Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Mercedes GL versus Toyota LCV8

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Mercedes GL versus Toyota LCV8

    cam astea 2 intrunesc urmatoarele conditii: 7 locuri, consum acceptabil, long tourer confortabil.
    ar mai fi si range rover LWB dar este extrem de scump.

    eu sint fan toyota, dar am mers si cu GL-ul si imi place si ala.

    intrebarile sint:
    1. care din ele ar fi mai versatila?
    2. s-a dat cineva cu ele si in teren accidentat? sint convins ca ambele merg lejer la tabla butii.
    3. la drum lung, care este mai confortabila?
    The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
    4x4MANIA is where we are !!!
    “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

  • #2
    Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

    Salut.Ti-a rasarit vreo sonda in curte?
    Ultima editare de Astral; 26.sep.2014, 00:48. Motiv: VREUN/VREO ...FARA CRATIMA !!!

    Comentariu


    • #3
      Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

      In configuratia asta ,LC arata a masina . Altfel pare desculta sau incaltata in slapi .
      http://www.youtube.com/watch?v=PD1B9tPyGiI
      Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.

      Comentariu


      • #4
        Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

        Postat în original de Alin Vezi post
        Salut.Ti-a rasarit vreo sonda in curte?
        ti-am zis ca sap dupa petrol, na, nu m-ai crezut

        dupa ultimele drumuri prin tara asta de cacat, am ajuns la concluzia ca mai bine sa plinga ma-sa decit mama. si nu pentru ca unii soferi ar fi timpiti ci pentru ca drumurile sint astfel facute incit sa crapi pe ele.

        @FordRanger: in configuratia asta arata a masina... chiar, n-ai avut pe mina si niste din astea?

        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	landcruiser-200-offroad-02-560x372.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	60,0 KB 
ID:	959565
        Ultima editare de Astral; 26.sep.2014, 00:48.
        The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
        4x4MANIA is where we are !!!
        “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

        Comentariu


        • #5
          Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

          Postat în original de air_wolf Vezi post
          ti-am zis ca sap dupa petrol, na, nu m-ai crezut

          dupa ultimele drumuri prin tara asta de cacat, am ajuns la concluzia ca mai bine sa plinga ma-sa decit mama. si nu pentru ca unii soferi ar fi timpiti ci pentru ca drumurile sint astfel facute incit sa crapi pe ele.

          @FordRanger: in configuratia asta arata a masina... chiar, n-ai avut pe mina si niste din astea?

          [ATTACH=CONFIG]224978[/ATTACH]
          Au ramas destul de putini "soferi" pe drumurile patriei , cei mai multi sunt conducatori auto iar marea majoritate sunt de o inconstienta iesita din comun , aproape de kamikaze.Nu a trecut nici o luna de zile decand am avut un incident cu acrosare pe Transfagarasan cu un asemenea specimen care si-a pus sotia si pe cei doi copii in pericol angajanduse intr-o depasire fara a se asigura in oglinda retrovizoare , si dupa cum bine stii masina mea nu e chiar mica si greu de observat.Totul s-a terminat fara victime umane doar cu ceva table indoite si un cauciuc distrus la copaia condusa de acel individ.

          Comentariu


          • #6
            Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

            Postat în original de air_wolf Vezi post

            @FordRanger: in configuratia asta arata a masina... chiar, n-ai avut pe mina si niste din astea?

            [ATTACH=CONFIG]224978[/ATTACH]
            Ntz ! N-am avut , dar tare mi-as dori !
            Si am convingerea ca daca iti cumperi tu , din simpatie pentru posturile mele obiective , o sa ma iei si pe mine la o plimbare .
            Ultima editare de FordRanger; 26.sep.2014, 06:57.
            Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.

            Comentariu


            • #7
              Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

              Cred ca in ceea ce tine de confort, as merge pe Mercedes.
              De pe Youtube pare sa se descurce bine in offroad, dar mai toti mentioneaza ca nu exista diferentiale blocabile si totul e controlat de electronica. Partea interesanta este suspensia reglabila pe 3 nivele (parca) si confera o garda la sol mai inalta.

              Pe de alta parte LC200-le nu e mai prejos cu privire la tractiune/electronica insa acolo problema mare este motorul, peste 4000 cmc care implica taxe imense fata de 3000 (Mercedes).

              LC200 apare pe net modificata in toate felurile, deci exista piata pentru aftermarket in ceea ce priveste diferentiale, suspensie-inaltare etc. si nu cu mult timp in urma chiar am postat pe forum aventura elvetianului prin africa cu un model modificat.

              Nu in ultima instanta, Mercedesu' e mai scump (de nou) decat LC200, cu vreo 40k din ce vad pe autovit.
              LC200 e mai scump, insa, second decat GL, modelele anterioare (320 CDI).

              Mie unul imi plac amandoua modelele grozav de mult, imi creeaza impresia de forta/siguranta si probabil nu numai mie.

              Comentariu


              • #8
                Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

                Am mers cu GL420 CDI doar pe strada.
                Nu e masina pe care sa o scoti pe coclauri deoarece este de fapt un R mai inalt,adica are caroserie autoportanta.
                Pernele nu sunt gandite pentru offroad si cedeaza usor.
                Spatiul interior nu e chiar atat de generos la cum te-ai astepta cand il vezi de afara,locurile 6 si 7 sunt pentru copii.
                Confortul e maxim pe asfalt,consumul V8-ului e marisor (11-12 exterior la mers normal),putere cat cuprinde,lag mare la turbina.
                Preturi aberante la piese de origine,reprezentanta te beleste.
                Ca si raport calitate-pret,capacitati offroad,tinuta de drum,consum,mentenanta,imagine,costuri (si tinand cont de toate aceste aspecte in ansamblul lor) eu as alege Discovery 4!
                Discovery 4 2010
                Discovery 2 2000
                Defender 90 1997

                Comentariu


                • #9
                  Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

                  Pana mea, m-am uitat si eu putin sa vad ce pot masinile astea, si uite ce am gasit:




                  Pai in ritmul asta, in curand ne trimitem masinile singure la "iesirile prietenesti", pentru ca noi nu mai avem timp de plimbari, fiind la munca sa le putem plati pe ele si intretinerea lor.

                  On-topic: Cred ca Toyota se descurca mai bine in teren decat GL-ul.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

                    Asta-i inca un topic la misto, sau?

                    Ambele sunt avioane ...nu masini ...dar sunt avioane "de strada"! Incepand cu pretul si terminand cu dotarile.

                    Cand vei intra cu o masina deasta de +70.000 euro in padure (electronica in saci si sacii pe paleti) sa vezi daca/cat "poate offroad" inseamna ca ori ai dat de ceva petrol in curte (cum spunea un coleg in plus) ori esti suficient de prost in asa fel incat sa crezi ca poti sa dai clanta acelor personalitati care le ai pe bacnotele din portofel.
                    consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

                      Daca cilindreea nu conteaza eu propun pentru analiza si un Lexus LX 570 sau si 470 dar asta e mai vechi ca tehnologie. Avantajele ar fi ca au puteri mai mari, sunt mai dotate la confort si mai ieftine, viind acelasi lucru dpdv mecanic cu Toyota. Daca topicul se refera strict la acele 2 masini eu oricand as lua Toyota deoarece cred ca e mai capabila in off-road, oricum corect e sa le ai pe amandoua ca sa-ti poti da cu parerea,si in cazul asta imi cer scuze de off-topic!
                      Subaru justy 1,3 4x4

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

                        Postat în original de Yonutz Vezi post
                        Asta-i inca un topic la misto, sau?

                        Ambele sunt avioane ...nu masini ...dar sunt avioane "de strada"! Incepand cu pretul si terminand cu dotarile.

                        Cand vei intra cu o masina deasta de +70.000 euro in padure (electronica in saci si sacii pe paleti) sa vezi daca/cat "poate offroad" inseamna ca ori ai dat de ceva petrol in curte (cum spunea un coleg in plus) ori esti suficient de prost in asa fel incat sa crezi ca poti sa dai clanta acelor personalitati care le ai pe bacnotele din portofel.
                        pai sa vedem... SH un GL e mai ietin ca un LC 150 sau ca un wrangler, deci nu vad unde problema de masina de +70000. asa pot lua cayenne, care e si mai ieftin, dar nu-mi place. LC200 e mai scump, sigur e mai bun in teren si are acelasi nivel de confort cu GL-ul. a, da, e cam la acelasi nivel cu un touareg. si ca si touaregul, poate fi reparat oriunde in Europa, in caz de nevoie. ca sa mergi pe drumuri desfundate lejere, cred ca poate, chiar daca n-are reductor. putea si freelanderul.

                        lexus iese din discutie, este scump si la intretinere si la impozite si in utilizare. am analizat si variant asta, de aceea m-am oprit la cele 2 modele.

                        deci cred ca GL ramine, pentru ca cei peste 10K eur diferenta nu se justifica, nefiind nevoie de capacitatea de trecere a toyotei.
                        The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
                        4x4MANIA is where we are !!!
                        “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

                          Salut! GL-ul are ca optional, sau poate este chiar dotare standard, reductor in 2 trepte, suspensie pe perne de aer si diferentiale central si spate blocabile.
                          Avantajul Toyotei este faptul ca o poti accesoriza foarte usor. Dezavantajul este impozitul mare pentru motorul de 4.5 l.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

                            Postat în original de Cristi S Vezi post
                            Salut! GL-ul are ca optional, sau poate este chiar dotare standard, reductor in 2 trepte, suspensie pe perne de aer si diferentiale central si spate blocabile.
                            Avantajul Toyotei este faptul ca o poti accesoriza foarte usor. Dezavantajul este impozitul mare pentru motorul de 4.5 l.
                            GL-ul are reductor si central-spate blocabile (standard,cel putin pentru 420 CDI) - cam degeaba dupa parerea mea deoarece 99,99% dintre posesori nici macar nu stiu ce e aia.
                            Pernele sunt firave si fara protectii,la Disco3-4 sunt oarecum duble (si protejate).
                            E slabut pe articulatii si asta in conditii de strada.
                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Perna-Aer-Mercedes-Ml-Gl-W164-X164-Fata-Suspensie-Aer-Air-Suspension (1)-500x500.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	86,9 KB 
ID:	959589Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Amortizoare_cu_aer_Land_Rove_ Discovery_3_fata_Range_Rover_Sport_RNB501580_RNB501620_RNB501600_R.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	64,7 KB 
ID:	959590
                            Discovery 4 2010
                            Discovery 2 2000
                            Defender 90 1997

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Mercedes GL versus Toyota LCV8

                              Postat în original de sean70 Vezi post
                              GL-ul are reductor si central-spate blocabile (standard,cel putin pentru 420 CDI) - cam degeaba dupa parerea mea deoarece 99,99% dintre posesori nici macar nu stiu ce e aia.
                              Pernele sunt firave si fara protectii,la Disco3-4 sunt oarecum duble (si protejate).
                              E slabut pe articulatii si asta in conditii de strada.
                              ce inseama ca e slabut pe articulatii? stiu unul la care in 200K+ km nu s-a schimbat nimic...
                              The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
                              4x4MANIA is where we are !!!
                              “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection