Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Terrano 2, 3.0Di, NADS

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Terrano 2, 3.0Di, NADS

    M-am hotarat sa ma ocup putin de mult neglijatul meu Terrano si am inceput cu motorul.
    Influentat de multitudinea de pareri pozitive de pe Internet despre Nissan Anti Detonation System (pe scurt NADS) am purces la implementarea lui:
    1) Blocat EGR - placuta + manopera Luigi Parsu;
    2) Montat Catch Tank - marca D1 Spec, din aluminiu, montaj DIY;
    3) Montat boost controller de la 3barracing, aka Darren Dawes (SUA). Preturi bune, transport SUA-Romania gratis cu USPS. Singurul cost suplimentar l-a reprezentat TVA-ul care trebuie platit la import pentru marfuri extracomunitare (asta pana intra in vigoare mult hulitul acord de liber schimb). Ceasul de boost l-am luat tot de la Darren Dawes pentru ca avea un pret bun si era in PSI.
    Montarea am facut-o singur in spatele blocului. E extrem de simpla atata vreme cat intelegi logica sistemului si nu lcrezi mecanic dupa instructiuni.
    Mai laborioasa a fost reglarea boost-ului maxim (din valva Dawes) si a ratei de crestere a acestuia (din acel "robinet"), dar am ajuns la valorile care trebuie..

    Pana aici totul bine. Totul s-a derulat intocmai cum citisem pe numeroase forumuri ca trebuie.
    Inainte de montarea boost controller-ului manual, cand VNT-ul era controlat de ECU, curba boost-ului avea aceea configuratie ciudata, crestea brusc la maxim, apoi, tot brusc cobora la zero.
    Dupa montarea valvelor Dawes, curba s-a liniarizat, boost-ul incepe sa-si faca simtita prezenta pe la 1000 si ceva de rpm urca pana la 16 psi (in forja).

    Dar, soc si groaza!! A aparut "limp mode". In 9 ani de cand am masina, nu mi-a facut figura asta.
    Si nu apare la turatii mari si boost maxim ca la "oamenii normali". Apare la 1000 rpm si boost zero. Nu vrea sa se mai accelereze si problema dispare daca iau piciorul de pe acceleratie.
    Problema este clar legata de controller-ul manual de boost, ma poate ajuta cineva cu o idee?
    Ultima editare de Astral; 15.apr.2016, 13:53.
    In asfalt nu te poti oglindi
    Nici in baie nu poti pluti

  • #2
    Re: Terrano 2, 3.0Di, NADS

    valva cu reglaj fin .. regleaza cat de repede sa urce boost-ul....acolo trebuie sa jonglezi (parerea mea).
    NADS Fitted
    Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
    Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

    Comentariu


    • #3
      Re: Terrano 2, 3.0Di, NADS

      Am facut cateva sute de Km cu noul sistem de boost control si motorul se comporta foarte bine. Urca bine in ture si are mai mult cuplu la turatii joase.
      Boost-ul nu depaseste 16PSI in nici o imprejurare.
      Problema pe care am catalogat-o "limp mode" a ramas dar apare destul de rar. Tind sa cred totusi ca nu este "limp mode". Apare pe la 1500 rpm si pur si simplu imi taie acceleratia, motorul ramanand la relanti. Daca apas pedala la fund, nu se intampla nimic. Daca eliberez pedala si accelerez din nou, totul e OK. Sper sa-i dau de cap.
      In asfalt nu te poti oglindi
      Nici in baie nu poti pluti

      Comentariu


      • #4
        Re: Terrano 2, 3.0Di, NADS

        La modificarile de mai sus am adaugat o evacuare de 63mm, inox, cu pornire de la turbina, cu o toba finala sport.
        Motorul raspunde mult mai bine la acceleratie, in special la turatii joase, ce mai ... are viata, zvac.
        Si nu este mai zgomotoasa ca inainte.
        Lucrarea s-a facut la Pilot Tuning, in Voluntari, IF.
        Pretul, 1690 lei, nu este tocmai mic, dar s-a lucrat profesionist si cu materiale de calitate.
        Tragand linie dupa modificarile facute la motor: blocat EGR, manual boost control si evacuare, pot sa spun ca plusul in comportamentul masinii este evident.
        In asfalt nu te poti oglindi
        Nici in baie nu poti pluti

        Comentariu


        • #5
          Re: Terrano 2, 3.0Di, NADS

          Postat în original de Ben Carson Vezi post
          La modificarile de mai sus am adaugat o evacuare de 63mm, inox, cu pornire de la turbina, cu o toba finala sport.
          Motorul raspunde mult mai bine la acceleratie, in special la turatii joase, ce mai ... are viata, zvac.
          Si nu este mai zgomotoasa ca inainte.
          Lucrarea s-a facut la Pilot Tuning, in Voluntari, IF.
          Pretul, 1690 lei, nu este tocmai mic, dar s-a lucrat profesionist si cu materiale de calitate.
          Salutare,

          Poti sa imi spui te rog daca traseul de evacuare se poate face intr-o singura zi ?
          M-ar ajuta enorm o poza cum arata acum caci intentionez sa fac si eu foarte curand acelasi lucru si probabil ca nu sunt singurul de pe forum interesat de aspectul asta

          Merci frumos
          Ultima editare de pantzerrow; 28.mai.2016, 12:39.
          Azi refuzi sa participi la viata publica.
          Maine vei ajunge sa fi condus de inferiorii tai !

          Comentariu


          • #6
            Re: Terrano 2, 3.0Di, NADS

            In principiu evacuarea se face intr-o zi. La mine a durat doua zile pentru ca au avut o pana de curent cateva ore.
            O sa incerc sa fac cateva poze, cu prima ocazie cand o sui pe o rampa.
            In asfalt nu te poti oglindi
            Nici in baie nu poti pluti

            Comentariu

            Procesare...
            X

            Sqreen | Runtime Application Protection