PinkHelmet Postat Decembrie 21, 2014 Partajează Postat Decembrie 21, 2014 Salut! Are cineva idee daca la un Jimny (2008, cutie manuala) se pot schimba simeringul de la iesirea cardanului din cutie si oringul de la iesirea schimbatorului de viteze din cutie fara sa demontezi cutia de pe masina? Multam fain. Out of my mind. Back in 5' ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
minitehnicusro Postat Decembrie 21, 2014 Partajează Postat Decembrie 21, 2014 (editat) Re: Ulei din cutie la Jimny Are cineva idee daca la un Jimny (2008, cutie manuala) se pot schimba simeringul de la iesirea cardanului din cutie si oringul de la iesirea schimbatorului de viteze din cutie fara sa demontezi cutia de pe masina? simeringul de iesire (24780-83010) poti sa-l schimbi fara probleme sub masina. o-ring-ul (09283-14006) de la schimbatorul de viteze nu prea cred, ca sunt multe de desfacut pana la el si nu-ti incap mainile in tunel. dar daca reusesti, ar fi utile niste poze. Editat Decembrie 21, 2014 de minitehnicusro 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Onofrei mircea Postat Decembrie 22, 2014 Partajează Postat Decembrie 22, 2014 Re: Ulei din cutie la Jimny Atentie !!!! daca ai ulei sub masina si nu iti dai seama daca ii de la simering sau o-ring. Acelasi lucru l-am patit si eu saptamana trecuta si pierderea de ulei nu era nici de la unu nici de la altu. Uleiul curgea prin trompa aia care intra pe nuturi in cutia de viteze. Eu lucraz la un service auto si am vb si cu mecanicii si nu au mai vazut nici ei in viata loar asa ceva... Am schimbat si eu simeringul degeaba...ma rog...acuma ii nou si ala...dar atentie la ce am zis...si uleiul apare intre urechile de la cricea de la cardan. Sper sa iti fie de ajutor. Dusmanul binelui e foarte binele.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PinkHelmet Postat Decembrie 22, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2014 Re: Ulei din cutie la Jimny @ minitehnicusro: Multumesc pt. indrumari; cat despre incaput, mainile mele dupa ce ca nu incap nici nu se mai indoaie ca pe vremuri.Daca imi iese si nu uit pun poze. @ Onofrei Mircea: Nu prea am idee ce trompa (aparatoarea aia de la cardan?) dar are sens ce spui pentru ca nu se vede foarte clar de pe unde iese. Pare sa i se intample numai de la o anumita turatie in sus (~4000rpm, ~100kmph). Out of my mind. Back in 5' ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
unde Postat Decembrie 22, 2014 Partajează Postat Decembrie 22, 2014 Re: Ulei din cutie la Jimny @ minitehnicusro: @ Onofrei Mircea: Nu prea am idee ce trompa (aparatoarea aia de la cardan?) dar are sens ce spui pentru ca nu se vede foarte clar de pe unde iese. Pare sa i se intample numai de la o anumita turatie in sus (~4000rpm, ~100kmph). Vrea sa zica ca (virgula) curge prin piesa aia de care se ataseaza crucea cardanica la cutie. Daca dai crucea jos ar trebui sa vezi la partea dinspre cutie un fel de capac rotund. Intra-devar pe acolo mai poate sa curga, dar de regula vinovatul e un semering (sau amindoua). Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
minitehnicusro Postat Decembrie 22, 2014 Partajează Postat Decembrie 22, 2014 (editat) Re: Ulei din cutie la Jimny Nu prea am idee ce trompa (aparatoarea aia de la cardan?) dar are sens ce spui pentru ca nu se vede foarte clar de pe unde iese. Pare sa i se intample numai de la o anumita turatie in sus (~4000rpm, ~100kmph). asta este cardanul intermediar asta este culisanta (slip yoke) si unde arata sageata, are un dop de cauciuc, care in anumite conditii lasa sa iasa uleiul. se scoate, se curata, se siliconeaza si se pune la loc. daca pierderile de ulei sunt de la simering, iar dupa inlocuirea acestuia tot curge, atunci este stricata bucsa de ghidare care este presata in semicarcasa spate a CV. la pachet cu asta ar trebui verificat (si daca este cazul inlocuit) rulmentul din CV care se afla in spatele bucsei. Editat Decembrie 22, 2014 de minitehnicusro 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PinkHelmet Postat Decembrie 22, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2014 Re: Ulei din cutie la Jimny Ok. Acum am priceput. Voi incerca sa schimb simeringul si in functie de rezultate vad ce am de facut mai departe. Multumesc inca o data pentru precizari. Out of my mind. Back in 5' ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 26, 2017 Partajează Postat Septembrie 26, 2017 Re: Ulei din cutie la Jimny Salut , Stiu ca discutia asta are 3 ani , dar intreb : cum a evoluat pierderea de ulei dupa schimbarea semeringului ? E posibil ca pierderea prin dopul din culisanta sa fie totusi proiectata sa se intample la viteze mari ? Adica sa fie o eliminare de ulei dorita de constructor ? Ma indoiesc , dar intreb , pentru ca sigur v-ati mai intalnit cu problema asta . FAIR WINDS ! Mitsubishi Pajero 3,2DiD 2005 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PinkHelmet Postat Septembrie 26, 2017 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2017 Re: Ulei din cutie la Jimny Simeringul era in stare buna si schimbarea lui nu a dus la eliminarea pierderilor de ulei. Am constatat ca Jimny al meu face parte din lotul si perioada in care au folosit un adeziv necorespunzător pentru piesa de cardan care iese din cutie (adeziv care a necesitat o rechemare pt. schimbarea piesei). Eu am izolat-o cu ceva silicon şi nu am mai avut probleme. Out of my mind. Back in 5' ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 26, 2017 Partajează Postat Septembrie 26, 2017 Re: Ulei din cutie la Jimny Mai tii minte cumva cum se poate identifica lotul si perioada ? Adica la ce lot se refera problema ? FAIR WINDS ! Mitsubishi Pajero 3,2DiD 2005 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PinkHelmet Postat Septembrie 26, 2017 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2017 Re: Ulei din cutie la Jimny din https://www.bigjimny.com/forum/7-jimny-technical/11006-gear-oil-leaking-again-grrrr.html Here is the Bulletin: Issue No:Q-SN-006-R1 Subject: Oil leak Jimny older than vin: JSAFJB43V00453307 This bulletin is to inform you of the modification of Propeller Shaft No.1 For SN413. The customer may complain of an oil leak from the cap part of the sliding yoke. This is due to the insufficient performance of the sealing adhesive used on the cap during quick acceleration. If you encounter this please take your Jimny to your dealer. Source: auszookers.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=39199&view=next Out of my mind. Back in 5' ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate