Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Patrolica Ruginica II, o aventura noua ?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Patrolica Ruginica II, o aventura noua ?

    Buna,
    Patrolica Ruginica I este gata, nu mai am ce sa fac la el, teoretic este totul OK, practic o sa vad dupa 1000+km.
    Am avut cateva greseli, conectie de la alternator la baterie nu am strns-o bine, si am ramas in pana, norocul prostului ca am mers sa pornesc un tractor si am avut o baterie la mine + cablurile, am mers cu capota semi deschisa, cablurile conectate la bateria moarta si cu bateria de tractor la picioarele pasagerului. Dupa ce am ajuns acasa in cateva minute mi-am dat seama unde este problema

    Diferential blocat, tot din prostia mea, 2 zile de munca demontat totul, inspectat si repus la loc, dar nu imi pare rau, tot am avut idea sa demontez si puntea din spate.
    Acum functioneaza perfect si blocarea si deblocarea

    Claxonul nu mergea chiar inainte sa incep demontarea, este ori de la releu ori de la volan, daca scot releul si fac conectia direct, claxonul merge, o sa il cumpar si pe acela foarte curand.
    Martorul airbag este aprins si nu o sa trec controlul technic, o sa ma duc la nissan sau la cineva cine ma poate ajuta.
    Mai ramane protectie totala de desubtul masini, maine ma duc sa cumpat table de aluminiu 1.0mm 2.5mx1m , macar 4 bucati si o sa vad ce pot sa fac.


    Deci Patrolica I nu mai este ruginica si dupa multa munca ce am depus in el nu prea mai am ce sa fac la el si partea cea mai proasta este ca tot asa merge, poate parca putin mai binisor.

    Am studiat putin dificultatile cu montarea unui motor mai puternic si cred ca o sa incep alt proiect cu alt Ruginica.

    Am vorbit cu oameni din US care monteaza cummis motoare de 4.5 l in Jeep Wrangler deci trebuie sa intre si in Patrol.
    Adevarul este ca am de munca si la casa ( in sfarsit am si electricitate in garaj-sub terasa) dar gandul tot acolo imi este la un SWAP.
    Alt lucru foarte negativ aici un strungar- frezor se plateste extra ordinar de scump, anul trecut am avut nevoie de 32 de gauri diametru 22 si mi sa cerut 500 eu, bine inteles ca am cumparat o masina de gaurit 2.2KW si cu chiu si vai le-am facut eu, masina 150EU, si functioneaza pana astazi, deci adaptarile de care o sa am nevoie o sa coste mult.

    De cateva luni ma uit sa apara un patrolica ruginica si a aparut cu 1500EU fara motor.
    Probabil mult mai ruginit dacat Ruginica I

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	red.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	229,3 KB 
ID:	1040190Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	red1.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	271,6 KB 
ID:	1040191Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	red2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	478,1 KB 
ID:	1040192Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	red3.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	133,2 KB 
ID:	1040193Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	red4.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	298,0 KB 
ID:	1040194

    Trebuie sa fac 300 km sa il vad direct eu, din poze se pare ca este copt, sper sa pot resuda sasiul sa sa iasa bine.

    Motor de Atego, Daf, MAN,orice pana la 4.5l in patru cilindri, prefer sa cumpar tot camionul si sa scot tot de ce am nevoie pt swap.
    Chiar si Nissan Atleon are 4.5l cummies in el, toate sunt aprox 170CP, camioane de 7.5-11t, deci pe Patrolica cu roti de 35, 37'' si motor de 4.5l trebuie sa mearga relativ OK .

    Tot am ascultat parerile voastre si o sa le ascult dar din cate ma cunost trebuie sa fac cea ce mi-am propus chiar daca totul se termina ca si cu sablatul la Ruginica I, doar dupa cea ma linistesc.

    Salutari si nu va abtineti de la comentarii, ca nu ma deranjeaza, chiar daca sunt negative.
    Ben
Procesare...
X