Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

    Buna ziua numele meu este Bogdan si sunt din bucuresti si recent am achizitionat un terrano 1 3.0 V6 (VG30E) de care sunt mega incantat. Este prima experienta cu astfel de masini deci timpul ma va ajuta sa o descopar incet incet.Am Cumparato din bucuresti de la un domn care e unicul propietar de prin 90,masina fiind adusa din america care era folosita de un consul al unei ambasade parca filipineze nu mai stiu exact. Nu am folosit`o in off-road desi imi place natura si mereu mi-am dorit sa`mi petrec timpul prin natura si sa explorez, departe de zarva si agitatia din bucuresti.Multa vorba dar nimic conrect oky despre masina
    Plusuri:
    Fabricatie 1992 confrom vin
    Motor 3.0 v6 manual cu 106.xxx mile la bord (varianta de 155 de cai) ingrijit cu ulei de buna calitate gen Castrol si Lq Moly 10w40 cu filtre MANN (omul era importator in ani 90 98 de uleiuri auto si filtre mann)
    4xGeamuri electrice
    Ac`u (lipseste radiatorul de sub bord in rest complet)
    Panou clima cu butoane
    Inchidere centralizata
    Servo
    Anvelope de strada 235/75/15
    Difu spate nu stiu daca e autoblocant(o sa verific)
    Interior in stare buna pentru varsta ei.
    Nu exista zgomote in cutie,diferentiale.
    Bancheta spate rabatabila si spatiul din spate se transforma int`un pat numa bun de dormit in el (cea ce doream la o astfel de masina )

    Minusuri:
    Probabil anumite bucsi trebuiesc schimbate.
    Sasiul a fost ingrijit si terosonat dar acum mult timp si au inceput infloriturile(Am toate materialele dar nu ma ajuta temperatura si locul neaparat +10grade)
    Masina are botul mult mai jos decat spatele sau spatele este mult mai ridicat decat fata nu imi dau seama
    Rugina la pragul stanga spate (gaura urata)
    Rugina la baghetele de la geamurile din spate
    Suspensia (telescoapele sunt duse cam toate) masina e barca atat fata cat si spate (nu curg)
    Motorul ma scoate din minti cand este rece imi da in nas foarte urat dintr`o gandire pur romaneasca avans dat pe minim si micsorat debitu de aer pentru a reduce consum de carburat. Am marit un pic avansul pentru a ma intelge mai bine cu masina dar tot imi da in nas la rece urat de tot cu tremurat de caroserie senzatie de inecare a motorului repet doar cand este rece , dupa ce se incalzeste merge fara nici o problema , foarte linistit. Nu detin o lampa stroboscopica pentru a regla avansul ca la carte si nici nu stiu exact de unde sa`i dau debitu de aer cum trebuie...
    Franele nu prea imi lasa incredere cam moi.
    Mici detali estetice care nu conteaza la o masina de teren.
    Consum destul de mare urban desi sunt iubitor de bmw`uri clasice(pana in ani 90) unde un 12, 15% pentru vechimea lor mi se pare un consum decent si normal , la terrano parca ma sperie.

    Ce am mesterit pana acum la masina:
    Imediat dupa ce am luat masina am schimbat uleiul din motor si cele 2 filtre
    La 2 saptamani m-am trezit cu balta de antigel sub masina (am "prostul" obicei de a porni masina si de a lasa motorul sa se incalzeasca si de a fuma o tigare inainte de a pleca si de a arunca un ochi cam peste tot) si cu nivelul scazut de antigel din borcan ,pe o ploaie maruta si la lumina unui bec de 12v alimentat de pe o baterie in parcare am reusit sa ma strecor sub masina si sa constat ca asa zisa pata era facuta de pompa de apa pe la dopul tehnologic care se scurgea pe scut si apoi pe jos cu un debit destul de mare si de insistent moment in care am zis stop joc si scotocit bani pentru pompa de apa.
    Schimband pompa de apa am schimbat si distributia rola+cureaua si termostatul
    Fiind la capitolul curele am decis sa schim toate curelele posibile: alternator , servo si ac(desi nu functioneaza ac`ul)

    Pe lista de schimbat ar fi urmatoare:
    Neaparat sa terosonez sasiul si sa`i fac pragul stanga
    Bujiile ca nu sunt cea ce trebuie (sunt NGK iridium dar sunt pt GPL)
    Capacul de delcou care nu mai are multa viata
    Rotorul (luleaua)
    Uleiurile din tot ce inseamna tren de rulare (diff fata spate , cutie de transfer cutie de viteze)
    Eventual un kit de inaltare depinde de buget
    Ceva anvelope MT BFG pe 33

    Ca pentru viitor ar fi sa ma pot duce cu ea prin locuri frumoase unde pot sa ma duc cu catel , purcel cort si toate acareturile la o relaxare dar usor acesibile unde nu necesita off-road extrem , si sa ma bucur de avantajele ei oferit de masina cu garda inalta pe timp de iarna care imi face mare placere in parioada asta. Va salut si va doresc o seara buna.
    Fișiere atașate
    Ultima editare de Halogen; 01.dec.2014, 20:15.

  • #2
    Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

    Felicitari arata suoer, ala da motor!!!
    Nu prea stiu ce sfaturi sa iti dau in legatura cu datul in nas la rece decat sa mergi la un meserias si inainte de toate sa reglezi avansul si eventual schimba capacul delcou.
    Sa ai noroc de ea si sa te duca pe unde iti doresti fara probleme!

    Comentariu


    • #3
      Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

      Bine ai venit in club.
      Fata la masina ta e pe bara de torsiune si se poate ridica cu ajutorul unei simple chei.
      Cel mai frecvent aceste masini sunt lasate de fata nici de cum de spate.
      Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
      Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
      Natura si aventura

      Comentariu


      • #4
        Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

        Postat în original de Kedu58 Vezi post
        Felicitari arata suoer, ala da motor!!!
        Nu prea stiu ce sfaturi sa iti dau in legatura cu datul in nas la rece decat sa mergi la un meserias si inainte de toate sa reglezi avansul si eventual schimba capacul delcou.
        Sa ai noroc de ea si sa te duca pe unde iti doresti fara probleme!
        Multumesc. Eu am aplecat pe la diferiti amici sa imprumut o lampa stroboscopia dar in ziua de azi parca intreb de lucruri sfinte si de mult uitate....incerc sa gasesc pe cineva cu asa ceva daca nu voi fi nevoit sa arunc niste bani care din punctul meu de vedere sunt de pomana pentru 30de minute sau 1h.

        Comentariu


        • #5
          Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

          Postat în original de Irod Vezi post
          Bine ai venit in club.
          Fata la masina ta e pe bara de torsiune si se poate ridica cu ajutorul unei simple chei.
          Cel mai frecvent aceste masini sunt lasate de fata nici de cum de spate.

          Da asta am auzit si eu slabesc contra si dau la cheie dar intrebarea mea este prin strangerea surubului se ridica sau coboara ? Sti cumva ce cota are de la buza jantei de jos pana la marginea aripei din fabrica? sau cum se masoara mai exact nu`s genu sa fac ochiometric ca nu`mi place :)

          Comentariu


          • #6
            Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

            Postat în original de Halogen Vezi post
            Da asta am auzit si eu slabesc contra si dau la cheie dar intrebarea mea este prin strangerea surubului se ridica sau coboara ? Sti cumva ce cota are de la buza jantei de jos pana la marginea aripei din fabrica? sau cum se masoara mai exact nu`s genu sa fac ochiometric ca nu`mi place :)
            prin strangere se ridica . nu stiu cotele si nu cred ca le stie cineva de pe aci. intrebari de astea s-au tot pus in timp de diversi ( printre care ma numesc si eu ) dar au ramas pana acum fara raspuns.
            Eu iti pot da un sfat. Fa plinul si cu plinul facut regleaza fata incat sa fie cu 2-3 cm mai joasa ca spatele.
            Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
            Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
            Natura si aventura

            Comentariu


            • #7
              Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

              Salut! Da-mi PM cu un mail si iti dau mai multe manuale cu masina ta in pdf.
              Barile de torsiune sunt cam duse, parerea mea. S-ar putea sa strangi suruburile la maxim si degeaba.
              In manual la Front Axle (FA) spune clar:
              Punctul cel mai de jos al bratului inferior trebuie sa fie mai jos decat centrul surubului ce prinde bratul pe sasiu cu:
              1. manual in engleza Pathfinder D21 - 41-51mm
              2. manual in rusa Terrano, Pick-up, Pathfinder D21 - 49-59mm
              Deci cam 5 cm ar fi ok.
              Si 2 foto care fac cat 1000 de cuvinte

              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	print eng.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	168,1 KB 
ID:	964129Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	print  rus.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	166,6 KB 
ID:	964130
              Ultima editare de Cornel4x4; 04.dec.2014, 02:00.

              Comentariu


              • #8
                Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

                Postat în original de Cornel4x4 Vezi post
                Salut! Da-mi PM cu un mail si iti dau mai multe manuale cu masina ta in pdf.
                Barile de torsiune sunt cam duse, parerea mea. S-ar putea sa strangi suruburile la maxim si degeaba.
                In manual la Front Axle (FA) spune clar:
                Punctul cel mai de jos al bratului inferior trebuie sa fie mai jos decat centrul surubului ce prinde bratul pe sasiu cu:
                1. manual in engleza Pathfinder D21 - 41-51mm
                2. manual in rusa Terrano, Pick-up, Pathfinder D21 - 49-59mm
                Deci cam 5 cm ar fi ok.
                Si 2 foto care fac cat 1000 de cuvinte

                [ATTACH=CONFIG]230900[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]230901[/ATTACH]

                Am primit mailurile tale multumesc frumos. Avand in vedere ca ajung tarziu in cursul saptamani si chiar nu`mi doresc sa stau dupa o zi de stat prin ploaie si frig pe sub masina si pe bezna ( am spart lampa din greseala...) o sa las pe sambata sau duminica dimineata sa efectuez masuratorile si sa vedem ce rezultate obtinem.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

                  Nimanui nu-i arde sa puna mana pe scule pe vremea asta. Mie nu-mi vine nici sa scot nasul din casa.
                  Daca totusi ai loc unde sa lucrezi la masina eu iti urez sa ai spor la treaba!
                  Daca nu e de ajuns ce manuale ti-am dat, spune-mi... cred ca mai am cel putin inca o varianta de manual.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

                    Este cineva in bucuresti care se pricepe la reglarea avansului si a amestecului la vg30e ? ca efectiv ma enerveaza de imi vine sa`i dau foc.....ce am observat este ca dupa ce se incalzeste merge ok dar daca dupa ce am mers o buna perioada cu el si il opresc 5minute si plec la drum cu el apare aceasi problema cu datul in nas ma scoate din minti.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

                      Intrebare pentru a monta pe masina anvelope 31x10.5x15 pe jante normale trebuiesc distantiere sau se pot pune direct fara nici o modificare. In momentu de fata ar undeva la 29x9.2x15 iar distanta dintre roata si sasiu (in spate) pare a fi cam mica...

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

                        Nu a pus nimeni 31 pe terrano 1 direct pe jantele oem ?....merge sau nu merge?

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

                          Salut,


                          Eu am pus 31x10.5x16 cu jante dots cu et aproape de zero si nu am avut probleme. Masina este putin ridicata din barile de torsiune si are un kit de la old man emu. (cred ca +3).


                          Aceleasi roti le-am pus si pe un d21 stock fara probleme. Parerea mea este ca jante cu et 0 sau + nu iti vor da batai de cap.
                          La WD21 cea mai mare problema o constituie fiabilitatea sistemului de directie. Pune-i 31" si te vei convinge.
                          Eu am pe masina 235/70 r15 ziarelli cu profil simex si sunt multumit. Pot trece cu ea pe unde trece patrol cu 33" si samurai cu 30". Sistemul de directie e modificat acum.

                          Seara buna.
                          EX-NISSAN

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

                            Postat în original de gedaci_2005 Vezi post
                            Salut,


                            Eu am pus 31x10.5x16 cu jante dots cu et aproape de zero si nu am avut probleme. Masina este putin ridicata din barile de torsiune si are un kit de la old man emu. (cred ca +3).


                            Aceleasi roti le-am pus si pe un d21 stock fara probleme. Parerea mea este ca jante cu et 0 sau + nu iti vor da batai de cap.
                            La WD21 cea mai mare problema o constituie fiabilitatea sistemului de directie. Pune-i 31" si te vei convinge.
                            Eu am pe masina 235/70 r15 ziarelli cu profil simex si sunt multumit. Pot trece cu ea pe unde trece patrol cu 33" si samurai cu 30". Sistemul de directie e modificat acum.

                            Seara buna.

                            Multam pentru informatie eu am acum pe masina 275/70/15 spate profil cramponat (gen bfg) si pe fata profil de strada... pe jante oem..si am o oferta la un set de bfg m/t pe 31 pt terrano si vreoiam sa stiu daca le pot monta fara flanse sau sa fiu nevoit sa cumpar jante cu et pe -
                            Ultima editare de Halogen; 16.dec.2014, 18:53.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Nou in 4x4 si proaspat posesor de nissan terrano 1

                              Am schimbat lampa stanga spate ca era sparta si alba ca fusese vopsita si lipita si am montat BFG 31x10.5xR15 parca este mai dreapta masina acum. Urmeaza kit inaltare Ironman foamcell cu arcuri si bari.
                              Fișiere atașate

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection