Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici


coicagabriel

Postări Recomandate

Proaspat posesor de Patrol y61 motor 3.0d, va consult cu privire la cateva probleme tehnice ale agregatului:

1. In mers, la turatii sub 1200-1300rpm, masina tinde sa "dea in nas"...si trebuie ajutata din ambreaj. Dupa acest prag, motorul trage impecabil.

De asemenea, stand pe loc, daca apesi treptat pedala de acceleratie, motorul se tureaza corect. In schimb, daca apas brusc pedale pana la fund, motorul are aceeasi tendinta de a "da in nas".

Mentionez ca masina nu scoate fum absolut deloc si porneste foarte usor.

Am demontat si curatat EGR-ul, care totusi nu avea depuneri foarte serioase si am verificat clapetele care functionau...dar problema persista.

Ca o informatie in plus, masina a fost tinuta aproximativ 2 ani inainte de a o cumpara eu si are destul de multa rugina, la primele manevre constatand necesitate de a inlocui conductele de frana care erau corodate si casante, precum si a celor de vacuum cred, care duc la blocantul spate.

2. Desi dezactivez din buton bara stabilizatoare spate, in momentul in care masina se misca, pe bord martorul luminos se stinge, desi butonul ramane in aceeasi pozitie iar masina redevine rigida, semn ca stabilizatoarea intra in functiune...in momentul in care reduc viteza, martorul luminos incepe sa clipeasca...se aprinde...se stinge...mentionez ca ma refer la viteze de maxim 30-40 km/h.

Rog colegii care au mai intampinat astfel de probleme sa mi spuna ce ar fi de facut...

Multumesc! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Pedala de acceleratie ?!

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Prima intrebare legata de turatie ar fi daca se aprinde check engine.

Referitor la stabi, acolo se intampla multe, totul din cauza umezelii.

Ar trebui desfacuta cutia cu actuatorul si vazut ce-i acolo.

Al meu LWB aprinde stabi din cand in cand, mai ales pe ploaie.

La SWB l-am scuipat demult, mecanismul ala de ceas era compromis definitiv de rugina.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Prima intrebare legata de turatie ar fi daca se aprinde check engine.

Referitor la stabi, acolo se intampla multe, totul din cauza umezelii.

Ar trebui desfacuta cutia cu actuatorul si vazut ce-i acolo.

Al meu LWB aprinde stabi din cand in cand, mai ales pe ploaie.

La SWB l-am scuipat demult, mecanismul ala de ceas era compromis definitiv de rugina.

 

Nu se aprinde check engine...nici un alt bec la bord. Totul pare ca functioneaza normal, exceptand lipsa de putere la turatii mici. Mi s a spus ca de vina ar fi ba EGR ul...ba pompa de injectie...ba debitmetrul (care apropo, pare schimbat recent, probabil si neamtul a vrut sa remedieze problema si nu a reusit), ba o valva la geometria variabila...maine dimineata merg la service sa verific ultimele doua variante...daca lucreaza in parametrii...

In jur de 17 am o programare la si la Emiliano service Craiova pt verificare a pompei de injectie...desi..la cat ma pricep, injectia functioneaza normal...masina porneste usor, nu scoate fum...dupa ce depasesti 1300 rpm motorul trage...in fine...mai vdm...keep in touch! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

In privinta service-ului Emiliano, nu stiu ce sa-ti zic....multa lume se plange. Nu am avut de-a face cu ei. Daca e o chestiune de pompa de injectie, intreaba-l pe @Patriciu cine repara pompa asta de injectie ca nu e treaba la indemana oricui.

 

Senzorul de pedala de acceleratie cum l-ai verificat ?

Debitmetrul cum l-ai verificat ?

 

EGR-ul se blocheaza simplu de tot la Patrol. Ai putea sa incerci asta inainte sa te arunci la operatii mai complicate. Oricum EGR la motorul nostru (banui ca ai ZD30 Di) nu face bine deloc. Cred ca in maxim o ora (incluzand timpul in care iti faci placuta) rezolvi treaba si-ti iei grija de la EGR.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Pedala da eroare si pe switch si pe senzor, debitmetrul da eroare, pompa da eroare.

 

Ar putea fi ceva de la turbina, actuatorul sau mecanismul, nu da eroare.

 

Cu motorul oprit, tija turbinei trebuie sa fie coborata complet.

Pornesti motorul, tija trebuie sa urce complet.

Dai un spritz la pedala, tija trebuie sa coboare putin si sa urce la loc dupa ce motorul intra in ture.

Bine ar fi sa-i pui si un ceas, macar provizoriu, sa vezi ce presiune ai.

Poti verifica si debitmetrul cu un instrument de masura, e simplu.

 

Sa stii totusi ca niciun Patrol nu trage la 1200-1300 ture:grin:

Editat de giorgel

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Se poate ca Turbo sau EGR nu functioneaza bine din cauza ca conditiile de a functiona nu sunt indeplinite, uitate daca nu ai crapaturi la furtunele de aer, coliere desfacute.

Dupa parerea mea nu este nimic stricat la masina este doar o chestie mica, un colier desfacut, furtun, crapat, mizerie, filtru motorina sau ceva de genul acesta.

 

Incearca sa asculti daca nu face alte zgomote cand pierde puterea.

 

Vezi si filtrul de aer, cand l-am cumparat pe al meu , filtrul era complet infundat cu ulei.

Am fost in aceasi situatie cu un VW, cum am mers offroad ( stau la tara fara drum asfaltat) am lovit colierul de la furtunul care mergea la turbo, am pus alt colier, am strans si totul a fost OK.

 

Scrie daca gasesti ce a fost sa mai invatam si noi

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

In privinta service-ului Emiliano, nu stiu ce sa-ti zic....multa lume se plange. Nu am avut de-a face cu ei. Daca e o chestiune de pompa de injectie, intreaba-l pe @Patriciu cine repara pompa asta de injectie ca nu e treaba la indemana oricui.

 

Senzorul de pedala de acceleratie cum l-ai verificat ?

Debitmetrul cum l-ai verificat ?

 

EGR-ul se blocheaza simplu de tot la Patrol. Ai putea sa incerci asta inainte sa te arunci la operatii mai complicate. Oricum EGR la motorul nostru (banui ca ai ZD30 Di) nu face bine deloc. Cred ca in maxim o ora (incluzand timpul in care iti faci placuta) rezolvi treaba si-ti iei grija de la EGR.

 

Senzorul de sub pedala de acceleratie l am verificat introducand un distantier intre pedala si suportul pe care e fixat senzorul...astfel incat acesta sa ramana neapasat...

Am constatat ca se aprinde pe bord indicatorul galben cu blocul motor.

De asemenea, daca introduci ceva ca sa stea senzorul apasat permanent, poti apasa pedala de cate ori vrei, motorul tot la relanti ramane...

Ref la EGR, ei bine, azi l am blindat. Din pacate, cam aceleasi simptome in continuare privind lipsa de putere la turatii joase...mai cautam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

La relanti tensiunea raportata de senzor trebuie sa fie 0.4 0.6v daca imi aduc bine aminte ....Patrolul e o masina care se repara un pic mai altfel decat cu distantoare .... cauta manualul de reparatii si acolo gasesti multe informatii utile.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Citeste codul de eroare inainte de toate.

Daca switch-ul de sub pedala nu se elibereaza motorul nu se tureaxa deloc, deci nu e de acolo problema.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

La relanti tensiunea raportata de senzor trebuie sa fie 0.4 0.6v daca imi aduc bine aminte ....Patrolul e o masina care se repara un pic mai altfel decat cu distantoare .... cauta manualul de reparatii si acolo gasesti multe informatii utile.

 

Claaar!!! :))

Faza cu distantatorul a fost asa...o incercare...cred ca tot pe un forum pe undeva am citit...evident ca l am verificat si pe diagnoza...unde apare functional...4V...bine, pe diagnoza nu mi apare de fapt nici un fel de eroare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Citeste codul de eroare inainte de toate.

Daca switch-ul de sub pedala nu se elibereaza motorul nu se tureaxa deloc, deci nu e de acolo problema.

 

Nici un fel de eroare...a ramas ca ultima varianta verificarea pompei de injectie...cica ar avea ceva parte electronica pe ea, care mai da rateuri, dar ale carei erori nu apar decat pe diagnoza conectata direct la pompa...ceva ce nu se poate face decat la un service cu profil de reparatii pompe...am programare pe 17...va anunt dupa...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Indicatorul galben cu blocul motor aprins => eroare constatata de ECU.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

mai exista o sonda pe CV care face asta :)

nu se vede decat pe Consult :P

bafta

 

Daca nu ma insel, cred ca asa se numea softul utilizat pt diagnoza...CONSULT III...insa la mine nu a indicat nici o eroare...

Puteti detalia va rog ce anume este CV?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

CV = cutia de viteze.

 

Reiterez, daca s-a aprins becul galben cu blocul motor ECU a sesizat o eroare.

Scoate codul cumva si pune-l si aici.

 

Altfel, discutam discutii...face par-par-poc si nu stim ce are..:grin:

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

mai exista o sonda pe CV care face asta :)

nu se vede decat pe Consult :P

bafta

 

M-ai facut curios, care ar fi bre sonda aia? :h5

Omul zice ceva de ambreiaj, deci are cutie manuala.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

CV = cutia de viteze.

 

Reiterez, daca s-a aprins becul galben cu blocul motor ECU a sesizat o eroare.

Scoate codul cumva si pune-l si aici.

 

Altfel, discutam discutii...face par-par-poc si nu stim ce are..:grin:

 

Nu mi se aprinde nici un fel de bec la bord si nici la diagnoza nu mi a aparut nici o eroare. Am spus intr adevar, la intrebarea cuiva, ca mi s a aprins becul la blocul motor, dar asta s a intamplat in momentul in care suntasem contactul la pedala de acceleratie, introducand un distantier, pentru a verifica in mod rudimentar daca acel contact este in stare de functionare...si dupa eliminarea distantierului si repornirea motorului, becul s a stins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Imi puteti spune si mie cum sunt montate corect furtunasele de vacuum care ies din supapa denso de sub debitmetru? La mine primul din capatul mai subtire duce sub capacul de la intercooleriar al doilea la geometria de la turbina. Am un prieten care la un patrol y61 din 2008 le are invers. Le am pus si eu asa, parca parca as avea mai multa putere, insa cand ies din oras imi taie gazul in depasiri si ma limiteaza la viteza...undeva maxim 110km/h...pbbil asa numitul limp mode...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Problema Nissan Patrol...nu "trage" la turatii mici

 

Imi puteti spune si mie cum sunt montate corect furtunasele de vacuum care ies din supapa denso de sub debitmetru? La mine primul din capatul mai subtire duce sub capacul de la intercooleriar al doilea la geometria de la turbina. Am un prieten care la un patrol y61 din 2008 le are invers. Le am pus si eu asa, parca parca as avea mai multa putere, insa cand ies din oras imi taie gazul in depasiri si ma limiteaza la viteza...undeva maxim 110km/h...pbbil asa numitul limp mode...

 

Cam asa ar trebui sa fie ...deci e corect la tine

Dawes-Install.jpg.6b950e275a00ecb99b77498d3fdbbed0.jpg

Editat de bankerul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare