ian Postat Iulie 1, 2010 Partajează Postat Iulie 1, 2010 (editat) sal! am si eu o problema cu un frontera de 2,3 td. cand cuplez fata ceva troncane de parca se rupe, fata nu trage... pe spate am grup 8 cu 41, cel de la care l-am cumparat zicea ca a pus pe spate punte de benzinar ca sa fuga mai repede. are vreo legatura asta cu faptul ca nu vrea sa se cupleze? masina e din 94, cuplaj autolock si nici nu stui cum se face cuplarea... electric... mecanic... HELP!!!!!!!! Salut! Am un frontera 2,3 TD din 94 si am probleme cu el cand cuplez fata (Auto Lock), ceva parca se rupe. Cel de la care l-am cumparat zicea ca a pus pe spate punte de benzinar ca sa fuga mai repede. Daca ma puteti ajuta sa-mi spuneti cati dinti ar trebui sa am la gupul pentru Diesel si eventual daca are legatura faptul ca ar fi spate alt tip de punte. :tk Editat Iulie 2, 2010 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Astral Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Re: probleme 4x4 frontera Te rog fii mai atent....ai deschis doua topicuri pt aceeasi problema..... Ti le-am unit intr-unul singur, cel de aici. Daca mai vrei sa adaugi, modifici ceva , ai in dreapta jos, la fiecare post scris, butonul "Edit".... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ALF-DMAX Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Re: probleme 4x4 frontera Cuplajele (MRL-uri) automate a lui Frontera sunt slabe, daca ai unu bulit fata nu trage, asta este cei mai comun problema cand Frontera nu trage cu fata... Dar atentie!!! daca ai schimbat grupul spate cu unu de benzinar, vezi ca are alt raport, daca de asemena nu s-a schimbat raportul de pe grupu fata... cam naspa, o sa se strice cutia de transfer daca nu s-a stricat deja si de asta nu intra tractiune fata. Open mind for a diferent view.... and nothing else matters Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
stelea Postat Iulie 2, 2010 Partajează Postat Iulie 2, 2010 Re: probleme 4x4 frontera totul e o varza ai fost mintit dieselul cu punte de benzina va merge mai incet e clar ca nu mai ai sincronizare intre punti si poate si ceva probleme la MRL-uri. Sistemul autolock este mecanic si destul de complicat. Fiecare motorizare la Frontera are alt raport la grup. Nu exista doua motorizari cu acelasi raport la diferential Asa ca mai intai punti cu acelasi raport, apoi de verificat MRL-urile 4x4MANIA is where we are !!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ian Postat Iulie 3, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 3, 2010 (editat) Re: probleme 4x4 frontera Interesant e ca am fost cu masina si la reprezentanta Opel si de acolo mi-au spus ca nu are nici o legatura fata cu spatele, totusi in timpul noptii ma gandeam ca daca pun masina pe un canal sau pe o rampa si desfac cardanul de spate si cuplez fata ar trebui sa mearga, iar daca nu se mai aud trosniturile, atunci inseamna ca de vina este intr-adevar diferenta de raport de transmisie. Ce parere aveti? Editat Iulie 3, 2010 de ian Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mackie Postat Iulie 3, 2010 Partajează Postat Iulie 3, 2010 Re: probleme 4x4 frontera POti incerca sa dai jos cardanu spate , cuplezi 4x4 din masina, si vezi daca mai trosneste. si la mine trosnea cand fortam si era dela cuplaje, le am schimbat cu unele manuale. dar daca sa schimbat puntea spate poate sa fie alt raport. ai mai putea sa rogi un prieten sa mearga cu tine in paralel cu aceeasi viteza sa vezi daca iti indica corect kilometrajul , daca ai diferente mai mari inseamna ca e schimbat raportul . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vizitator ius Postat Noiembrie 23, 2010 Partajează Postat Noiembrie 23, 2010 Re: probleme 4x4 frontera si mie imi trosneste cand cuplez fata ... mi ales daca o fortez in viraj... poate asta e boala lor eu am 2.4 i motorizarea din 92 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
SUPERDRAGOS Postat Noiembrie 23, 2010 Partajează Postat Noiembrie 23, 2010 Re: probleme 4x4 frontera si mie imi trosneste cand cuplez fata ... mi ales daca o fortez in viraj... poate asta e boala lor eu am 2.4 i motorizarea din 92 Probabil ca ai joc in rulmentii de pe fata,si nu se mai infige coroana in butuc.sau nu se mai infige de ajuns.Ia-i jocul din rulmenti si daca face tot asa,baga-i intre siguranta rulmenului si mrl saibe de ARO.O sa-ti impinga mecanismul mai in fata cu totul,si dintii nu vor mai scapa.Asa am facut la mine si merge.Metoda patentata. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vizitator ius Postat Noiembrie 23, 2010 Partajează Postat Noiembrie 23, 2010 Re: probleme 4x4 frontera cum se ia jocul din rulmenti de unde esti? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
kriu Postat Noiembrie 24, 2010 Partajează Postat Noiembrie 24, 2010 Re: probleme 4x4 frontera avand in vedere ca sunt conici, se mai strang. atat! asta daca nu cumva fac si zgomot... rulmentii noi, marca skf sunt 240 lei pentru o roata. frontera A 2.0 sport - de off road :tr_____________:jp1 frontera B 2.2 16v sport - de plimbare Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
frontera_arad Postat Noiembrie 24, 2010 Partajează Postat Noiembrie 24, 2010 Re: probleme 4x4 frontera avand in vedere ca sunt conici, se mai strang. atat! asta daca nu cumva fac si zgomot... rulmentii noi, marca skf sunt 240 lei pentru o roata. Si la masina din semnatura mea rulmenti sunt conici? Multam Opel frontera sport c20ne 1994 Viata am primit-o cadou,de aceea sa nu o lasam sa treaca degeaba. Enjoy THIS day because tomorrow don't exist and yesterday is the past Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
stelea Postat Noiembrie 24, 2010 Partajează Postat Noiembrie 24, 2010 Re: probleme 4x4 frontera Da. Majoritatea masinilor au conici pe fata. 4x4MANIA is where we are !!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RONIN Postat Octombrie 21, 2011 Partajează Postat Octombrie 21, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Probabil ca ai joc in rulmentii de pe fata,si nu se mai infige coroana in butuc.sau nu se mai infige de ajuns.Ia-i jocul din rulmenti si daca face tot asa,baga-i intre siguranta rulmenului si mrl saibe de ARO.O sa-ti impinga mecanismul mai in fata cu totul,si dintii nu vor mai scapa.Asa am facut la mine si merge.Metoda patentata. Salut! Am facut asa cum spui tu in postul de mai sus, dar am intampinat ceva probleme cand am pus saiba intre siguranta si mrl (eu am pos saiba si apoi siguranta rulmentului si dura cele trei surubele) si cand a trebuit sa pun siguranta la planetara, pt ca nu mai intra, am scos saiba care este inainte de siguranta si apoi am bagat siguranta, a intrat mai fortat dar a intrat. Mai am o problema, cand am desfacut mrl-ul avea ceva vaselina dar f murdara. L-am spalat si apoi l-am dat cu un spray cu vaselina. Oare este bine sau trebuie sa il desfac si sa ii dau un strat subtire de vaselina?:tk Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
SUPERDRAGOS Postat Octombrie 23, 2011 Partajează Postat Octombrie 23, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Saibele au grosimi diferite.Tu trebuie ori sa mai iei cumva din cea pe care ai bagat-o,ori sa pui alta mai subtire.Cand mi-a pus mie,mecanicul a luat mai multe bucati,nu numai 2. Tin minte deasemenea ca am mai subtiat-o inainte sa o bag acolo tot din cauza asta.Am luat-o din aproape in aproape,pana am putut sa bagam siguranta planetarei.de atunci nu mai pocneste NEAM,pe nici o parte,indiferent cat as vira. Vaselina ar fi buna cea de planetare,grafitata.Nu prea multa,ca nu mai lucreaza arcurile alea,si mai ales cand e frig nu se mai decupleaza.Cam 2-3 linguri cu varf,ca sa zic asa..In grame nu-mi vine acum. Nu cred ca ai facut bine sa scoti saiba dinaintea sigurantei de planetara.Puteai incerca sa o inlocuiesti cu una mai subtire,in cel mai rau caz. Si care a fost rezultatul pana la urma..?Mai trosneste sau ba?Ai avut joc in rulmenti? 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RONIN Postat Octombrie 23, 2011 Partajează Postat Octombrie 23, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Salut! Vad ca nu mai trosneste, si cupleaza si decupleaza bine atat in fata cat si in spate. Abia acum am inteles ca tu te refereai la saibele de Aro cele care se folosesc la pivotii inferiori de Aro. Oricum m-a ajutat foarte mult postul tau.:br:tk:banana:x:h5 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
apostolioanradu Postat Octombrie 24, 2011 Partajează Postat Octombrie 24, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Spatele nu decupleaza niciodata. Opel Frontera Sport 2.0i Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RONIN Postat Octombrie 24, 2011 Partajează Postat Octombrie 24, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Spatele nu decupleaza niciodata. Stiu si eu ca spatele nu decupleaza niciodata, dar cred ca nu ai citit bine ce am scris eu in acel post. Eu m-am referit la faptul ca atunci cand cuplezi 4x4 si mergi in fata la mrl-urile automate se aude un clanc, inseamna ca s-au cuplat, iar cand dai in spate se aude iar un clanc ceea ce inseamna ca s-au cuplat pt mersul inapoi. De aceea este bine atunci cand decuplezi din 4x4 sa mergi 3-4m in directie inversa de cum ai mers cuplat.:shock::scr Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
SUPERDRAGOS Postat Octombrie 30, 2011 Partajează Postat Octombrie 30, 2011 Re: probleme 4x4 frontera cand cuplezi 4x4 si mergi in fata la mrl-urile automate se aude un clanc, inseamna ca s-au cuplat, iar cand dai in spate se aude iar un clanc ceea ce inseamna ca s-au cuplat pt mersul inapoi. Cand cuplezi 4x4 ramane cuplat,indiferent ca mergi inainte sau inapoi.Faptul ca mai tacane cand schimbi sensul de mers,inseamna ca se mai `aranjeaza`si ele,nu ca se cupleaza pentru spate. Ca sa le decuplezi,de ex.dupa ce ai mers in fata,opresti,dai maneta la 4x2,si mergi in spate. Daca mergi cu spatele,opresti,dai pe 4x2,dupa care pleci in fata,si se decupleaza. Deci tb.mers in directie OPUSA,2-3 m,indiferent daca ai mers cu fata sau spatele. :j 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
stelea Postat Octombrie 30, 2011 Partajează Postat Octombrie 30, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Dragos, tocmai tu care te-ai jucat cu ele n-ai inteles? MRL-ul automat cupleaza in momentul in care planetara fata se invarte si roata (butucul) sta. In momentul in care reversezi, MRL-ul decupleaza si cupleaza in sens invers. 4x4MANIA is where we are !!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RONIN Postat Octombrie 31, 2011 Partajează Postat Octombrie 31, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Eu m-am referit la faptul ca atunci cand cuplezi 4x4 si mergi in fata la mrl-urile automate se aude un clanc, inseamna ca s-au cuplat, iar cand dai in spate se aude iar un clanc ceea ce inseamna ca s-au cuplat pt mersul inapoi. De aceea este bine atunci cand decuplezi din 4x4 sa mergi 3-4m in directie inversa de cum ai mers cuplat.:shock::scr Deci... eu am explicat corect. Multumesc Stelea!!:tk:h5 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
SUPERDRAGOS Postat Noiembrie 1, 2011 Partajează Postat Noiembrie 1, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Decupleaza si cupleaza..Hmm..Eu aveam impresia ca decupleaza doar cand nu mai e invartit de planetara,fapt care se intampla cand umbli la maneta mica.Eu nu le aud,la schimbarea de sens.O sa fiu mai atent.Chiar azi cred ca voi umbla pe acolo.Sa le fac sa se auda,nu..?:wink: 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Andrei_vl Postat Noiembrie 1, 2011 Partajează Postat Noiembrie 1, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Pai... cand roata sta si planetara se invarte, atunci MRLu cupleaza. Dupa ce mergi in fata, opresti, roata sta si dupaia dai marsarier si atunci el decupleaza si cupleaza din nou pentru sensul opus. Fractiunea aia de secunda e insesizabila daca nu esti foarte atent... Poti verifica intr-o rampa alunecoasa, sa te uiti ca o fractiune de secunda trage doar spatele, deaia nu e bine sa dai shpan in sens opus de prima data, trebuie sa dai odata incet sa aiba timp sa cupleze sa nu faci socuri. Acum ma intreb daca esti nevoit sa dai repede fata- spate cu shpan sa iesi dintr-o situatie nasoala, e cam naspa cu MRLuri... ex: ARO 244 3.1D & Opel Frontera 2.3TDI :cort Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Rebel_Boy Postat Noiembrie 1, 2011 Partajează Postat Noiembrie 1, 2011 Re: probleme 4x4 frontera Acum ma intreb daca esti nevoit sa dai repede fata- spate cu shpan sa iesi dintr-o situatie nasoala, e cam naspa cu MRLuri... Tocmai dasta am renuntat la MRL-ul automat si am ales varianta AVM (unde trebuie sa te dai jos sa cuplezi) :dr2 http://www.rescue4x4.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Andrei_vl Postat Noiembrie 1, 2011 Partajează Postat Noiembrie 1, 2011 Re: probleme 4x4 frontera AVMu nu se comporta la fel? Adica nu cupleaza- decupleaza cand dai fata- spate? Am si AVMuri pe un ARO dar uite ca asta nu stiu :op ex: ARO 244 3.1D & Opel Frontera 2.3TDI :cort Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
kriu Postat Noiembrie 1, 2011 Partajează Postat Noiembrie 1, 2011 Re: probleme 4x4 frontera AVMu nu se comporta la fel? Adica nu cupleaza- decupleaza cand dai fata- spate? Am si AVMuri pe un ARO dar uite ca asta nu stiu :op cu MRL manual, planetara cu butucul raman cuplate permanent si strasnic. cupleaza si decupleaza doar in momentul cand rotesti (manual) mecanismul de la roata... frontera A 2.0 sport - de off road :tr_____________:jp1 frontera B 2.2 16v sport - de plimbare Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate