Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Turatii

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Turatii

    nu prea sant facute , eu in general nu- s vitezist dar atunci trebuia sa traversez germania , am ratat o iesire de autostrada si am ocolit vreo 80 km si ma astepta omu , era prima intrevdere si nu puteam sa apar neserios .
    in rest 120 e de ajuns

    Comentariu


    • #17
      Re: Turatii

      tot prin germania , dar pe drum national .... cu 2 sensuri . cu terrano 2 , 2.4i benzinar ....


      dupa 160 in sus treb sa accelerez lent caci altfel imi taia alimentarea ...
      cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!!

      Comentariu


      • #18
        Re: Turatii

        :P Terrano din poza era condus de tine?

        si cat crezi ca poate atinge maxim un 2,7 D ?
        Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
        Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
        Natura si aventura

        Comentariu


        • #19
          Re: Turatii

          1.Y61 03/99 2.8 GR stock pe gume de asfalt- uzura 120.000 km 4300 ture - 165km/h , viteza maxima 180km/h, media 140-150km/h distanta nuremberg-nadlac (cca 1000km) consum 13,8l%;nadlac-bucuresti (cca 600km) media 90-120km/h consum 11.7%! Cam pututoasa la inceput (masina a fost a unei babe si cam a avut catalizatorul infundat primii 200km) dupa care fugea de rupea!

          2.Y61 10/99 2.8 GR (probabil cu cip) pe mt-uri - uzura 160.000 km 3850 ture - 165km/h ... viteza maxima 190km/h (atat a aratat navigatorul ca bordul se oprea la 180), media 140-150km/h nuremberg-nadlac, consum 12,9%; nadlac-pitesti (cca 500km) media 90-120km/h consum 14.2%; (masina a fost a unui pusti - dotata cu snorkel si alte "prostii" de genu ...)!

          3.Y61 04/03 2.8 stock pe gume de asfalt - uzura 260.000 km 4300 ture - 145km/h ... viteza maxima 170-178 km (nu am putut defini exact ca pe la 170 si ceva - computerul cred - taia gazul) media 140-150km/h nuremberg-nadlac, consum 11,9%; nadlac-bucuresti (cca 600km) media 90-120km/h consum 15.2%; (masina luata din parc care a fost propietatea unei societati)

          Astea au fost consemnate in conditiile in care 95% din drum (100% umed) a plouat, a nins, a viscolit, a fost ceata, vant lateral, vant din fata + multi dobitoci in trafic care ne-au fortat sa-i ferim!

          Confirm teoria cu educatia masinii: am masina stock (audi 1.9tdi - 131 cp) care merge LEJER cu 270km/h! si mai am alta mult mai noua (acelasi tip 2.0 tdi - 140 cp) care ma rog de ea sa mearga cu 250km/h - in panta pe coborare!
          consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

          Comentariu


          • #20
            Re: Turatii

            eu am golf 5 cross 2008 disel prevazut cu filtru de particule 105 cai si mecanicul mi-a indicat sa merg macar o data pe luna turat adica un drum lung si sa-i dau blana ,este bine cica se curata filtru de particule , pacat ca noi nu avem drumuri pt asa ceva eu cred ca totul tine de cipul din calculator degeaba vrei tu sa mergi ca el nu iti da voie
            suzuki samurai 92
            golf plus cross 08

            Comentariu


            • #21
              Re: Turatii

              in partea cu educatia masinii nu prea cred. Mai degraba inclin sa cred ca aplicarea unui tratament prea "spartan" duce la defectiuni premature.
              Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
              Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
              Natura si aventura

              Comentariu


              • #22
                Re: Turatii

                Postat în original de soimu`
                eu zic ca pe perioade lungi de folosire in regim de turatie, motoarele se duc muult mai repede decat folosite la turatii normale
                nu se strica imediat, dar nu te tine un motor 400k, 500k ci teva tine 250k -300k si turbina pe jumatate
                asa cred eu
                am auzit si variante ca daca e turbo si nu "ii dai" se "leneveste " motorul si "nu mai trage"
                nu stiu ce sa zic, "nu i-am dat tava de jar " sa vad cum zburda dupa aia
                Mai bajeti, io's mai greu de cap, adica daca ii dau blana la Patrol il fac Ferrari? Eu nu prea cred, totul e psihologic daca te inveti sa conduci agresiv la un moment dat ai impresia ca masina devine mai agresiva si invers. Dar poate are cineva o explicatie mecanica la asemenea trasnaie.

                Comentariu


                • #23
                  Re: Turatii

                  Postat în original de avolocaru
                  Mai bajeti, io's mai greu de cap, adica daca ii dau blana la Patrol il fac Ferrari?
                  Niciodata ... Doar ca daca o sa tineti masina in "ture" ea va merge mult mai bine decat daca mergeti subturat! Turbina (masina) dupa 40-50k km incepe sa invete si sa raspunda la comenzi ferm si intr-un timp mai scurt, atata tot. Relativ multe marci de masini mi-au trecut prin mana de la 0 km! Care ar fi explicatia ca la acelasi tip de masina, motorizare, km etc ...cea condusa de mine mergea intr-un fel iar cea condusa de nevasta mea raspundea mult mai greu la comenzi ... asta in conditiile in care ambele aveau peste 130CP?

                  Postat în original de avolocaru
                  Eu nu prea cred, totul e psihologic daca te inveti sa conduci agresiv la un moment dat ai impresia ca masina devine mai agresiva si invers.
                  Una este condusul agresiv si alta este condusul sportiv! Poate ca este si o latura psihologica dar nimeni nu zice ca procedeul tehnologic de condus in viteza are vreo legatura cu condusul preventiv! Poti conduce cu viteza si in acelasi timp preventiv! Sau poti conduce imprudent cu o viteza sub limita legala! In 80% din cazurile de accident masina vs. obstacol cel care (incearca sa) evita are damage-uri mai mari decat "obstacolul"!
                  In general agresivitatea in trafic se intalneste in marile orase unde aglomeratia te face sa "gasesti calea" circuland pe trotuar sau pe linia de tramvai, sa "fi primul la semafor" taiind linia continua si depasind coloana pe dreapta sau pe trotuar sa "stragi la mantinela si sa iei fata" samd!
                  consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Turatii

                    Care ar fi explicatia ca la acelasi tip de masina, motorizare, km etc ...cea condusa de mine mergea intr-un fel iar cea condusa de nevasta mea raspundea mult mai greu la comenzi ... asta in conditiile in care ambele aveau peste 130CP?
                    Eu am auzit urmatoarea explicatie la mai multe persoane, din care unele pareau ca stiu ce spun in rest :-) , asa ca am adoptat-o si o zic si eu mai departe:
                    daca mergi subturat (cum e susceptibil sa mearga nevasta ta), nu se face corect si complet evacuarea gazelor arse, nefiind suficienta presiune. Ca urmare, reziduurile se depun pe esapament, micsorandu-i incet incet diametrul, si afectand comportamentul masinii.

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Turatii

                      Deci acum "educatia" masinii are si o explicatie "tehnica"!
                      consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Turatii

                        Bravo! dar e am spus agresiv adica sportiv, nu agresiv in sensul "misca ma mai repede de pe trecere ca te mananc cu fulgi cu tot!". Explicatia cu esapamentul este plauzibila dar inseamna ca are si remediu. Noi romanii suntem invatati sa sudam tobele pana la adanci batraneti. Pai treaba nu este corecta, din cate stiu eu tobele se schimba la un anumit rulaj si cam maxim 5-6 ani.

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X