Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Y61 3.0 - pentru inima mea !

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • bankerul
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    A identificat cineva supapa de ungere, exista asa ceva?
    Și a mea face idem, becul se stinge la 2 secunde și motorul īși schimba mersul instant....sunetul acela ca a luat ulei..

    As fi recunoscător dacă cineva știe unde se afla acea supapa.
    Multumesc!

    Lasă un comentariu:


  • crc'ul
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    ehe...am deja programare la COS ..pt sapt viitoare...ma gandea sa o fac pana atunci..:))

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    Bre, m-am uitat, da' ori am imbatrinit, ori nu mai vad, ori nu mai stiu sa folosesc esm-ul...n-am gasit supapa de retinere.
    Undeva tre' sa fie, da-o-n ma'sa...de regula prin preajma filtrului de ulei...

    PS...acu vazui, esti din Braila...@cos e la doi pasi de tine...si cam stie cu potrolu'...
    Ultima editare de giorgel; 02.apr.2018, 21:22.

    Lasă un comentariu:


  • crc'ul
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    Salut,daca poti sa imi zici..ar fi bine sa arunc un ochi sa verific/curat..etc

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    Nu e in regula dar nici grav, cateodata face si The Grey. Se dezamorseaza circuitul de ungere, supapa de retinere nu mai inchide. Sincer nu stiu unde este supapa asta, daca vrei spune-mi si ma uit in manual.

    Lasă un comentariu:


  • crc'ul
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    intrebare pt posesorii de acaret cu ZD30...la mine becul de la ulei, se stinge cam dupa 1-2 secunde

    Asa e si la voi ?

    Vorbesc aici de pornirea la rece de dimineata..dupa o zi pe alta. In timpul zilei la porniri se stinge instant.

    Multumesc.

    Lasă un comentariu:


  • Razvan Dinescu
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    Atentie mare sa nu depaseasaca voltajulnde la MAF 3.79.. nu 3.80 daia limpeaza niu e de la presiune.
    Vezi va voltajul variaza de la rece la clad cu cat e mai rece afara sau motorul cu atat da un pic mai multi volti.
    Bafta.

    Lasă un comentariu:


  • crc'ul
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    1000 de lucruri am facut astazi la patrol :):
    - dupa schimabrea ambreiajului am observat ca pedala nu se comporta cum trebuie si apoi am observat in vasul de la pompa de ambreiaj o culoare ciudata la lichid plus bucati de garnitura...schimbat pompa ambreiaj + cilindru receptor
    - tras furtun + instalat provizoriu ceas de boost in cabina
    - dupa ce am facut toate modificarile necesare pentru NADS...evident am ajuns sa am probleme de LIMP si de aici am tot incercat sa reglez boostul maxim si valva NEEDLE sa nu mai ajung in limp...fara succes. apoi am istalat un dispozitiv facut de un prieten electronist ( MAF CLAMPER) care citeste voltajul trimis de MAF catre ECU si in momentul in care ajunge la 3.8..mentine acest 3.8 indiferent de ce voltaj ar "emite" MAF-ul.

    De mentionat ca nu am dat bani pe DAWES valve si NEEDLE valve "de la mama lor" ci am improvizat cu un boost controler manual ( din stoc) si o valva cu reglaj fin...acum masina merge cu 1.5 bari - atat am putut sa reglez cel mai jos boostul cu ce am acum ( in 2 zile vine valva care trebuie) si dupa ce am pus MAF CLAMPER-ul in accelerare pe treptele 1, 2, 3 ...tot OK pana dupa 4000 de ture. Deoarece in treapta 4 si 5 inca fac boost foarte mare ( peste 1 bar) de la 2000 de ture am cateva momente in care mai intra LIMP..oricum la acest moment masina se poate conduce in conditii absolut normale de exploatare ...fara limp dupa ce reglez boost-ul la 1.1 -1.2 maxim ...cred ca nu o sa mai am limp deloc.
    Apropos in relanti am 2.2V pe MAF ( dupa EGR Block)

    Lasă un comentariu:


  • Cristian Gavrila
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    Postat īn original de Razvan95 Vezi post
    Acest model de piulite este pentru jantele de aliaj.
    [ATTACH=CONFIG]287087[/ATTACH]
    Sper sa te ajute.
    Salut,

    Daca nu le-ai gasit si luat deja, am eu setul asta de piulite originale de la jantele de aluminiu pe care le-am dat. Daca le vrei da-mi un semn.

    Lasă un comentariu:


  • Razvan Dinescu
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    https://www.olx.ro/oferta/vand-dawes...a-IDayi6x.html

    Poti incerca deasemenea la Luigi Pirsu Nissan 4x4 si la Ovidiu Domide Dr. Nissan poate au pe stoc.

    Lasă un comentariu:


  • crc'ul
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    @Yonutz.. la telefon pareai sanatos la cap...m-am inselat...

    am ceas de boost pe masina ..nu a depasit 1.3 bari

    Am descoperit defapt ca ea intra in limp din cauza debitmetrului ( MAF)..multumesc Razvan Dinescu..asta cu voltajul scos de MAF o uitasem...trebuie sa o rezolv cumva..am vorbit deja..
    Cine poate sa imi zica unde gasesc un dawes valve de cumparat la noi in tara...daca nu va trebui sa o dau in ebay sau america / australia etc..pana acolo ..poate gasesc in tara

    Multumesc.

    Lasă un comentariu:


  • Yonutz
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    Postat īn original de crc'ul Vezi post

    Salut, am facut traseele boost si vacuum exact ca in schema atasata
    O fost grele traseele astea ai incercat si cu troliul?


    Postat īn original de crc'ul Vezi post
    Nu a intrat deloc in limp, am luat mereu piciorul din gaz la peste 1.2 bari.
    in ce sens se pune boost controlerul ?
    Inainte sa descoperi starea de limp ...trebuie sa scoti pimp-ul din tine...

    Pune naiba un ceas de boost la liber ...si vezi ce indica jucaria ...moare inainte, moare la intrare, moare in timp erectiei ...daca nu moare ...pune-i otrava dao naibii ...spanzuro ... taio imprejur ...trebuie sa iasa la zar cumva ...limpul trebuie sa iasa cumva la iveala, zic ...

    Paia cu sensul boostului n-am inteleso, nu o pricep, nu raspund ...

    LE ...panarame suntem toti ...doar ca unii nu recunosc ...
    Ultima editare de Yonutz; 20.mar.2018, 13:46.

    Lasă un comentariu:


  • crc'ul
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	boost.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	200,7 KB 
ID:	1010013

    Salut, am facut traseele boost si vacuum exact ca in schema atasata...ceva nu merge cum trebuie nu resusesc sa setez boostul corect. ori nu face boost deloc sau maxim 0.2 bar ori face peste 1 bar deja din treapta intai

    Nu a intrat deloc in limp, am luat mereu piciorul din gaz la peste 1.2 bari.
    in ce sens se pune boost controlerul ?

    pls help

    Lasă un comentariu:


  • Big.Ursu
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    Postat īn original de crc'ul Vezi post
    Salut, ambreiajul e sus pe masina..am facut si vreo 150 de km..tot ok!
    M-am apucat de lista pt NADS si nu reusesc sa inteleg/gasesc ceea ce oamenii numesc "damper" e vorba de acea supapa/filtru verde din poza atasata[ATTACH=CONFIG]287322[/ATTACH]. Poate cineva sa ma lamureasca exact ce e piesa aia si ce face?

    omul descrie aici cu detalii si scheme ce fel trebuie facut montajul: http://www.chaz.yellowfoot.org/Manua...Controller.htm
    intrebarea nr 2: needle valve e doar un "robinet" care sa limiteze flow-ul de aer ?

    Multumesc.
    Ala e damperu'. Si needle valve este o valva cu reglaj fin care "dicteaza" cat de repede "apare" boost-ul. Valoarea maxima a boost-ului e data de Dawes valve.

    Lasă un comentariu:


  • crc'ul
    a răspuns
    Re: Y61 3.0 - pentru inima mea !

    Salut, ambreiajul e sus pe masina..am facut si vreo 150 de km..tot ok!
    M-am apucat de lista pt NADS si nu reusesc sa inteleg/gasesc ceea ce oamenii numesc "damper" e vorba de acea supapa/filtru verde din poza atasataClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	poza filtru vacuum.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	289,1 KB 
ID:	1009985. Poate cineva sa ma lamureasca exact ce e piesa aia si ce face?

    omul descrie aici cu detalii si scheme ce fel trebuie facut montajul: http://www.chaz.yellowfoot.org/Manua...Controller.htm
    intrebarea nr 2: needle valve e doar un "robinet" care sa limiteze flow-ul de aer ?

    Multumesc.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X