Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

probleme 4x4 frontera


ian

Postări Recomandate

sal! am si eu o problema cu un frontera de 2,3 td. cand cuplez fata ceva troncane de parca se rupe, fata nu trage... pe spate am grup 8 cu 41, cel de la care l-am cumparat zicea ca a pus pe spate punte de benzinar ca sa fuga mai repede. are vreo legatura asta cu faptul ca nu vrea sa se cupleze?

masina e din 94, cuplaj autolock si nici nu stui cum se face cuplarea... electric... mecanic... HELP!!!!!!!!

 

Salut! Am un frontera 2,3 TD din 94 si am probleme cu el cand cuplez fata (Auto Lock), ceva parca se rupe. Cel de la care l-am cumparat zicea ca a pus pe spate punte de benzinar ca sa fuga mai repede. Daca ma puteti ajuta sa-mi spuneti cati dinti ar trebui sa am la gupul pentru Diesel si eventual daca are legatura faptul ca ar fi spate alt tip de punte. :tk

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 185
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: probleme 4x4 frontera

 

Te rog fii mai atent....ai deschis doua topicuri pt aceeasi problema.....

 

Ti le-am unit intr-unul singur, cel de aici.

Daca mai vrei sa adaugi, modifici ceva , ai in dreapta jos, la fiecare post scris, butonul "Edit"....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

Cuplajele (MRL-uri) automate a lui Frontera sunt slabe, daca ai unu bulit fata nu trage, asta este cei mai comun problema cand Frontera nu trage cu fata...

 

Dar atentie!!! daca ai schimbat grupul spate cu unu de benzinar, vezi ca are alt raport, daca de asemena nu s-a schimbat raportul de pe grupu fata... cam naspa, o sa se strice cutia de transfer daca nu s-a stricat deja si de asta nu intra tractiune fata.

Open mind for a diferent view.... and nothing else matters
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

totul e o varza

ai fost mintit

dieselul cu punte de benzina va merge mai incet

e clar ca nu mai ai sincronizare intre punti si poate si ceva probleme la MRL-uri. Sistemul autolock este mecanic si destul de complicat.

Fiecare motorizare la Frontera are alt raport la grup. Nu exista doua motorizari cu acelasi raport la diferential

Asa ca mai intai punti cu acelasi raport, apoi de verificat MRL-urile

4x4MANIA is where we are !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

Interesant e ca am fost cu masina si la reprezentanta Opel si de acolo mi-au spus ca nu are nici o legatura fata cu spatele, totusi in timpul noptii ma gandeam ca daca pun masina pe un canal sau pe o rampa si desfac cardanul de spate si cuplez fata ar trebui sa mearga, iar daca nu se mai aud trosniturile, atunci inseamna ca de vina este intr-adevar diferenta de raport de transmisie.

Ce parere aveti?

Editat de ian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

POti incerca sa dai jos cardanu spate , cuplezi 4x4 din masina, si vezi daca mai trosneste. si la mine trosnea cand fortam si era dela cuplaje, le am schimbat cu unele manuale. dar daca sa schimbat puntea spate poate sa fie alt raport. ai mai putea sa rogi un prieten sa mearga cu tine in paralel cu aceeasi viteza sa vezi daca iti indica corect kilometrajul , daca ai diferente mai mari inseamna ca e schimbat raportul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 luni mai târziu...

Re: probleme 4x4 frontera

 

si mie imi trosneste cand cuplez fata ... mi ales daca o fortez in viraj... poate asta e boala lor eu am 2.4 i motorizarea din 92

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

si mie imi trosneste cand cuplez fata ... mi ales daca o fortez in viraj... poate asta e boala lor eu am 2.4 i motorizarea din 92

 

Probabil ca ai joc in rulmentii de pe fata,si nu se mai infige coroana in butuc.sau nu se mai infige de ajuns.Ia-i jocul din rulmenti si daca face tot asa,baga-i intre siguranta rulmenului si mrl saibe de ARO.O sa-ti impinga mecanismul mai in fata cu totul,si dintii nu vor mai scapa.Asa am facut la mine si merge.Metoda patentata.

0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

avand in vedere ca sunt conici, se mai strang. atat! asta daca nu cumva fac si zgomot...

rulmentii noi, marca skf sunt 240 lei pentru o roata.

frontera A 2.0 sport - de off road :tr_____________:jp1

frontera B 2.2 16v sport - de plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

avand in vedere ca sunt conici, se mai strang. atat! asta daca nu cumva fac si zgomot...

rulmentii noi, marca skf sunt 240 lei pentru o roata.

 

Si la masina din semnatura mea rulmenti sunt conici?

 

Multam

Opel frontera sport c20ne 1994

 

Viata am primit-o cadou,de aceea sa nu o lasam sa treaca degeaba.

Enjoy THIS day because tomorrow don't exist and yesterday is the past

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 luni mai târziu...

Re: probleme 4x4 frontera

 

Probabil ca ai joc in rulmentii de pe fata,si nu se mai infige coroana in butuc.sau nu se mai infige de ajuns.Ia-i jocul din rulmenti si daca face tot asa,baga-i intre siguranta rulmenului si mrl saibe de ARO.O sa-ti impinga mecanismul mai in fata cu totul,si dintii nu vor mai scapa.Asa am facut la mine si merge.Metoda patentata.

 

Salut! Am facut asa cum spui tu in postul de mai sus, dar am intampinat ceva probleme cand am pus saiba intre siguranta si mrl (eu am pos saiba si apoi siguranta rulmentului si dura cele trei surubele) si cand a trebuit sa pun siguranta la planetara, pt ca nu mai intra, am scos saiba care este inainte de siguranta si apoi am bagat siguranta, a intrat mai fortat dar a intrat. Mai am o problema, cand am desfacut mrl-ul avea ceva vaselina dar f murdara. L-am spalat si apoi l-am dat cu un spray cu vaselina. Oare este bine sau trebuie sa il desfac si sa ii dau un strat subtire de vaselina?:tk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

Saibele au grosimi diferite.Tu trebuie ori sa mai iei cumva din cea pe care ai bagat-o,ori sa pui alta mai subtire.Cand mi-a pus mie,mecanicul a luat mai multe bucati,nu numai 2.

Tin minte deasemenea ca am mai subtiat-o inainte sa o bag acolo tot din cauza asta.Am luat-o din aproape in aproape,pana am putut sa bagam siguranta planetarei.de atunci nu mai pocneste NEAM,pe nici o parte,indiferent cat as vira.

Vaselina ar fi buna cea de planetare,grafitata.Nu prea multa,ca nu mai lucreaza arcurile alea,si mai ales cand e frig nu se mai decupleaza.Cam 2-3 linguri cu varf,ca sa zic asa..In grame nu-mi vine acum.

Nu cred ca ai facut bine sa scoti saiba dinaintea sigurantei de planetara.Puteai incerca sa o inlocuiesti cu una mai subtire,in cel mai rau caz.

Si care a fost rezultatul pana la urma..?Mai trosneste sau ba?Ai avut joc in rulmenti?

0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

Salut! Vad ca nu mai trosneste, si cupleaza si decupleaza bine atat in fata cat si in spate. Abia acum am inteles ca tu te refereai la saibele de Aro cele care se folosesc la pivotii inferiori de Aro. Oricum m-a ajutat foarte mult postul tau.:br:tk:banana:x:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

Spatele nu decupleaza niciodata.

Stiu si eu ca spatele nu decupleaza niciodata, dar cred ca nu ai citit bine ce am scris eu in acel post. Eu m-am referit la faptul ca atunci cand cuplezi 4x4 si mergi in fata la mrl-urile automate se aude un clanc, inseamna ca s-au cuplat, iar cand dai in spate se aude iar un clanc ceea ce inseamna ca s-au cuplat pt mersul inapoi. De aceea este bine atunci cand decuplezi din 4x4 sa mergi 3-4m in directie inversa de cum ai mers cuplat.:shock::scr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

cand cuplezi 4x4 si mergi in fata la mrl-urile automate se aude un clanc, inseamna ca s-au cuplat, iar cand dai in spate se aude iar un clanc ceea ce inseamna ca s-au cuplat pt mersul inapoi.

 

Cand cuplezi 4x4 ramane cuplat,indiferent ca mergi inainte sau inapoi.Faptul ca mai tacane cand schimbi sensul de mers,inseamna ca se mai `aranjeaza`si ele,nu ca se cupleaza pentru spate.

Ca sa le decuplezi,de ex.dupa ce ai mers in fata,opresti,dai maneta la 4x2,si mergi in spate.

Daca mergi cu spatele,opresti,dai pe 4x2,dupa care pleci in fata,si se decupleaza.

Deci tb.mers in directie OPUSA,2-3 m,indiferent daca ai mers cu fata sau spatele. :j

0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

Dragos, tocmai tu care te-ai jucat cu ele n-ai inteles?

MRL-ul automat cupleaza in momentul in care planetara fata se invarte si roata (butucul) sta. In momentul in care reversezi, MRL-ul decupleaza si cupleaza in sens invers.

4x4MANIA is where we are !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

Eu m-am referit la faptul ca atunci cand cuplezi 4x4 si mergi in fata la mrl-urile automate se aude un clanc, inseamna ca s-au cuplat, iar cand dai in spate se aude iar un clanc ceea ce inseamna ca s-au cuplat pt mersul inapoi. De aceea este bine atunci cand decuplezi din 4x4 sa mergi 3-4m in directie inversa de cum ai mers cuplat.:shock::scr

Deci... eu am explicat corect. Multumesc Stelea!!:tk:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

Decupleaza si cupleaza..Hmm..Eu aveam impresia ca decupleaza doar cand nu mai e invartit de planetara,fapt care se intampla cand umbli la maneta mica.Eu nu le aud,la schimbarea de sens.O sa fiu mai atent.Chiar azi cred ca voi umbla pe acolo.Sa le fac sa se auda,nu..?:wink:

0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

Pai... cand roata sta si planetara se invarte, atunci MRLu cupleaza. Dupa ce mergi in fata, opresti, roata sta si dupaia dai marsarier si atunci el decupleaza si cupleaza din nou pentru sensul opus. Fractiunea aia de secunda e insesizabila daca nu esti foarte atent...

Poti verifica intr-o rampa alunecoasa, sa te uiti ca o fractiune de secunda trage doar spatele, deaia nu e bine sa dai shpan in sens opus de prima data, trebuie sa dai odata incet sa aiba timp sa cupleze sa nu faci socuri. Acum ma intreb daca esti nevoit sa dai repede fata- spate cu shpan sa iesi dintr-o situatie nasoala, e cam naspa cu MRLuri...

ex: ARO 244 3.1D & Opel Frontera 2.3TDI :cort
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme 4x4 frontera

 

AVMu nu se comporta la fel? Adica nu cupleaza- decupleaza cand dai fata- spate? Am si AVMuri pe un ARO dar uite ca asta nu stiu :op

cu MRL manual, planetara cu butucul raman cuplate permanent si strasnic. cupleaza si decupleaza doar in momentul cand rotesti (manual) mecanismul de la roata...

frontera A 2.0 sport - de off road :tr_____________:jp1

frontera B 2.2 16v sport - de plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare