Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: OME versus Terrain Tamer

    http://trucks.febi-parts.com/article.php acesta este webul, alegi, camioane sau masini si dupa aceea scri piesa de care ai nevoie, airspring de exemplu.

    Nu pot sa ma uit la masina dar cred ca asta din poza ar merge Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	airsprings101268.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	84,8 KB 
ID:	1002625

    Cred ca nu are loc intre sasiu si caroserie, dar facut un suport si prins pe punte, trebuie sa trec tot catalogul pt ca nu sti nr de la piesa si nici dimensiunile nu sunt bine trecute, trebuie sa deschizi fiecare poza la fiecare articol

    Ben

    Comentariu


    • #32
      Re: OME versus Terrain Tamer

      salut Luigi,
      am vorbit cu febi reprezentanta lor in Franta, iti vine sa crezi sau nu dar nu au fost in stare sa imi spuna ce greutate suporta airsprings ale lor, la ce presiune trebuie umflate, etc.
      O incompetenta totala, mi-au spus ca ei doar le vand.
      Le- am spus ca nu este nici o problema ca o sa caut airsprings de la alt producator.
      IN fine am lasat-o balta.
      Am platit la terrain tamer 1319 EU, in spate +500 kg si fata +150 kg, +5cm lift.
      Piesele trebuie sa vina pe luni( maine).
      Ultima editare de Astral; 27.iun.2017, 23:30.

      Comentariu


      • #33
        Re: OME versus Terrain Tamer

        BUna,
        aici sunt cateva poze cu suspensia, in sfrsit a ajuns, a fost promisa pe luni si a ajuns abia joi, dar nu mam stresat.

        Din start se vede ca este mai puternica decat suspensia standard, sa fiu sincer ma asteptat sa fie si mai masiva.
        telescoapele credeam ca o sa fie aiba o rezistenta si mai mare la shock, dar fac comparatia cu masinile standard si nu cred ca este aceleasi ucru, important sa fie buna si sa tina mult.
        Daca va intereseaza mai multe detali pot sa masor raspund pana nu este montata inca.


        Cel mai rau este ca la masina mea nu se desface nimic totul se rupe chiar daca am dat cu W40.
        O sa imi plang zilele cand o sa ii fac demontarea/sablarea.
        Si trebuie sa o fac cad de rapid posibil, as anula si concediul dar sotia o sa ma spnzure daca aude.
        O sa fac poze si dupa ce instalez totul pe masina
        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01309.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	313,2 KB 
ID:	1004644Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01310.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	339,5 KB 
ID:	1004643

        Ben

        Comentariu


        • #34
          Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

          Buna, mam trezit cu un lift de 8 cm din cauza ca am cumparat suspensie +500 kg pe spate si +150 kg pe fata.
          Acum face zgomot cand apas ambreajul.
          O sa ii fac o coborare de cutie de viteza.

          Sunt 101cm de la sol pana la aripa, suspensia veche a fost complet moarta, deci nici nu stiu sigur cat este un lift de 5cm.
          Masina merge super pe autostrada, suspensie foarte stabila, offroad nici nu am incercat, sa nu stric cardanul sau ceva la cutie.
          Cum am spus suspensia veche a fost moarta deci aceasta fiind noua trebuie sa fie mai buna.
          Daca ati fi mai aproape cei ce au testat deja, OME, Iron si altele ati putea conduce si masina mea doar sa faceti o diferentiere intre aceste suspensi.

          salutari la toti,
          Ben

          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01323.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	476,7 KB 
ID:	1004780Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01322.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	595,1 KB 
ID:	1004781

          Comentariu


          • #35
            Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

            Salutare,
            Daca faci o masuratoare de la buza jantei de jos pana la aripa iti pot spune cam cam ai inaltat-o. In mod cert iti trebuie kitul de coborare cutie.
            Arcurile de le-ai luat vor fi foarte rigide (extrem de rigide) fara greutate pe carlig.
            Ultima editare de Astral; 13.iul.2017, 18:50. Motiv: JANTE, nu jenti, nu genti sau alte vuitoane ! La naiba, suntem pe un forum auto, totusi !!!
            consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

            Comentariu


            • #36
              Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

              Salut Ionutz,
              da aceleasi lucru mi-au spus si cei de de la terrain tamer, ei au recomandat un +300 kg in spate.
              +500kg recomanda la cei care isi monteaza permanent cuti/caravane de dorm in ele sau chesti de genul acesta unde este macar un 250KG tot timpul pe masina.
              Acum o sa vad.

              Masina dupa cum sti o folosesc pe autostrada cu remorca deci o sa fie in majoritatea cazurilor ok, in padure tot cu remorca dupa lemne, deci tot cu greutate, am o remorca facuta de mine si rotile sunt complet in spatele remorci, jumatate din greutate vine pe masina jumatate pe puntea remorci.

              Experienta o sa imi spuna ce sa cumpar data viitoare.
              Ben

              Comentariu


              • #37
                Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

                Baieti o intrebare rapida.
                Pot sa circul cu patrolul 500km fara sa ii pun kit de cobarare la cutie?
                Trebuie sa fac un drum de germania doar pe autostrada cu remorca dupa mine, inapoi o sa am 2 t incarcat deci o sa fie mai jos putin.
                masina face zgomot la fiecare accelerare si incetinire mai brusca, am facut deja 200km am incercat sa tin viteza constanta sa nu faca zgomot la cutie.Este posibilitate sa stric ceva ? sau sa se uzeaza mult cardanele sau cutia daca circul 500km.
                Deci fara discutie ca vreau sa ii pun kit de cobarare dar nu il am acum aici.

                Multumesc, pt raspuns
                Ben

                Comentariu


                • #38
                  Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

                  Poti , dar crucile se duc repede si e foarte posibil sa mai rupi un tampon din cauza vibratiilor asociate ( si partial induse ) de sarcina si viteza .
                  Cum adica n-ai kitul de coborare cutie ? Se gaseste relativ usor si la indemana . Ca ar trebui mai mult decat cei 12 mm e alta discutie , dar chiar si cei 12 mm ajuta ( de fapt e limita la care nu modifici nimic pe la timonerie , de asta s-a impus 10-12 mm chiar daca e insuficient ) .

                  Daca n-ai , cere ... mai am taiate pe undeva , chiar as gasi si suruburi la ele daca scotocesc prin rafturi .
                  ... sa fim corecti pana la capat !
                  Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

                    Mda...si cobori si cobori cutiile, si ajuti cardanul spate, dar vai mama lui cel de fata
                    Cat mama lor sa cobori cutiile fara sa cobori si motorul?
                    Daca ma insel, scuze, dar mi-a venit asa acuma in scurt, si daca n-o scuipam se imputea in mine
                    Cînd te-ai nascut, tu ai plîns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

                      Spatele e ala principal ... permanent solicitat .... fata oricum e naspa unghiul si stock , n-ai ce-i face ( exceptie cruce dubla dar adio durabilitate ) insa nu e folosit la viteze mari si sarcini mari ( din fericire ) .

                      Motorul e pe tampoane flexibile care nu fac probleme , coborarea cu 16 mm e suportata cu mult succes la orice Patrol fara modificari la motor .
                      Ultima editare de cos; 17.iul.2017, 23:56.
                      ... sa fim corecti pana la capat !
                      Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

                        Pune ballast -300Kg in spate - se lasa masina dar nu ai problem in cei 500Km.
                        M Pajero MK I - 2.3TD - 86
                        T Land Cruiser LJ 70 - 2,4TD - 92

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

                          Postat în original de Yonutz Vezi post
                          Salutare,
                          Daca faci o masuratoare de la buza jantei de jos pana la aripa iti pot spune cam cam ai inaltat-o. In mod cert iti trebuie kitul de coborare cutie.
                          Arcurile de le-ai luat vor fi foarte rigide (extrem de rigide) fara greutate pe carlig.
                          De la jeanta jos pana la aripa este 86cm.
                          Am pus kit de 12mm si merge fara vibrati fara zgomot

                          Ben

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: Amortizoare : OME versus Terrain Tamer

                            Postat în original de cos Vezi post
                            Poti , dar crucile se duc repede si e foarte posibil sa mai rupi un tampon din cauza vibratiilor asociate ( si partial induse ) de sarcina si viteza .
                            Cum adica n-ai kitul de coborare cutie ? Se gaseste relativ usor si la indemana . Ca ar trebui mai mult decat cei 12 mm e alta discutie , dar chiar si cei 12 mm ajuta ( de fapt e limita la care nu modifici nimic pe la timonerie , de asta s-a impus 10-12 mm chiar daca e insuficient ) .

                            Daca n-ai , cere ... mai am taiate pe undeva , chiar as gasi si suruburi la ele daca scotocesc prin rafturi .
                            Am facut eu placile 4 placi de 6mm grosime, merge fara vibratii.
                            Am incercat si offroad in padure in 4x4 mode, merge fara probleme.
                            Suspensie fb, 80km/h pe un drum de piatra splat de ploi.
                            Sunt multumit de suspensie. Cand o sa fac offroad adevarat atunci cred ca o sa fie prea dura, dar am luat masina pt munca si nu offroad extrem.
                            daca scot lemnele din padure imi ajunge :)
                            Oricum fata(4x4) nu o folosesc deloc, unghiul in fata este relativ OK, am pus alte bucse off center pe tiranti si cred ca unghiul la cardan este mai bun in fata decat in spate.

                            MLRul imi bate unul in Auto mode, daca il pun pe Lock merge fara zgomot. L- am demontat, spalat cu motorina , cred ca avea pilitura in el, nu sa schimbat nimic, asa o sa ramana pana nu termin cu munca la casa , de abia astept sa incep cu sablarea si dupa acea ma ocup si de MLR

                            Am folosit masina in 4x4 doar cand am montat MLR si acum, nu mai mult de 30 min in total.

                            Merci pt sfat la toti,

                            Ben

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X