Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Detroit Locker - diferential autoblocabil


meffy

Postări Recomandate

Salut,

 

am gasit ceva interesant (pt mine) si vroiam sa stiu ce parere aveti. Foloseste/a folosit cineva?

Pentru Korando este disponibil numai pt puntea spate, dar tot este ceva. pentru mine este o alternativa...

 

http://www.eaton.com/Eaton/ProductsServices/Automotive/AutomotiveAftermarket/Differentials/PCT_338407#tabs-2

 

"Fata de diferentialele blocabile bazate pe compresia de aer, cele automate blocheaza si se deblocheaza fara nici o implicare a soferului. Unele dintre ele sunt astfel concepute sa asigure puterea motorului la roti intotdeauna cand lipsa tractiunii o cere si se vor debloca atunci cand o roata se va roti mai repede decat celelate in decursul unui viraj.

Cel mai bun exemplu pentru acest tip de diferential blocant automatic pentru off road il reprezinta celebrul Detroit Locker, cunoscut si ca Detroit ''No-Spin'',dar in aceasta categorie includem si Power Trax ."

 

Numai bine

SSangYong Korando 2.3i GPL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

Suntem foarte multi care folosim Detroit Locker sau Soft Full Locker 100%.

 

( o gategorie mai aparte este si PowerTrax-ul ... dar care nu e recomandat pentru solicitari mari )

 

 

este un mic "razboi" intre blocantii ARB ( pneumatici ) si cei mecanici de la Dertoit Locker ( sau Grizzly Locker ).

 

daca este sa imi spun parerea personala, Detroit Locker sunt cei mai fiabili blocanti.

 

Avantaje Pro si Contra.... cred ca mai sunt o gramada de topicuri aici despre asta... dar pe scurt:

 

La blocantii pneumatici ( cu cateva exceptii ai celor de fabrica la unele masini ) blocarea si deblocarea lor se face manual, respectiv apar uzuri in timp, mai ales la mersul in regim de sosea in peste 80% din cazuri pe durate mari ....practic te trezesti ca dupa o perioada cand chiar vrei sa ii folosesti sa nu mai functioneze ( motive: uzura garniturilor de etansare, a furtunelor, inclusiv a vaccumurilor ).

 

La cei mecanici si aici mai exact Detroit Locker, sistemul de blocare / deblocare este simplu, prin comprimarea / decomprimarea unor arcuri elicoidale care actioneaza sistemul de blocaj in functie de miscarea rotilor una fata de alta..... este implicata si actiunea "umana" caci practic soferul controleaza actionare blocantilor din acceleratie ( talpa sau nu in gaz :grin: ).

 

Dezavantajul minor care insa il are un blocant DL este la mergul pe sosea in curbe pe clisa, gheata, unde trebuie abordate cu viteza mai mica, pentru a preintampina derapajul, mai ales daca nu ai sistem abs pe masina.

 

Personal am pe 2 Jeep-uri identice ( aproape ) ARB pe unul si Detroit Locker pe celalalt , la ambele Fata si Spate.... de ARB nici nu vreau sa aud...l-am folosit in regim de concurs cca 2 luni dupa ce le-am montat, dupa care am inceput sa schimb garnituri uzate, desfa grupurile / schimba garniturile / monteaza grupurile.... dupa 4 ani, am blocanti pe masina functionali cca 2 luni dupa ce ii repar a X-a oara...si tot asa, la celalalt cu Detroit Locker nu am avut probleme de mai bine de 5 ani :) ... de asemenea am montat zeci de blocanti mecanici si nici in timp nu am avut probleme cu ele.

 

In prezent in campionatul national, aproape toate masinile de extrem si open care au punti care permit detroit locker sunt echipate cu asa ceva.

 

Americanii il considera cel mai fiabil blocant: poti sa citesi review-uri si pe Pirate4x4.com precum si pe multe alte forumuri.

Editat de worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

worldscape - multumesc pentru raspuns, asta vroiam eu sa aud, parerea cuiva care foloseste.

Trebuie turata tare ca sa cupleze? Ori este suficient sa patineze o roata?

macfero - de pe http://www.4x4store.ro vazusem un pret...dar mai ramane sa gasesc si pe cineva sa le monteze.

 

Eu in prezent am pe un wrangler TJ pus diofer pe puntea spate, si nu am avut probleme cu el. Dar este utilizat sporadic poate chiar rar, numai cand este nevoie in teren la vanatoare.

 

Numai bine

SSangYong Korando 2.3i GPL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

worldscape - multumesc pentru raspuns, asta vroiam eu sa aud, parerea cuiva care foloseste.

Trebuie turata tare ca sa cupleze? Ori este suficient sa patineze o roata?

macfero - de pe http://www.4x4store.ro vazusem un pret...dar mai ramane sa gasesc si pe cineva sa le monteze.

 

Eu in prezent am pe un wrangler TJ pus diofer pe puntea spate, si nu am avut probleme cu el. Dar este utilizat sporadic poate chiar rar, numai cand este nevoie in teren la vanatoare.

 

Numai bine

 

Blocantul vine si cu instructiuni de instalare, asa ca dorinta de munca si un prieten care te poate ajuta, asta in cazul in care vrei sa-l montezi tu, daca nu un mecanic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

Blocantul vine si cu instructiuni de instalare, asa ca dorinta de munca si un prieten care te poate ajuta, asta in cazul in care vrei sa-l montezi tu, daca nu un mecanic .

 

Da, suna bine. Poti sa imi dai cumva instructiunile de montare, sa imi fac o idee?

SSangYong Korando 2.3i GPL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

uite aici instructiunile de montaj: http://jeepmania.ro/img/produse/840/Diferential-Blocabil-DANA-30--27-Spline---DETROIT-LOCKER_fisa_tehnica.pdf

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

 

Merci, nu cred ca pot face singur, o sa vorbesc la atelier.

SSangYong Korando 2.3i GPL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

Merci, nu cred ca pot face singur, o sa vorbesc la atelier.

 

Iti pot recomanda doar cateva ateliere in tara unde stiu sa puna blocanti Detroit si sa faca si reglajele ca la carte, si care au destula experienta sa faca asa ceva... ai norocul ca noi avem un atelier chiar langa tine la Brasov :)

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

worldscape - multumesc pentru raspuns, asta vroiam eu sa aud, parerea cuiva care foloseste.

Trebuie turata tare ca sa cupleze? Ori este suficient sa patineze o roata?

macfero - de pe http://www.4x4store.ro vazusem un pret...dar mai ramane sa gasesc si pe cineva sa le monteze.

 

Eu in prezent am pe un wrangler TJ pus diofer pe puntea spate, si nu am avut probleme cu el. Dar este utilizat sporadic poate chiar rar, numai cand este nevoie in teren la vanatoare.

 

Numai bine

 

Detroit locker se poate bloca si de pe loc fără sa misti mașina un metru

Monteazal in punte si o ss fii mai mult decât mulțumit

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

Detroit locker se poate bloca si de pe loc fără sa misti mașina un metru

Monteazal in punte si o ss fii mai mult decât mulțumit

Bafta

 

- sincer nu am incercat niciodata sa montez un blocant "in mers" :ha:

 

- blocantul nu e greu de montat, mai greu e sa ii faci reglajele si jocurile intre pinion si coroana, ca in peste 80% din cazuri nu pica la fix...si daca nu se pupa cum trebuie, apare riscul sa farami dintii de la ele...la asta ma refeream mai exact.

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

- sincer nu am incercat niciodata sa montez un blocant "in mers" :ha:

 

- blocantul nu e greu de montat, mai greu e sa ii faci reglajele si jocurile intre pinion si coroana, ca in peste 80% din cazuri nu pica la fix...si daca nu se pupa cum trebuie, apare riscul sa farami dintii de la ele...la asta ma refeream mai exact.

 

stiu ca poate nu m-am exprimat bine si ai raspuns foarte promt dar daca mai citesti odata poate pusca de data asta

daca ramanem la detroit locker poate explici oamenilor cum se blocheaza un detroit stand pe loc fara sa se miste roate nici macar un cm

rog a nu se lua ca atac la persoana sau ca alte chestii ci doar ca o explicatie la o explicatie

multam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 luni mai târziu...

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

stiu ca poate nu m-am exprimat bine si ai raspuns foarte promt dar daca mai citesti odata poate pusca de data asta

daca ramanem la detroit locker poate explici oamenilor cum se blocheaza un detroit stand pe loc fara sa se miste roate nici macar un cm

rog a nu se lua ca atac la persoana sau ca alte chestii ci doar ca o explicatie la o explicatie

multam :)

 

@romihd va da nu ti-a raspuns colegu' poti sa ne spui tu care e spilu?

 

S-auzim de bine

:cl 4x4 fun for all :h5

RR Classic 1986 - 200Tdi

www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

...daca ramanem la detroit locker poate explici oamenilor cum se blocheaza un detroit stand pe loc fara sa se miste roate nici macar un cm

 

Nu o sa blochezi niciodata un Detroit Locker stand pe loc fara sa misti roata..

 

Povestea scurta e cum este construit: - imagineaza-ti 2 arcuri elicoidale conice cap in cap si intre ele sistemul de caneluri, in momentul in care una dintre roti patineaza cu mai mult de 180-200 grade fata de cealalta, unul dintre arcuri se comprima si activeaza sistemul de caneluri si se realizeaza blocajul celor 2 roti ... deculparea se face luand piciorul din acceleratie.

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

Buna ziua !

 

 

@Laur & Co.:

 

Una e să nu sștii engleză și să ai scuze că nu știi ce scrie în link-ul lui Eaton, și alta e să fii necoplanar cu tehnica si să vorbesti prostii.

 

Detroit Locker, ca si Powertrax Lockright de altfel, sunt diferențiale auto-deblocante. Starea lor naturala este blocat, inclusiv când mașina stă pe loc. Aceste dispozitive permit deblocarea exclusiv în situația în care se îndeplinesc doua condiții în acelasi timp:

 

- să ai sarcina foarte mică sau deloc pe diferențial, adica mai deloc gaz.

- mașina să fie in viraj, adica să fie necesară totuși diferențierea.

 

 

Ca și prețuri, Powetrax e cam la o treime din pretul unui Detroit Locker. Detroit Locker vine întotdeauna cu coș purtător de coroană inclus în kit, cu excepția situației când este destinat puntii corporate GM14BFF, căci s-a considerat că piesa stock a punții este destul de hardcore ca să nu fie necesar alt coș.

 

Detroit Locker este mai smooth în acționare, mai fin, mai nobil, Powertrax este mai de la țară, mai brutal, etc., dar ambele fac exact același lucru fără nici o intervenție ad-labam, adică cu mâna... Powertrax-ul nu implica talente deosebite la montaj, că nu se umbla la jocuri/saibe de reglaj/pata de contact, dar Detroit Locker implica acest lucru (cu exceptia de mai sus), deci nu se arunca chiar la intamplare in punte. Dar sunt oameni care chiar știu să facă acest lucru...

 

 

Dragoș

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

Multam Dragos pentru completare... :)

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

salut natiune

deci pana la urma urmei cum se bloceaza un detroit stand pe loc ??

:=)))

 

 

Uite aici :

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?49024-ARB-vs-Detroit&p=539348&viewfull=1#post539348

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

multam Astral

ideea e ca intrebarea mea e un pic derutanta deoarece detroitul este blocat cand sta pe loc deci nu are nevoie sal blocheze muschiu fiecaruia :-))

ideea era sa zica careva ce am zis mai devreme doar ca nu prea a stiu nimeni inafara de Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

multam Astral

ideea e ca intrebarea mea e un pic derutanta deoarece detroitul este blocat cand sta pe loc deci nu are nevoie sal blocheze muschiu fiecaruia :-))

ideea era sa zica careva ce am zis mai devreme doar ca nu prea a stiu nimeni inafara de Dragos

 

Salut trebuie sa te obijnuiesti cu FORUMUL multi vorbesc dupa pareri nu dupa cunostinte .

o zi buna Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 ani mai târziu...

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

Dupa un an de experimentat “noul” meu Jimny prin paduri si noroaie m-am hotarat sa il up-gradez cu un locker autodeblocant pe puntea spate.

Am studiat temeinic forumul, am inteles avantajele si dezavantajele fata de ARB pneumatic si cele tip LSD.

(am avut LSD pe mitsub. L200 si un m-a ajutat prea mult in noroi iar de ARB nu ma pot apropia ca si pret momentan si

nici nu vad logica montarii unei scule care reprezinta 50% din pretul total al masinii)

Cand ma intorc in tara in doua luni sunt hotarat sa achizitionez unul si sa il montez la cineva care stie ce face

(cel mai probabil la atelierul domnului Liviu cand il prind mai putin ocupat).

 

Dupa sondarea pietii, am doua nelamuriri cu care poate ma puteti ajuta :

Am de ales intre Detroit Loker si Power Trax.

1. Am inteles ca primiul e mai "smooth" si mai trainic dar mai complicat de montat iar al doilea mai usor de montat dar mai brutal in actiune si mai zgomotos. Am inteles bine?

1. Desii Dragos spune ca ¨” prețuri, Powetrax e cam la o treime din pretul unui Detroit Locker” ,de fapt ce am gasit pe piata de la noi, diferenta este mica (Detroit- de la Cluj=285 euro, Powerrax jimnybits=303 euro.) De ce ? Imi scapa ceva, mai are nevoie de ceva in plus kitul cel care se vinde la Cluj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

Recomadare: folositi Detroit Locker .... Powertrax-ul este mai ieftin dar la solicitari mari se rupe....

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Detroit Locker - diferential autoblocabil

 

Recomadare: folositi Detroit Locker .... Powertrax-ul este mai ieftin dar la solicitari mari se rupe....

 

Si eu inclin spre Detroit dar pretul... e invers..Detroitul e mai ieftin decat Powertraxul, de aceea intrebam mai sus daca mai e navoie de ceva in plus pentru Detroit.

worldscape, te rog uite-te o secunda aici:

Asta e linkul de pe olx.http://olx.ro/oferta/blocaj-diferential-spartan-automatic-locker-IDAfdB.html#cb6591176a.

...pare ca setul are tot ce ii trebuie si e si e si doar 280 euro si aprope de mine adica pot sa il iau personal cand trec prin Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare