Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Readucere la viata Frontera B Sport 2.2 16v

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Postat în original de G.Ivan Vezi post
    DA face la fel si azi mi sa aprins ckecul si inca ceva am vazut ca se duce greu in 4000si ceva de ture- azi de dimineata am dat cred ca de 12-13 ori la autonat sa porneasca si cind am plecat cu ea de pe loc acelasi lucru Ma pus in bot mentionez ca dupa ce o pornesc stau undeva la 5min si dupa plec-imi zisa cineva sa schimb senzoru de vine pe vibrochen in fata la motor
    La mine a fost la fel. Am curatat socul automat si de atunci porneste la prima cheie. Se gaseste pe "carburator" in lateral si este fixat in doua suruburi, mufa care se indeparteaza parca are 4 pini. Inainte pornea greu la rece dadeam sa automat si 30 de secunde fara intrerupere.

    Comentariu


    • #47
      Am curatat socul ,am schimbat senzoru de turatie(de impuls) nu o mai pune in bot dar tot asa porneste greu ma poate ajuta cineva cu un numar de la vreun mecanic din zona Olteniei nu stiu ce sa ii mai fac.Azi am vorbit cu un baiat cu tester si mia zis ca nu are program pt ea.

      Comentariu


      • #48
        Am inceput sa reconditionez motorul X22SE din Frontera. Din pacate cam multe piese sunt uzate: pistoane, segmenti, cuzineti, arbore. Piesele costa in jur de 2000 lei, are multe garnituri motorul acesta si sunt can scumpe, dar este necesara inlocuire lor. Daca nu o pateam deja odata cu acest motor cumparat din tara care avea uzura mare la achizitie, ma gandeam sa cumpar iar un motor complet.
        Ma ingrijoreaza uzura arborelui care are urme de la cuzineti, oare gasesc cuzineti cota mai mare sa rectific arborele?
        La ce sa mai fiu atent la acest tip de motor sa iasa bine reparatia?
        Ultima editare de Offroadrs; 23.nov.2019, 20:58.

        Comentariu


        • #49
          De gasit, nu stiu daca se gasesc, asta abia cand le comanzi o sa vezi, insa de facut s-au facut la cota + 0,25 mm si + 0,55 mm.
          Despre reusita reparatiei ... asta depinde doar de meserias ...
          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	x22se.JPG 
Afișări:	57 
Mărime:	129,2 KB 
ID:	1302794
          4x4MANIA is where we are !!!

          Comentariu


          • #50
            Eu sunt mecanicul principal. Maine caut cuzineți cota mărită, dacă găsesc apelez la un atelier de strungarie cu care lucrez când repar motociclete.

            Comentariu


            • #51
              Trebuie masurat mai intai la ce cota se incadreaza dupa rectificare sau daca se mai incadreaza ...
              Bafta.
              4x4MANIA is where we are !!!

              Comentariu


              • #52
                Noroc la arbore se gasesc cuzineti cota marita +0.25 mm si + 0.5 mm, voi incerva cu 0.25 deoarece cementarea este mai tare la suprafata.
                Blocul motor nu doresc sa-l alezez acum am masurat 86.07, 86.02, 86.06, 86.03 diamentru interior, pistonul standard este 86.00. Din experienta uzura admisa este 0.10 din cate stiu, asa aici se incadreaza.

                Comentariu


                • #53
                  Am finalizat reparatia, totul functioneaza bine, motorul este silentios. Ma confrunt cu problema aerisirii instalatiei de racire. Acul urca repede pe 100, ventilatoarele merg la turatie maxima, nu pare a fierbe deloc. Maine ies la drum la cu ea, da daca asa se va aerisi.

                  Comentariu


                  • #54
                    Sa nu fi uitat sa bagi vreo mufa.La 2.5 am patit asa,asta vad ca e 2.2 benz.Se aeriseste singur,fara nici un efort.
                    0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com

                    Comentariu

                    Procesare...
                    X