Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Termostat Terrano II


terrano

Postări Recomandate

Pana cand nu au venit aceste friguri de minus grade nu am dat importanta dar acum observ ca apa nu ajunge la temperatura normala nici daca masina merge 10-15 minute adica traversez orasul, abia daca ies din oras si merg la turatii de 2500 ajunge candva si undeva tarziu la o temperatura optima(dupa indicatia acului exact pe verticala). E ok? e chiar asa de frig? sau am termostatul stricat si deschis tot timpul?

Suzuki Jimny 1,3, an1999

Nissan Terrano II, 2,7 TDI, an2001

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca la cam 20 - 25 min de la pornire apa ajunge la temp de lucru ( 80 grade). Poti verifica daca termostatul e defect prin atingerea rdiatorului in partea mediana ( deci spre jos) la 10 min de la pornire. Daca e rece inseamna ca termostatul e inca inchis, deci totul ok, daca e cald inseamna ca termostatul e deschis in permanenta, si in cazul asta trebuie schimbat!

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 ani mai târziu...

Re: Termostat Terrano II

 

Ca sa nu mai deschid un topic pe aceeasi discutie am preferat sa intreb aici, acum 2 zile am urcat ceva mai supraturat (3500-4000), pe sosea o panta destul de mare si de vreo 2km, pe o temperatura de 36C, adica erau tot felul de tiruri si ca sa nu incetinesc am tinut-o in a 4-a tot dealul undeva pe la 100km/h, pentru cei care cunosc zona e pe Dabagau la iesirea din Turda spre Cluj, in fine cam spre varful dealului temperatura la apa a inceput sa creasca vazand cu ochii. La coborare in a 5-a si o turatie normala (2000-2500) acul a inceput sa coboare si temperatura sa intors la normal, acasa am vazut ca mi-a si aruncat din antigel afara pe undeva, cred ca prin acel furtun de evacuare care iese din capacul radiatorului. Mi sa sugerat ca sa blocat termostatul

Mentionez ca am spalat radiatorul, am spalat tot traiectul si am schimbat elicea cu vascocupla si pompa de apa de 2 saptamani deoarece avusesem o problema cu vascocuplajul,

...m-am uitat si la antigel pare curat iar nivelul uleiului in baie e aceeasi

Ce parere aveti?

Mercedes G Wolf 461 300GD

Nissan Terrano II R20 2.7 TDi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Termostat Terrano II

 

asta s-a intamplat acum 2 zile si nu am mai avut probleme de atunci, asta vroiam sa stiu si eu daca e normal ca in sarcina supraturat sa urce asa de brusc si mult

Editat de Astral

Mercedes G Wolf 461 300GD

Nissan Terrano II R20 2.7 TDi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Termostat Terrano II

 

asta s-a intamplat acum 2 zile si nu am mai avut probleme de atunci, asta vroiam sa stiu si eu daca e normal ca in sarcina supraturat sa urce asa de brusc si mult

 

ce sa zic eu am R20-ul de 7 ani. Tot o singura data mi s-a intamplat si mie dar pe reductor am fortat masina grozav pe niste urcari cu pietre mari (deci in offroad) si tot asa nu a mai facut altu in veci.

Urmareste-l cateva zile si apoi daca mai face----> service

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Termostat Terrano II

 

@Irod, multumesc pentru raspuns

@Astral, mea culpa... mai sunt si scapari sau cum zice vorba aia romaneasca "se intampla si la case mai mari", si din ce vad am mai avut greseala asta :ha:

Editat de bogus

Mercedes G Wolf 461 300GD

Nissan Terrano II R20 2.7 TDi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Re: Termostat Terrano II

 

Am patit din nou sa-mi urce temperatura si sa-mi bolboroseasca apa in motor(fierbea), de data asta cu reductorul cuplat si 4 oameni in masina pe o panta abrupta iar eu am cam fortat-o ca sa nu pierd demarajul ca era ceva pietris cu noroi, un drum forestier. De data asta e normal sau trebuie sa ma apuc sa-i fac un control amanuntit

Ultima oara a fost un furtun spart si arunca antigel pe acolo dar tot supectez ca furtunul ala sa spart din cauza presiunii si a caldurii, adevarul e ca am avut de 3 ori probleme cu supraincalzirea ei in ultimele 6 luni, acum sigur ca primele doua au avut aparent cauze justificate, vascocuplaj defect si un furtun spart dar parca incepe sa fie ciudata chestia asta

Mercedes G Wolf 461 300GD

Nissan Terrano II R20 2.7 TDi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: Termostat Terrano II

 

Pana cand nu au venit aceste friguri de minus grade nu am dat importanta dar acum observ ca apa nu ajunge la temperatura normala nici daca masina merge 10-15 minute adica traversez orasul, abia daca ies din oras si merg la turatii de 2500 ajunge candva si undeva tarziu la o temperatura optima(dupa indicatia acului exact pe verticala). E ok? e chiar asa de frig? sau am termostatul stricat si deschis tot timpul?

 

si eu m-am speriat ca fraieru pt aceeasi chestie, pe frig face si a mea la fel. Stai linistit nu are nimic, nu se incalzeste decat dupa aprox 30 de min...si niciodata eu la a mea nu am vazut acu la jumate exact, niciodata! nici pe autostrada dupa 1000 de km, vara. Masina nu are nimic, verificata si rasverificata.

 

p.s. a mea asa e de 2 ani, folosita zilnic :)

 

p.s. 2...aproape 10 ani de la postu ala =))) oricum poate foloseste cuiva =))

Editat de Cneazu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Termostat Terrano II

 

pune niste sunatoare in vasul de expansiune , o sa iasa un ceai Ok pt iarna :)

cum dracu sa o lasi asa ??

 

 

:ha: doamne ce dor mi sa stam la o socializare :x

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: Termostat Terrano II

 

Iar am avut probleme cu ea, am plecat duminica si dupa 7-8km am observat ca temperatura era la rosu, am oprit am vazut ca din vasul de expansiune ies aburi si se aude acea bolboroseala specifica dar in habitaclu era un ger cumplit deci incalizirea nu functiona chiar daca era pe maxim, am lasat-o catva ore sa se raceasca dupa care am inceput sa ma uit la ea

-am constatat ca lichidul ce cursese sub vasul de expansiune inghetase! deci numai antigel nu era

-am constanat ca in vas si in radiator nu parea sa mai fie lichid

-am completat cu 5,5-6 litri de antigel am dat drumul la motor si a inceput sa se comporte "normal" adica temperatura sa creasca incet(nu am termostat, e scos) si chiar sa incalzeasca inauntru incet incet

mai mult de 5-6 litri nu a intrat desi din cartile tehnice deduc ca trebuie sa intre 10l

Ceea ce ma uimeste pe mine e ca in toamna am reparat un furtun spart la un service "serios" iar in deviz am inlocuire lichid antigel x lei deci ma bazam pe faptul ca trebuie sa fi fost tot si nu apa, acum sigur ca pot sa am si o mica spartura in radiator sau in ala parte si sa pierd in timp... cam 1l pe luna dupa calculele mele.

Evident ca o duc acum la cineva sa verifice tot sitemul dar daca aveti o ideea in afara de cea cu ceaiul :grin: ar fi binevenita

PS

aventura asta am avut-o la -16C pe la 7 dimineata dupa o noapte cu -17C, -18C

Mercedes G Wolf 461 300GD

Nissan Terrano II R20 2.7 TDi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare