Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

    Buna la toti.
    Suspensia mea este complet moarta, amortizoarele daca le inping cu mana raman nemiscate, nu mai reculeaza inapoi.
    Daca tot cumpar vreau sa cumpar ceva bun si cu +5cm, din cate am inteles merge fara prea multe modificari, sunt kituri expre sunt sigur ca stiti.
    Intrebare mea este ce sa cumpar? am un devis de la Terrain Tamer si OME, absolut aceleasi pret, ce sa cumpar? 1300 si ceva marunti,
    cu +500 kg in spate, sunt non stop cu remorca dupa mine si sa fiu sincer tot timplu o incarc mai mult in fata sa fie greutate si pe masina pt stabilitate, sunt sigur ca pun si 350 kg pe patrol de la remorca.
    Deci am cerut sa imi dea ce au mai bun

    Am vazut si airbag cu 290EU pe ebay, cand esti incarcat le umfli si se ridica spatele , compenseaza pt extra greutate.

    Apreciez raspunsul celor cu experienta.
    Ben

  • #2
    Re: OME sau Terrain Tamer

    Vezi si pe la Ironman
    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
    Natura si aventura

    Comentariu


    • #3
      Re: OME sau Terrain Tamer

      Postat în original de Ben 07 Vezi post
      Buna la toti.
      Suspensia mea este complet moarta, amortizoarele daca le inping cu mana raman nemiscate, nu mai reculeaza inapoi.
      Daca tot cumpar vreau sa cumpar ceva bun si cu +5cm, din cate am inteles merge fara prea multe modificari, sunt kituri expre sunt sigur ca stiti.
      Intrebare mea este ce sa cumpar? am un devis de la Terrain Tamer si OME, absolut aceleasi pret, ce sa cumpar? 1300 si ceva marunti,
      cu +500 kg in spate, sunt non stop cu remorca dupa mine si sa fiu sincer tot timplu o incarc mai mult in fata sa fie greutate si pe masina pt stabilitate, sunt sigur ca pun si 350 kg pe patrol de la remorca.
      Deci am cerut sa imi dea ce au mai bun

      Am vazut si airbag cu 290EU pe ebay, cand esti incarcat le umfli si se ridica spatele , compenseaza pt extra greutate.

      Apreciez raspunsul celor cu experienta.
      Ben
      Ar "recula" ...(frumos termen) daca amortizoarele ar fi pe gaz . Nu stim ce ai pe masina deci nu ne pronuntam. In lumea offroad-ului trendul este fie spre lichid fie spre Foamcell . Lichid =clasic , Foamcell =utilizari HD. Nitrogas si-a trait traiul , si-a mancat malaiul ..
      Daca vrei profi si te duce buzunarul faa sa te dea nevasta afara din casa, as zice ca ceva profi de la Superior engeneering sau Dobbinson cu butelie exterioara poate satsface obrazurile subtiri. Eu merg acum pe IRON Foam Profi ( ieftine la 180E/buc nu sunt) dar cervicalele mele sunt extrem de incantate ...Sunt groase precum o "scula" de negru cu 3 neuroni si cica se mai si repara cand se strica..
      Ultima editare de nissan4x4; 08.iun.2017, 22:31.
      ing. Luigi PIRSU
      www.nissan4x4.ro
      service si tunning NISSAN
      Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

      Comentariu


      • #4
        Re: OME sau Terrain Tamer

        Arunca și o geana aici : https://shop.traction4x4.it/product....TH+WINCH~.html

        Eu le am pe un G și sunt super mulțumit
        - G 300 TD - W460 - '90

        Comentariu


        • #5
          Re: OME sau Terrain Tamer

          La ora actuala ...exista multe variante ...de suspensie... dar hai sa vorbim de cele regulare...

          Old Man Emu (vechea tehnologie) - este se pare suspensia cea mai cunoscuta in Romania si poate si in Europa. Am avut asa ceva, am exploatat-o 5 ani si inca mai avea viata. A ramas in continuare una dintre cele mai

          Iron Man - a intrat pe piata ca un low cost, la un moment dat era cea mai ieftina de pe piata dar se pare ca in afara de coroziunea arcurilor rezolvata intre timp ... nu a fost prea departe de batranul OME. Acesti domni ambitiosi de altfel au scos trei variante de amortioare si anume nitrogas (echivalentul OME), tehnologie mixta foamcell (gaz-ulei) si tehnologie mixta supradimensionata (amortizoarele negre mult mai mari decat cele regulare). Am avut si de asta (nistrogas) tot 5 ani si am fost multumit de dansa.

          In paralel cu cele doua au mai intrat si Terrain Tamer si Dobinson. Nu am avut nici una si nici alta ...am un prieten care are Dobinson de cativa ani si dupa echilibrarea kitului ...este multumit de investitie.

          Mai nou de ceva timp a intrat si Pedders pe piata de suspensii (a intrat in 2017). Par la prima vedere cei mai profi dintre toti prin multitudinea de seturi pe care le poti face gasind kituri facute de la -1 la +15. Facute ptr touring, tractare rulote, offroad usor si offroad mai greu.

          Mai exista si alte suspensii dar care au intrat si au iesit rapid de pe piata sau poate ca marketingul lor nu a fost la inaltimea corespunzatoare...

          Toate au origini australiene, ca ei sunt parintii suspensiilor 4x4 ...dar dati-mi voie acum sa ma indoiesc putin de provenineta lor.

          Din punctul meu de vedere conteaza mai putin ce marca alegi ...conteaza mult mai mult ... CE SETARE alegi in conformitate cu aplicatiile/setarile in care o sa folosesti masina. Aici trebuie sa ai putina vedere in spatiu si sa o gandesti la achizitie cam care vor fi planurile tale cu masina.

          Cam asta e ... ce sa zic ...
          Ultima editare de Yonutz; 08.iun.2017, 23:35.
          consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

          Comentariu


          • #6
            Re: OME sau Terrain Tamer

            Postat în original de nissan4x4 Vezi post
            Ar "recula" ...(frumos termen) daca amortizoarele ar fi pe gaz . Nu stim ce ai pe masina deci nu ne pronuntam. In lumea offroad-ului trendul este fie spre lichid fie spre Foamcell . Lichid =clasic , Foamcell =utilizari HD. Nitrogas si-a trait traiul , si-a mancat malaiul ..
            Daca vrei profi si te duce buzunarul faa sa te dea nevasta afara din casa, as zice ca ceva profi de la Superior engeneering sau Dobbinson cu butelie exterioara poate satsface obrazurile subtiri. Eu merg acum pe IRON Foam Profi ( ieftine la 180E/buc nu sunt) dar cervicalele mele sunt extrem de incantate ...Sunt groase precum o "scula" de negru cu 3 neuroni si cica se mai si repara cand se strica..

            Nu ma stie pe romaneste, fost le ghermania :):):).
            mam uitata la Superior engeneering si Dobbinson, suspensile lor sunt my scumpe dacat masina mea :):)
            Deci nu intra in discutie.
            Pe la un 1000-1300 Eu ma duce buzunarul, nu mai mult.

            Merci,

            Ben

            Comentariu


            • #7
              Re: OME sau Terrain Tamer

              [QUOTE=Yonutz;1093125]La ora actuala ...exista multe variante ...de suspensie... dar hai sa vorbim de cele regulare...

              Mersi Ionutz, info fb.
              Ben

              Comentariu


              • #8
                Re: OME sau Terrain Tamer

                Postat în original de Bogdan_mb Vezi post
                Arunca și o geana aici : https://shop.traction4x4.it/product....TH+WINCH~.html

                Eu le am pe un G și sunt super mulțumit
                Mersi, nu stiu cum le aduc, este un rep in Franta?
                Ben

                Comentariu


                • #9
                  Re: OME sau Terrain Tamer

                  Postat în original de Ben 07 Vezi post
                  Mersi, nu stiu cum le aduc, este un rep in Franta?
                  Ben
                  Eu sunt unul din reprezentantii lor in RO. Daca doresti ceva de acolo , te rog sa imi spui
                  ing. Luigi PIRSU
                  www.nissan4x4.ro
                  service si tunning NISSAN
                  Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: OME sau Terrain Tamer

                    Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                    Ar "recula" ...(frumos termen) daca amortizoarele ar fi pe gaz . Nu stim ce ai pe masina deci nu ne pronuntam. In lumea offroad-ului trendul este fie spre lichid fie spre Foamcell . Lichid =clasic , Foamcell =utilizari HD. Nitrogas si-a trait traiul , si-a mancat malaiul ..
                    Daca vrei profi si te duce buzunarul faa sa te dea nevasta afara din casa, as zice ca ceva profi de la Superior engeneering sau Dobbinson cu butelie exterioara poate satsface obrazurile subtiri. Eu merg acum pe IRON Foam Profi ( ieftine la 180E/buc nu sunt) dar cervicalele mele sunt extrem de incantate ...Sunt groase precum o "scula" de negru cu 3 neuroni si cica se mai si repara cand se strica..
                    Luigi, vrei sa spui ca daca sunt pe lichid nu raman tot timpul intinse la maxim?
                    Nu stiu de acea intreb.
                    La toate masinile care am avut am schimbat, dar amortisoarele erau tot timpul intinse la maxim.
                    Cand am desfacut la patrol nu se misca deloc, il inpingi cu mana sus jos cum vrei si ramane acolo unde te opresti.
                    De acea am zis ca sunt moarte , bune de aruncat.

                    Ben

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: OME sau Terrain Tamer

                      amortizoarele ...ce marca sunt? Zi ca sa ne lamurim

                      Amortizorul pe lichid absoarbe socul prin plimbarea uleiului intre 2 camere , prin intermediul unor valve. El sta in pozitia in care il pui .
                      Amortizorul nitrogas , absoarbe socul atat prin plimbarea lichidului cat si prin compresia gazului , acesta fiind PRECOPMPIMAT in cea de-a doua camera. Acest tip de piesa sta tot timpul in "erectie" ( scuze dar nu stiu cum sa iti descriu fenomenu).
                      ing. Luigi PIRSU
                      www.nissan4x4.ro
                      service si tunning NISSAN
                      Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: OME sau Terrain Tamer

                        Uite cam cum lucreaza tehnologia nitrogas

                        https://youtu.be/Fd8Ng5ll9Jk

                        Uite cum lucreaza Foamcell , si o comparatie cu Nitrogas

                        https://youtu.be/cIwaHlNdCXk
                        Ultima editare de nissan4x4; 09.iun.2017, 15:44.
                        ing. Luigi PIRSU
                        www.nissan4x4.ro
                        service si tunning NISSAN
                        Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: OME sau Terrain Tamer

                          Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                          Uite cam cum lucreaza tehnologia nitrogas

                          https://youtu.be/Fd8Ng5ll9Jk

                          Uite cum lucreaza Foamcell , si o comparatie cu Nitrogas

                          https://youtu.be/cIwaHlNdCXk
                          Foarte bune
                          Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                          Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                          Natura si aventura

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: OME sau Terrain Tamer

                            Postat în original de Ben 07 Vezi post
                            Mersi, nu stiu cum le aduc, este un rep in Franta?
                            Ben
                            Foarte simplu, ca orice magazin online. Le pui in cos , iti calculeaza automat transportul si dai Buy . Daca e ceva neclar , Antonio e un baiat ok , poti sa il contactezi prin email. Daca le poti cumpara pe firma ca si achizitie intra-comunitara ti le livreaza chiar si fara tva.

                            P.S. Sunt italieni , nu francezi.
                            - G 300 TD - W460 - '90

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: OME sau Terrain Tamer

                              Buna,

                              asta este oferta de la terrain tamer.
                              Sunt aproape de mine , este un factor important, in 3 zile am piesele in fata usi, am luat toate piesele de la ei pt punte fata, foarte multumit
                              O sa ii incec si la suspensie, dupa 5 ani o sa pot sa imi spun parerea
                              Off road nu am facut deloc cu masina inca, doar cand am adus lemnele daca se poate spune offroad la asa ceva, nic nu am planuri, pt mine este o masina de munca.
                              Daca ar trebui sa platesc pe cineva sa imi faca transportul pe care le- am facut eu doar in 2 luni masine este platita deja.
                              Deci, chiar daca este veche , 300 mii kmnu imi permit sa fac offroad doar de dragul de a rupe, sparge, repara, chiar daca sa fiu sincer miar placea foarte mult sa pot sa imi permit luxul asta.
                              Suspensia o cumpar cu extra load 300-500 kg pe spate, sunt aproape tot timpul cu remorca dupa mine , 2.7 t, reporca cu material si tot timpul incarc mai mult pe fata la remorca sa fie mai stabil patrolul.
                              Merge super bine, cu 90 km/h nu ma plang deloc, daca vine o panta cu a 4a lejer 80km/h, panta mare cu a 3a cu 50km ora,


                              Dupa cum a spus Ionutz, important sa iti alegi in functie unde folosesti masina.

                              Ben




                              All Parts included in SK038 Terrain Tamer Suspension Kit

                              2 x TGS12491 FRONT SHOCKER ABSORBER GAS HEAVY DUTY EXPANDED BODY
                              2 x TGS12492 REAR SHOCKER ABSORBER GAS HEAVY DUTY EXPANDED BODY
                              1 x TSBK0012 CASTOR CORRECTION BUSH KIT 2.5 DEGREE SUIT 50MM RAISED SUSPENSION
                              1 x TTCS-2009 SET OF FRONT COIL SPRINGS UP TO 50MM RAISED suits 100KG PLUS WITH BAR & WINCH
                              1 x TTCS-1735 SET OF REAR COIL SPRINGS UP TO 50MM RAISED PROGRESSIVE RATE HEAVY DUTY 300-500KG
                              rear coil springs will need to be ordered from Australia and take around 10 days once you have confirmed order by return email.
                              (Progressive rate springs give you a more comfortable ride when you are not carrying a load or have your trailer.)
                              1 X T14501 HEAVY DUTY STEERING DAMPER (eye both end type)same as in emailed photo

                              NB: REAR COILS WILL NEEDED TO BE ORDERED EX AUSTRALIA 7-10 DAYS DELIVERY TO FRANCE once order is confirmed by you.

                              Total cost of kit including VAT is 1319.32 euro + freight 77.00 euro Total payment required 1396.32 euro.

                              Payment will not be required to be made until we receive the rear springs from Australia.
                              Ultima editare de Ben 07; 09.iun.2017, 22:39.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X