Salutare tuturor.
De curand sunt posesorul unui BMW E53d. Un model destul de reusit in ceea ce priveste motorizarea (6 cilindri in linie diesel) si cutia de viteze automata in 5 trepte dar datorita sistemului 4x4 (xDrive - fara reductor) si garda mica la sol il pozitioneaza in segmentul SUV-urilor (SAV mai exact).
Sunt curios daca pe forum mai sunt colegi care au sau au avut / condus acest model in afara soselei, care sunt limitele si cam unde s-ar situa in segmentul acesta.
Sunt curios de pareri, datorita faptului ca mie mi-a lasat o parere destul de buna, in conditiile in care cu DSC-ul dezactivat si doar cu anvelope mixte dar aproape noi (ROADSTONE ROADIAN) am urcat o panta destul de lunga si anevoioasa cu iarba uda fara prea mare efort, in conditiile in care langa mine un Shogun Pinin cu reductor si cu anvelope BFG KO2 s-a cam chinuit. Iar la coborare "hill descent control" s-a comportat exact ca la coborarea in reductor care o faceam candva cu vechiul XJ.
O alta parere buna mi-a lasat atunci cand am tractat o rulota cu osie dubla cateva mile pe un drum cu urcusuri si coborasuri ceva mai abrupte.
Stiu ca multi ma acuza ca "imi laud prea mult puiul de cioara",dar chiar am ramas impresionat de puterea de tractare, demarajul de pe sosea, siguranta pe teren accidentat, etc.
De curand sunt posesorul unui BMW E53d. Un model destul de reusit in ceea ce priveste motorizarea (6 cilindri in linie diesel) si cutia de viteze automata in 5 trepte dar datorita sistemului 4x4 (xDrive - fara reductor) si garda mica la sol il pozitioneaza in segmentul SUV-urilor (SAV mai exact).
Sunt curios daca pe forum mai sunt colegi care au sau au avut / condus acest model in afara soselei, care sunt limitele si cam unde s-ar situa in segmentul acesta.
Sunt curios de pareri, datorita faptului ca mie mi-a lasat o parere destul de buna, in conditiile in care cu DSC-ul dezactivat si doar cu anvelope mixte dar aproape noi (ROADSTONE ROADIAN) am urcat o panta destul de lunga si anevoioasa cu iarba uda fara prea mare efort, in conditiile in care langa mine un Shogun Pinin cu reductor si cu anvelope BFG KO2 s-a cam chinuit. Iar la coborare "hill descent control" s-a comportat exact ca la coborarea in reductor care o faceam candva cu vechiul XJ.
O alta parere buna mi-a lasat atunci cand am tractat o rulota cu osie dubla cateva mile pe un drum cu urcusuri si coborasuri ceva mai abrupte.
Stiu ca multi ma acuza ca "imi laud prea mult puiul de cioara",dar chiar am ramas impresionat de puterea de tractare, demarajul de pe sosea, siguranta pe teren accidentat, etc.
Comentariu