Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Nissan terrano probleme la accelerare


Dragos Marascu

Postări Recomandate

  • 1 an mai târziu...

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Buna dimineata, postez in acest topic pentru ca are titlul identic cu problema mea. Daca deranjez pe cine va imi cer scuze. Deci: Terrano II an 2000, motor 2,7 tdi. Este a treia iarna pe care o petrecem impreuna si nu am avut probleme decat la directie. Asa cum stiti de 3 zile a venit iarna. Uite asa dintr-o data ne-a luat prin surprindere cu martisorul in mana. Am scos utilajul la vedere sa ma pot folosi de el in lupta cu nametii. Cand l-am pornit surpriza: nu se accelera mai sus de turatia de la relanti sau dupa ce il opresc si dau iarasi la cheie se tureaza si apoi cade pe turatia de relanti. Am si reprize incare trage 2-3 minute si apoi nu se mai tureaza. Greseala mea ca nu am stiut cum va bate vantul in zona in care l-am lasat si am gasit TOT motorul plin de zapada. Ieri l-am folosit asa dar astazi as vrea sa-l bag intr-un garaj incalzit si sa vad ce are. Am sa verific filtrul de motorina si traseul de motorina. Mecanicul suspecteaza dop de gheata. Intreb: ar putea fi vreun senzor? Ce altceva sa mai verific? Motorina mai buna sa pun? Eu alimentez de la acelasi peco cu acelasi tip de motorina tot timpul. Sa bag un aditiv ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Da jos fi;trul de motorina, du`l in casa si decanteaza`l la caldura.

Asa imi seamana cu apa luata de la peco in el de numa!

Il dai jos usor, cu suport cu tot, il intorci si`l prinzi invers cu cele 2 suruburi incit sa`l desfaci direct pe masina.

Trebuie un papagal mare si grija sa nu distrugi partea cu senzorul de apa si valva de purjare.

Incalzeste`l bine si vezi de apa ce curge din el.

 

P.S. daca`l lasi la relanti si dupa o vreme merge binisor cind il accelerezi si`i frig afara elicea arunca aerul direct pe filtru si ingheata iara, opresti la relanti si

iara isi revine si tot asa,e semn de filtru ingetat sau gelifiat si scoate fum alb ca perdeaua de protectie de la tanc.

Primul semn e ciuperca de amorsare, daca aia e "supta" si nu mai are cursa e clar ceva pe alimentare!

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

In primul rand multumesc pentru sfaturi. Astazi l-am bagat in garaj incalzit si am dat jos filtrul de motorina, l-am schimbat pur si simplu fara sa-mi bat capul sa-l golesc pe cel vechi care bineinteles ca avea apa in el. Si-a revenit la vechiul mers. trage in zapada ca bivolul. Am verificat si nivelul uleiului in motor si schimbat preventiv si filtrul de aer. Mecanicul m-a sfatuit sa bag 500 ml spirt medicinal la un plin. I-am spus sa intreb mai intai si pe urma ii dau raspunsul. Este ok? Domnul Luigi recunosc sincer ca nu am tinut cont sa alimentez cu combustibil de sezon nici una din masinile pe care le am deoarece pe litoral vremea este in general blanda si in episoadele scurte de iarna nu am avut probleme pana acum. Am avut grija de pragul de inghet al antigelului, aici -5 grade le transforma vantul in -15.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Ideea sa`l decantezi era doar sa constati despre ce este vorba nu sa`l refolosesti.

O data luata apa e de preferat sa il schimbi cit mai repede.

Alchool stiu ca merge la cele pe benzina, se combina cu apa si scade tensiunea superficiala o data si scade temperatura de inghetare.

In felul asta trece prin jicloare si dispare fenomenul de jivrare, asta la carburatoare.

La diesel nu stiu.

Au, acuma am vazut, nu baga medicinal, ala este 50%apa.

Se baga tehnic 97% in benzina.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Daca bagi alcool - bineinteles , alcool tehnic nu medicinal - trebuie sa fii pregatit si de drum sau sa tii motorul pornit pana se va consuma alcoolul , altfel va avea o pornire grea . In mers nu se va opri cand vine alcoolul in pompa de injectie dar se va simti o mare pierdere de putere pentru moment , dupa care revine la mersul normal . Nu trebuie exagerat cu cantitatea de alcool in rezervor , eu nu bag mai mult de 250 ml , prefer pe cel colorat mov sa fie mai usor de urmarit . 500 ml imi pare mult , poti umple filtrul de motorina cu alcool si va trebui sa schimbi filtrul ... intelegand ca acum filtrul e nou . Nu ca ar trebui sa ne atasam emotional de un filtru , dar nici sa-l mazilesti asa nevinovat ... cand e inundat total sau colmatat nu se pune problema ...

Alcoolul se baga in rezervor la Diesel numai cand nu nu poti scoate apa din rezervor prin alta metoda , mai bine montezi pe furtun un prefiltru cartus transparent ( de unica folosinta , preferabil cat mai mare se gaseste la toate magazinele de ambarcatiuni la 10-15 lei ) si urmaresti - urmaresti ca numerele la loto de cateva ori pe zi , nu odata pe saptamana - daca strange apa si orice alte broaste mai vin din rezervor . Preventiv mai drenezi si din filtrul de motorina , captand ce curge intr-un vas curat ( pet taiat , pahar de plastic etc ) sa vezi ce a acumulat in spatiul de captare din filtru .

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Da jos fi;trul de motorina, du`l in casa si decanteaza`l la caldura.

Asa imi seamana cu apa luata de la peco in el de numa!

Il dai jos usor, cu suport cu tot, il intorci si`l prinzi invers cu cele 2 suruburi incit sa`l desfaci direct pe masina.

Trebuie un papagal mare si grija sa nu distrugi partea cu senzorul de apa si valva de purjare.

Incalzeste`l bine si vezi de apa ce curge din el.

 

P.S. daca`l lasi la relanti si dupa o vreme merge binisor cind il accelerezi si`i frig afara elicea arunca aerul direct pe filtru si ingheata iara, opresti la relanti si

iara isi revine si tot asa,e semn de filtru ingetat sau gelifiat si scoate fum alb ca perdeaua de protectie de la tanc.

Primul semn e ciuperca de amorsare, daca aia e "supta" si nu mai are cursa e clar ceva pe alimentare!

 

1. Nu strica masina bagand alcool de orice fel in motorina , care pana la urma va ajunge in pompa de injectie si va face ravagii. Aditia de alcool e folclor , fara o baza reala. Iti mai aduc un argument, in acest moment apa din rezervor e bocna sub forma unui bolovan de gheata pe fundul rezervorului, deci nu trebuie sa ai preocupari ca pleaca la plimbare pe tevi. E drept ca ar fi recomandabila demontarea rezervorului si o spalare care va fi "valabila" pana la urmatoarea alimentare cu ceva apa. Trebuie sa fii consecvent si sa schimbi filtrul de motorina mai des, dupa cum ai vazut , are capacitatea de a retine apa. Totusi, daca sta mult timp cu apa inauntru, aceasta "uda" hartia si filtrul se va gauri permitind mizeriei + rugina + apa sa dea navala in pompa de injectie si sa te tii frate cheltuiala apoi. Schimba filtrul mai des...

2. Vezi ca e un nene de vinde preincalzitoare de motorina, e o inventie foarte utila pe asemenea geruri.

PS, in urma discutiei mi-am amintit ca si eu am o masina pe care nu am mai utilizat-o in ultimile 4-5 luni si are motorina de vara. Am pornit-o folosind preincalzitorul electric al motorinei si am lasat-o sa functioneze pana scriu aceste randuri, deci, mai bine de o ora, fara probleme. Nu zic ca e bine asa dar , uite ca batranul Y60 functioneaza

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Dupa primul incident de felul ala, am facut urgent un incalzitor din vreo 13-15 rezistente de 47 ohmi ceramice de 7W legate in paralel in jurul filtrului.

Avea o siguranta fuzibila de 10A si una termica de 40C resetabila pusa pe filtru, alimentare pe baterie comutata.

Toate rezistentele prinse cu un colier metalic.

Cind era extrem de frig trageam o "caciula" peste ansamblu, ventilatorul arunca aer direct peste filtrul de motorina.

A fost extrem de eficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Revin cu multumiri pentru sfaturi si ceea ce ma bucura ca vin de la oameni cu foarte multa experienta. Respect. Am mesaje putine ca nu scriu pentru a scrie dar in fiecare dimineata la cafea am o ora de lectura pe forum. Am retinut, nu pun alcool medicinal. Momentan voi merge cu masina pana va mai trece ,,furia alba''. Apoi voi incerca sa curat rezervorul si tot traseul de motorina. O sa incerc sa fac si adaptarea cu filtrul suplimentar. O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Nu se sparge hartia din filtrul , se opreste motorul ... si cam atat ...

 

 

 

 

 

 

Io tot bat campii cu alcoolul ... pen'ca functioneaza ... e ala de munceste pentru tine sa se combine cu apa inghetata sau nu , s-o si marcheze cu alta culoare sa poata fi indepartata ... aiureli d-astea ... altfel nu vad cum s-o tragi afara ... si , nu vara cand e cald si bine ... ....

 

Pune o bucata de gheata intr-un pahar , toarna un centimetru de alcool tehnic pe fundul paharului si o sa vezi ca se topeste gheata , totul la temperatura negativa de afara ...

 

 

... altfel , daca ai apa in rezervor , inghetata sau nu ... o scoti cu mult mai multa munca ...

 

.. Apa in motorina din rezervor nu se face bloc de gheata ca nu e stationar rezervorul si nu se sedimenteaza , mai mult e o masa laptoasa de cristale mici care pot fi aspirate - putin cate putin ... se vad clar in filtrul cartus transparent ... si daca ajung in conducta se aglomereaza undeva pe traseu si abia atunci o infunda - dar mai inainte de asta motorul merge rau dar merge si tocmai faptul ca merge nu duce la curatarea imediata ... amanarea inteventiei duce la rezolvarea mai grea ...

 

... Daca ai avea o bucata de gheata in rezervor n-ar face probleme , ar sta acolo toata iarna , la fel cum apa inghetata intr-un bidon cu motorina sta pe fund ... am turnat prea multe bidoane de motorina in rezervoare si cand gaseam gheata in bidoane chiar era un motiv de bucurie ca nu ajungea in rezervor sa dea de munca mai tarziu ( motorina de la Peco nu de la galeata , bidoane curate intodeauna pus dopul cu religiozitate ... totusi , cu apa .... ) .

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Exista un senzor de apa, un tor cu magnet in el, teoretic at trebui sa pluteasca pe apa si sa inchida un releu reed.

Totul se afla la vedere in "dopul" filtrului.

Trebuie de asemenea sa fie conectat, conectorul este pe aripa.

Asta e teoria, practic nu mi`a semnalizat nici o data desi am avut tot timpul conectat acel sistem.

E de preferat sa purjezi din cind in cind filtrul si sa vezi ce este in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

Nu are sens s fac un post nou, pentru ca are legatura tot cu accelerarea :). Intrebarea mea este daca la posesorii cu 2.7 atunci cand este subturat(1500 rpm) intra intr-o rezonanta ciudata si enervanta caroseria. De exemplu esti in trafic cu a 2 a- a 3 a la 1500rpm. Este destul de enervant s mergi cu 20-30kmh si s ai turatia la 2000rpm. Se uita toata lumea la tine :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan terrano probleme la accelerare

 

:)) Am inteles, dupa vorba ''asa face toate Boss, este boala lor'' am crezut ca are ceva tractorasul meu. Pare ciudat ca are cuplu mare, totusi. Multumesc pentru raspuns!

Editat de bogdangepeto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare