Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Intrebare

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Intrebare

    Poate o masina cu suspensii independente fata si spate sa fie considerata offroader? Atat din punct de vedere teoretic cat si practic.
    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
    Natura si aventura

  • #2
    Re: Intrebare

    Parerile sunt impartite. Dar cei mai multi zic ca nu.
    Sunt de aceeasi parere.
    "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

    Comentariu


    • #3
      Re: Intrebare

      orice masina se poate baga la off-road .... problema este daca si iese de acolo ...
      cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!!

      Comentariu


      • #4
        Re: Intrebare

        Masina aceasta am vazut-o la concurs la Odorhei. E al unui tip din Ungaria (e acelasi care a facut si Vitara-G-urile). Acum si-a facut masina proprie. Are motor de 100++ cai si suspensii independente fata-spate, reglabile independent. Am auzit multi offroaderi experimentati (de extrem) emotionati de idee. Pe mine nu m-a convins. Are cursa mai mica decat Vitara-G de exemplu.

        Cred ca era primul concurs cu masina. S-a si rasturnat. Si a terminat pe cinci, cred. Deci cam merge masinuta....
        http://www.offroadtranssylvania.ro

        Comentariu


        • #5
          Re: Intrebare

          masina asta ii tare spurcata , am mai vazut chestii asemanatoare dar d.pd.v. estetic mi se pare ca arata * ,heh nu am cuvinte .
          Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
          Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
          Natura si aventura

          Comentariu


          • #6
            Re: Intrebare

            Postat în original de Irod
            masina asta ii tare spurcata , am mai vazut chestii asemanatoare dar d.pd.v. estetic mi se pare ca arata * ,heh nu am cuvinte .
            oare cat de important este aspectul cel putin la off road extrem?
            0741140440-Robert

            Comentariu


            • #7
              Re: Intrebare

              Postat în original de robert
              Postat în original de Irod
              masina asta ii tare spurcata , am mai vazut chestii asemanatoare dar d.pd.v. estetic mi se pare ca arata * ,heh nu am cuvinte .
              oare cat de important este aspectul cel putin la off road extrem?

              ai dreptate, nu prea e important, dar is 100% ca sunt masini care arata si beton si is si mai tari ca asta in extrem.
              Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
              Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
              Natura si aventura

              Comentariu


              • #8
                Re: Intrebare

                deci mauri a fost f impresionat de masina si ca si concept si ca si performante
                e o super piesa cu punti de mercedes transformate si care probabil ca se vor rupe la fel de greu ca si cand erau in punte
                in plus aceas uspensie independenta.. cu suport cu reglaj hidraulic... care putea sa ii urce garda de sol enorm... nu aveti poze cum a mers la trial peste bolovani?
                forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

                Comentariu


                • #9
                  Re: Intrebare

                  Am poze cu bolovani, dar aia nu era trial ci speciala. O sa pun.

                  Cand e lasata jos, suspensia lucreaza fain, iar cand e ridicat la max e ffff rigida. S-a si rasturnat odata probabil din aceasta cauza (nu am fost de fata). Ceea ce a fost insa foarte misto era cand la inclinarea laterala a ridicat numai o parte si astfel masina statea aproape nivelat.
                  http://www.offroadtranssylvania.ro

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Intrebare

                    Pt. Levo.
                    Trebuie sa te contrazic: masina despre care vorbiti are un sistem de suspensie care nu se poate regla (adica mai tare/mai moale) in timpul mersului. Este un sistem clasic coilover. Idea geniala a d-ului Hajduc (asa il cheama pe proprietarul/inventorul) a fost de a proiecta niste suporti superioare mobile pentru coilovere, ci nu fixe cum suntem obisnuiti sa vedem pe oricare alta masina.
                    Aceasta miscare se face prin niste pistoane idraulice prin care pilotul poate ridica sau cobori masina (adica sasiu si to ce vine pe el) fara a modifica efectiv suspensia: adica masina nu este mai rigida sau mai moale in functie de inaltimea sasiului.

                    Pt. Irod
                    Nu stiu ce fel de masini ai vazut care merg mult mai bine decat asta(da-ne cateva exemple, te rog!). Dupa parerea mea masina asta (impreuna cu cea a lu Boros Csoba WranglerVOLVO) este efectiv in TOP pentru genul de sport pe care il practicam. Cred ca nu exista offroader care cel putin o data, nu a vizat o masina la care intr-o laterala poti sa i modifici centru de grautate spre munte...

                    Mai ceva. Pentru mine nu arata bine. Arata MORTAL si Hajduc este pur si simplu un GENIU.
                    --

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Intrebare

                      Nu stiu, Mauri, dar mie asa mi s-a parut, sigur. Acolo unde ne-am vazut noi si te-ai enervat pe Craiu acolo era la max, iar la speciala cu pietre ere joasa. Cand era sus se balangana mai tare de la pietre. Cum functioneaza mai exact suportii de sus, cele reglabile? Nu poate veni de acolo ce am vazut eu?


                      Oricum: pozele
                      http://www.offroadtranssylvania.ro

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Intrebare

                        http://www.offroadtranssylvania.ro

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X