Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Reparatie capitala Suzuki SJ410-argintiu


kamikz

Postări Recomandate

As avea o masina disponibila pentru refurbishare, cu partea mecanica ok.

M-a interesa practic o caroserie noua :uameni

 

Cea veche este "muci", aripile nu se leaga deloc de contraaripi, podul pedalier si cel de la "soacra" mai ca nu sunt deloc, pragurile sunt si ele botocanite.

 

Cat costa o asemenea interventie, aproximativ? 1000 eur? 500 Eur?

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 151
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: reparatie capitala tinichigerie Samurai

 

salutare,

poti sa puni niste poze??

inlocuire carozerie te costa 500 euro

carozerie de la 500 la 1000 de euro

reparatie ( eventuale ) trebuie poze.

am facut una acum care era in stare penibila si a costat 500 de euro

maurizio

tel. 0785 366 599 (mauri)

dreamservice2005@yahoo.com

 

Ssangyong Musso 3,2 6 cil 6 trepte sonauto ex dakar

ESTOTE PARATI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: reparatie capitala tinichigerie Samurai

 

tinichigiul cu care vb cere 500 eur doar pentru manopera de sudura, fara vopsit. masina ii asta:

http://img23.imageshack.us/img23/276/819700a0c15b7649646f911.jpg

 

http://img714.imageshack.us/img714/3479/4b722a021e47ab8da8b3fbf.jpg

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: reparatie capitala tinichigerie Samurai

 

Din experienta proprie te sfatuiesc sa repari caroseria.Samuraiele sunt vestite pentru tabla de "calitate",asa ca si daca iei alta caroserie o sa ajungi tot in situatia asta.O reparatie in zonele mentionate de tine la mine te costa 1500 ron.

Ps. Fugi de meseriasii care fac reparatii folosind autogeul ca dracu de tamaie.un pragar nou te costa 75 ron.o aripa spate noua 150 ron.pe fata se repara celele existente deoarece noi sunt scumpe(750 ron/buc).Aripi fata am eu doua in stare buna la 150 euro ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: reparatie capitala tinichigerie Samurai

 

pana in Severin sunt 220 km...nu e departe.poti venii aici si cu ocazia asta poate mai facem si o bara,troliu,inaltare,etc.O putem si vopsii!

 

am si eu o intrebare legat de lucrarile de tinichigerie la samurai. la astfel de reparatii se da caroseria jos de pe sasiu sau se lucreaza cu ea pe sasiu?

Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: reparatie capitala tinichigerie Samurai

 

Salut ,

datorita varsta doamnei sfatuiesc sa dai jos carozerie si sa verifici toate prindere la sasiu..... din experienta mea trebuie demontata.

maurizio

tel. 0785 366 599 (mauri)

dreamservice2005@yahoo.com

 

Ssangyong Musso 3,2 6 cil 6 trepte sonauto ex dakar

ESTOTE PARATI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: reparatie capitala tinichigerie Samurai

 

azi am adus utilajul acasa. de luni il dau in lucru, daca ma accepta tipul cu care lucrez deobicei. Daca nu, nea maurizio, gandeste-te la o varianta de transport. Poate cine stie...

 

Ideea este ca in Timisoara nu am gasit un atelier specializat pe masini de teren, daca stiti, ziceti-mi.

 

caroseria va trebui scoasa de pe sasiu, prinderile sunt rupte , mai ales cele din fata. Rugina pe la aripi nu este asa nasoala, mai mult pe la podul pedalier si idem la soacra.

 

Lipseste un etrier de pe dreapta fata, furtunul de frana este blocat cu un surub. Halal solutie. Frana de mana nu exista, sau cel putin cablurile nu cred ca sunt. becul totusi merge.

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sj410

 

Sa recapitulam atunci:

 

In golul lasat acaretului anterior, am umplut cu un alt utilaj, tot gioarsa, un Sj410 neidentificat.

 

Masina este "WYSIWYG" , sper sa nu fie o dezamagire totala. Am pornit de la ideea ca la tzara nu imi mai trebuie un utilaj inmatriculat, ajunge sa fie perfect functional mecanic si asasiasa la tablaraie.

Cautarile au fost indelungate, cam 3 luni si , de multe ori am fost pe pozitia de a merge sa vad "masina", insa nu a fost sa fie.

Acum am comis-o, este a mea, vedem unde ajungem. Probabil va fi un drum lung si anevoios, desi noua achizitie porneste , se deplaseaza, insa se compoarta ca o batranica sclerozata.

 

Am sa postez aici si pe topicurile aferente necesarul de piese , asa cum apare necesitatea.

Deocamdata stiu astea:

- etrier dreapta lipsa (!)

- clanta interioara sofer (rupt)

- o jeanta pentru roata de rezerva

- bancheta/scaune spate lipsa

- mocheta lipsa

 

Ultimele 3 le trec la categoria "moft", deocamdata. :ypu

 

Am dat deja comanda la filtre/ulei/curele si mai vedem dupa aia.

Daca sunt online "dezmembratori" de sj410, acu ii momentul sa ne imprietenim. :2drNu mi-ar strica nici manualele mecanice de la sj410. De 413 am, insa cred ca nu se pupa.

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samurai high-top

 

nu reusesc sa deschid usa din spate. Idei

Pe interior la usa spate, in dreptul manerului de deschidere, ai un capac in 4 suruburi, demonteaza-l si o sa ai acces la sistemul de inchidere.

Vezi daca intre miner si sistemul de inchidere mai exista tija de comanda, iar daca exista atunci cand ridici de maner vezi daca si actioneaza sistemul de deblocare, daca nu - se poate regla cursa de lucru a tijei.

La mine nu se deschidea din cauza ca manerul avea bratul din partea stanga, de care era prinsa tija, rupt.:h5

SAMURAI SJ stock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samurai high-top

 

am inteles. Interesant ca din interior se deschide, ziceau tinichigii.

 

am sa desfac partea interioara sa vad ce si cum .

 

Am o alta dilema. 8-urile de la arcurile din fata imi stau la orizontala, de parca arcurile ar fi lungite . In mod normal ele ar trebui sa stea la verticala +/-.

 

Aveti vreo idee care ar putea sa fie cauza? Ma astept la cele mai bizare idei, deci dati in mine.

 

Incet o sa ajung in situatia de a construi masina de la 0. Atelierul unde este e bine echipat, echipa are toata bunavointa (!) , insa acum vad un sj prima oara.

 

am incercat sa fac rost de un manual de reparatii pentru acest model insa nu gasesc decat pe ebay la preturi horror. Banii aia mai bine ii bag in piese.

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samurai high-top

 

Legat de cele spuse de tine mai sus, janta poti sa cuperi de Aro.Se potriveste perfect.Cit despre cablurile de la frina de mina, daca ai constatat lipsa lor pe puntea spate, nu este nici o problema.Spre deosebire de Samurai, la care frina de mina actioneaza pe tamburii puntii din spate, la SJ 410 ai frina de mina pe cardan.Adica intre cutia de transfer si cardanul puntii spate exista inca un tambur cu saboti care este actionat de frina de mina.Asadar cablul este foarte scurt si nu prea ai ce vedea din el pe sub masina, la prima vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samurai high-top

 

toate bune si frumoase :-) In teorie. Insa practica ne omoara.

S-a dovedit inca din trecut ca nu am nas bun la cautarea pe internet, sa ca nu ma pot mandri cu prea multa documentatie in format electronic despre acest model.

 

Sunt constient si de faptul ca lumea momentan este intr-o letargie sau lipsa de entuziasm comparativ cu perioade de acu 3-4-5 ani, si lucrurile se misca mai greu sau chiar deloc.

 

Cu toate astea incerc sa-i dau inainte.

As fi tare dispus sa bibilesc eu la masina, insa spatiul care l-as avea disponibil este la 60 km departare iar programul de lucru imi maninca toata ziua. Deci raman weekendurile, in masura in care nu am alte prioritati generate de consoarta sau cei 2 prichindei. Hmmm.

 

am sa revin cu poze.

Azi nu am fost decat sa iau niste piese de la magazin, nu am apucat sa trec pe la atelier.

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samurai high-top

 

vineri am fost intr-o vizita scurta la atelier. se pare ca saptamana viitoare ajungem la alt departament, cel de mecanica.

Rugina fu multa, baietii au facut treaba mai eleganta decat doream eu, vedem cat o sa coste.

 

am gasit manual de sj410. ce-i drept ii zice holden drover, dar cui ii pasa?

 

Am lamurit-o si cu arcurile , bucsile mari de la prinderea spate practic nu mai exista, de aceea au ajuns cerceii sa fie dati peste cap.

am comandat setul de bucse japanparts, 8 + 16, cam la 3 lei bucata.

pe langa alte multe piese, am luat si uleiul pentru punti 75w140 , pentru cutie 80w90 hipoid si pentru motor 10w40. Nu am gasit insa ulei pentru cutia de transfer, ceva 75W85. Mai caut.

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samurai high-top

 

azi am mai trecut pe la atelier.

multe nu s-au intamplat, insa incep problemele. cureaua de distributie ce am luat-o nu potriveste la masina, desi pe cutie scrie clar ca e pentru sj410. ea are 84 de dinti, pe masina am gasit 88 de dinti. Fras am cand se intampla din astea.

 

Pe de alta parte am gasit toate crucile cadranice sudate in mod irevocabil. Sa-i pice zunderu in pantaloni la ala care o fost asa harnic.

 

Deci imi trebuie si 2 cardane complete. Astea au un joc fenomenal, cine stie de cand se chinuie sudate colea jos... daca le pun la loc, devin pericol public. In rest, suntem la partea de schimbat bucse la arcuri, la scoaterea celor vechi, toate erau taiate, partea de metal nu mai exista deloc, doar surubul din mijloc. Asta explica faptul ca cerceii is dati peste cap. vedem dupa ce punem totul la loc daca se schimba pozitia lor.

 

am sa mai revin cu detalii nebunesti :-)

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samurai high-top

 

update:

masina parca sta sa se indrepte. Bucsile sunt toate la locul lor, au revenit si cerceii la pozitii mai normale. Daca o sa am timp de mesterit, facem niste cercei mai lungi, doar asa, sa-i stea bine.

 

Azi punem la loc distributia si poate ii dam si o cheie, sa vedem ce intra si pe unde iasa.

 

Am sa deschid si un topic pe spritmonitor, ca sa contabilizez costurile.

intre timp am facut rost de o janta pentru roata de rezerva si am mai avansat cu discutia pentru cardane. S-ar putea sa fie ceva nebunii prin puntea fata, cred ca urmeaza la demontat, impreuna cu mrl-urile.

 

:banana

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare