Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Nou venit solicit ajutor

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Nou venit solicit ajutor

    Va salut domnilor,
    Ma numesc Sorin, sunt mega incepator in acest domeniu, am fost virusat dupa ce m-a luat un prieten cu el la o ieseala amicala stabilita aici, el posesor de Vitara nu foarte modificata dar destul cat sa ne faca adrenalina sa creasca alarmant. De atunci tot fac calcule, ma informez, caut masini (Toyota vroiam) dar soarta mi-a scos in fata un Nissan Terrano 2 2,4 benzina+GPL din 2001, impecabil pe care cu toate ca nu aveam toti banii am facut niste imprumuturi si l-am achizitionat. Buun, acum e al meu, e inscris, incep sa vad cum pot sa-l tunez de iesiri mai serioase si incet incet ma cam dezumfu cand vad cat costa bara HD, toliu, suspensii, roti pe 31, diferential blocant, roof rack. Revenind la plansa cu planuri incep sa ma gandesc ca vorba aia "mai taie din ele" ca nu sunt finante , ca nu stiu cat timp o sa am sa aloc acestui sport, ca nu o sa scoti niciodata investitia in fiare, samd. Dar iata ca apare iarasi o urma de speranta ca visul final sa fie implinit si mi se ofera o "OCAZIE UNICA" sa achizitionez un alt Terrano 2 tot benzina, tot 2001 dar cu bara HD, troliu 12tone, suspensie Trail Master, blocant ARB cu compresor, MRL-uri, roti pe 31 MT, ce sa mai...VIS. Masina folosita pentru ce era preparata, destul de multe bube atat estetice cat si tehnice, nimic de nerezolvat dar...si aici intervine marea dilema CE SA FAC?
    1. Sa iau toate acaretele de pe asta preparata si sa le montez pe cealalta?...cat o costa? unde se poate face? ce probleme se pot ivi? mai scoti 2 masini la sfarsit ca sa pot vinde ceva?
    2. Sa pun una din ele la vanzare si sa ma ocup de cealalta.
    Imi cer scuze de povestea lunga si va multumesc celor care ati avut rabdare sa cititi pana aici si sa-mi raspundeti cu un sfat.
    Fișiere atașate

  • #2
    Re: Nou venit solicit ajutor

    Salut, iti spun si eu cum mi-au spus si mie altii..vezi daca iti place si te prinde fenomenul asta, nu privi toata treaba asta ca o investitie ca nu o sa -ti scoti banii pe ce ai bagat sau ce o sa mai bagi.
    Dute la un service sa-ti faca un deviz pentru masina care necesita reparatii si apoi iti vei da seama daca merita sa faci transplantul de accesorii.Daca masina care a vazut off road a fost servisata corespunzator si are mici prob , pastreaza pe asta si vinde celalalt Terrano.Daca vrei plimbare pe forestiere si iesire la picnic cu prietenii poti sa te folosesti si de cea fara accesorii ca blocant, bullbar sau suspensii off road.Daca vrei ceva mai mult de atat atunci iti trebuie cea accesorizata, dar testeaza vezi care iti vine.
    Distractie placuta!!
    LUCIAN

    Comentariu


    • #3
      Re: Nou venit solicit ajutor

      Salut,

      Lucica cel dinainte te-a sfatuit foarte bine, nu te grabi inca, vezi daca iti place intai si nu o privi ca PE o investitie.

      Foarte important este ca trebuie sa tii cont si de faptul ca modificarile respective sunt ilegale ca bara HD si altele, daca se intampla sa ai vreun accident cu ea pe sosea dai de belea mare care o sa te coste cat toata masina plus modificari.

      Asigurarea nu te despagubeste in ziua de azi si daca ai alte dimensiuni de anvelope decat cele trecute in carte si asta este doar faza usoara in cazul unui accident, pentru ca orice modificare adusa masinii neautorizate RAR in caz de accident capata iz penal, asa ca gandeste-te foarte bine inainte sa te apuci de modificari.
      Ultima editare de Astral; 21.apr.2017, 02:09.

      Comentariu


      • #4
        Re: Nou venit solicit ajutor

        Ideea e ca daca vrei sa faci off road musai trebuie si finante. Eu de fiecare data cand ies cu scopul de off road , nu pe drumul spre o tura de picior sau pana la vreo pestera ci doar pentru off road , iau in calcul posibilitatea de a lua dmg. Si dmg iei cand nu te astepti. Iti dau un exemplu : coborare pe ravena cu inclinatie mare si strajuita cu copaci stanga-dreapta , aparent super safe, apare apoi curba la dreapta cu inclinatie laterala mare spre stanga ( pe stanga aveam copaci multi si grosi ) deci aparent nici o problema d.p.d.v. al sigurantei ... dar nu si d.p.d.v al dmg-ului , imi fuge spatele si ma trezesc cu masina proptita de un copac in stalpul din spate , s-a indoit pe loc , nu mult a lipsit sa se sparga si un geam. Loviturile in caroserie si punti sunt la ordinea zilei. Apoi riscul sa se crape ceva sau sa se.rupa in span este foarte mare.
        Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
        Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
        Natura si aventura

        Comentariu


        • #5
          Re: Nou venit solicit ajutor

          Ce as face eu ...acum ca ai un acaret pe care l-ai descris impecabil.

          1. Tine-l in starea aste tehnica. Nu da vrabia din mana ... stii cum e vorba aia din batrani. O masina in stare tehnica corespunzatoare, pe care o cunosti este o chestie primordiala in offroad.
          2. Analizeaza daca chiar iti trebuie bara HD (fata,spate), roof-rack. E o greutate pe care vrei-nu-vrei o porti pe masina.
          3. Troliu de 12 tone inca nu am vazut pe masina de teren, de 12.000lbs .. avem majoritatea. Ala este un lucru bun pe masina. Mai bine sa-l ai decat sa-i duci dorul.
          4. Iesi undeva la munte, fa un traseu simplu, unul mai complicat ...vezi-ti limitele. Poate ca hardcore nu-i chiar elementul tau.
          5. Iesi cu baietii mai pregatiti (experienta + masini) ca si pasager si vezi ce inseamna trasee serioase. Vezi daca esti pregatit pentru ce inseamna asta ... sau poate ca masina nu e ce trebuie ... si o sa vrei alta masina...
          6. Suspensia Trailmaster nu este vreo sfaraiala .. lectureaza un pic forumul asta si o sa vezi ca exista si alte suspensii, parerile oamenilor despre acestea.
          7. Blocantul este strict in legatura cu tipul de offroad pe care-l practici, insa te anunt ca se lasa cu o gaurica la buget.
          Ultima editare de Big.Ursu; 19.apr.2017, 23:15.
          NADS Fitted
          Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
          Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

          Comentariu


          • #6
            Re: Nou venit solicit ajutor

            Postat în original de Big.Ursu Vezi post
            Ce as face eu ...acum ca ai un acaret pe care l-ai descris impecabil.

            1. Tine-l in starea aste tehnica. Nu da vrabia din mana ... stii cum e vorba aia din batrani. O masina in stare tehnica corespunzatoare, pe care o cunosti este o chestie primordiala in offroad.
            2. Analizeaza daca chiar iti trebuie bara HD (fata,spate), roof-rack. E o greutate pe care vrei-nu-vrei o porti pe masina.
            3. Troliu de 12 tone inca nu am vazut pe masina de teren, de 12.000lbs .. avem majoritatea. Ala este un lucru bun pe masina. Mai bine sa-l ai decat sa-i duci dorul.
            4. Iesi undeva la munte, fa un traseu simplu, unul mai complicat ...vezi-ti limitele. Poate ca hardcore nu-i chiar elementul tau.
            5. Iesi cu baietii mai pregatiti (experienta + masini) ca si pasager si vezi ce inseamna trasee serioase. Vezi daca esti pregatit pentru ce inseamna asta ... sau poate ca masina nu e ce trebuie ... si o sa vrei alta masina...
            6. Suspensia Trailmaster nu este vreo sfaraiala .. lectureaza un pic forumul asta si o sa vezi ca exista si alte suspensii, parerile oamenilor despre acestea.
            7. Blocantul este strict in legatura cu tipul de offroad pe care-l practici, insa te anunt ca se lasa cu o gaurica la buget.
            bravo ursule,punctul 5 e cel mai tare,sper sa il inteleaga initiatorul
            toyota bj 70

            Comentariu


            • #7
              Re: Nou venit solicit ajutor

              Va multumesc tuturor pentru sfaturi, clar urmatorul lucru este sa ies in trasee, atat sofer cat si pasager daca se gasesc locuri. Mai vreau sa ajung si la nea Luigi care din cate citesc pe aici este un "tatic", sa faca o evaluare a ambelor masini. Scuze "Ursule" pentru greseala cu 12 tone, dar dupa cum vezi sunt la inceput de drum pe-aici.

              Comentariu


              • #8
                Re: Nou venit solicit ajutor

                Postat în original de Big.Ursu Vezi post
                ... sau poate ca masina nu e ce trebuie ... si o sa vrei alta masina...
                Bine punctat.



                La fel spun si eu sa mergi cu cea echiapta vezi despre ce este vorba. Nu ai nevoie de bari si roof rack!. troliu si blocant (dat fiind fabtul ca nu ai punte rigida pe fata, bl;ocantul o sa te ajute mult in unele situatii)
                200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

                Comentariu


                • #9
                  Re: Nou venit solicit ajutor

                  Salutare,

                  Sa le stapanesti sanatos pe amandoua
                  Prima cea cu GPL o cunosc foarte foarte bine.
                  E o masina in care s-au bagat foarte multi bani, a fost servisata draconic si pot sa iti spun ca nu a facut offroad.
                  Cel mult o iesire de pe asfalt pe vreun forestier.
                  A doua nu o cunosc insa daca nu o luai, tot in directia Bucuresti ajungea

                  Acum imi permit sa iti dau cateva sfaturi:

                  1.Investitiile le pui in balanta cu ceea ce vei face cu masina in viitor.
                  Orice euro bagat in plus, in cazul unui accident nu mai recuperezi nimic (testat pe propria piele).
                  Iar daca o vinzi in viitor, cumparatorul trebuie sa fie un cunoscator altfel iti racesti gura de pomana ca are din aia si din aia si din aia...
                  De regula la vanzare cam pierzi iar cumparatorul ramane cu investitiile tale drept cadou sau platite cel mult la jumatate din valoare

                  2. O masina o cunosti on si offroad dupa ce mergi cu ea o perioada.
                  Trebuie sa intalnesti diferite situatii astfel incat sa vezi ce poate (franare, stabilitate, confort, raspuns la o situatie neprevazuta aparuta in fata ta etc).
                  Au fost multe cazuri de zmei care s-au urcat la volan intr-o masina abia cumparata si au facut-o praf.
                  In offroad mai adauga un 40-50 % de pericole in plus in functie de complexitatea traseului.

                  3.Hmmm transplant de piese si accesorii ?
                  La ce vrei tu sa muti de pe una pe alta o sa te coste ceva iar la final sa nu te mire nota de plata.
                  Poate reusim sa ne intalnim sa vad cum arata a doua achizitie astfel incat sa am o parere mai aproape de adevar.

                  Oricare ti-ar fi alegerea bafta si tine cont de fiecare sfat .
                  Azi refuzi sa participi la viata publica.
                  Maine vei ajunge sa fi condus de inferiorii tai !

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Nou venit solicit ajutor

                    iti mai zic si eu una :)) . vinde ambele... si ia alta... masina asta de la offroad "mediu" in sus aduce numai "gauri" :))). e buna, merge "jar", dar sa isi futa nissan directia si tot ce tine articulatii fata de terano... plus mai sunt unele mici probleme cu piese "subdimensionate" din fabrica...

                    Daca decizi sa o tii, sa iti pui punte rigida fata sau sa faci niste cursuri de reglaj directie :)))

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Nou venit solicit ajutor

                      Ar mai fi varianta sa o tii numai de tavaleala , fara asfalt si atunci nu iti mai pasa de directie , o reglezi din volan in teren . Asa face un amic la.R20 si merge. Are jocuri in toate cele pe fata da ii da inainte ...
                      Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                      Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                      Natura si aventura

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X