Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Suspensie Y 61


LupuD

Postări Recomandate

Re: Suspensie Y 61

 

Cu totii vrem Fox-uri...i

Ce nu inteleg e intrebarea ta.. care nu e din filmul de a compara mere cu mere...

Sau poate te referi la cele simple fara rezervor.

Pe scurt Fox e o suspensie profesionala la niste preturi pe masura..rar intalnita pe Patrolul de tura... iar restul de genul celei enuntata de catre tine... sau altele galbene... sau altele argintii sau mai noi unele rosii ...sunt hobby sau hobby plus..

Pentru utilizarea normala merge desigur hobby ..restul pentru regim de concurs.

Editat de Razvan Dinescu

Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS

Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Inainte de toate ... depinde si in ce conditii urmeaza sa folosesti suspensia si care iti e bugetul...

 

Cred ca poti adauga linistit pe lista si urmatoarele variante (ordinea e absolut aleatorie):

 

- Pedders Trackrider foamcell in combinatie cu arcuri Pedders

- Koni in combinatie cu arcuri OME

 

Prima varianta o am eu pe masina (de circa 6 luni) si pana in prezent sunt multumit de ele. Inca nu sunt in masura sa fac o recenzie corecta (astept sa treaca iarna).

 

Am avut pana acum pe masini:

-OME

-Iron Man varianta Nitro si FoamCellPro

 

Marea problema cu care ne confruntam cu totii: ne inspiram de la australieni (suprafata de rulare diferita, stil diferit de mers cu masina, intretinere diferita etc) si le punem in aplicare in Romania... la final ...rezultatele sunt de cele mai multe ori sub asteptari mai ales ca aproape toti furnizorii de suspensii isi executa produsele in liniste in China chiar daca o parte din ei ne repeta placa cu "made in australia" sau mai nou "designed for australia".

 

Foxul cred ca e mai mult utilizabil la offroad mai agresiv ...catarare pe stanci, incrucisari extreme in diverse setupuri (proiecte) samd...Pretul e prohibitiv momentan in Romania.

 

In alta ordine de idei ...mai exista si alti jucatori pe piata romaneasca mai mult sau mai putin cunoscuti...Dobbinson, Terrain Tamer, Bilstein, Procomp, Rancho samd ...

 

In alegerea unei suspensii as tine cont de urmatoarele etape:

 

1.recomandari

2.garantie

3.pret

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Conditii de garantie .... australiene ... fara zapada...:)

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

La Foxurile simple ma refer, celelalte cu rezervor si reglabile sunt cam scumpe. Masina merge 80 la suta pe sosea si nu vreau sa fie foarte rigida. Am Ome la LC 80 si nu pot sa zic ca sunt extraordinare doar ca sunt rezistente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Nu stiu pe nimeni care sa aiba Fox-uri simple pe Patrol si nu stiu cu ce fel de arcuri sa le imperechezi... ca tarie..

Dar sunt cu 100 de euro mai scumpe decat cele de hobby, tinand cont de numele Fox in dotarea masinilor de competitie, deductia logica este ca sunt mai bune.

In locul tau as vorbi cu preparatorii de masini de competie sigur le-au cazut prin mana si amortizoarele simple si pot emite o parere..

Success si asteptam impresii daca te decizi la Fox-uri.

Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS

Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Salutare dragi colegi, are cineva telescoape fox pe patrol?

Nu stiu ce sa aleg intre Ironman foamcell pro si fox, cu arcuri de la Terrain tamer progresive. Astept sfaturi.

 

Hmm , hai sa dau si eu cu parerea ,,,atunci cand am un prieten care nu prea stie ce sa alaga si care pe deasupra vrea ceva calitativ bun atat pe sosea dar si pe asfalt, ii recomand amortizoarele Tough Dog reglabile in 9 trepte . Avantajele ar fi :

- sunt HD cu diam 45 mm la tub, fara rezervor exterior

- reglabile de la zero de iti sar rinichii... la 9 de zici ca mergi pe vapor , reglajul se face printr-o rotita ce se rasuceste cu mana, deci f usor

- pretul e accesibil ( la mine 260E/buc TVA inclus)

 

A doua optiune este Ironman Foamcell Proff.

 

In ceea ce priveste arcurile, aici e mai complicat, intradevar , dar variantele mele sunt Ironman , Dobbinson si OME , in ordinea aceasta . Sa stii ca cam toate arcurile sunt progresive ...

Editat de nissan4x4

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Zapada ca zapada ...dar de sare nu zici nimic? :grin:

 

Pai nu prea am ce zice ... ca la nici 2cm de zapada nu s-a obosit onor primaria sa dea cu ceva maglavais .... ca iarna cu pricina asta a fost toata cantitatea de precipitatii. Dupa care asa o mandrete de "rujina" cuprinse arcurile de pe fata, spate si telescoapele de mai mare dragul. Cunosc o masina care are deja 2 ierni destul de serioase la activ, aceleasi arcuri si telescoape. Ca printr-o mare minune, telescoapele sunt ca noi (sic) ... arcurile sunt noi ca flacaul le-a bagat intr-un furtun de "unu a doua" ...

 

Prioritatile mele sunt altele acum, poate la primavara sa-mi schimb suspensia si cu siguranta nu voi mai merge pe aceeasi varianta.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Dupa care asa o mandrete de "rujina" cuprinse arcurile de pe fata, spate si telescoapele de mai mare dragul. Cunosc o masina care are deja 2 ierni destul de serioase la activ, aceleasi arcuri si telescoape. Ca printr-o mare minune, telescoapele sunt ca noi (sic) ... arcurile sunt noi ca flacaul le-a bagat intr-un furtun de "unu a doua" ...

 

E un fenomen pe care eu nu il pot explica ...ori furnizorul a schimbat intre timp fabrica ...ori masina aia a stat mai mult in pozitie statica.

 

Am vazut loturi de arcuri ruginite dupa prima iarna, altele insa si-au pastrat culoarea si dupa 3 ani. Eu am avut pe masina primul kit Ironman importat in Romania prin distribuitorul actual. Dupa 5 ani ...amortizoarele se prezentau in stare acceptabila, si arcurile inca se mai vedeau ce culoare sunt chiar daca aceasta era matuita pe toate 4. Ce e drept, dupa fiecare ieseala am spalat masina imediat si am tinut-o intotdeuna pe asfalt nu pe pamant.

 

In alta ordine de idei, am vaga impresie ca acum cam tot ce se gaseste pe piata de suspensii sunt cam facute in China, fara exceptii. Intotdeauna suntem in cautare de solutii, de aceea de cate ori pot, experimentez ...pe banii mei bineinteles, ca asa e in tenis.

 

Un amortizor regular (stock) e in jur de 70 euro ...si cred ca pretul corect al unuia regular (obisnuit) dedicat offroad nu ar fi normal sa depaseasca 2X valoarea celui stock.

 

Din experienta proprie va pot spune ca un set de suspensie are o durata de viata intre 2 si 4 ani in functie de calitate, exploatare si intretinere.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Ursache nu sade iarna. Iarna baga cei mai multi km. Imi ofera confortul si siguranta intr-un trafic sufocat de imbecili, pe strazi pe unde primaria nu stie ca apartin orasului Craiova. Dupa prima jumatate de an, arcurile au inceput sa rugineasca puternic (puntea fata). Dupa un an .... nu se mai cunoaste culoarea pe ele. Nu ca s-a matuit.... nu mai exista. Am arcuri ruginii full. Telescoapele sunt la fel de lipsite de culoare si de scop....de fapt mint.... au rol decorativ. Atat. Arcurile sunt uzate total aiurea ... nu ca s-au lasat (cum e normal)...dar s-au lasat inegal. Grav de tot. Un arc are un inaltator de 5cm si altul de 3cm...ca sa fie masina cat de cat dreapta. Nu se discuta despre incarcatura inegal repartizata, regim grav de offroad - ca nu e cazul. Accept ca a fost un lot cu mari probleme si eu am fost ghinionist. Si ca sa ma asigur ca nu voi mai fi ghinionist (cel putin cu aceeasi marca), ma voi reorienta catre altceva.

 

2-4 ani ... este o frumoasa poveste de pe alte meleaguri, unde sintagma "conditii australiene" nu ar fi aparut in context. La mine dupa 2 ani si 6 luni s-a terminat povestea de dragoste iremediabil, cu mentiunea ca "lantu' de iubire" a inceput sa ...rugineasca ... dupa nici 6 luni si "s-a rupt" la 1 an ...

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Sa iti spun si eu experienta mea cu Ironman. Am suspensia pe masina de aproape 3 ani. Suspensia functioneaza ca in prima zi. Masina mea are destinatie principala off roadul si muntele. Asa ca atunci cand nu merg cu ea la offroad , ma duc cu ea in diverse localitati de munte cu diverse probleme. Drumuri forestiere , pietruite , de TAF sau nu exista drumuri. Face de toate si bineinteles si asfalt. Pana la locul cu pricina. Sa revenim. Functioneaza inca bine suspensia mea , telescoapele si-au pastrat culoare , au aparut vreo 2 puncte de rugina dar in rest nimic. Vopseaua a fost afectata mai tare pe arcuri care dupa aproape 3 ani sunt cam 50-60% ruginite dar le poti ghicii inca culoarea initiala. Masina sta numai afara. Nu a vazut garaj. Dat fiind faptul ca nu au aparut de loc probleme de functionitate ci doar estetice , ma declar multumit de suspensie.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Eu am incercat setul de suspensii (arcuri comfort si amortizoare) Pedders pentru Dacia Duster.

Le am din Iunie 2017 si nu au vazut inca zapada sau sare insa amortizoarele au suprafete mari unde a sarit vopseaua si a inceput rugina...

Vopseaua este asa de subtire incat sare la o spalare cu jet mai puternic.

La caruta de bani pe care am dat-o pe ele nu le pot recomanda!!!

Nu in ultimul rand sunt infiorator de rigide astfel incat in 90% din cazuri masina pur si simplu topaie...

Duster PH1 4x4 1.5 dci 2011
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Eu am incercat setul de suspensii (arcuri comfort si amortizoare) Pedders pentru Dacia Duster.

Le am din Iunie 2017 si nu au vazut inca zapada sau sare insa amortizoarele au suprafete mari unde a sarit vopseaua si a inceput rugina...

Vopseaua este asa de subtire incat sare la o spalare cu jet mai puternic.

La caruta de bani pe care am dat-o pe ele nu le pot recomanda!!!

Nu in ultimul rand sunt infiorator de rigide astfel incat in 90% din cazuri masina pur si simplu topaie...

 

Ce suspensie ai pe masina ? De la ce producator ?

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Eu am incercat setul de suspensii (arcuri comfort si amortizoare) Pedders pentru Dacia Duster.

Le am din Iunie 2017 si nu au vazut inca zapada sau sare insa amortizoarele au suprafete mari unde a sarit vopseaua si a inceput rugina...

Vopseaua este asa de subtire incat sare la o spalare cu jet mai puternic.

La caruta de bani pe care am dat-o pe ele nu le pot recomanda!!!

Nu in ultimul rand sunt infiorator de rigide astfel incat in 90% din cazuri masina pur si simplu topaie...

 

Eu am tot Pedders pe masina din luna aprilie 2017. Intrucat am ales singur suspensia (setarea), si asta dupa un studiu de vreo doua luni (Pedders cel putin pe Patrol are foarte multe setari). Dupa aproape 8 luni de utilizare ma declar multumit (momentan). Nu mi se pare nici rigida si nici prea flescaita DAR astept trecerea iernii sa vedem cum sta si la capitolul vopsea ("testul sarat"). Dupa fiecare ieseala, masina a fost spalata foarte bine acolo unde "ma doare" respectiv pe dedesubt dar nu am remarcat inca sa sara vopseaua undeva. Un alt aspect a fost undeva spre 1000 euro, fiind o setare mai "performanta". Nici aici nu mi s-a parut iesita din comun.

 

Nu a fost masina de zi cu zi decat vreo doua luni, in rest cam o ieseala mai "la omor" pe luna plus ce a mai calarito nevasta.

 

@luciango

E posibil ca setarea ta sa nu fie una corecta de aici si suspensia ...topaitoare.

Pretul unui kit de suspensie ptr Duster este din cate stiu eu in jur de 750 euro ceea ce nu mi se pare asa "usturator" ptr o suspensie noua dedicata offroad ptr o masina de teren. Ar fi interesant sa pui niste poze cu suspensia...asa cum o sa fac si eu imediat ce timpul imi va permite.

In alta ordine de idei din cate stiu in primul an te poti adresa linistit furnizorului tau de suspensie ptr a reclama si eventual remedia de comun acord problemele aparute.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suspensie Y 61

 

Yonutz, iti voi raspunde punctual mai jos:

1. La Duster nu ai decat 2 optiuni (arcuri comfort sau heavy duty). Eu am ales comfort insa se pare ca amortizoarele (care sunt aceleasi) sunt extrem de rigide si nu se pot regla

2. Si eu am spalat tot timpul masina insa nu ajuta. Vopseaua este extrem de subtire. Am atasat poze relevante.

3. Pretul la Duster este 3600Lei ceea ce e mult in comparatie cu competitia

4. Am adresat deja furnizorul (4x4atelier) insa persoana de la care le-am cumparat nu mai lucreaza pt ei iar Catalin (cred ca e patronul) caruia i-am adresat problema prin email-ul nu raspunde...

 

Eu personal o trec la capitolul test nereusit si din pacate nu pot recomanda Pedders sub nici o forma!!!

20171125_103929.thumb.jpg.5d5434f20a9972e70cc0e24f7036f76b.jpg

20171125_103848.thumb.jpg.999dde9cfd35d5cce641c35e89d5704b.jpg

20171125_103726.thumb.jpg.2a60427f7dfe299e934083edc86c6f3f.jpg

Editat de luciango
Duster PH1 4x4 1.5 dci 2011
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare