Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Samuraiul de Bihor !


AMO Riders

Postări Recomandate

Salutare Samurailor !

 

Numele meu este Razvan si din sunt Oradea.

Proprietar de Suzuki Samurai soft`top, 1.3i din`94! Umbland mult la munte, excursii de MTB si Trekking, am ales sa nu-mi mai rup Twingo`ul pe forestiere si sa-mi cumpar o masina 4x4 mica dar vanoasa, asa am ajuns la Samurai. Dupa cateva saptamani de cautari, testari si telefoane, am gasit unul pe placul meu...dus, vazut, testat si cumparat ! Echiparea masinii la cumparare: Troliu nou de 13.000 lbs, WEBASTO si gume PNEUS ELITE 195/80/r15, profil SIMEX.

Fericit nevoie mare, au urmat cateva zile de botez (paduri, dealuri si noroaie), dupa care...Service !!! Nimic grav, doar pasarile mele pt a dormii linistit.

Operatia Samuraiului a constat in: Kit distributie, cap planetara stanga fata, ulei schimbat in toata masina (motor-cutie-reductor-punti) si vrooom, ready to go !!!

Masina este foarte legata si-n stare foarte buna, fata de altele pe care le-am vazut.

PS: Am facut un calcul pt a afla consumul si sunt putin debusolat, poate imi dati si voi vreun sfat, idee sau indrumare. La 200 km de oras, combinat cu padure si fara tras, forjat masina, am scos consum de 13L%, mi se pare putin cam mult, tinand cont de alte discutii de pe forum, despre consum. Parerea voastra ?

 

Imbunatatiri pt vara (mofturi):

1. Bara spate inchisa si simpla, cea originala nu-mi place si ma dispera la culme cum se incarca toata cu noroi pe interior. Stopurile vor fi schimbate, nu-s decis unde sa le pun si ce sa cumpar...search !!!

2. Bara fata inchisa cu sport de troliu inclus, idem ca-n spate, ma dispera cum se umple cu noroi in interior, iar pozitia/semnalizarea, mereu fac figuri de la apa si noroiul atasat.

3. Roof`Rack, una dintre cele mai importante piese de pe masina (pentru mine). Rolul sau, nu are rost sa-l mai descriu ca stie toata lumea de ce si pentru ce. Eventual, astept sfaturi si poze de la cei care si-au facut Roof`Rack pt soft`top.

 

Orice sfat sau critica....este bine venita !!!

 

Sayonara,

Razvan !

IMG_9164.thumb.JPG.f5da6db8823cb46c96c1f5cdaf0129c0.JPG

IMG_9168.thumb.JPG.05e3730019b738fd2d6546ceab0ae8b4.JPG

IMG_9210.thumb.JPG.fea2b3ca982db9028fe5762619bcf89f.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Wow, un Samurai alb cu prelata alba! Mai rar! :grin: Felicitari pentru achizitie si iti doresc sa te duca mult si bine, sa vezi locuri frumoase din natura!

Si eu il am de putin timp pe al meu si sunt foarte incantat de el!

Spor la modificari si la tot ce ti-ai mai propus sa-i faci! Abia astept sa vad cum iti iese roof rack-ul... si eu vreau sa imi montez unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Sa te bucuri de el! :h5

 

200km combinat oras+teren si cu Pneus-urile (resapate mai grele decat majoritatea din clasa lor) pe vremea asta este un consum normal.

 

PS: nu-mi dau seama din poze, insa in locul tau, pana faci o bara ca lumea pe fata as verifica prinderea placii de troliu la sasiu.... din ce vad in poze eu unul n-as avea curaj sa ma troliez.

Editat de rockshox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

bogdan_TM: Adevarat ca vezi mai rar Samurai cu prelata alba dar, in viitorul apropiat va fi schimbata cu una neagra, asta ii putin batrana si nu ofera acelasi comfort, mai ales la ploaie. Cat despre Roof`Rack, care iti face pirmul, posteaza poze aici sa vedem detaliile.

 

rockshox: Nu m-am stresat foarte tare de consumul exact, eram doar curios. In perioada asta, nici nu apuca sa se incalzeasca prea bine masina, poate si asta ii un motiv sa scoata acest consum. Vedem mai la vara cu plinul facut si un drum mai lung. Troliu l-am verificat, nu ii cea mai sigur sistem de prindere care il are, dar asa cum este facut, tine bine. Alataieri am ajutat un om sa scoata un Doblo de pe un camp mlastinos si apoi am ramas eu impotmolit in noroi si m-am troliat singur, asa ca tine. Nu fac extreme si nici nu omor masina, mi-a intrat la suflet si vreau sa fac multi km cu ea prin Apuseni.

 

zep: Multam de sfat ! Am tot citit despre diesel 1.9 dar inca nu-s decis sa fac rocada. Mi se pare putin SF si o caruta de bani pt motor + manopera, RAR...etc ! Nici om serios si sigur care sa faca asta nu stiu, in plus, odata schimbat pe diesel, poate intervin si alte cheltuieli/modificari si chiar nu-mi doresc asta. Daca voi fi obligat, Da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Foarte faina veveritza ! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente .

 

 

ps: daca vinzi prelata sa-mi dai un semn ! MS

Suzuki Samurai SJ413 JX

Suzuki Jimny Automatic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Multam de urari baieti. Sper sa ne unim intr-o buna zi la o tura faina pe la munte, o clisa fripta, o bere, povesti si cat mai multe drumetii.

Jurjut Ovidiu, lasa-mi pe Facebook scris si ne vedem intr-o excursie cat de curand :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Salutare tuturor...

 

Nu am gasit nicaieri pe forum sau n-am cautat bine despre o conversie intre soft`top si metal`top.

Banuiesc ca exista posibilitatea de a recarosa un Samurai soft`top cu unul metal`top, cat de complicata este operatiunea, exista posibilitatea de a nu coincide unele chestii intre ele, sofisticat cu schimbarea actelor, nervi si batai de cap ?...etc!

Idea este ca imi place asa cum ii dar fiind putin "bolnav" sa fie o anumita curatenie in masina, ma doare sufletul cand o vad full de praf si cum intra praful in ea, pe langa asta ma dispera cum bate prelata la 70-80 km/h si mereu stau cu morcovu sa nu uit ceva in masina, sa-mi deschida cineva prelata si sa se serveasca sau mai rau, sa mi-o taie.

Adevarat ca toate astea se pot intampla la orice masina dar totusi, asta e mai expusa.

Asa mi-a venit in cap idea ce a cumpara o caroserie full metal, so pun la punct si cand e gata sa fac conversia.

Ce implica, riscuri si alte nebunii ?

Astept sfaturi voastre.

 

Noroc si pita unsa,

Razvan !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

D.p.d.v. legal nu ai nici o sansa . Daca o faci o faci cu riscurile aferente .Posibil sa-ti fie retinut talonul in trafic si sa nu poti sa-l mai recuperezi .Posibil la ITP sa ai mari necazuri sau sa nu poti sa-l faci .

 

D.p.d.v. tehnic poti sa faci : donatoarea de piese ,flex,sudura ,chit ,vopsea

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Multam de info. Inca mai coc ideile.

Saptamana viitoare bag barile fata+spate in constructii, vreau sa le fac inchise asa ca, stopurile fata (semnalizare/pozitie) vreau sa la desfiintez montez undeva in caroserie altele, cine, ce a folosit si ce imi recomandati sa pun, eventual de unde sa cumpar. Acum caut pe net dar astept si alte pont`uri.

Legat de bara spate, idem, vreau sa le desfiintez pe cele originale din bara si vreau sa montez in usa spate, recomandari, sfaturi, idei ?

 

Multam,

Razvan!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Noroc si Sanatate !

 

Am scos scaunele si "mocheta" din Samurai sa vad cum sta cu adevarat la capitolul rugina. Am fost placut surprins sa-mi dau seama ca masina este LUX fata de altele ce am mai vazut, totusi nu ii de neglijat, trecem vara asa, dar in iarna tare as vrea sa ma ocup de ea.

Dedesubtul masinii este dar cu o solutie asemanatoare mierii, foarte de vascoasa...stie cineva cum ii spune ?

Am observat solutia asta si pe podul pedalier dreapta (vezi poza). Acolo probabil a fost mai atacata tabla, cand am scos dopul afara a iesit usor, iar tabla in jurul lui prezinta mici urme de rugina.

Care ar fi solutii ideale pentru a remedia RUGINA ? Taiat si resudat alta tabla buna ? Dat jos caroseria si vazut atunci exact tot ce vrei si sa fie facuta odata dar bine ? Stiu ca sa mai discutat despre asta dar, astept indrumarile voastre. De acolo pleaca alte idei, pareri...etc!

Atasat postez si pozele cu tablaria.

 

Multam,

Noroc si pita unsa !

13115336_1222515351110255_1591699879_n.jpg.18307ca4145024432d4339f65d62aa89.jpg

13140717_1222515304443593_2044810876_n.jpg.69646fb8c791f4f06cccf59a17705f20.jpg

13152730_1222515327776924_1981457786_n.jpg.c9a30dc354c0f605810232b0b7ba0e1a.jpg

13153428_1222515284443595_534642118_n.jpg.39358f4b8a05434845f4a4cc86d3d09a.jpg

13162391_1222515254443598_665394475_n.jpg.3a4d59304a0bb7433a7fdcfd6c0c4b59.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Arata foarte bine!

 

Da, multam de incurajare !

Imi fac curaj in curand sa scot tabla de la praguri ca vreau sa modific si pe acolo ceva si overfenderele astea ca ma dispera. Atunci vad mai multe surprize ascunse :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Salutare!

 

Vreau sa-mi schimb bara spate iar stopurile sa le mut in usa portbagajului. A mai facut cineva mutarea asta ? Daca DA, ce stopuri a folosit sau ce imi recomandati ?

 

Multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Salutare. Da am facut eu modificarea cu stopuri montate pe usa portbagajului.

Am folosit triple de remorca. S-au potrivit bine ca si dimensiuni si au functionat bine. Mai facea figuri o masa dar s-a rezolvat si aia prin curatare si montare in alt loc.

Ale mele erau cu becuri dar vezi ca exista cu LED-uri si cred ca ar arata mai bine pe langa eficienta semnificativ mai mare.

image.thumb.jpg.7bbc1e4c84fe53c0c82ba86ca85e5a51.jpg

image.thumb.jpg.a8dca2a0b9aa89378538be60cc1ce6e4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Salutare. Da am facut eu modificarea cu stopuri montate pe usa portbagajului.

Am folosit triple de remorca. S-au potrivit bine ca si dimensiuni si au functionat bine. Mai facea figuri o masa dar s-a rezolvat si aia prin curatare si montare in alt loc.

Ale mele erau cu becuri dar vezi ca exista cu LED-uri si cred ca ar arata mai bine pe langa eficienta semnificativ mai mare.

 

Salutare Kedu si multam pentru raspuns.

 

Ceva similar gandesc si eu dar marsaRierul sa fie impreuna cu stopurile sa nu fie inca o adaugare.

Bara spate vreau so fac cu brat pivotant pt roata de rezerva sa nu fie prinsa de caroserie. Bara vreau so fac simpla si n-as incorpora stopurile in ea sa nu le sparg.

Mai astept si caut sa vad ce mai gasesc.

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Inteleg cum te-ai gandit. Foarte bine.

Eu am adaugat acel proiector de mararier deoarece am simtit nevoia de multe ori in padure de un proiector de genul si m-a ajutat de fiecare data.

Nu stiu sa fie stopuri de remorca cu bec de marsarier incorporat in ele.

Poate exista. Trebuie sa cauti sa te lamuresti.

Daca nu gasesti va trebui sa adopti alta solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Inca tot caut si nu-s decis ce si cum sa fac cu stopurile spate, abia acuma am terminat bara fata si mai am vreme sa ma gandesc la bara spate, Multam oricum :)

Intrebare de 10 puncte:

Aud de ceva vreme niste batai pe spate, am dat jos placajele laterale din interior si fata de usa cu boxe de la portbagaj sa elimin tot ce pot din interior dar sunetul insista. Cand masina ii goala si merg pe drum forestier sau gropi imi troncale ceva sub masina, foile de arc sunt intregi, ,amortizoarele noi. De unde pot proveni trosniturile ? Nu sunt grave, nici foarte dese, dar sunt a naibii de enervante si as vrea sa remediez problema.

Cine a intalnit probleme de genu, cum a rezolvat ?

 

Multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Cam greu sa primesti un sfat care sa te conduca direct catre rezolvarea problemei din simplul motiv ca.... daca nu ti-ai dat seama tu, care esti la volan si care ai posibilitatea sa te bagi sub ea, cum ar putea sa stie cu exactitate sursa zgomotelor cineva care doar citeste topicul?

 

Cel mai pertinent sfat pe care il pot da este sa te bagi sub masina si sa verifici ceea ce cred ca ai facut deja:

- daca toate suruburile sunt stranse ( rezervor, toba, etc )

- starea bucselor de la amortizoare

- sa nu care cumva sa fi ramas crengi prinse intre caroserie si sasiu...?

1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

Atentie sa ai suruburile rezervorului stranse!

In rest daca simti ca e o bataie care rezoneaza cu caroseria/ simti ca ceva loveste in caroserie, poate fi (cum de altfel a insinuat si colegul mai sus) toba. Este posibil sa se fi slabit vreun tampon si sa miste toba lovind in sasiu sau in caroserie.

Ai bancheta? Vezi sa fie si aia stransa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Samuraiul de Bihor !

 

M-am bagat sub masina si am descoperit ca tamponul de cauciuc ce tine toba in mijloc lipseste, sper ca asta sa fie problema batailor auzite.

Un cod de produs sau de la ce potriveste imi poate spune cineva ?...

Dupa ce inlocuiesc ala, sper sa nu mai aud nimic.

Bancheta mea ii formata din 2 scaune, nu intruna si este bine stransa. Sunetele ar mai putea proveni din bucsile de la foile de arc care sunt cele originale si oleac obosite, poate joaca boltul in ele.

Mi-a amic a mai spus ca poate sa troncale usa de la portbagaj, dar, la cum am vazut cand m-am bagat sub masina, sper sa fie treaba cu tamponul de la toba.

Astept un raspuns la partea cu tamponul de cauciuc.

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare