Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Fiabilitatea motoarelor de pe Terrano ?


Maryusache

Postări Recomandate

Re: O părere vă rog!

 

O schimbare de decizie f inteleapta :grin:. Eu am Terrano R20 de 10 ani si am parcurs cu el 200.000 km. Ce sa iti spun. Bag anual in el f f putin. Ce fac anual este schimbul de filtre si ulei si ceva maruntisuri pe partea de directie insotite de o reglare anuala a geometriei. Servisare putina si ieftina. Eu am motorul de 2,7 care are putere buna si duce masina f bine atat pe strada cat si in teren. Distributia este pe pinioane si este cam indestructibila. Motor f fiabil , ce mai. Recomand.

Mai este si motorul ZD 30 de 3l care a fost pus si pe patrol. Supranumit si grenada pentru ca este mai sensibil. Totusi nu am auzit sa faca probleme pe Terrano. Nu am inteles de ce . Poate ca nr de R20-uri cu motorul asta e mult mai mjc si atunci si procentul de avarii scade. Cine stie ....

Per total am convingerea ca R20 este o masina fiabila si usor de intretinut. O masina cum din pacate nu se mai construieste azi ...

Cred ca in 10 ani de utilizare si 200.000 km parcursi cu manuta mea pot sa imi fac o parere cat de cat obiectiva despre o masina. Nu m-a lasat nici o data in drum.

Editat de Irod

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: O părere vă rog!

 

O schimbare de decizie f inteleapta :grin:. Eu am Terrano R20 de 10 ani si am parcurs cu el 200.000 km. Ce sa iti spun. Bag anual in el f f putin. Ce fac anual este schimbul de filtre si ulei si ceva maruntisuri pe partea de directie insotite de o reglare anuala a geometriei. Servisare putina si ieftina. Eu am motorul de 2,7 care are putere buna si duce masina f bine atat pe strada cat si in teren. Distributia este pe pinioane si este cam indestructibila. Motor f fiabil , ce mai. Recomand.

Mai este si motorul ZD 30 de 3l care a fost pus si pe patrol. Supranumit si grenada pentru ca este mai sensibil. Totusi nu am auzit sa faca probleme pe Terrano. Nu am inteles de ce . Poate ca nr de R20-uri cu motorul asta e mult mai mjc si atunci si procentul de avarii scade. Cine stie ....

Per total am convingerea ca R20 este o masina fiabila si usor de intretinut. O masina cum din pacate nu se mai construieste azi ...

Cred ca in 10 ani de utilizare si 200.000 km parcursi cu manuta mea pot sa imi fac o parere cat de cat obiectiva despre o masina. Nu m-a lasat nici o data in drum.

 

Mulțumesc de info.:tk

Caut și un pic de confort pentru drumuri mai lungi.

Acum rămân intre Galloper și Terrano să văd ce găsesc să îmi convins și la preț. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: O părere vă rog!

 

Legat de confort , sa stii ca de cativa ani de cand am Patrolul , Terrano a devenit pentrh mine masina de strada , de mers in concediu , de mers in strainatate , dus copilul la gradinita , etc. Eu sunt multumit si de partea de confort ca sa zic asa, dar nu se poate compara cu un suv ( cred ca , nu am condus nici o data ).

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea motoarelor de pe Terrano ?

 

Posesor de Terrano II 2.7, Opel Campo 3.1 si Hyundai ix 35 2.0. Toate mai mult, mai putin sau glume de 4x4. Dintre toate Terrano imi da impresia de bivol in jug. As pleca cu el si in concediu. Opelul Campo este o struto-camila-lebaduta cu care intru in noroaie dar n-as pleca cu el in concediu neam. Hyundai ix 35 ? Un turism suprainaltat care poate invarti toate rotile odata si atat. Oricum este masina de concediu. Revenind la Terrano II este o masina ieftina la intretinere pentru off road-er si cu performante de luat in seama, dar are o tinuta de drum eleganta si daca este intretinuta bine se poate merge cu ea si la evenimente. Cat despre intretinere, piese garla, ieftine si mecanicii obisnuiti se descurca binisor la ele.

Editat de de.lucris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea motoarelor de pe Terrano ?

 

Am avut TII /2001/ 2,7l ca masina de serviciu, telefonie mobila pina in 2006.

Am facut catre 300KKm fara probleme deosebite la ea, la motor scurgere minora de ulei la racitorul de ulei in exterior, cam 1h de lucru , mai mult sa se raceasca motorul si etansant pe filetele dopurtilor, scurgere minora la palierul fata, acolo insa dureaza , distributia data jos...etc.

Senzorul MAF in garantie, bucsa arbore cotit si placa de presiune.

Corpul termostatului, capacul mai precis fisurat, e din ABS, reparat in cimp cu bicomponent rapid apoi inlocuit, termostat si cam atit in 5 ani de utilizare la motor.

N`are incalzitor la filtrul de motorina, facut unu din vreo 15 rezistente ceramice de 47 ohmi in paralel si prins in coliere pe filtru, bineinteles cu siguranta termica pe el.

Ca masina, am schimbat 2 borduri in garantie, problema cu afisajul digital clasica la cele din 2001, inlocuit cu versiunea noua si a mers pina am dat masina.

Siguranta termica de pe blocul de rezistente a ventilatorului refacuta.

Ceva becuri prin bord si unu luuung la comanda clapetei de climatizare.

Burdufele de la planetare taiate de depunerea de zapada inghetata de pe bratul inferior, o aduna acolo si daca noaptea ingheata tai burduful fix pe creasta, bisturiu nu altceva.

Masina a fost folosita in teren si nu m`a lasat nici o data balta, mai putin cind a "inghetat" motorina pe la -25C si am fost nevoit sa fac incalzitorul ad hoc.

Au buba sa lase jos botul, se ridica usor de tot, daca o vezi lasata inseamna ca intretinerea a fost facuta la unii care habar n`au de masina aia.

Eu stiu de 3 versiuni, aia cu ochelari , cred ca era Euro 1 cu injectie Zexel, tragea cel mai bine motorul la alea, versiunea Euro 2 cum am avut si ultimele Euro 3 , fara ventilator la radiatorul AC, erau cele mai "civilizate", nu zgomotea motorul asa tare insa nu aveau gresoare la cruci si nici la culisa, puntea spate din 3.

A fost masina cea mai echilibrata pentru munca ce am avut`o.

Dupa ce am trecut de pe T2 pe B2500 am ramas urgent impotmolit de 2 ori si a trebuit sa`mi reconsider sansele da e ajunge pe roti in anumite locuri...

Este o masina de incredere, erau citeva care depasisera 500Kkm si motorul mergea ca nou.

Momentan merg cu un Y61 2,8l care este mai comod si elegant insa tot in T2 aveam mai mare incredere.

 

Grig

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Fiabilitatea motoarelor de pe Terrano ?

 

parere personala(am avut 2.7): motor/cutie indistructibile(eu nu am reusit sa-i fac nimic in 70k...), directie/elemente de directie am avut aproape tot facut la strung/handmade, sunt cam varza ce e pe masina. la un offroad mediu iti cam trebuie: bucis polierutan brate superioare si tirant(brat inferior), carcasa semicaseta, bara de directie(zic eu, refacuta)am schimbat vre0 4-5 pana sa fac una care sa tina, la strung. Ideal la tirant la bratul inferior o camasa rotunda sudata de sasiu in care sa intre perfect bucsa, altfel fie se uzeaza tirantul fie se largeste excesiv gaura din sasiu. daca ai posibilitatea de fiecare data cand schimbi un capat de bara sau un pivot, semicaseta, etc cauta ceva mai scump chiar cu gresor si ai grija sa si folosesti gresorul ala... suportii motor si cutie cam varza, se cam rup, sa nu "sari" cu ea mult, ca iti cade motorul :)))). mi-a placut masina foarte mult, ma gandesc la un proiect/buggy, pe o masina similara dar cu punte rigida fata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea motoarelor de pe Terrano ?

 

Omul oricum intrebase de Galloper,Grand Vitara si Terrano.........pina la urma si-a luat Freelander,deci ne-am obosit degeaba sa ii explicam :)))

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea motoarelor de pe Terrano ?

 

Omul oricum intrebase de Galloper,Grand Vitara si Terrano.........pina la urma si-a luat Freelander,deci ne-am obosit degeaba sa ii explicam :)))

 

:ha: useru acesta si-o luat Frilander ? :grin:

Editat de Irod

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea motoarelor de pe Terrano ?

 

L`oi fi spăriat ce cît de mult am scris...:grin:

 

 

 

Pe mine ma deranjeaza foarte tare chestiile astea.Omul scrie ce masina sa isi ia,primeste sfaturi de la utilizatori/cunoscatori si ce face pina la urma?Nu asculta nici un sfat si isi cumpara tot ce vrea el.Oare da ce mama supararii mai cere sfaturi?

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare