Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jimny 2000 - soft top

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Jimny 2000 - soft top

    Salutare...

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20160701_200707.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,28 MB 
ID:	1034054

    De curand sunt posesorul unui Jimny din 2000 cu vro 220.000 Km la bord, softop...
    Agregatul are AC, BL de 3cm, SL OME 2", geamuri si inchidere electrica, ABS...
    Roti aliaj 31 10.5 15 pe care mi-as dori sa le schimb cu un 29 9.5 15 ( daca vrea cineva sa facem schimb... )

    Ca probleme imediat dupa ce am luat-o ( acum o saptamana ), a fost cea cu senzorul de arbore cotit - masina se oprea in mers, dar l-am schimbat azi si totul pare ok...
    A doua problema ar fi ca MRL-urile vacumatice nu mai deblocheaza... respectiv cardanul se invarte desi nu este cuplat 4x4L sau H... Ceva sfat-uri?
    Consumul este cam mare... Un drum Rm Valcea - Rosiori de Vede si inca cateva ture pe dealuri si oras... medie de 11.3 ( mult parerea mea )

    Ce-as vrea de la el... ( As vrea eu multe dar nu e buget )

    -Hard Top si reconditionare la Soft Top
    - Curatare rugina si vopsire cu Upol Raptor https://www.youtube.com/watch?v=VpmtQ3VfZEU
    - Flanse distantiere de 3cm si overfendere ( dar nu acelea de cauciuc )
    - Snorkel
    - BarE si praguri HD
    - Blocant spate ARB
    Ultima editare de Astral; 06.iul.2016, 12:36. Motiv: o bara - doua BARE....

  • #2
    Re: Jimny 2000 - soft top

    Sa-l stapanesti sanatos.
    In privinta consumului, cu cauciucurile ce le ai pe ea s-ar putea sa nu fie asa mare. N-am avut alte cauciucuri decat stock pe a mea, si sta putin doar putin sub 10% in medie. Poate cu economie ar scoate si un 8.5, dar ce economie sa faci la motorasul asta de 1.3L.
    La trecerea din 4x4 in 2x4 se aud click-uri la mrl-uri? Ai verificat conductele sa nu ai pierderi? Sunt multe cauze care ar putea duce la problema pe care o ai, ori in mrl-uri, ori pe circuitul de vacuum.
    O alta mentiune ar fi ca faptul ca invarti acel cardan degeaba creste de asemenea putin consumul.

    Succes cu repararea problemelor si realizarea imbunatatirilor dorite.

    Comentariu


    • #3
      Re: Jimny 2000 - soft top

      In legatura cu MRL-urile... le-am testat cu o seringa creand vacuum ... se blocheaza dar nu se mai deblocheaza... cred ca este de la ele nu de la conductele de vacuum...

      Cat despre modificari... sunt doar dorinte... nu cred ca vor fi indeplinite curand :)

      Comentariu


      • #4
        Re: Jimny 2000 - soft top

        Postat în original de Swakra Vezi post
        A doua problema ar fi ca MRL-urile vacumatice nu mai deblocheaza... respectiv cardanul se invarte desi nu este cuplat 4x4L sau H... Ceva sfat-uri?
        Consumul este cam mare... Un drum Rm Valcea - Rosiori de Vede si inca cateva ture pe dealuri si oras... medie de 11.3 ( mult parerea mea )
        Multi km inainte fara probleme
        In acest caz problema pare a fi din cutia de transfer, in sensul in care fata este cuplata tot timpul si astfel MRL-urile nu mai deblocheaza. Daca MRL-urile cupleaza, atunci inseamna ca membrana din interior e ok si problema e in alta parte.
        Legat de consum: avind in vedere ca ai roti de 31", 11.3 e chiar rezonabil. Ia cintareste tu o roata din aia si vezi cite kg are. Eu estimez ca in jur de 40
        Suzuki Jimny 1.3i 2004

        "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

        Comentariu


        • #5
          Re: Jimny 2000 - soft top

          Postat în original de Swakra Vezi post
          In legatura cu MRL-urile... le-am testat cu o seringa creand vacuum ... se blocheaza dar nu se mai deblocheaza... cred ca este de la ele nu de la conductele de vacuum...

          Cat despre modificari... sunt doar dorinte... nu cred ca vor fi indeplinite curand :)


          MRL-urile au nevoie de vacuum pe o teava ca sa cupleze.
          Si au nevoie de vacuum pe cealalta teava ca sa decupleze.

          Dupa faza de cuplare sau decuplare care dureaza 10 secunde, nu mai au nevoie de vacuum.
          Un' le pui acolo stau.

          Cand cupleaza dar nu mai decupleaza sau invers, verifica circuitele de vacuum, atat conductele cat si furtunele
          Dai MRL-urile jos si sufli cu aer comprimat pe conductele ce ies din fuzeta, dupa ce ai scos furtunele, evident.

          Verifica electrovalvele.
          Din blocul de comanda de langa baterie coboara pe punte 2 furtune.

          Scoatele pe amandoua si cand cuplezi din reductor trebuie sa simti vaccum pe unul din ele.
          Cand scoti din 4x4 trebuie sa simti vacuum pe celalalt.

          Circuitul de comanda al electrovalvelor este actionat de contactul de 4x4 de pe reductor.
          Se aprinde becul de 4x4 din bord?
          Ultima editare de minitehnicusro; 06.iul.2016, 19:43.
          3x Suzuki Jimny
          1x Suzuki Samurai
          Dacia DoubleCab 4x4

          Comentariu


          • #6
            Re: Jimny 2000 - soft top

            Postat în original de minitehnicusro Vezi post
            MRL-urile au nevoie de vacuum pe o teava ca sa cupleze.
            Si au nevoie de vacuum pe cealalta teava ca sa decupleze.

            Dupa faza de cuplare sau decuplare care dureaza 10 secunde, nu mai au nevoie de vacuum.
            Un' le pui acolo stau.

            Cand cupleaza dar nu mai decupleaza sau invers, verifica circuitele de vacuum, atat conductele cat si furtunele
            Dai MRL-urile jos si sufli cu aer comprimat pe conductele ce ies din fuzeta, dupa ce ai scos furtunele, evident.

            Verifica electrovalvele.
            Din blocul de comanda de langa baterie coboara pe punte 2 furtune.

            Scoatele pe amandoua si cand cuplezi din reductor trebuie sa simti vaccum pe unul din ele.
            Cand scoti din 4x4 trebuie sa simti vacuum pe celalalt.

            Circuitul de comanda al electrovalvelor este actionat de contactul de 4x4 de pe reductor.
            Se aprinde becul de 4x4 din bord?
            Multumesc... cred ca asta este... Voi verifica

            Comentariu


            • #7
              Re: Jimny 2000 - soft top

              Mrl-urile sa nu fie incarcate cu vaselina ( nu se misca mecanismul ) si simeringurile din butucul rotii sa fie in buna stare ( altfel pierzi vacuum ) , racordurile sa nu fie obturate si furtunele in stare buna ...
              ... sa fim corecti pana la capat !
              Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

              Comentariu


              • #8
                Re: Jimny 2000 - soft top

                Am instalat ieri un amortizor de directie de Mercedes Cobra... diferente enorme in comportament nu sunt... Nu stiu daca as recomanda neparat instalarea unui amortizor de directie.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Jimny 2000 - soft top

                  N-ai luat tu o groapa serioasa si nu ai iesit in teren fara el ca sa vezi diferenta.
                  Nemo me impune lacessit !

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Jimny 2000 - soft top

                    Postat în original de Swakra Vezi post
                    Am instalat ieri un amortizor de directie de Mercedes Cobra... diferente enorme in comportament nu sunt... Nu stiu daca as recomanda neparat instalarea unui amortizor de directie.
                    Daca ai mers pe un traseu cu piatra cubica sau pe vreun drum cu gropi multe si mici unde inainte iti vibra volanul, acum fenomenul va fi semnificativ mai accentuat. Amortizorul de Mercedes mi se pare compromisul cel mai bun pentru mersul in oras si off-road usor.
                    Suzuki Jimny 1.3i 2004

                    "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Jimny 2000 - soft top

                      In offroad mai greu ce se intampla?

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Jimny 2000 - soft top

                        Amortizorul de Mercedes este una dintre multele legende urbane.

                        Nu este un compromis, este doar foarte slab.
                        Bine, e mai bine decat sa nu ai, dar efectul este insignifiant.


                        Pentru 50 de lei in plus, exista amortizorul de origine LR care este chiar bun si face treaba.
                        3x Suzuki Jimny
                        1x Suzuki Samurai
                        Dacia DoubleCab 4x4

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Jimny 2000 - soft top

                          ... sau , de Y60 ... pus pe Vitara , Samurai , Jimny ... cu rezultate foarte bune .
                          Amortizorul de Merc e pentru alt sistem de directie , care e de la bun inceput mult mai stabila .
                          ... sa fim corecti pana la capat !
                          Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Jimny 2000 - soft top

                            Data viitoare probabil voi opta pentru un amortizor mai bun... :)

                            Intre timp am rezolvat MRL-urile... era de la niste simering-uri... acum cupleaza si decupleaza perfect...

                            Cine stie unde se poate face o diagnoza la Jimny din 2000? Nu citeste pe OBD... Imi apare Check Engine din cand in cand ( se stinge la contact luat si pus din nou )... motorul mi s-a parut racit necorespunzator si am schimbat vascocuplajul care stiu ca se uzeaza in timp fiind bazat pe proprietatile unui ulei de a se dilata... insa tot nu am scapat de check engine...

                            Se pare ca imi da ceva batai de cap masinuta... :(

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Jimny 2000 - soft top

                              Postat în original de Swakra Vezi post
                              Data viitoare probabil voi opta pentru un amortizor mai bun... :)

                              Intre timp am rezolvat MRL-urile... era de la niste simering-uri... acum cupleaza si decupleaza perfect...

                              Cine stie unde se poate face o diagnoza la Jimny din 2000? Nu citeste pe OBD... Imi apare Check Engine din cand in cand ( se stinge la contact luat si pus din nou )... motorul mi s-a parut racit necorespunzator si am schimbat vascocuplajul care stiu ca se uzeaza in timp fiind bazat pe proprietatile unui ulei de a se dilata... insa tot nu am scapat de check engine...

                              Se pare ca imi da ceva batai de cap masinuta... :(
                              Nu citeste pe OBD pentru ca Mufa este "OBD like" dar protocolul este SDL.

                              ECU de G13 este cam stupid in comparatie cu cel de M13, are putini parametri monitorizati si putine comezi la care ai acces.

                              Daca treci prin Bucuresti, cauta-ma.
                              3x Suzuki Jimny
                              1x Suzuki Samurai
                              Dacia DoubleCab 4x4

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection