 

1. Inaltare + 5

2. Reductie

3. Blocant fata

4. Anvelope 35 cu decupajul aferent

5. Scos tot din masina...mochete, banchete, fete de usi

6. Bulbar minimal pe fata cu troliu bagat in ea

7. Fara bara spate

8. Roata de rerzerva in masina nu pe usa

9. Pt. 2.8 doar.. radiator mare... mult mai mare..

10. Experienta, modestie si dorinta de autodepasire toate astea filtrate continuu printr-o perspectiva numita Siguranta.

 

Totodata umila mea parere este ca anvelopele 37 nu sunt castigatoare.

In combinatie cu reductiile nu vor descarca suficient.

Fara reductii esti de Cascadorii Rasului pe orice urcare...

In concluzie NU pt. 37.

Editat de Razvan Dinescu

Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS

Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Cele 10 porunci la Y 61 din experienta mea:

 

1. Inaltare + 5

2. Reductie

3. Blocant fata

4. Anvelope 35 cu decupajul aferent

5. Scos tot din masina...mochete, banchete, fete de usi

6. Bulbar minimal pe fata cu troliu bagat in ea

7. Fara bara spate

8. Roata de rerzerva in masina nu pe usa

9. Pt. 2.8 doar.. radiator mare... mult mai mare..

10. Experienta, modestie si dorinta de autodepasire toate astea filtrate continuu printr-o perspectiva numita Siguranta.

 

Totodata umila mea parere este ca anvelopele 37 nu sunt castigatoare.

In combinatie cu reductiile nu vor descarca suficient.

Fara reductii esti de Cascadorii Rasului pe orice urcare...

In concluzie NU pt. 37.

 

Iti impartasesc poruncile, mai putin pct.5 , nu cred ca are asa mare importanta in toata ecuatia asta.

Ti-ai schimbat radiatorul cu unul marit?

LUCIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Am schimbat cu unul nou si doar am imbunatatit situatia...

Am si comanda la buton pt. ventilatorul de AC pe care il pornesc preventiv pe urcari lungi... tot nu e indeajuns... doar intarzie momentul de crestere a temperaturii...

Am in plan sa fac un radiator cu 40% mai mare dar trebuie sa ii fac loc... se va bricola la tragger probabil.

Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS

Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Daca va ghidati pe "acul care sta la jumate" desigur e o carte necastigatoare ... cand vorbim de Y61 ...2.8 ... Sunt importante: alegerea trasei, incarcarea turbinei, plecarea, acceleratia, desceleratia, schimbarea de directie samd..."blana si atat" nu ajunge indiferent de setarea masinii.

 

Radiatorul mai mare este binevenit dar nu suficient. Un electroventilator suplimentar e de asemenea binevenit dar nici acesta nu e suficient. O priza suplimentara de capota ...injectia cu nor de apa ... samd...

 

Din lista lui Razvan as taia doar ... primele noua puncte ... :ha:

 

Iar aia cu Cascadorii Rasului e valabila doar in anumite situatii ... a te cataloga direct asa ...fara sapca ...handicapat ...mi se pare cel putin hilar ...

 

Voi credeti ca inainte erau blocanti, reductoare si mai stiu eu ce alte bazaconii? Nu ... si mergeau masinile ...

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Daca va ghidati pe "acul care sta la jumate" desigur e o carte necastigatoare ... cand vorbim de Y61 ...2.8 ... Sunt importante: alegerea trasei, incarcarea turbinei, plecarea, acceleratia, desceleratia, schimbarea de directie samd..."blana si atat" nu ajunge indiferent de setarea masinii.

 

Radiatorul mai mare este binevenit dar nu suficient. Un electroventilator suplimentar e de asemenea binevenit dar nici acesta nu e suficient. O priza suplimentara de capota ...injectia cu nor de apa ... samd...

 

Din lista lui Razvan as taia doar ... primele noua puncte ... :ha:

 

Iar aia cu Cascadorii Rasului e valabila doar in anumite situatii ... a te cataloga direct asa ...fara sapca ...handicapat ...mi se pare cel putin hilar ...

 

Voi credeti ca inainte erau blocanti, reductoare si mai stiu eu ce alte bazaconii? Nu ... si mergeau masinile ...

Cand ma refer la Cascadorii Rasului fac referire la urcari cu 37 in a doua...hahahha

Nu scoateti din context va rog...

Editat de Razvan Dinescu

Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS

Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cum s-ar misca y61 2.8 cu 37?

 

Erau pe aici unii care aveau 44-uri pe Patrol (motorizare 2.8, bodylift nesimtit fara alte modificari) ...si care credeau ca se poate face offroad cu asa masina...:ha:

 

Nu am scos din context ...cand o sa fi gata cu masina ...cu toate setarile care le visezi merg si eu la ieseala ...cu masina mea aproape stock si cu MT-uri (33-uri nu mai mult) si poate ca si cu un troliu de bun simt sa nu planga vreunu ca trage de mine ... si vedem ...

daca mere sau nu ...

 

LE - intre timp am trecut la masina lunga sa-mi fac viata mai grea ... :ha:

Editat de Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare