Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Inaltare SSangyong Kyron

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Inaltare SSangyong Kyron

    Buna tuturor , mi-am achizitionat de curand masina din titlu si pentru ca nu am gasit nimic sa o inalt (Kit sau bodylift) am hotarat sa o inalt prin montarea unor cauciucuri mai inalte cu 10 cm, in loc de ce e acum pe masina 255/60R18 sa pun 255/70 R18 (YOKOHAMA G015 A/T sau TOYO Open Country A/T), din service ul unde repar masinile mi sa spus ca e loc si nu ar fi probleme , voi ce ma sfatuiti?

  • #2
    Postat în original de John MES Vezi post
    Buna tuturor , mi-am achizitionat de curand masina din titlu si pentru ca nu am gasit nimic sa o inalt (Kit sau bodylift) am hotarat sa o inalt prin montarea unor cauciucuri mai inalte cu 10 cm, in loc de ce e acum pe masina 255/60R18 sa pun 255/70 R18 (YOKOHAMA G015 A/T sau TOYO Open Country A/T), din service ul unde repar masinile mi sa spus ca e loc si nu ar fi probleme , voi ce ma sfatuiti?
    Salut,

    Eu am Kyron 2005 cel fara facelift si am facut si eu inaltare la masina si din suspensie si din roti.
    Suspensia se face cu arcuri pe fata de Kia Sorento din prima generatie tot de pe fata si se inalta cu 5-7cm depinde in ce stare sunt arcurile alea de Sorento.
    Pe spate am pus arcuri de Discovery 1 putin mai moarte ca nu am vrut ca fundul sa fie la fel de mult ridicat ca sa nu incurc rulota cand o pun dupa - sa nu stea carligul prea sus. Ca atare a iesit lif de cam 4.5cm.
    Eu am jantele pe 16 si am inlocuit cauciucurile originale 225/75R16 cu 235/85R16 Cooper STT Pro - comparand cu ale tale care sunt 32.1 inchi ale mele sunt 31.7 inch marime.
    O sa caut si niste poze cu inainte si dupa sa vezi.

    O zi buna
    Suzuki Vitara '92 1.6 8V metaltop putin gadilata,
    Aprilia Pegaso '97 plus inca ceva utilaje de sosea
    Jeep Cherokee 2001 4.0 automatic + GPL sevential putin gadilata

    Comentariu


    • #3
      Multumesc de rapiditate si de detalii, nici al meu nu e Facelift, mai am cateva intrebari, ai schimbat doar arcurile ? fara amortizoare ? se potrivesc cele vechi ? si nu ti-a daunat la planetare , grup ? pe spate nu se pot pune tot arcuri de Kia Sorento ? prima generatie e 2003-2009 ? ca interesandu-ma pentru inaltat Suzuki Grand Vitara ( inainte de a lua Kyronul oscilam intre cele 2) multi spuneau ca pe langa arcuri si telescoape mai e de modificat si alte piese pentru a nu se uza rapid planetarele si grupul, eu nu sunt expert deloc , doar intreb ....
      Ultima editare de John MES; 24.feb.2021, 09:26.

      Comentariu


      • #4
        Postat în original de John MES Vezi post
        Multumesc de rapiditate si de detalii, nici al meu nu e Facelift, mai am cateva intrebari, ai schimbat doar arcurile ? fara amortizoare ? se potrivesc cele vechi ? si nu ti-a daunat la planetare , grup ? pe spate nu se pot pune tot arcuri de Kia Sorento ? prima generatie e 2003-2009 ? ca interesandu-ma pentru inaltat Suzuki Grand Vitara ( inainte de a lua Kyronul oscilam intre cele 2) multi spuneau ca pe langa arcuri si telescoape mai e de modificat si alte piese pentru a nu se uza rapid planetarele si grupul, eu nu sunt expert deloc , doar intreb ....
        Telescoapele le-am schimbat cu altele noi dar tot stock. Pe fata nu gasesc altceva aici mai lungi pe spate cred ca se poate de la alta masina. Singura problema e ca nu o sa lucreze amortizorul la jumatea lui cum s-ar zice dar nu e problema.
        Pe spate e punte deci singura problema ar fi la unghiul de la cardan dar la +4 cm nu se modifica semnificativ si nici nu se deplaseaza puntea in lateral.
        Pe fata s-a schimbat putin unghiul la planetare dar nu suficient cat sa cauzeze probleme.

        In practica mea am observat ca majoritatea masinilor suporta inaltarea din suspensie de pana la +5cm fara sa faci modificari prea mari la masina.

        O zi buna,
        Lucian
        Suzuki Vitara '92 1.6 8V metaltop putin gadilata,
        Aprilia Pegaso '97 plus inca ceva utilaje de sosea
        Jeep Cherokee 2001 4.0 automatic + GPL sevential putin gadilata

        Comentariu


        • #5
          Salut , deci a-si putea sa ramana telescoapele vechi ? sau merg si cele de la Kia , ca am gasit care vand cu tot cu telescoape , si pe spate sa pun tot de Kia ? ca de Discovery 1 nu gasesc...dacă pun balon de 70 cm in loc de 60 cât am acum se înaltă cu 10 cm din roti , se modifica vreun unghi ce pune presiune pe planetare și grup ? Multumesc anticipat
          Ultima editare de John MES; 24.feb.2021, 17:07.

          Comentariu


          • #6
            Salut,

            Vezi ca acei 60-70 nu sunt cm, sunt raport din latimea anvelopei masurata in milimetri. Intre 255/60R18 si 255/70 R18 diferenta nu este 10 cm, este de ~ 5cm de diametru (adica ~ 2,5cm pe raza). Gasesti si calculatoare de anvelope pe net.

            O seara buna.

            Comentariu


            • #7
              Postat în original de John MES Vezi post
              Salut , deci a-si putea sa ramana telescoapele vechi ? sau merg si cele de la Kia , ca am gasit care vand cu tot cu telescoape , si pe spate sa pun tot de Kia ? ca de Discovery 1 nu gasesc...dacă pun balon de 70 cm in loc de 60 cât am acum se înaltă cu 10 cm din roti , se modifica vreun unghi ce pune presiune pe planetare și grup ? Multumesc anticipat
              Nu merg amortizoarele de Kia ca are alta prindere si nu se potriveste cu bascula de Kyron. Pe spate iarasi nu merge de Kia pentru ca astea de Kyron sunt mult mai lungi si lasa puntea sa flexeze destul de mult. Trebuie sa cauti altele care sa fie mai lungi.

              De discovery arcuri gasesti la dezmembrari. Merg si cele de Range Rover 1 de asemenea.

              Pe spate nu se modifica nimic ca e punte dar pe fata se modifica ungiul de cadere al rotii dar ai noroc ca basculele sunt reglabile si le aduci la zero din reglajul lor.

              https://tiresize.com/calculator/
              Foloseste asta sa te lamuresti cu marimea efectiva a diferelor roti. Vezi ca ai functia de compare si ai posibilitatea sa schimbi in inch sau mm.
              Suzuki Vitara '92 1.6 8V metaltop putin gadilata,
              Aprilia Pegaso '97 plus inca ceva utilaje de sosea
              Jeep Cherokee 2001 4.0 automatic + GPL sevential putin gadilata

              Comentariu


              • #8
                Salutare , in principiu am inteles , m-ati ajutat mult, o ultima dilema, daca pe fata pun arcuri Sorento 1 , pe stapte Discovery1 sau Range R1 , pot sa las telescoapele vechi ? ( am vazut ca sunt bune nu curg) sau musai trebuie sa caut altele mai lungi ? Reglarea basculelor probabil se face in service pe standul de reglare a unghiului de fuga .

                Comentariu


                • #9
                  Postat în original de John MES Vezi post
                  Salutare , in principiu am inteles , m-ati ajutat mult, o ultima dilema, daca pe fata pun arcuri Sorento 1 , pe stapte Discovery1 sau Range R1 , pot sa las telescoapele vechi ? ( am vazut ca sunt bune nu curg) sau musai trebuie sa caut altele mai lungi ? Reglarea basculelor probabil se face in service pe standul de reglare a unghiului de fuga .
                  Poti sa lasi telescoapele mai vechi fara nici o problema.
                  Reglare da, acolo se face pe stand. E bine totusi inainte in service sa verifici daca cu suburile in pozitia cea mai excentrica iese roata cat de cat dreapta. Cateodata e nevoie de o mica majorare a gaurilor.
                  Inaltarea se mai poate face si mai cu versiunea ieftinica cu pucuri de "plastic" sub arcuri fata/spate. Se gasesc pe la rusi.

                  https://www.ebay.com/itm/Front-strut...Cclp%3A2334524

                  https://www.ebay.com/itm/Rear-coil-s....c101195.m1851

                  Suzuki Vitara '92 1.6 8V metaltop putin gadilata,
                  Aprilia Pegaso '97 plus inca ceva utilaje de sosea
                  Jeep Cherokee 2001 4.0 automatic + GPL sevential putin gadilata

                  Comentariu


                  • #10
                    Salutare, al meu a fost inaltat cu arcuri si amortizoare +5 cm. Se gasesc de cumparat prin Rusia si nici nu sunt o avere. Din pacate nu am un link de unde se pot cumpara, toata operatiunea a fost facuta de fostul proprietar. Nu afecteaza unghiul la cardane sau la planetare insa apare o usoara deformare la unghiul de cadere, modificare care nu poate fi corectata din reglajele disponibile pe masina.
                    ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car

                    Comentariu


                    • #11
                      Am problema la cuplare 4x4 fata , nu se cupleaza corect , cind se cupleaza scapa se re cupleaza , trosneste ceva dedesubt la cutia de viteză?

                      Comentariu


                      • #12
                        Salut LuckGil , revin cu o intrebare , ce cod are janta ta pe 16 , intreb pentru ca ma gandesc ca nu orice janta pe 16 permite anvelopa 235/85 , ma gandesc sa iau niste jante pe 16 pe care sa pun cauciucuri marimea pe care o ai tu .

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X

                        Sqreen | Runtime Application Protection