gnok Postat Februarie 10, 2016 Partajează Postat Februarie 10, 2016 Am venit sa va stresez si aici...proaspat posesor de veverita 1.3 injectie an '93. - Prima si cea mai grava problema e ca nu se alimenteaza, porneste dar in sarcina moare motorul, suspectez pompa de benzina ca nu e in mintile ei. - la tabla sta bine, doar pragurile sunt praf...se rezolva rapid. - nu am luneta la prelata...(daca aveti vreuna ratacita va scap eu de ea) - umpic cam ,,blinki'' pentru mine masina, are bullbar/praguri si protectii lampi de inox - fara scaune pe spate...nu e urgent - barele fata/spate praf...cred ca doar fata o pot salva...sau Hd-uri Parti bune: - tabla ok inclusiv pe dedesupt - jante super, cu ceva et negativ (incaltata cu 225/75/15 nu atinge in tabla) - motorul nu pare sa sufere, porneste la ,,sfert'' , nu da fum - cuplaje si cutie ok, fara scurgeri si alea alea.... Momentan cam asta e, acu tre sa ma decid ce drac fac cu ea...ori de tranta ori aranjata frumos si daca nu ne intelegem la namoale pleaca tai... Cu permisiunea voastra o sa incep cu stresu pe aici (sunt la prima veve''), pana una alta iau la puricat topicurile cu samurici...si pe masura ce avansez cu ea va bat la cap...:grin: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sami 1300 Postat Februarie 10, 2016 Partajează Postat Februarie 10, 2016 Re: Samurai... baga mare ca vrem sa o vedem morfolita prin noroi ca asta ai cam place Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Februarie 10, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2016 Re: Samurai... baga mare ca vrem sa o vedem morfolita prin noroi ca asta ai cam place Hmm...mai am pana acolo, oricum daca ii rezolv alimentarea pun repede niste roate de imprumut si la mocirle, de aia nici nu o curat prin interior inca, sper sa o fac pana in weekend... Apropo...ma manca in popou sa o urc pe 235/75/15...asta in cazul in care se desfac suruburile la caroserie sai infig un bl de 4-5 cm, nu as umbla la arcuri, eventual telescoape + 5, sau +7...daca merg pe arcuri stoc si au efect desigur... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sami 1300 Postat Februarie 10, 2016 Partajează Postat Februarie 10, 2016 Re: Samurai... eu am avut 235/75/15 simex.trebuie inaltata din cercei,amortizoarele fata le am sudat prinderea pe punte in alta pozitie sa nu le mai schimb,cele de pe spate tot la fel sau ai pui de Lada Niva,trb sa tai cam 5cm din coltul pragului ca ati tai caucioacele la flexari.ca si performante mai rau stricaciuni,ambreiajul al omori cu reductia stock din reductor in noroaie o sa ai numai viteza I si pe sosea doar pana la a 4.baga unele mai mici cu ea stock. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sami 1300 Postat Februarie 10, 2016 Partajează Postat Februarie 10, 2016 Re: Samurai... iti trb reducti si in punti ceva de Vitara 5,12 nu sunt scumpe.sami are 3,7 parca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Februarie 10, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2016 (editat) Re: Samurai... Deci pe moment treaba e asa...pun contact, releul de la pompa tzacane, aud pompa in rezervor (discret dar se aude), pornesc motorul si daca il tin turat (4000 rpm) dintr-o data se sugruma si moare motorul...daca jonglez din acceletarie il pot tine pornit in diverse turatii - nu se stabilizeaza...ce as putea verifica preventiv macar pana la demontarea rezervorului si inlocuirea pompei? - filtru aer si bujii + fise sunt ok...acuma 10 minute am venit de afara edit: in caz de spoa, folosirea traction bar-ului e conditionata de marimea rotilor?...puterea motorului?...sau e un must have in caz de asa ceva? edit 2: imi poate spune cineva va rog diametrul la 195/80/15 simex resapat?... Editat Februarie 10, 2016 de gnok Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Februarie 11, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2016 Re: Samurai... Demontam...merge greu, suruburi ruginite,...astazi am realizat ca are si carlig + instalatia aferenta ( o sa dispara si asta),rugina la praguri nu e asa grav cum credeam, oricum pana vine pompa de benzina facem curat,mai sudam un prag(maine sper)...si mai vedem noi. A...maine imi ajung niste gume 215/80/15...sa vedem cum se misca (cand se va misca desigur). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Februarie 11, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2016 (editat) Re: Samurai... Am tot citit de telescoape de Niva pe Samurai...pe spate am inteles ca sunt mai lungi dar pe fata?...merg tot de niva?.Ca prinderi merg dar ca inaltare ma intereseaza. A,..releele de deasupra calculatorului unul comanda pompa de benzina, dar nu stiu ce face celalt...interesant e ca tacane acolo (nu stiuu care)cand dau drumul la caldura (caldura nema dar misca turometru cu motorul oprit...:ha: ) Editat Februarie 11, 2016 de gnok Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sami 1300 Postat Februarie 12, 2016 Partajează Postat Februarie 12, 2016 Re: Samurai... muti prinderile de la amortizor din partea de jos mai sus pe punte si iti raman amortizoarele de samurai asa poti sa faci si pe spate sudezi urechi pe punte sa nu mai cheltui banuti si nu te mai complici cu Niva Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Februarie 12, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 12, 2016 (editat) Re: Samurai... muti prinderile de la amortizor din partea de jos mai sus pe punte si iti raman amortizoarele de samurai asa poti sa faci si pe spate sudezi urechi pe punte sa nu mai cheltui banuti si nu te mai complici cu Niva Pai...de niva costa fix 140 lei toate 4...+ transport, posibil sa le gasesc si loco ieftin. Momentan planul de bataie: - rezolvata tabla pe aripi/praguri - daca imi ajunge pompa de benzina maine...ma ocup de ea ca-i musai sa il fac sa mearga + fitre si ulei - lichide grupuri/cutie reductor verificate si eventual schimbate) dupa asta - revizie instalatie lumini ca e jale si pe acolo...multe fire smulse din mufe asa ca le-am taiat, le pregatesc pentru aftermarketuri - bucseraie suspensie schimbate - bara fata/spate/praguri hd... - bord jos si revizuit incalzirea... - mai vedem ce apare...printre ele sa bag si bl....etc Tabla in zodia cancer: Editat Februarie 12, 2016 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Februarie 17, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2016 Re: Samurai... Se poate inchide aici...am primit toate raspunsurile cautate...pe pirate4x4, multumesc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
meister_raul Postat Februarie 20, 2016 Partajează Postat Februarie 20, 2016 Re: Samurai... edit 2: imi poate spune cineva va rog diametrul la 195/80/15 simex resapat?... Depinde de brand, cel putin asta am constatat eu. Am comparat Insa turbo(putin uzate) cu Marix Lion( nou noute) si am constatat ca insa erau mai inalte si mai inguste fata de marix, desi pe ele scrie aceeasi dimensiune. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Aprilie 27, 2016 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2016 (editat) Re: Samurai... Intre timp am inaltat masina cu cercei +2 cm (merci @Minitehnicusro), fendere tip wrangler,bara fata/spate constructii proprii chiar daca nu foarte reusite...:),ulei/filtre schimbate,bujii,baterie noua, revizie frane...acuma trage bine de 215/80/15. Ar mai fi de refacut traseul de evacuare ca e gaunos, si schimat telescoapele care au ramas mici si la hopuri bat in draci, probabil si de batranete...:grin: A...ar mai fi pe bara fata bullbar si pe spate suport rezerva si hi-lift...dar asta mai incolo. Editat Aprilie 27, 2016 de gnok Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Mai 17, 2016 Autor Partajează Postat Mai 17, 2016 Re: Samurai... Cateva poze spion cu Simexurile (multumim @Minitehnicusro) si totodata cu prima spalare anu' asta...:)))),maine sper sa ma pot apuca de praguri si swap toba finala cu una de Punto, actuala atarna nefiresc pe sub masina si se comporta ca o motocositoare...(probat pe weekend)...a...si mai trebuie raschetata buza de pe aripile fata ca atinge... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Mai 24, 2016 Autor Partajează Postat Mai 24, 2016 Re: Samurai... Am schimbat toba finala cu cea de Punto...acu' iara nu tureaza in sarcina...abia plec de pe loc cu ea si nu trage...sa vedem cum e ori e infundata ori subdimensionata (habar nu am de pe ce motorizare provine) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat August 18, 2016 Autor Partajează Postat August 18, 2016 Re: Samurai... Era tot pompa...acuma avem pompa de solenta merge brici, intre timp i-am ars ambreiajul (am descoperit ca la tractat e varza...dupa ce am scos din namoale un megane, un pajero si o feroza - la asta pauza,nu am mai reusit- + o tura de off ceva mai hard...singura neplacere legata de masinuta e ca ma rupe de spate in rest e beton. Urcare traseu motocross Sibiu:https://www.facebook.com/fagas.florian/posts/1021981927896982 Si revenirea din traseu...+ greseala de abordare + ambreiaju pa si pusi:https://www.facebook.com/fagas.florian/posts/1040264266068748 Scuzati limbajul ... eram in draci rau de tot...:)))) Urmeaza sa ii schimb ambreiajul...nu stiu cand apuc...si cred ca un BL de 3-5 cm + praguri...si pedal to the metal :j Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate