Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

BMW X5 E53 3.0d

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • teodorescu.florin
    a răspuns
    ...@Coondorul...cu placere.Ma bucur ca ti-am fost de folos cu raspunsul meu.

    Lasă un comentariu:


  • teodorescu.florin
    a răspuns
    Postat īn original de Coondorul Vezi post
    Va salut! Nu stiu dak postez unde trebe va rog o parere ...vreau sa imi iau un x5 e53 are 155 kw 2006 luna 12 ii ok motorizare asta sau ii mai ok cel de 160 kw
    Salut, 2006 este modelul facelift cu motorizarea M57TUD30 de 160 kw ; eu am modelul anterior cel de 135 kw...155kw nu exista pe e53. Pareri stricte despre acest model gasesti pe forumul dedicat marcii BMW. Masina daca a fost intretinuta corect, nu o sa puna mari probleme. Dupa ce ai luat-o, sfatul meu e sa schimbi imediat uleiul,filtrele toate (inclusiv la cutie daca este automata), furtune vacuum si alte nimicuri daca necesita...asta e o regula generala.
    Diferente mari intre FL si NFL la motorizare nu sunt multe, dar exista...adica vechiul M57D30 upgradat in soft, pompa injectie/injectoare, turbina, evacuare, etc.
    Acum depinde de tine ptr la ce o vei folosi preponderent si ce asteptari ai de la o masina grea si gurmanda daca ai talpa grea, exagerat de scumpa daca nu o intretii corect si mergi pe principiul "las' ca merge si asa".
    Daca ai intrebari la un subiect anume legat de ceva, poti intreba aici si daca iti pot raspunde, o voi face in limitele cunostintelor mele.

    Lasă un comentariu:


  • Coondorul
    a răspuns
    Va salut! Nu stiu dak postez unde trebe va rog o parere ...vreau sa imi iau un x5 e53 are 155 kw 2006 luna 12 ii ok motorizare asta sau ii mai ok cel de 160 kw

    Lasă un comentariu:


  • teodorescu.florin
    a răspuns
    Ce rost are sa pui bancheta spate de pe E70 pe un E53? Cu siguranta NU se potriveste. Poti incerca cu aceasta intrebare si pe forumul romanesc specific BMW,dar ai sanse foarte mici sa ti se raspunda; activitatea pe acel forum este mica spre zero. Cu succes poti activa pe forum-uri britanice sau nemtesti daca stapanesti limba sau stii sa folosesti cu brio Google Translate.

    Lasă un comentariu:


  • Coondorul
    a răspuns
    Va salut ! Oare bancheta de la E70 potriveste la E 53? Ms

    Lasă un comentariu:


  • teodorescu.florin
    a răspuns
    Greseala mea,scuze. In UK 90% din Pajero se numesc Shogun : MK1,MK2,MK3,etc,Mitsubishi Shogun Sport sau Mitsubishi Monterey,Mitsubishi Shogun Pinin si Mitsubishi Shogun Junior.

    Lasă un comentariu:


  • Irod
    a răspuns
    Da , scuze , tu nu ai spus MK3 ai spus Shogun. Automat eu m-am gandit la MK2. De asta te-am si contrazis , MK2 si MK1 sunt o poveste , 3 si 4 alta .

    Lasă un comentariu:


  • OvidiuSG
    a răspuns
    Postat īn original de ccristi27 Vezi post
    Cam atat poate un Xdrive in offroad:
    https://youtu.be/Bd0VgvzESh4
    Salutare, ma bag si eu in discutie ca sunt oarecum in cunostinta de cauza, masina personala este Allroad si am avut in familie un X3. La zapada de maxim 25 cm se descurca ambele binisor, ce depaseste poti sa pui si mama anvelopei pe x-drive ca o pui degeaba si nu vorbesc din auzite. Imi este greu sa cred ca vei putea face vreodata trasee mai mult decat soft sau forestiere cu un X5 stoc, in primul rand pentru ca nu a fost facut pentru asa ceva si in al doilea rand pentru ca probabil o sa iti cada puntile pe parcurs( nu a fost facut pentru asa ceva).
    Din punctul meu de vedere comparatia cu Vitara, Pajero sau alte modele care au fost gandite pentru teren nu isi are rostul.

    Lasă un comentariu:


  • stelea
    a răspuns
    Postat īn original de teodorescu.florin Vezi post

    Din aceste tug-of war,cel ce castiga e cel ce vinde kitul de ambreaj si mecanicul ,nu?
    Poate e transmisie automata ...

    Lasă un comentariu:


  • teodorescu.florin
    a răspuns
    Postat īn original de ccristi27 Vezi post
    Cam atat poate un Xdrive in offroad:
    https://youtu.be/Bd0VgvzESh4
    A te aventura voit in acele situatii cu anvelope de sosea,se numeste prostie.xDrive-ul is face treaba bine,masina este impotmolita datorita anvelopelor,nu sistemului de tractiune.
    https://www.youtube.com/watch?v=2kT1mHa8zPc&t=4s mi se pare concludent.
    Gresesc?

    Lasă un comentariu:


  • teodorescu.florin
    a răspuns
    Postat īn original de stelea Vezi post
    Din aceste tug-of war,cel ce castiga e cel ce vinde kitul de ambreaj si mecanicul ,nu?

    Lasă un comentariu:


  • teodorescu.florin
    a răspuns
    Postat īn original de Irod Vezi post
    Vezi, aici avem diferente de conceptie. Eu consider ca esenta unei masini de offroad pe langa capabilitatea de trecere si de a urca consta si in capacitatea de a incasa lovituri relativ mari si in mod repetat in punti , grupuri , cardane , etc., fara ca apoi sa fie nevoie de MasterCard . Tu tot vorbesti de cum trecea unu sau altu , da un versus mai bun e unde nu trece nici unu si masinile tot incaseaza prin tot ce e pe dedesubt .
    un exemplu concret. Duminica trecuta , pe o ploaie mare si cu molu deschis in padure pe o verticala cu rotile pe jumate ingromate in noroi moale si cu puntile tarsiite pe jos , tot loveam un bolovan mare care era incastrat in noroi , dar il loveam asa de sarea patrolu acolo ... , noa de asta zic . Cand ai sleauri , noroi pana la osii , pietre pe traiect care le lovesti in forja. Cam asta e provocarea , ca pe neted si ud , nu m-as mira ca un suv ( cu motor puternic ) sa bata un offroad pur sange. Intrebarea se pune ce se intampla cu suv-u cand incepe ciomagiala. Ca de fapt offroadul inseamna ciomagiala pentru masini .
    Eu am adus in discutie SUV-uri : X5,GV,Fourtrack si Shogun . Ulrimile 2 au / ar trebui sa aibe LSD,BMW-ul are xDrive. Tu aduci in discutie Patrol. Automat discutia s-a dus in alta directie.
    Plimbarea noastra nu a fost denumita offroad,am denumit-o chiar "escapada",ruland pe drum batatorit cu diferente de nivel si iarba uda pe alocuri,fara noroaie si bolovani. SUV-urile luate de mine in discutie mai sus sunt ptr forestiere,zapada,iarba uda,etc,direct proportional cu calitatea anvelopelor. Patrol,WJ,TJ,FJ si altele de dimensiunile astea se numesc masini dedicate off-road real.
    Sunt convins ca SUV-urile au limite fata de realele offroad-ere,care si ele la randul lor sunt limitate raportat la mud gugger-eresi RZR-uri,care si ele la randul lor sunt inferioare in raport cu seniletele si alte OZN-uri dedicare offroad-ului extrem. Posibil Shogun-ul MK3 din discutie ori nu avea LSD,ori alunecarea din el era mai mare decat trebuia datorita uleiului vechi sau neschimbat,ori ... elementul cheie dintre scaun si volan,etc.
    Ca si fapt divers si comic,la un moment dat a trecut pe langa noi un H3 care era efectiv la plimbare pe unde noi ne chinuiam.
    Concluzia mea este ca indiferent de ce conduci,daca nu ai anvelope sa pui la pamant tractionea asa cum este in clipul de pe YT prezentat de tine,sau daca nu stii cum sa abordezi o panta sau o inclinare laterala,poti sa ai mama Humvee-ului.
    Ideea si directia de a calatori in afara soselei (Lake District din parcul national Cumbria se numeste zona) mi-a fost livrata de un coleg de munca,el mi-a spus ca trebuie neaparat sa ajung acolo.M-a atentionat ar putea fi dificil putin drumul,motiv ptr care mi-a spus sa nu ma duc singur si sa aleg o zi insorita.El se duce frecvent la cabana de acolo si e ok ; la munca vine cu un BMW X3 cu AT BFG. Dupa ce i-am povestit patania,a zambit nitel si a spus ca el foloseste cealalta masina...un HDJ80 modificat.

    Lasă un comentariu:


  • stelea
    a răspuns
    Sau asa:
    https://youtu.be/08LIzHmtR80

    Lasă un comentariu:


  • ccristi27
    a răspuns
    Cam atat poate un Xdrive in offroad:
    https://youtu.be/Bd0VgvzESh4

    Lasă un comentariu:


  • Irod
    a răspuns
    Vezi, aici avem diferente de conceptie. Eu consider ca esenta unei masini de offroad pe langa capabilitatea de trecere si de a urca consta si in capacitatea de a incasa lovituri relativ mari si in mod repetat in punti , grupuri , cardane , etc., fara ca apoi sa fie nevoie de MasterCard . Tu tot vorbesti de cum trecea unu sau altu , da un versus mai bun e unde nu trece nici unu si masinile tot incaseaza prin tot ce e pe dedesubt .
    un exemplu concret. Duminica trecuta , pe o ploaie mare si cu molu deschis in padure pe o verticala cu rotile pe jumate ingromate in noroi moale si cu puntile tarsiite pe jos , tot loveam un bolovan mare care era incastrat in noroi , dar il loveam asa de sarea patrolu acolo ... , noa de asta zic . Cand ai sleauri , noroi pana la osii , pietre pe traiect care le lovesti in forja. Cam asta e provocarea , ca pe neted si ud , nu m-as mira ca un suv ( cu motor puternic ) sa bata un offroad pur sange. Intrebarea se pune ce se intampla cu suv-u cand incepe ciomagiala. Ca de fapt offroadul inseamna ciomagiala pentru masini .

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X