Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Kaprun – un proiect Suzuki Samurai


Farfarello

Postări Recomandate

Start: 26 noiembrie 2008.

 

In sfarsit am avut putin mai mult timp liber astfel incat sa pot prezenta proiectul Kaprun, proiect in care a fost " implicat" al meu Suzuki Samurai.

Intr-o prima faza nu eram 100 % convins de directia si de evolutia pe care o va avea acest proiect.

Dupa discutii interminabile cu prieteni, alti posesori de Suzuki, obsedati de Suzuki, am luat hotararea de a merge pe urmatoarele.

Data finalizarii: martie 2009.

Editat de Farfarello
  • Like 1

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 475
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Sa incepem cu inceputul...inainte de a incepe orice modificare, am mers pe ideea de a face tinichigeria masinii.

Avea foarte putina rugina in zona pragurilor datorita ornamentelor din plastic, lucru pentru care a fost dusa la d-nul Vasile, un tinichigiu de exceptie. (zic asta pentru ca pana acum nu am gasit un mester pe care sa il laud).

In aceasta etapa masina a fost desfacuta, ramanand la el doar caroseria, care a fsot desfacuta pe bucati.

Cealalta parte de masina (sasiul, punti, motor...bla bla) paraseste atelierul pe platforma.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Odata cu desfacerea s-au constatat ca bucsele dintre caroserie si sasiu sunt distruse, fiind comandate altele noi, multumesc Arpi si Bogdan.

Pragurile originale au fost inlocuite cu altele "home made" din tabla de 1.2 mm, renuntandu-se la ornamentele de plastic.

S-a taiat putin din pragurile fata, astfel incat sa primeasac fara probleme noile anvelope.

S-a refacut izolatia masinii.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

@semaca -- Kaprun este o statiune de ski din Austria.

 

@ farfarello-- spor la treaba si sa iasa cum iti doresti

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Revenind la cealalta parte din masina: sasiu, punti, motor...etc.

Toate (excluzand motorul au fost desfacute pana la ultimul surub).

Legat de motor: au fost inlocuite tampoanele de sustinere si tamponul e la cutia de viteze, fiind inbatranite de vreme.

Cu aceasta ocazie masina a primit si un nou disc de ambreiaj: Centerforce dual friction, si a fost schimbat si rulmentul de presiune.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

l-ai facut franjuri...la faze d-astea, cand eram mic, imi ramaneau o groaza de piese ...de la jucarii...

Offroad Racing Romania - the ORIGINAL since 2006

Membru Club T44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Asta da resuscitare! La sfarsit e interesant ca o sa strigi ca doctorul ala din Frankenstein: "It's ALIVEEE!!!" :)))

 

Bravo si spor la treaba.

 

Daca nu-ti mai trebuie tevile si tobele alea, da un semn, ca eu am de dacie si tre sa schimb tot sistemul de evacuare a fumului, ca imi cam gatuie demarajul :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

He he he...piesele sunt aproape puse la loc in acest moment.

Ideea este ca functie de timp mai postez cate ceva legat de evolutia masinii.

Sistemul de evacuare (tobele) sunt noi si deocamdata nu renunt la ele... :grin:

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Si ...a venit si partea ce mai cacacioasa/migaloasa in care atelierele au avut cel mai mult de lucru.

Chiar daca puntile aveau foarte putine scurgeri, la desfacere lucrurile au stat cu totul altfel.

Deci urmatoarea etapa: puntile.

Fotografiile vorbesc singure.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

S-a luat urmatoarea decizie: sasiul, puntile si partile mari se trimit la sablat si vopsit electrostatic.

 

Dupa multe negocieri cu Bogdan penduland intre roz si negru lucios, am ales negru lucios, astfel incat noroiul sa se asorteze.

 

Operatiunea de sablare + vopsire a ducat aproximativ 2 saptamani, depinzand de alte lucrari care aveau prioritate.

 

Dupa aceasta etapa masina parca s-a schimbat, vazand-o dupa cele doua saptamani nu mi-a venit ca cred....

 

Intre timp oamenii s-au ocupat de piesele marunte ramase acasa, mai precis:

Punte fata:

- omocinetica: garnituri distruse, se comanda altele originale, pe care le-am gasit destul de greu;

- extras rulmenti, simeringuri, se inlocuiesc rulmentii si simeringurile cu probleme;

- demontat sistem de franare, revizie si reconditionare;

- demontat diferentialul fata, revizie…asteptam pt ca acesta va fi inlocuit cu diferentialul spate, astfel incat sa poata primi planetarele heavy duty de la Petroworks;

- Recontitionare taler protector;

- Montat system aerisire diferential, astfel incat sa nu mai avem probleme cu noroiul/umezeala;

- Puntea urmeaza sa primeasca pinion atac si coroana noi Yukon cu raport 4.62, dar se asteapta coletul cu bucsa deformabila, simering; (multam Sorin Parvulescu)

 

Punte spate:

- extras rulmenti, simeringuri, se inlocuiesc rulmentii si simeringurile cu probleme;

- demontat sistem de franare, revizie si reconditionare;

- demontat diferentialul, urmeaza sa primeasca blocant spate ARB urmand ca fie montat corp diferential, reglat, montat taler aer, gaura alimentare aer, oring-uri, montat compressor aer ARB Heavy duty, butoane actionare, instalatie electrica, si daca tot am ales ARB va fi montat si kit umflare roti.

- Recontitionare taler protector;

- Puntea urmeaza sa primeasca pinion atac si coroana noi Yukon cu raport 4.62, dar se asteapta coletul cu bucsa deformabila, simering;

- Montat system aerisire diferential;

 

Intre timp primim cu intarziere kit-ul de suspensie Calmini 5 inch. (multumec sfaturi baietilor de la Piatra Neamt, Suzuki Dojo)

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare